N4z4reno Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Zou best kunnen, dan was het Mané. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 U is wel een aardige plek toch? Is familietribune, maar wel achter de goal volgens mij. Ik zit op B8 de komende 3 seizoenen. Viel me uiteindelijk niet tegen nee. Maar kwam ook omdat het een oefenwedstrijd was zonder sfeer. Maar meestal vind ik A het chillste. De z-side is toch echt wel nodig voor de sfeer, ondanks dat ik veel gasten echt enorme tjappies vind. Wat is het geworden, en wie maakte de goals? Speelden Clasie en Pelle (goed)? 3-0. Clasie en Pelle vielen beide in. Clasie had veel eenvoudige passjes en daardoor ook weinig balverlies. Had trouwens vaak beter kunnen aansluiten voor de goal op randje 16, had ie er minstens 1 in kunnen prikken. Maar dan bleef ie wat in de dekking staan. Pelle is daar ook gewoon een vedette. Al die gasten hun best doen met warmlopen, en hij doet maar de helft en dan ook nog op z'n gemakje :mrgy: Na de wedstrijd ging hij nog handtekeningen uitdelen aan kleine fans, 10 minuten ofzo. Sympathiek. Maar die 3-0, Pelle (Tadic). Fuck, die goal was lekker :<. Kwam ook een goed applaus voor, terecht. Net als het applaus voor Tadic bij z'n wissel. Al met al heeft Groningen nog wel wat te doen. Burnet was heel de tijd de vrije man, maar die deed daar echt helemaal niks mee. Martina zat er constant goed bij, terwijl dat niet echt de moeilijkste speler is om voorbij te komen :cab: Had ook wel verwacht dat Tamata getest ging worden, maar misschien is dit de beoogde basiself al. Die Mané is ook wel een spelertje hè. Bloedsnel. Of zoals er naast mij werd gezegd: 'wie is die oape' :moop: .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Viel me uiteindelijk niet tegen nee. Maar kwam ook omdat het een oefenwedstrijd was zonder sfeer. Maar meestal vind ik A het chillste. De z-side is toch echt wel nodig voor de sfeer, ondanks dat ik veel gasten echt enorme tjappies vind. 3-0. Clasie en Pelle vielen beide in. Clasie had veel eenvoudige passjes en daardoor ook weinig balverlies. Had trouwens vaak beter kunnen aansluiten voor de goal op randje 16, had ie er minstens 1 in kunnen prikken. Maar dan bleef ie wat in de dekking staan. Pelle is daar ook gewoon een vedette. Al die gasten hun best doen met warmlopen, en hij doet maar de helft en dan ook nog op z'n gemakje :mrgy: Na de wedstrijd ging hij nog handtekeningen uitdelen aan kleine fans, 10 minuten ofzo. Sympathiek. Maar die 3-0, Pelle (Tadic). Fuck, die goal was lekker :<. Kwam ook een goed applaus voor, terecht. Net als het applaus voor Tadic bij z'n wissel. Al met al heeft Groningen nog wel wat te doen. Burnet was heel de tijd de vrije man, maar die deed daar echt helemaal niks mee. Martina zat er constant goed bij, terwijl dat niet echt de moeilijkste speler is om voorbij te komen :cab: Had ook wel verwacht dat Tamata getest ging worden, maar misschien is dit de beoogde basiself al. Die Mané is ook wel een spelertje hè. Bloedsnel. Of zoals er naast mij werd gezegd: 'wie is die oape' :moop: .. [twitter]622407524042477569[/twitter] On-ge-kend. _O_ Wat is 't ook een heerlijke voetballer. :< 18 juli 2015 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Gaat De Leeuw basis staan dit seizoen, of is/wordt die verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Heb niet het idee dat er veel belangstelling voor hem is. Zolang ie bij FC zit zal ie wel basisklant zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Garantie voor 15 goals :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Heeft vorig seizoen voor het eerst meer dan 15 doelpunten gemaakt, garantie valt wel tegen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 Ja. Is ook helemaal geen spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Garantie voor 15 goals :) Heeft vorig seizoen voor het eerst meer dan 15 doelpunten gemaakt, garantie valt wel tegen dus. Tegen Southampton was het anders 100x niks. Geen duel gewonnen, slechte aannames etc. die jongen zit echt aan zijn top bij Groningen. Hoop echt dat dit het seizoen van Hoesen wordt, want voetballen kan hij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Waarom quote je mij dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Zit op m'n telefoon, dikke vingers. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Türüc van GAE naar Groningen voor drie jaar. Transfersom ligt rond de 450.000 euro. Keurige transfer lijkt me. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Vond dat een prima speler twee jaar terug, maar afgelopen seizoen weinig gespeeld/van gezien? Ben wel benieuwd, krijgen een leuk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Fijne speler, al is het middenveld wel al overvol. Had liever gehad dat ze een goede vc zouden halen, maar wellicht komt die nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Veel geld zeg, wist eigenlijk niet dat FC Groningen dat (nog) kan betalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Had liever Alberg en een goede centrale verdediger gezien. Vind Turuc nou niet echt een aanvallende middenveler/flankspeler. Wordt nog leuk op het middenveld, 2 plekken voor Kieftenbelt, Hiariej, Tibbling, van Nieff, Bacuna en Turuc. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2015 Bacuna zal het moeten doen met invalbeurtjes lijkt me, Hiariej is local maar niet goed genoeg. Kieftenbelt ook lang niet. Hoe goed is die Turuc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Was twee seizoenen terug wel redelijk. Afgelopen seizoen niet heel goed volgens mij. Prima aankoop, al hadden andere posities wat mij betreft meer prioriteit gehad. En tja, Kieftenbeld en Hiariej kunnen natuurlijk niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Apart: Volgens Groningen schijnt de transfer helemaal niet rond te zijn. Kayserispor lijkt Turuc binnen te hengelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Kieftenbeld vind ik wel een prima speler eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Vind Hiariej juist wel een goede voetballer, iemand die echt een bal voor uit kan spelen en het spelletje snapt. Speelde vorig jaar ook erg sterk als centrale middenvelder, helaas brak hij toen zijn arm. Verdedigend misschien iets minder dan Kieftenbeld, maar dat vind ik ook maar een clown. Geef ons alsjeblieft Alberg, dat is echt een goede voetballer. Ook mooi dat Zeefuik een nieuwe club heeft. Voor beide partijen is dit beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Het verhaal Turuc is de hele zomer al een raar verhaal. Het ene moment lijkt hij bijna weg te zijn, het andere moment is een transfer ver weg. Dan wil die in Nederland blijven, dan heeft een buitenlandse transfer weer zijn voorkeur. Hij zou naar eigen zeggen na ons Europese avontuur vertrekken, maar we zijn ondertussen al weer een paar weken verder en meneer is er nog steeds. De laatste 2 oefenwedstrijden zat hij al niet meer bij de selectie omdat een transfer dichtbij was, dat blijkt nu zo te zijn dus. Was het vanmiddag eerst FC Groningen is het nu Kayserispor. Die accounts op twitter melden altijd maar zo wat. Voetbaloog post heel veel dingen omtrent transfers, maar heeft volgens mij nog nooit wat goed gehad, maar ook Go Ahead Eagles clubwatcher Van Wissing van RTV Oost melde het (heeft ook bijna nooit wat goed of loopt achter de feiten aan). Dus ging er vanmiddag eigenlijk al vanuit dat het niet om Groningen ging. En dat blijkt dus ook zo te zijn. Voorzitter Lugt heeft inmiddels laten weten dat Groningen zich niet gemeld heeft voor Turuc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 De oefenwedstrijd tegen Roda JC is uitgesteld naar morgen vanwege de weersomstandigheden. Staat amper wind, maar oke. Het is in de randstad ''noodweer'' dus het is overal in het land noodweer en code rood. :cab: Kieftenbeld staat waarschijnlijk wissel en Hiariej start. Een middenveld met Tibbling en Hiariej, eindelijk gaat er gevoetbald worden. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Kieftenbeld --> Birmingham City Hij is wel vervangbaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2015 Elke euro die je voor hem krijgt is mooi meegenomen. Makkelijk vervangbaar wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten