Laki Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Van 2019 tot dusver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Ik ga jullie weer verblijden met mijn wekelijkse top 20, ik als meest smaakvolle member van MU op muziek gebied moet jullie af en toe wel laten zien hoe ekte smaak eruit ziet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 props voor bjork Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Al bijna in augustus, maar wil ff na ongeveer een half jaar mn stats van 2019 tot nu toe hierin pompen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Ik doe ook even laatste 180 dagen, om te laten zien wie die ekte funk brengt!: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Laatste 7 dagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Overzichtje van de laatste 5 jaar. Stiekem toch best veel standaard alternatieve artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Keek ook maar weer eens. Wat een rare lijst heb ik eigenlijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Ben hier wel benieuwd naar, maar gebruik eigenlijk alleen Spotify. Kun je dat hieraan koppelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Ben hier wel benieuwd naar, maar gebruik eigenlijk alleen Spotify. Kun je dat hieraan koppelen? Jup, ergens in de instellingen van Spotify kan je je Last.FM account koppelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 6 minuten geleden zei Buffell: Jup, ergens in de instellingen van Spotify kan je je Last.FM account koppelen. Als het goed is, is het gelukt. Kan alleen nog niet kijken voor 2019 volgens mij, omdat ik nu pas Last.Fm ga gebruiken. Kan dus niet in het verleden kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 3 minuten geleden zei 007mark: Als het goed is, is het gelukt. Kan alleen nog niet kijken voor 2019 volgens mij, omdat ik nu pas Last.Fm ga gebruiken. Kan dus niet in het verleden kijken denk ik. Nee, volgens mij kan ie inderdaad niet met terugwerkende kracht 'scrobbles' registreren idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 (bewerkt) Van Spotify niet nee. Als het gelukt is kan je wel wat je nu afspeelt al terugvinden in LastFm Geef je username ook ff, dan ga ik je volgen. Mijne is Erwino91 19 februari 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 10 minuten geleden zei Erwin.: Van Spotify niet nee. Als het gelukt is kan je wel wat je nu afspeelt al terugvinden in LastFm Geef je username ook ff, dan ga ik je volgen. Mijne is Erwino91 bossie_mark Zie inderdaad nu nummers in mijn geschiedenis staan die ik op dit moment afspeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Bijna 2 jaar account op last fm (April 2018) Ben wel pas sinds eind 2018 pas aan't scrobbelen omdat ik niet eerder doorhad hoe dat moest. You Tube en spotify zijn gekoppeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 1 uur geleden zei Erwin.: Van Spotify niet nee. Als het gelukt is kan je wel wat je nu afspeelt al terugvinden in LastFm Geef je username ook ff, dan ga ik je volgen. Mijne is Erwino91 Hoe kan ik u volgen ? Denk dat je je link naar je profiel moet posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Even mijn top 15 van de laatste 30 dagen geven, mijn top 15 aller tijden, allebei alleen qua albums... Voor de artiesten alleen de totaalstand... Top 15 albums laatste 30 dagen (zonder aantallen)... Top 15 albums allertijden: Top 15 artiesten aller tijden (sinds 11 september 2017): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 (bewerkt) Laatste 7 dagen... Edit: Fata Morgana is het nummer wat wijlen Maejor zei dat van hem was voor zijn broer...Ik draai dat nummer nogal eens een keer! 3 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 (bewerkt) Ook mijn eerste rapportje maar even posten, vanaf dat ik dus ben begonnen met dit. Vanavond naar De Melkweg voor Grace Carter Anderen die haar ook al kennen? 3 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 april 2020 Share Geplaatst 14 april 2020 (bewerkt) Door de coronacrisis en het verplichte thuiswerken, zijn m'n scrobbles laatste maand sky high gegaan. De bijna 8000 scrobbles tot nu toe in 2020 zijn voornamelijk ehm... Brits te noemen! 2020 totaal Spoiler 2020 sinds thuiswerken Spoiler Tips in dit straatje zijn altijd welkom! 14 april 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 april 2020 Share Geplaatst 15 april 2020 Bands die in jouw straatje passen maar ik niet in je top lijstjes zie: Vampire Weekend, DMA's, , The Raconteurs, Two Door Cinema Club, Arcade Fire, Django Django, Franz Ferdinand Ik ga er van uit dat je een aantal zeker wel kent, misschien zelfs allemaal wel, maar dit zijn de meest obvious picks wel denk ik. En anders weet @Richarð. er nog wel een aantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 april 2020 Share Geplaatst 15 april 2020 Zeker bekende namen inderdaad, alleen Django Django wat minder bekend bij mij. Verder wel artiesten die ik laatste tijd wat minder heb geluisterd inderdaad. Oa DMA's en Franz Ferdinand enkele keren live gezien. DMA's komen overigens morgen (8u NL tijd) met hun nieuwe single trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2020 Share Geplaatst 15 april 2020 The Maccabees, Miles Kane, Last Shadow Puppets, Interpol, Smith Westerns, Palma Violets, Will Butler en Car Seat Headrest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Sinds ik het bijhou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten