Larsjee10 Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Nop, is een nieuw liedje! [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Dat liedje met die parachute springende baby's? Sorry voor de slechte omschrijving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Dat liedje met die parachute springende baby's? Sorry voor de slechte omschrijving t6HSlZBNwUQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 In 1 minuut ook gewoon hé, doetieeven. Epic nummer trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Jeugdsentiment :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 t6HSlZBNwUQ Top... Staat die verdamme niet op spotify Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Die is baas ja. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 (bewerkt) Begin van nummer: Selena Gomez - Come & Get It is geloof ik van een ander nummer, weet iemand welke? [video=youtube;n-D1EB74Ckg] 0:40 - 0:52 1 juni 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 http://vocaroo.com/i/s1R0YK9jCyVX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 een uberdomme vraag, maar hoe heet dat liedje van pulcino pio? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 een uberdomme vraag, maar hoe heet dat liedje van pulcino pio? Het kuikentje piep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Het kuikentje piep?yep....:xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Vrij dom inderdaad :cab: Van beiden nooit gehoord maar ctrl v in google en ik wist het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Vlonkie. :mrgy: :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 He's back _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Ik weet niet of iemand het weet, maar ik zoek het origineel van dit nummer. yPQwgbcZ5lg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Paar weken geleden naar een videoclip gekeken op TMF van remembert this. Maar het is hooguit 10 jaar oud. Het was een man met een soort van hoge hoed en een bleek gezicht en een drummer. Was een nummer met ritme en niet teveel rusttempos. De achtergrond was een soort podium met een rood achtergrond gordijn en hun naam begint met THe en dan stopt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Klinkt als The White Stripes. [MENTION=6161]soler[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Klinkt als The White Stripes. [MENTION=6161]soler[/MENTION]; Merci, gevonden ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 (bewerkt) Voor zij die geen add blocker hebben: hoe heet het nummer dat onder de captain morgan reclame op internet zit (miss is ie ook op tv dat weet ik niet)? Hoorde m net voorbij komen op dumpert en ken het nummer wel ergens van, maar kan niet op de naam komen. Bvd. Edit: gevonden. Underdog van Kasabian. Lekker nummerrtsjjj. 23 augustus 2013 bewerkt door De Witte Condor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 Voor zij die geen add blocker hebben: hoe heet het nummer dat onder de captain morgan reclame op internet zit (miss is ie ook op tv dat weet ik niet)? Hoorde m net voorbij komen op dumpert en ken het nummer wel ergens van, maar kan niet op de naam komen. Bvd. Edit: gevonden. Underdog van Kasabian. Lekker nummerrtsjjj. Geen verkeerd nummertje. ;c Had hem nooit gevonden zonder jouw, aangezien ik dus adblock heb. :naughty: Wil ook meteen dit topic weer het leven inblazen, dus kom maar op. (als je geen shazam hebt :m::xd:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 [video=youtube;s0d9d-cdxhk]http://www.youtube.com/watch?v=s0d9d-cdxhk Vanaf het begin, nog voor de tekst. Er zitten twee hele kleine stukjes van piano in wat me heel erg aan een nummer doet denken, geen idee meer welke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Lou Reed - Perfect Day Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Lol ik ben echt de slechtste muziek zoeker OOIT. Was overtuigd dat dat begin er niet origineel bij hoorde, maar van iets anders was. Misschien ken ik het zo ook wel. Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Hoe heet het nummer met de drop op 2 minuten precies? Vind het best wel een hard nummer namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten