Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Paar weken geleden naar een videoclip gekeken op TMF van remembert this. Maar het is hooguit 10 jaar oud. Het was een man met een soort van hoge hoed en een bleek gezicht en een drummer. Was een nummer met ritme en niet teveel rusttempos. De achtergrond was een soort podium met een rood achtergrond gordijn en hun naam begint met THe en dan stopt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zij die geen add blocker hebben: hoe heet het nummer dat onder de captain morgan reclame op internet zit (miss is ie ook op tv dat weet ik niet)? Hoorde m net voorbij komen op dumpert en ken het nummer wel ergens van, maar kan niet op de naam komen. Bvd.

Edit: gevonden. Underdog van Kasabian. Lekker nummerrtsjjj.

bewerkt door De Witte Condor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zij die geen add blocker hebben: hoe heet het nummer dat onder de captain morgan reclame op internet zit (miss is ie ook op tv dat weet ik niet)? Hoorde m net voorbij komen op dumpert en ken het nummer wel ergens van, maar kan niet op de naam komen. Bvd.

Edit: gevonden. Underdog van Kasabian. Lekker nummerrtsjjj.

Geen verkeerd nummertje. ;c

Had hem nooit gevonden zonder jouw, aangezien ik dus adblock heb. :naughty:

Wil ook meteen dit topic weer het leven inblazen, dus kom maar op. (als je geen shazam hebt :m::xd:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites