Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=WAARSCHUWING. Alleen lezen als je vakantie hebt]Ik heb me toch een geniaal, online, multiplayergame ontdekt:

http://www.transformice.com/en2. Er zijn meerdere servers, maar deze is engelstalig en loopt het minst vaak vast.

Het spel houdt in: Je bent een muis en je moet zo snel mogelijk kaas zien te pakken en die naar je hol brengen. Soms heb je daar de hulp van een 'shaman' bij nodig, dat is diegene die bovenaan staat in het klassement van je 'room', dus dat kan jij ook worden als je veel levels voltooid. De shaman kan bruggen bouwen, je een kant op sturen of je omhoog duwen bijvb.

Iig, het is erg verslavend. En als je mij wil toevoegen als 'Friend' doe dan ff in de chat: '/Friend Woutinho' intypen. Dus ff account aanmaken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niets van als je Shaman bent:cab:

Wat snap je niet?

Bij die planken moet je de toetsen c,v,b,n gebruiken, dan komt er zo'n 'knopje' op je plank, en die hebben allemaal een andere functie. Maar dat moet je gewoon ff uitproberen. Kan je doen door bijvoorbeeld /room 233424 in te typen ofzo, dan ben je alleen in een map en kan je wat oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites