Alderweireld. Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 Bij die derde raak ik ook m'n coördinatie kwijt 44 Score is: 44. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 88:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 64 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 12 juni 2010 Share Geplaatst 12 juni 2010 Idd bij de 3e raak je idd de weg helemaal kwijt :P, 44 seconden gehaald, wat een kutspel. Iemand nog een 'leuk' spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 85 sec eerste keer, bij die 4e wwerd het echt moeilijk:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KS7882 Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Best wel een geinig spelletje: http://www.funnygames.nl/spel/autos_duwen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ben ook begonnen met die mybrute Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 http://www.spele.nl/game/penalty_spel/penalty_fever.html Waarom ik het nu ff speel weet ik zelf ook niet ..;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2010 Dat speelde ik weleens tijdens informatica :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Ja maar het is wel moeilijk sjesus, verste dat ik ooit ben gekomen is halve finale ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts3/playgame De nieuwste jumpers for goalposts! Wat een kut spel ;e Sta net voor de 3e keer 2-0 voor, scoren ze in die 3 wedstrijden binnen 2 minuut 2 keer ;e En alle vrije trappen van hun gaan er ook in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik was al een week op zoek naar Jumpers for Goalposts :mrgy: Thanks Divad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Hoe doe je koppen? Ik raak die bal nooit. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Helemaal vooraan gaan staan (bij de goal ongeveer dus) en heel iets van te voren koppen. Soms heb je van die snelle ballen, die zijn wel kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Wie kent hem nog: http://www.2dfootballgames.com/Penalty-freekick/Baggios-magical-kick/Baggios-magical-kick-online.php :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Eindelijk in de Global Highscores bij Jumpers for Goalposts 1 ! 31 Kay10 1005001 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 [spoiler=WAARSCHUWING. Alleen lezen als je vakantie hebt]Ik heb me toch een geniaal, online, multiplayergame ontdekt: http://www.transformice.com/en2. Er zijn meerdere servers, maar deze is engelstalig en loopt het minst vaak vast. Het spel houdt in: Je bent een muis en je moet zo snel mogelijk kaas zien te pakken en die naar je hol brengen. Soms heb je daar de hulp van een 'shaman' bij nodig, dat is diegene die bovenaan staat in het klassement van je 'room', dus dat kan jij ook worden als je veel levels voltooid. De shaman kan bruggen bouwen, je een kant op sturen of je omhoog duwen bijvb. Iig, het is erg verslavend. En als je mij wil toevoegen als 'Friend' doe dan ff in de chat: '/Friend Woutinho' intypen. Dus ff account aanmaken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Fucking geniaal spel dat :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Vertel me jullie accounts ff, dan kan ik toevoegen en kunnen we met z'n allen in één 'map'. Edit: Beter idee; kom maar naar 'room 24'. Bij de chat /room 24 intypen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 hahaha, vette shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 dat spel hoorde ik vandaag ook al wat van zal er morgen ff naar kijken:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Haha echt te verslavend, net voor de eerste keer shaman geweest en al die mannen boos omdat ik er niets van kon :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Vind het maar niets.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik snap er niets van als je Shaman bent:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik snap er niets van als je Shaman bent:cab: Wat snap je niet? Bij die planken moet je de toetsen c,v,b,n gebruiken, dan komt er zo'n 'knopje' op je plank, en die hebben allemaal een andere functie. Maar dat moet je gewoon ff uitproberen. Kan je doen door bijvoorbeeld /room 233424 in te typen ofzo, dan ben je alleen in een map en kan je wat oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten