joostmakaay Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel? Nee kun je anders ff een samenvatting doen van wat er zich de laatste dagen heeft afgespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel? Volgens mij heeft Jules nog een smurf account over die je mocht lenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Karel zin om mee te doen vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel? Kom vanavond even wat potjes spelen dan vriend :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Nee kun je anders ff een samenvatting doen van wat er zich de laatste dagen heeft afgespeeld? Nee, nee. Volgens mij heeft Jules nog een smurf account over die je mocht lenen. Jules leent sowieso niet uit. Karel zin om mee te doen vanavond? Nee ga voetbal kijken en daarna richting bed. Morgen wel als ik op iemands Smurf kan. Kom vanavond even wat potjes spelen dan vriend :) Zie antwoord op Lennie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Jules leent sowieso niet uit. Jawel hoor, ik heb er ook wel op gespeeld. Gewoon ff aardig vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Jawel hoor, ik heb er ook wel op gespeeld. Gewoon ff aardig vragen. Door mij is die zelfs supreme op zijn smurf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Counter Strike Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel? Gast wees eens verstandig. Ze houden je elke game voor de gek. Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Gast wees eens verstandig. Ze houden je elke game voor de gek. Jezus. I know. Maar hoe kut het ook is, het is nog wel leuker dan met Randommers... Maar inmiddels sterk aan overwegen niet meer mee te doen/spel uninstallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; Wanneer neem jij Karel zijn plek in? We zoeken nog een topfragger voor dust2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Weer lekker goedkoop gescoord bij je maatjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Zit hier met een grijns van oor tot oor. :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Weer een el Classico bezig. NiP vs VP. Kijken mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Nauwelijks, omdat deze randommers mij syfilis bezorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Denk dat we ondertussen wel aardig wat 'vaste' players hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 We zijn niet goed genoeg Bart. Breur speelt niet met MU'ers.. Ik speel niet MU'ers. :no: Mijn bet is blijkbaar niet gelukt ofzo. Had op Navi gezet.. Lekker site Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 We zijn niet goed genoeg Bart. Breur speelt niet met MU'ers.. Sorry jongens, ik heb onze reputatie bij hem verpest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Jij was gewoon gold nova 4 in die tijd hoor jongen. :D Ben je eigenlijk alweer gold? Nee, door die potten tegen elkaar met zijn 8'en ben ik weer Silver Elite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Je moet ook wat meer all round worden man. Teveel dust gespeeld jij, als je de calls op militia al niet eens kent. Eigenlijk zouden ze gewoon een soort quiz moeten doen om van silver naar gold te gaan en als je de calls op militia en assault niet kent gewoon nooit naar gold toe. Ik probeer allround te worden, maar er schijnt constant iemand te zijn die niet op mirage wil spelen en dan houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Ik vond het gister best leuk nog met jullie. stukgaan om bertus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Heujjjjj, mijn eerste kill met een smoke :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Heujjjjj, mijn eerste kill met een smoke :D :D:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Ook echt expres? Heb zelf ook weleens een flash naar iemand zn hoofd proberen te gooien als ik wist dat ie 1 hp had, maar nooit gelukt. :DNee, was helaas gewoon random :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Waarom doe je niet een keertje mee tijdens het echte werk Bartje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten