Rensationeel. Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 [Youtube]wrd_nce12wY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/andre-hazes-jr André Hazes Jr voor het eerst in de Heineken Music Hall Op zaterdag 7 januari geeft André Hazes Jr een concert in de Heineken Music Hall. Zo kondigde hij zelf aan tijdens RTL Boulevard. Het wordt zijn eerste grote show met live band. De kaartverkoop van het concert is direct gestart via http://www.andrehazesjr.nl Ik heb mijn kaartje al hoor. Jullie ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 BmQ-NM37D8g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 november 2016 Share Geplaatst 3 november 2016 Ja die is lekker he, zijn nog een paar goede nummers uit die aflevering/reeks op Youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 [quote] [h=1][SIZE=26px]Bijna 900.000 kijkers voor documentaire Gordon[/SIZE][/h] Ruim 882.000 mensen stemden zondagavond af op RTL 4 voor het eerste deel van de documentaire 25 jaar Gordon. Filmmaker Michiel van Erp maakte een tweedelig portret van de zanger die na 25 jaar zijn microfoon aan de wilgen hangt. De documentaire eindigt op de negende plaats in de lijst van bestbekeken tv-programma's van zondag. Aanstaande zondag zendt RTL 4 het tweede deel van de docu uit. Gordon geeft op 28 en 29 november 2016 twee afscheidsconcerten in het Amsterdamse Concertgebouw.[/quote] @Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Bizar weinig @Pino Nou heb ik het zelf ook niet kunnen zien omdat ik bij een verjaardag was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 [quote name='Arsène']Bizar weinig @Pino Nou heb ik het zelf ook niet kunnen zien omdat ik bij een verjaardag was. [/QUOTE] Je had het toch op RTLXL terug kunnen kijken? Het gaat hier wel om de grootste entertainer die Nederland ooit gekend heeft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Ik heb daar nog geen tijd voor gehad Pien. Maar ik ga het zeker doen, maak je je daar maar niet druk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 november 2016 Share Geplaatst 23 november 2016 Ik zie jullie oprecht graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Ik zie jullie oprecht graag Dankje, dat is lief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 Brok in m'n keel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 november 2016 Share Geplaatst 25 november 2016 bTzFLSmuiu8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Zaterdag Hazes Jr. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 zr7eWwbvP-g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 [YOUTUBE]yCHd8TSA5vU[/YOUTUBE] John West _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) iY2sd3s4YIk Dit is een meezinger hoor :D 7 april 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 oktober 2017 Share Geplaatst 4 oktober 2017 [YOUTUBE]yCHd8TSA5vU[/YOUTUBE] John West _O_ Wereldplaat is dit idd. [YouTube]THe4cJnMMbc beste clip van de laatste 30 jaar. Iemand nog naar Echte Vrienden in de HMH? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 oktober 2017 Share Geplaatst 4 oktober 2017 [Youtube]NX9ACeC7rL0 mGosqEbEpmg 1golMsaIJm0 Wesly is ook een regelrecht fenomeen. Afsluiten met een ijzersterke tranentrekker: P6TlOhHIkV4 Tino Martin in de ziggodome jongens och och och Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Y0R0-RCCh3o Deze is ook goed van Jannes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Joling en Tino vind ik heel goeie combi inderdaad :) Jannes heb ik dan weer niet zo hoog zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 YZU3MvpDB3M Pareltje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 De bedoeling van dit topic is om sarcastisch te zijn en poepmuziek te posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 (bewerkt) [video=youtube_share;dJAplfbJlmM] Hoorde dit nummer vandaag voorbij komen; behoorlijk sterk [video=youtube_share;F6vSjSUbSS0] Nederlandse versie zelden gehoord :clap: 14 maart 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Ik vind het nieuwe nummer van Anouk met Kempi wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2018 Share Geplaatst 14 december 2018 Werd vanmorgen wakker met dit nummer in mijn hoofd: Zo een voldaan gevoel als je 'em dan af kunt spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten