Jump to content

Aka

Leden
  • Posts

    7,542
  • Joined

  • Last visited

Reputation

49 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aka

    Willem II

    haha geniaal! Rangelo Janga komt van hier uit de buurt en iedereen hier is happy voor hem.. Hele sympathieke gozert die jongen en ik gun het 'em echt, hopelijk is dit het begin van een mooie carrière! Sowieso heeft hij het in zich, niet voor niks waren o.a. Arsenal en Ajax in 't verleden in hem geïnteresseerd
  2. Aka

    Het Nederhoptopic

    2NDU4plHtAM enjoy :) lekkere beat, ze maken sowieso altijd gebruik van dit soort beats and I like it maar nostalgie blijft 0118-VIER! hehe hun flow blijft geniaal .. G8v9Sik5yyg té hard
  3. Zo jongens, ik heb echt zeker een jaar stilgestaan qua sporten :cab: Ging gister weereens fitnessen en ben echt keihard achteruit gegaan! Heb me wel voorgenomen véél te fitnessen deze zomer. Ben al begonnen met drastisch minderen in junkfood eten + ben zo'n beetje gestopt met roken en nu gwn keihard ertegenaan in de gym! Ik weeg nu weer 87 na een jaartje roken, veel junkfood en me distantiëren van de sportschool. Ik laat nog wel weten of het me is gelukt om een Griekse god te worden
  4. Aka

    Sparta Rotterdam

    Hehe, echt prachtig die overwinning op Den Haag, ik zie al helemaal voor me hoe los het ging bj de goal van Adeleye, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de mannen die gingen (Stefan, en drie boys die ik ken > abdel, frank en jules, maybe ken je ze steef?) gun ik het van harte! moet btw wel toegeven dat ik dit seizoen nog geen enkele keer naar Sparta ben gegaan :$ haha
  5. Hehe, mijn lijst van vorig jaar. Zal er toch een tikje anders uit gaan zien.
  6. De laatste anderhalve week fitness k best weinig. Komt ook omdat iedereen weer terug is van vakantie enzo. Morgen ga k weer de zaal in. Gelukkig loop k sowieso veel met matties elke dag, rondzwerven in Rotterdam, dus dat is al handig. Verder doe k thuis nu ook sit-ups en push-ups :) Maar ja, morgen weer de zaal in!
  7. Aka

    Club/House/Electro

    idd, dirty house is baaaas 3iCYeslMDg0 vanaf 0.31 nice
  8. Dat is mooi meegenomen ja, al zou ik nog wel cardio blijven doen > elke kleine beetjes helpen. Hoe lang duurt dat fietsen dan? Zodat ik beetje beeld heb van hoe intensief 10 km is. (wat voor werk btw?)
  9. Netjes hoor. Ik begin nu ook minder moe te worden als ik vijf minuten op 11 kmh ren. Ik hoop aan het eind van de vakantie 10 minuten 11 kmh en/of 5 minuten 12kmh te kunnen doen :)
  10. Zo, 2 weken geleden deed ik 1 minuut op 11 km/u en waren me benen daarna wel btje kapot, maar na 2 weken renbaan etc. deed ik dernet rustig 5 minuten op 11 km/u. Me benen voelde ik niet eens, alleen was ik wel fucking duizelig omdat ik niks gegeten en gedronken (behalve wat thee) had. Dat was dus een stupid move van mijn kant. Morgen sta ik wél vroeger op en zal ik goed ontbijten om vervolgens weer de 11 km/u aan te gaan :) Ik doe nu ook gewichten. Begin redelijk bescheiden met 8 kg. Ik zal voorlopig ook niet meer dan 8 doen, omdat ik eerst m'n spieren wil vormen alvorens ik zwaardere kilo's zal doen.
  11. Daarom. Ik was al wat kilo's afgevallen vanaf augustus t/m mei, omdat ik gewoon veel meer bewoog. Ik at nog steeds kapotveel bij KFC/deTurk/Maccie etc. maar ik bewoog ook veel. Sinds een maand eet ik nu geen vet voedsel meer, maar nog alleen thuis. Ik eet nu ook maar 3/4 x per dag. Geen chips, ijs etc. meer. Ja, behalve waterijs. Nu weeg ik dus 83 kg. Dit ga ik zeker wel vol kunnen houden voor de komende maanden. Dat, in combinatie met goed trainen en sowieso wel bewegen (buiten voetballen, lopen naar stad en dergelijke) zal lijden tot nog meer kilo's verliezen :)
  12. Daarom. Daar let ik ook op. Ben nu wel beter geworden in die renbaan. Kan nu 3 rondes op tempo. Twee rondjes rustig joggen en daarna weer 1 ronde op tempo :) Ik ga denk ik ook bankdrukken doen vanaf morgen. Dan ga ik met een vriend die daar ervaring mee heeft. Ik wil namelijk ook wat gespierder worden, daarom doe ik nu al wat andere apparaten die daar goed voor zijn. Voortaan is m'n fitness-planning zo: renbaan rondjes joggen en daarna lópen naar FitForFree ipv bus nemen en daar bij FitForFree intensief fietsen en op de loopband wat minuten op snelheid rennen en dan richting krachthonk. Gister ben ik daarmee begonnen en het is me goed bevallen. Vandaag wel wat vermoeid. Vanochtend ging ik ff wegen en ik weeg nu 83 kg (ben 1.82 m lang). Vorige zomer nog 96 :P Daar ben ik wel erg blij mee. Ik weet wel dat ik vanaf nu moeilijker zal afvallen, ook omdat ik krachttraining doe en m'n spieren dus ook zwaarder gaan wegen. Ik ben iig wel tevreden met m'n vooruitgang. Veel mensen hebben ook gezegd dat ik ben afgevallen en dat is toch een motivatieboost om meer te trainen :) hoe lang fitness je nu al M0nk?
  13. kapotzielig, net ren ik 3 rondjes op behoorlijk tempo op zo'n atletiekbaan hier in de buurt (maar dan wat kleiner) en ik was helemaal kapot :s Andere man rent gewoon droog 7 rondjes en rende daarna weer rustig weg. Ga nu elke dag 2x naar die baan toe om te rennen om uiteindelijk verbetering te zien. Daarnaast gebruik ik Fitforfree dan alleen voor krachttraining en af en toe wat cardio. editje hier dus :\
  14. hehe ging vandaag na vier dagen weer naar F4F en dan merk je wel dat je even uit je ritme bent :P Doordat ik laatste dagen veel gelopen/voetbald heb en weinig gegeten kreeg k na 5 minuten loopband (10km/u) al kutpijn bij m'n linkerbeen :S Dat was wel lomp. Daarna gewoon wat krachttraining gedaan en daarna nog even rustig 5 minuten 9km/u gedaan. Wel goed gevoel dat die 5 minuten 9km/u kapot simpel gingen. Morgen ga ik 8.30 met een vriend joggen. Loopband vind ik eerlijk gezegd maar saai, dan ga ik liever in de ochtend rennen met een mattie. Daarna vergezel ik twee bilmaatjes om 12.30 om ff 'goed' te fitnessen. Ik kwam toevallig in f4f een jongen van school tegen dus ging even met hem praten. Op zijn aanraden ga ik vanaf volgende week (als bijna iedereen op vakantie is en ik me meer kan focussen op fitness) een programma maken: dus de ene dag cardio, andere dag buikspieren/schouders of whatever etc. etc. Iemand nog tips met betrekking tot zo'n programma..? :) Tips zijn van harte welkom.
×
×
  • Create New...