Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Bergseweg :moop:

Dat valse plat is wel kut daar ja. Helaas hield mn strava er onderweg mee op dus kan de uiteindelijke route niet posten.

Heb klein stukje anders gedaan, vanaf Epen ben ik naar Mechelen, Wittem Wijlre en Schin op Geul gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Ik kan je wel aanraden om de andere kant op te fietsen. Beeksestraat en dan in die bocht langs de snelweg richting zo'n heel klein gat en dan linksaf naar Zevenbergen. Langs de molen terug.;)

Klopt heb ik vorige jaren nogal eens gedaan. We gingen nu ook de andere kant op omdat we dan eerst wind tegen zouden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaring met de "Toertocht Nijmegen"? Deze wil ik op 2 juni gaan rijden maar er staat helemaal geen route op de site. Ik wil graag de 140 km doen en vraag me af hoe heuvelachtig die route is en of hij voor mij te doen is. Heb wel 160 op het vlakke gereden in de ronde van Noord Holland maar erg weinig kilometers in de heuvels gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je niet genoeg posts op de teller staan of wat [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];?

Op deze pagina zie ik vier users die posten over een rit die ze gereden hebben (of willen rijden) waar ik slechts één reactie op zie. Deze mensen nemen de moeite om dit met ons te delen, dan is het toch wel zo sociaal dat ik reageer als als ik hun posts bekeken heb :) Volgens mij is dat een elementair onderdeel van dit forum, namelijk het op elkaar reageren. Anders zou dit topic of welk topic dan ook maar een saaie boel zijn. Dan krijg je in het 'Ik speel nu tegen' enkel uitslagen, in het 'ik heb een gruwelijke hekel aan...' alleen maar dingen waar mensen zich aan ergeren etc etc etc.

Het ironische van je post is dat je zelf schuldig maakt aan het verwijt dat je mij maakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaring met de "Toertocht Nijmegen"? Deze wil ik op 2 juni gaan rijden maar er staat helemaal geen route op de site. Ik wil graag de 140 km doen en vraag me af hoe heuvelachtig die route is en of hij voor mij te doen is. Heb wel 160 op het vlakke gereden in de ronde van Noord Holland maar erg weinig kilometers in de heuvels gemaakt.

Late reactie, maar goed. Rondom Nijmegen zijn heel wat heuvels. Ik weet ook niet precies hoe die toch eruit ziet maar er zullen zeker een aantal lastige zitten. Maar als jij 160 kilometer op het vlakke kan rijden dan kan jij ook 140 kilometer rondom Nijmegen rijden, zeker als je gewoon met een groep mee kan rijden.

Misschien vindt je onderstaande tocht ook leuk om te rijden, moet je maar even kijken.

http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/inschrijven/index.xml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Late reactie, maar goed. Rondom Nijmegen zijn heel wat heuvels. Ik weet ook niet precies hoe die toch eruit ziet maar er zullen zeker een aantal lastige zitten. Maar als jij 160 kilometer op het vlakke kan rijden dan kan jij ook 140 kilometer rondom Nijmegen rijden, zeker als je gewoon met een groep mee kan rijden.

Misschien vindt je onderstaande tocht ook leuk om te rijden, moet je maar even kijken.

http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/inschrijven/index.xml

Bedankt voor je reactie, als het weer een beetje knap is ga ik het gewoon proberen. De tocht sponsort een goed doel waar ik sympathie voor heb en waar ik dus graag voor wil rijden dus dat is de reden dat ik helemaal naar Nijmegen trek. Ik woon zelf in Noord-Holland.

Misschien bevalt het zo goed dat ik mij ook inschrijf voor de Tour du Jour, al werkt de website niet bij mij dus weet ik niet welke afstanden het zijn en wat het kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie, als het weer een beetje knap is ga ik het gewoon proberen. De tocht sponsort een goed doel waar ik sympathie voor heb en waar ik dus graag voor wil rijden dus dat is de reden dat ik helemaal naar Nijmegen trek. Ik woon zelf in Noord-Holland.

Misschien bevalt het zo goed dat ik mij ook inschrijf voor de Tour du Jour, al werkt de website niet bij mij dus weet ik niet welke afstanden het zijn en wat het kost.

Vreemd dat de link het bij jou niet doet. Google anders even op Tour du Jour, dan vind je hem ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd dat de link het bij jou niet doet. Google anders even op Tour du Jour, dan vind je hem ook.

De link doet het wel, alleen de website niet. Ook niet als ik hem via google opzoek. Alles staat door elkaar en ik kan nergens op klikken. Zal nog even met een andere browser proberen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze pagina zie ik vier users die posten over een rit die ze gereden hebben (of willen rijden) waar ik slechts één reactie op zie. Deze mensen nemen de moeite om dit met ons te delen, dan is het toch wel zo sociaal dat ik reageer als als ik hun posts bekeken heb :) Volgens mij is dat een elementair onderdeel van dit forum, namelijk het op elkaar reageren. Anders zou dit topic of welk topic dan ook maar een saaie boel zijn. Dan krijg je in het 'Ik speel nu tegen' enkel uitslagen, in het 'ik heb een gruwelijke hekel aan...' alleen maar dingen waar mensen zich aan ergeren etc etc etc.

Het ironische van je post is dat je zelf schuldig maakt aan het verwijt dat je mij maakt

Mensen die een andere huidkleur zouden willen hebben en fietsen gaan gewoon niet samen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, sorry die was flauw.

Nette toch Le Saux. Nog meer tochten op de planning staan?

We willen met onze groep in de zomer nog een grote tocht van 150 kilometer maken richting de Eifel of de Ardennen, maar verder doen we het de komende tijd even wat rustiger aan ;) Toch al ruim 1100 kilometers in de benen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites