MisterX Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei Gert: Dat is een mooi streven. Misschien eens aanmelden voor een toertocht? Zelf al enkele keren met toertochten van https://www.nltourrides.nl/ meegedaan. Dan kun je soms mooi in het wiel van andere groepjes zitten als t wat te lastig wordt op het einde. En dan heb je een stok achter de deur dat je ergens heen kunt werken. Het is wel een mooie stok achter de deur. Lastige is dat ik zo goed als iedere zaterdag ook al een korfbalwedstrijd hebt, wat dan de voorkeur krijgt. Dan houd je eigenlijk alleen de zomer over. Dan zijn er minder tochten volgens mij (dan heb ik het over zomervakantie) en ik heb nog geen idee wanneer ik op vakantie ga. Even op en neer naar Groningen voor een fietstocht is voor mij te ver weg. Dus ook daarvoor vallen een aantal van die tochten af. Ik denk dat ik eerst maar eens na ga denken over een vakantie en dat ik daarna hier pas over ga nadenken. Het is wel een goed idee. 4 januari 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Zijn er nog fietsers hier?? Inactief topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Zelf weer begonnen vorige week alleen nu heb ik (door karten) weer mn ribben gekneusd, dus even niet op de fiets. Verder kom ik uit de omeving van Amsterdam. Iemand die daar een goede bikefitter kent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Ik doe regelmatig korte ritjes op Zwift. Buiten heb ik nog nauwelijks gefietst dit jaar door een gebrek aan tijd en het slechte weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Ook van plan om het de komende weken weer op te gaan pakken. Afgelopen weken helaas niet in staat geweest door ingescheurde enkelbanden, maar nu dat weer redelijk functioneert eens kijken wanneer ik een gaatje kan vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Weinig van gekomen de laatste tijd. vanaf nu eigenlijk ook 2x in de week korfbaltraining + wedstrijd op zaterdag. En met een beetje pech (of geluk, hoe je het wilt noemen) zelfs 2 wedstrijden op zaterdag. Dan sport ik al voldoende en blijft er weinig ruimte voor fietsen over. Komende tijd wel een paar keer een vrije zaterdag of maar 1x training (i.v.m. feestdagen). Hopelijk ontstaat daardoor wat ruimte om wat te gaan fietsen... als het weer een beetje mee wilt werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Op 24-4-2023 om 11:29 zei FlyD: Ik doe regelmatig korte ritjes op Zwift. Buiten heb ik nog nauwelijks gefietst dit jaar door een gebrek aan tijd en het slechte weer. Zelfde hier. Zelfs paar keer Rocycle geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 (bewerkt) Mijn nieuwe fiets. Vanmiddag als het droog blijft meteen maar even proefritje maken. Is een crosshybrid. 28 april 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 23 uur geleden zei rich ruzzian: Mijn nieuwe fiets. Vanmiddag als het droog blijft meteen maar even proefritje maken. Is een crosshybrid. Je wordt een nepwielrenner Ik heb het voornemen vanmiddag weer een sop de fiets te stappen. Eindelijk mooi weer en toevallig geen korfbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2023 Hier ook maar weer wat aan het fietsen geslagen. Mijn hardnekkige hamstring blessure zorgt dus al vanaf september vorig jaar voor problemen. Fysio zei dat zwemmen en fietsen (zonder teveel weerstand) bevorderlijk is voor het herstel. December/Januari wel wat keren wezen fietsen, maar dan had ik erna toch wel behoorlijk last van de hamstring. Nu ik wat verder in het herstel zit lijkt het vooralsnog nu beter te gaan op de racefiets. In week tijd 3x wezen fietsen en steeds een uurtje. Maar wel weer heerlijk om te doen. Niet teveel weerstand nog, maar dinsdag toch wel een stukje met behoorlijke wind tegen wat meer wattages getrapt en 0 last erna. Dus dat geeft wel een fijn gevoel en hopelijk binnenkort het uitbreiden naar 1,5-2u fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 2 uur geleden zei Gert: Hier ook maar weer wat aan het fietsen geslagen. Mijn hardnekkige hamstring blessure zorgt dus al vanaf september vorig jaar voor problemen. Fysio zei dat zwemmen en fietsen (zonder teveel weerstand) bevorderlijk is voor het herstel. December/Januari wel wat keren wezen fietsen, maar dan had ik erna toch wel behoorlijk last van de hamstring. Nu ik wat verder in het herstel zit lijkt het vooralsnog nu beter te gaan op de racefiets. In week tijd 3x wezen fietsen en steeds een uurtje. Maar wel weer heerlijk om te doen. Niet teveel weerstand nog, maar dinsdag toch wel een stukje met behoorlijke wind tegen wat meer wattages getrapt en 0 last erna. Dus dat geeft wel een fijn gevoel en hopelijk binnenkort het uitbreiden naar 1,5-2u fietsen. Waar blijven die Strava-posts Gert? We missen je. Hier ook het wielren-virus te pakken. Zocht een sport die ik kan combineren met hardlopen, aangezien dat toch iedere keer weer een flinke aanslag op 't lichaam is. Vorige week een eerste rondje met een vriend gedaan van 60 kilometer. Nu aan het kijken voor een leuke tweedehands racefiets zodat we deze zomer wat vaker kunnen fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Waar blijven die Strava-posts Gert? We missen je. Hier ook het wielren-virus te pakken. Zocht een sport die ik kan combineren met hardlopen, aangezien dat toch iedere keer weer een flinke aanslag op 't lichaam is. Vorige week een eerste rondje met een vriend gedaan van 60 kilometer. Nu aan het kijken voor een leuke tweedehands racefiets zodat we deze zomer wat vaker kunnen fietsen. Ja, die komen welweer als ik wat langer fiets Lekker tempo man. Goed op conditie, maar dat wisten we al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 32 minuten geleden zei Thierryvane: Waar blijven die Strava-posts Gert? We missen je. Hier ook het wielren-virus te pakken. Zocht een sport die ik kan combineren met hardlopen, aangezien dat toch iedere keer weer een flinke aanslag op 't lichaam is. Vorige week een eerste rondje met een vriend gedaan van 60 kilometer. Nu aan het kijken voor een leuke tweedehands racefiets zodat we deze zomer wat vaker kunnen fietsen. Je eerste rondje meteen 31 km/u?! Volgens mij heb ik die gemiddelde snelheid nog nooit bereikt bij een fietstocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Je eerste rondje meteen 31 km/u?! Volgens mij heb ik die gemiddelde snelheid nog nooit bereikt bij een fietstocht. Twee uurtjes beuken! Aanstaande zaterdag wat minder snel. 26 Dorpentocht van 100 kilometer met familie. Kijken hoe dat is. https://www.fietssport.nl/toertochten/54670 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 39 minuten geleden zei MisterX: Je eerste rondje meteen 31 km/u?! Volgens mij heb ik die gemiddelde snelheid nog nooit bereikt bij een fietstocht. Jij niet alleen ik ben al erg blij als ik 25km/u gemiddeld haal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Gisteren ook voor het eerst sinds vorig jaar zomer denk ik weer een rondje gemaakt. Ook net 8 weken uit de roulatie geweest bij de voetbal door ingescheurde enkelbanden dus de conditie is ook nog ver te zoeken. Had een route van 30km opgezocht en dacht hier plak ik een stukje van zo ongeveer 10km bij aan. Verkeerd gefietst door een te vroege afslag te nemen, maar het stukje van 10km wat ik er bij aan plakte zorgde ervoor dat ik alsnog op 30km uit kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 1 uur geleden zei DGremlin: Jij niet alleen ik ben al erg blij als ik 25km/u gemiddeld haal. Dat is ook meer mijn tempo. Als het ten minste niet heuvelachtig is. Bergachtig is nog erger voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Als een redelijke beginner fietsend vandaag de 46 km afgestreept in m'n eentje, inmiddels mijn recordafstand.. Binnenkort maar eens nadenken over een Bikefit test? Iemand enig idee wat hier van de kosten zijn rond Amsterdam? (ik heb er nu eentje van 180 euro met 3 uur lang alles meten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 2 uur geleden zei CrisChivu: Als een redelijke beginner fietsend vandaag de 46 km afgestreept in m'n eentje, inmiddels mijn recordafstand.. Binnenkort maar eens nadenken over een Bikefit test? Iemand enig idee wat hier van de kosten zijn rond Amsterdam? (ik heb er nu eentje van 180 euro met 3 uur lang alles meten) Ik heb al bijna 10 jaar een fiets en ik heb nog nooit een bikefit tets gedaan. Over het algemeen wordt de fiets al wel in de winkel zelf afgesteld. Ik zou zo'n test alleen overwegen als je bepaalde klachten ervaart op de fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 17 uur geleden zei CrisChivu: Als een redelijke beginner fietsend vandaag de 46 km afgestreept in m'n eentje, inmiddels mijn recordafstand.. Binnenkort maar eens nadenken over een Bikefit test? Iemand enig idee wat hier van de kosten zijn rond Amsterdam? (ik heb er nu eentje van 180 euro met 3 uur lang alles meten) Dat lijkt me opzich een redelijke prijs. Kwaliteit hangt natuurlijk wel af van de methode en de bikefitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Zou vooral ook kijken naar wat je eruit haalt. Heb het zelf ook nog op de planning staan, maar wil dan wel de juiste fit hebben voor op meerdere type fietsen, zodat ik ‘m niet ooit nog een keer hoef te doen. En je hebt ook nog verschillen in of zij het voor je afstellen of dat je dat zelf moet doen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 (bewerkt) 3 uur lang en dat bedrag zou ik zelf niet voor kiezen. Maar dat kan het beste een ieder zelf bepalen. Als je door verkeerde afstelling blessures krijgt, dat is nog vervelender. Dus doe vooral waar je zelf goed bij voelt. Denk dat het bedrag zelf wel logisch is als ze 3 uur met je in de weer zijn. Zelf dit weekend met mijn ouders, die ook wel een jaartje ouder worden/zijn, weggeweest en 2 dagen lekker gefietst in omgeving Sittard. Eerste dag stuk door België en 2e door Duitsland. Iedereen op de elektrische fiets en ik op een normale stadsfiets met dochter van 9 achterop. Na 2 dagen 40km te hebben gefietst toch wel wat moe in de benen vanochtend 5 juni 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Zag dit forum voor het eerst voorbij komen vandaag. Als fanatiek fietser leuk om te zien wat andere forumleden op de fiets bereiken. Zelf afgelopen weekend Limburgs Mooiste gefietst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Gisteren mijn nieuwe racefiets opgehaald. Vrees nog een paar weekjes herstellen (heup) en dan gas d'r op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Bianchi I love it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten