Pino Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Bergseweg :moop: Dat valse plat is wel kut daar ja. Helaas hield mn strava er onderweg mee op dus kan de uiteindelijke route niet posten. Heb klein stukje anders gedaan, vanaf Epen ben ik naar Mechelen, Wittem Wijlre en Schin op Geul gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Ik kan je wel aanraden om de andere kant op te fietsen. Beeksestraat en dan in die bocht langs de snelweg richting zo'n heel klein gat en dan linksaf naar Zevenbergen. Langs de molen terug.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Ik kan je wel aanraden om de andere kant op te fietsen. Beeksestraat en dan in die bocht langs de snelweg richting zo'n heel klein gat en dan linksaf naar Zevenbergen. Langs de molen terug.;) Klopt heb ik vorige jaren nogal eens gedaan. We gingen nu ook de andere kant op omdat we dan eerst wind tegen zouden hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 http://app.strava.com/activities/53741729 Tempo viel vies tegen, was nu met een andere groep meegegaan omdat ik de vorige keer gelost werd telkens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Iemand ervaring met de "Toertocht Nijmegen"? Deze wil ik op 2 juni gaan rijden maar er staat helemaal geen route op de site. Ik wil graag de 140 km doen en vraag me af hoe heuvelachtig die route is en of hij voor mij te doen is. Heb wel 160 op het vlakke gereden in de ronde van Noord Holland maar erg weinig kilometers in de heuvels gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Lekker door kunnen rijden vandaag, weinig hoogtemeters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Deze maandag de elfstedentocht gefietst. In totaal een 235 km. De eerste 140 km vlogen voorbij met mooi weer en weinig wind. De laatste 100 waren vooral heel nat. Ik ben diegene met het shirt van sky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2013 Lijkt zo op de foto's wel een beetje op Tom Veelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Leuk hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Heb je niet genoeg posts op de teller staan of wat [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Heb je niet genoeg posts op de teller staan of wat [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];? Op deze pagina zie ik vier users die posten over een rit die ze gereden hebben (of willen rijden) waar ik slechts één reactie op zie. Deze mensen nemen de moeite om dit met ons te delen, dan is het toch wel zo sociaal dat ik reageer als als ik hun posts bekeken heb :) Volgens mij is dat een elementair onderdeel van dit forum, namelijk het op elkaar reageren. Anders zou dit topic of welk topic dan ook maar een saaie boel zijn. Dan krijg je in het 'Ik speel nu tegen' enkel uitslagen, in het 'ik heb een gruwelijke hekel aan...' alleen maar dingen waar mensen zich aan ergeren etc etc etc. Het ironische van je post is dat je zelf schuldig maakt aan het verwijt dat je mij maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 :-D +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Iemand ervaring met de "Toertocht Nijmegen"? Deze wil ik op 2 juni gaan rijden maar er staat helemaal geen route op de site. Ik wil graag de 140 km doen en vraag me af hoe heuvelachtig die route is en of hij voor mij te doen is. Heb wel 160 op het vlakke gereden in de ronde van Noord Holland maar erg weinig kilometers in de heuvels gemaakt. Late reactie, maar goed. Rondom Nijmegen zijn heel wat heuvels. Ik weet ook niet precies hoe die toch eruit ziet maar er zullen zeker een aantal lastige zitten. Maar als jij 160 kilometer op het vlakke kan rijden dan kan jij ook 140 kilometer rondom Nijmegen rijden, zeker als je gewoon met een groep mee kan rijden. Misschien vindt je onderstaande tocht ook leuk om te rijden, moet je maar even kijken. http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/inschrijven/index.xml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Late reactie, maar goed. Rondom Nijmegen zijn heel wat heuvels. Ik weet ook niet precies hoe die toch eruit ziet maar er zullen zeker een aantal lastige zitten. Maar als jij 160 kilometer op het vlakke kan rijden dan kan jij ook 140 kilometer rondom Nijmegen rijden, zeker als je gewoon met een groep mee kan rijden. Misschien vindt je onderstaande tocht ook leuk om te rijden, moet je maar even kijken. http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/inschrijven/index.xml Bedankt voor je reactie, als het weer een beetje knap is ga ik het gewoon proberen. De tocht sponsort een goed doel waar ik sympathie voor heb en waar ik dus graag voor wil rijden dus dat is de reden dat ik helemaal naar Nijmegen trek. Ik woon zelf in Noord-Holland. Misschien bevalt het zo goed dat ik mij ook inschrijf voor de Tour du Jour, al werkt de website niet bij mij dus weet ik niet welke afstanden het zijn en wat het kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Bedankt voor je reactie, als het weer een beetje knap is ga ik het gewoon proberen. De tocht sponsort een goed doel waar ik sympathie voor heb en waar ik dus graag voor wil rijden dus dat is de reden dat ik helemaal naar Nijmegen trek. Ik woon zelf in Noord-Holland. Misschien bevalt het zo goed dat ik mij ook inschrijf voor de Tour du Jour, al werkt de website niet bij mij dus weet ik niet welke afstanden het zijn en wat het kost. Vreemd dat de link het bij jou niet doet. Google anders even op Tour du Jour, dan vind je hem ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Vreemd dat de link het bij jou niet doet. Google anders even op Tour du Jour, dan vind je hem ook. De link doet het wel, alleen de website niet. Ook niet als ik hem via google opzoek. Alles staat door elkaar en ik kan nergens op klikken. Zal nog even met een andere browser proberen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Op deze pagina zie ik vier users die posten over een rit die ze gereden hebben (of willen rijden) waar ik slechts één reactie op zie. Deze mensen nemen de moeite om dit met ons te delen, dan is het toch wel zo sociaal dat ik reageer als als ik hun posts bekeken heb :) Volgens mij is dat een elementair onderdeel van dit forum, namelijk het op elkaar reageren. Anders zou dit topic of welk topic dan ook maar een saaie boel zijn. Dan krijg je in het 'Ik speel nu tegen' enkel uitslagen, in het 'ik heb een gruwelijke hekel aan...' alleen maar dingen waar mensen zich aan ergeren etc etc etc. Het ironische van je post is dat je zelf schuldig maakt aan het verwijt dat je mij maakt Mensen die een andere huidkleur zouden willen hebben en fietsen gaan gewoon niet samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Oke Sebas II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 (d) jwz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Gisteren voor het eerst Limburgs Mooiste gefietst, gele lus van 135 km. Hele mooie route, maar heb het laatste uur wel flink afgezien. Uiteindelijk zo'n 1600 hoogtemeters gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 Leuk hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 Hehe, sorry die was flauw. Nette toch Le Saux. Nog meer tochten op de planning staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Hehe, sorry die was flauw. Nette toch Le Saux. Nog meer tochten op de planning staan? We willen met onze groep in de zomer nog een grote tocht van 150 kilometer maken richting de Eifel of de Ardennen, maar verder doen we het de komende tijd even wat rustiger aan ;) Toch al ruim 1100 kilometers in de benen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 In de zeikende regen nog een kort ritje gemaakt met een vriend. Stiekem vind ik het wel lekker, die regen :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Vandaag 60 kilometers gemaakt, was erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten