Djurovski Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zulke resultaten met Drommel op doel? Dat maakt het helemaal knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november (bewerkt) XIX Het Tweeluik tegen Madrid! Dinsdag 17 februari 2027! Dat is de datum waarop wij de managers/coaches en staff, de spelers zouden gaan aantreden tegen Madrid! Atletico Madrid! Het team dat ook in deze save van mij, nog altijd gemanaged/gecoached wordt door Diego Siemeone! De jongens waren nerveus, maar ook niet onwijs nerveus. De vraag was , hoe gaan we deze twee wedstrijden benaderen? We hebben uit bij Real Madrid 3-1 verloren, maar hebben bv 2-4 bij Napoli gewonnen en 4-1 thuis van As Roma. Toch waren we er wel achter, ondanks dat we nipt 9e waren geworden ipv 8e, met hun talrijke ervaring aan CL finale's, en verloren over het algemeen, dat Atletico Madrid, de favoriet is, en wij de underdog zijn. Maandag 16 februari om 11:30 hadden we een vlucht met ons allen van Frankfurt Airport naar het Adolfo Suarez Madrid-Barajas Airport. Sommige jongens waren heel relaxed, voor een aantal anderen als Elias Baum kon de vlucht, niet snel genoeg voorbij zijn. Hij is nooit echt een fan van vliegen geweest, maar hij kan dan wel altijd lachen om de grapjes van zijn teamgenoot Roony Bardghji ''He Elias, wat voor eten eet een Nederlander vaak''? ''Gefrituurd voedsel'' Ja gefritruurd voedsel en zowel Roony als Elias schoten allebei in lachen uit. Ik sprak de jongens toe in het vliegtuig, tijdens de 2,5 uur durende vlucht, richting het einde van de vlucht '' Meer dan je best, kunnen jullie niet doen. Niemand verwacht dat we hier in Madrid, daadwerkelijk een resultaat gaan pakken, maar geef het je alles, zodat het duel in Franfkurt, we nog ergens voor te spelen hebben!!! Er werd hard geroepen ''Jawohl!!! ''Genau''!! ''Einverstanden!! En ''Of Course!!'' De spelers, de staff, mijn assistenten en ik, landen in Madrid, na een kleine vertraging van 15 minuten. Iedereen hun koffers zijn en waren gelukkig goed meegenomen. De spelers konden nog even uurtje bijkomen in het hotel, we gingen met z'n allen lunchen aan salade, en tapas. Daarna gingen de spelers trainen veelvuldig paar uur lang, en de rest van de avond hadden ze vrij. Dag 2 De wedstrijd Atleletico Madrid-Eintracht Frankfurt! De training vlogen voorbij, de ontspannings oefeningen ook. Het ontbijt en lunch ging snel voorbij. Om 20:00/21:00(afhankelijk van welke tijdzonde, denk 20:00) moesten we aanvangen, tegen het grote Atletico Madrid. Zij speelde met spelers als Koke, Quinten Timber, Jan Oblak, Andrea Papetti, Julian Alvarez en natuurlijk Antoine Griezmann, wij zette daar tegen over Jan Niklas Beste, Pascal Struijk , Lorenzo Lucca, Tomasso Baldanzi, Fabian Rieder en meer. Al na 8 minuten scoorde zij de 1-0 via Connor Gallagher en exact een halfuur later scoort Julian Alvarez, hun mega 90+ miljoen aankoop de 2-0. Mijn eigen 4231 werkt voor geen meter, ik besluit in de rust over te gaan op de EPBall taktiek en formatie soort 3421. De 2e helft begint, het is nog steeds Atletico Madrid, dat het betere team is en zijn, maar zo super goed zijn ze nou ook weer niet, de eindstand blijft 2-0. Met 8 schoten en 5 op doel voor Atletico Madrid xG 1.25 en 1 schot en 1 schot op doel voor ons en xG van 0.00 is de zege volledig terecht. Er is nog genoeg werk aan de winkel, voor de return van 24 februari 2027. 2-0 is een flinke achterstand maar geen onmogelijke achterstand. Na afloop zei ik tegen de jongens ''We hebben geen super goede indruk gemaakt, we hadden weinig in te brengen, maar in ieder geval is de schade beperkt gebleven tot 2-0'' Daar kunnen we in eigen huis 24 februari, mee werken! De jongens knikte instemmend maar hun non-verbale communicatie verraadde dat ze minder optimistisch zijn en waren, in ieder geval op dat huidige moment. De return Eintracht Frankfurt-Atletico Madrid 24 Februari 2027; We bleken niet genoeg spelers materiaal op de bank te hebben, fit en beschikbaar om met de EPBall taktiek te starten. We weden het met mijn eigen 4231 dm en cm en een assymetrrische linker spits. Dit keer zou Dennis Seimen op doel starten, in de basis ipv de Noor Torkildsen. Daarnaast startte wij met oa Bellanova basis op RB, Moscardo en Struijk het CV duo, Joao Rego op AML, Liel Abada spits, Roony Bardghji op CAM/10 en meer. Atletico Madrid begon met de gebruikelijke namen basis als Oblak, Ibanez, Koke, Molina en natuurlijk Griezmann en Alvarez. De eerste helft was duidelijk voor Atletico Madrid, we wisten als Frankfurt zijnde, totaal geen vuist te maken. We creerden niks, en stonden onder druk. We mochten van geluk spreken dat we met 0-0 de rust in gingen. Zowel de spelers als ik en mijn assistenten hadden er een hard hoofd, over in, toch gaf ik een inspirerende speech in de vorm van ''het kan nog jongens'' ga er vol vol voor , het lijkt en is allicht onmgelijk maar er zijn grotere comebacks en tramontada's geweest! Zelf liep ik begin 2e helft te sukkelen met de taktiek, ik besloot Liel Abada naar AMR te halen ipv spits, en Lorenzo Lucca als nieuwe spits Target Forward Support, in te brengen , Amad Diallo werd het kind van de rekening, en mocht op de bank gaan plaatsnemen, en in de 60e minuut was het raak, op een assist/voorzet van Joao Rego torende Lorenzo Lucca boven iedereen uit , sprong heel hoog en kopte keihard achter Jan Oblak, de 1-0 binnen. Dit cautious/counter spelen, begon goed! Hoe ver zouden we nog komen?En ik moest naar een eet-afspraak zouden we het zonder verlenging afkunnen? Ondertussen gedurende de wedstrijd kreeg Atletico Madrid ook kansen, ze kwamen niet voor niks tot 3 schoten op doel en 6 corners oa. 7 minuten na de 1-0 van Lorenzo Lucca, maakte zijn landgenoot en RB Raul Bellanova de 2-0 op assist van Roony Bardghji. We stonden nu officieel gelijk met Atletico Madrid, en zouden hiermee gaan verlengen... En exact 10 minuten later maakte Jan Niklas Beste de 3-0, en zorgde Rego voor zijn 2e assist van de avond. Iedereen van de bank schoot omhoog, en bij de corner vlag sprongen we met z'n allen op Jan Niklas Beste. Hij kreeg schouder klopjes en werd even kort omhoog gehouden. Toen riep ik tegen de jongens ''En door! En ''HOLD this!! Play it Cool! Het was behoorlijk teleurstellend om te zien voor Diego Simeone, geen 1 van zijn spelers dit duel hoger dan een 6.7 scoorde, in schril contrast tot onze Frankfurt spelers Rego kreeg een dikverdiende 8.3, Bellanova 8.1 Skhiri en Bargdhji 7.6 Na afloop gaf Diego Simeone mij een schouder klop , een hand een stevige handdruk en zei ''U bent een erg goede tacticus met een prachtige en jonge talentvolle selectie, uw team heeft verdiend gewonnen , ik wens u veel succes verder in het toernooi, maar u gaat ons zeker terug zien, en nog scherper, gefeliciteerd, geniet van dit succes'' ''Dankuwel meneer Simeone, u bent een inspiratie voor mij als manager, ik kijk er naar uit jullie team komende seizoenen, weer tegen te komen'' In de kleedkamer werd er gesprongen, gezongen en gejodeld. Ik sloot mijn speech af met ''Jongens gefeliciteerd, dit is verdiend, en jullie hebben gestreeden als leeuwen met een geweldige comeback!'' Jullie moeten NIKS dit toernooi, en verder dit toernooi van mij en het bestuur, maar we zien wel hoe ver het schip strand, bovenal IMMER SPASS MACHEN! De jongens in kor ''IMMER SPASS MACHEN! GENAU!!'' In miijn inbox na afloop, was te lezen dat Dennis Seimen onze keeper, de overwinning toe had gedragen aan mijn inspirerende speech, tijdens de rust! Heel fijn. Finito! Na 1200 woorden! Volgende update; De maand februari in zijn geheel qua resultaten en de maand maart erbij. We doen het even wat anders; Ten eerste @Keeza @Bogatyr @Glenn08 en @De Raam super bedankt voor op mij stemmen voor IDS, en dat ik daarmee nu a de winst gepakt heb. Ook degene die op andere novelle's hebben gestemd, geef je groot gelijk! Er is zoveel kwaliteit, spannning, drama en geweldige verhalen in dit board! Ik zal mijn best blijven doen mijn update's van hoog niveau te houden. Ik heb nu keer over andere boegje gegooid in de vorm van een verhaal van 1200 woorden geinspireerd door een combinatie van @Nom de Guerre en @Kevinreijnen best of both world's , ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Ik houd van afwisseling, en ik vind het zelf ook het leukst om te doen. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr Thnx voor de likes, jullie tijd/aandacht, lezen en reacties! @Glenn08. @Bolderbast@Mordurette; Thnx maat thnx luiheid vooral. Ik heb het zojuist maar aangepast ja en alles zo-on Amerika mogelijk gemaakt ook haha inclusief de datum display leker dag eerst ipv maand haha. Djurovski: Ja haha thnx maat. Drommel heeft tot dusver 3 duels gespeeld, geen zorgen 95% van de tijd keept Dennis Seimen alles. @glennix @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 1 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Gefeliciteerd met IDS. Gezien ik zit te denken een novelle te starten zal ik waarschijnlijk ook wat actiever je novelle blijven volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Mooie novelle. Leuke spelers heb je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Leuke update op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Gefeliciteerd met je IDS-verkiezing, kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Auteur Share Geplaatst 2 november (bewerkt) XX Februari en Maart 2027! De periode's febuari en maart 2027 zijn voorbij, alle duels zijn gespeeld. Hoe zouden Die Adlers, het hebben gedaan? Wedstrijdschema en resultaten; Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, februari ging nog best wel goed maar maart 2027, was een verschrikkelijk en een zware maand. In februari waren er oa 4-0 zege's op Dortmund, de ongenaakbare koploper, 4-3 op HSV in de beker, waar Fabian Rieder als CAM/10 tot 2 goals 1 assist, 13 key passes en een 10.0 kwam. Of bv 3-1 winst op Bochum, ook helaas onverdiend 2-1 nederlaag bij Gladbach. In maart was er al helemaal geen reden tot juichen, sloten de maand af met 2-2 thuis tegen nummer 17, Mainz en verloren oa 1-0 bij Hoffenheim, waar we al heel snel rood kregen. Ik zou nu wat wedstrijd screens gaan bespreken; Frankfurt-Dortmund 4-0; We waren veels te sterk en te goed voor Dortmund en wonnen met maar liefst 4-0, oa door goals van Uzun en Roony 2x. We wamen tot 12 schoten 7 op doel tov 7 en 5 van Dortmund en xG van maar liefst 3.39 om 0.43. Ook kwamen wij nog tot 4 CCC"s en Dortmund maar 1. Dortmund had helemaal niks in te brengen. Hoge beoordelingen waren er oa voor Wanner 8.5, Roony 8.3. Seimen 7.9 en meer. Gladbach-Frankfurt 2-1; Twee goals van Boadu en maar eentje van Bardghji zorgd ervoor wij helaas onverdiend en kostbaar 2-1 bij Gladbach verloren. WIj hadden 8 schoten op doel, Gladbach maar 5 en de xG was 0.44 om 2.08 ook hdden wij 1x paal/lat zij 0x en wij 1 CCC en zij 0. We verdiende op zn minst een punt, maar bleven met 0 achter. Het feit 5 pelers van ons een 7.0 beoordeling of hoger hebben gepakt, zegt genoeg over het feit, we wel zeer zeker weten een goed duel speelde. Beker duel; Frankfurt-HSV 4-3 Hier gaan we het zoals reeds eerder vermeld, maar over 1 speler hebben... Fabian Rieder 2 goals 1 assist, 13 key passes en natuurlijk een 10.0. De zege was ook dik verdiend xG 4.26 om 1.14 van HSV en CCC's bv 5 tov 1. CL; Frankfurt-Barcelona 0-0; We hadden weinig in te brengen tegen spelers als De Jong, Balde, Ferran Torres, Doku en meer. 9 schoten en 3 op doel tov 19 en op doel, xG 0.90 over 1.93 voor Barcelona. Nee ze waren nu al een maatje te groot, door de knappe reddingen van Seimen die tot een 7.9 kwam, hielden we de schade beperkt tot 0-0. Barcelona-Frankfurt 4-3; Samu Omordion was niet te stoppen helaas, hij kwam tot een hattrick en een 9.2 We kwamen voor rust nog wel op 0-1 door een eigen goal van Balde in de 42e minuut , in de 2e helft ging het hard, en stonden we na 72 minuten al 4-1 achter, Veloso scoorde de 4-2 in de 74e minuut, Fabian Rieder maakte nog de 4-3 in de 88e minuut, maar een 4-4 en verlenging zat er niet in. Zou ook niet terecht geweest zijn. We mogen trots zijn, dat we als Adlers in onze 1e CL campagne al tot de laatste 16 schopte na oa knappe comeback tegen Atletico Madrid, en uiteindelijk maar nipt met 1 goal verschil, over twee duels eruit zijn geknikkerd, door een groot macht als Fc Barcelona. Tot slot nog de huidige Bundesliga Stand; Het slechte nieuws is dat door de vooral wisselvallige maand maart, staan we nu 3e , en kunnen we de titel al een tijdje vergeten. 11 punten achter koploper Dortmund met nog maar 7 duels te gaan, gaan we nooit meer goed maken. Wat wel positief is, zeer positief, vind ik zelf, is dat we nu ondanks alle CL belasting en duels, al 16 zeges hebben geboekt na 27 duels of eerder(immers we hebben 0x gewonnen in maart, dus de 16 zeges waren er al een tijdje) terwijl we heel vorig seizoen 19x in totaal wonnen. We zitten nu we in een vormdip maar ik hoop/streef om nu wel tot 20 zeges te komen en wie weet meer. En ook fijn is dat Seimen met 10 cleansheets 3e in het Shutouts klassement staat en wie weet daar nog als 2e of 1e , aan het einde van de rit gaat eindigen. Al helemaal mooi is dat Roony Bardghji met 7.36 1e staat bij het Average Rating klassement, gevolgd door Kane en Diaby van Bayern, een Bayern dat 100% geen kampioen meer gaat worden, is al helemaal fantastisch. WIj geen kampioen is prima, is nog vroeg, dat Dortmund waar ik altijd sympathie voor heb gehad gaat worden ruimschoots ipv Bayern Munchen, is een flinke en fijne goed nieuws show! @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08. @Bolderbast@Mordurette; @glennix@Gert @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Timpy00; Dankjewel man en wat fijn en leuk!! Heel erg fijn en leuk vooral, je zelf ook een novelle gaat maken/bijhouden, daar kijk ik ook naar uit en ga zeker volgen , reageren en lezen en of liken. Gert; Dankjewel maatje dankjewel man. Thnx ja ik ben ook erg blij met mijn spelers, ik geniet erg van Lorenzo Lucca en Roony Bardghji bv maar ook spelers als Can Uzun, die er al voor mijn komst waren of eigenjeugd product Elias Baum, die al heellang is doorgebroken bij het 1e, en op wie ik al flink wat boden heb van tafel geveegd Djurovski; Thnx maat thnx. Ik ben blij dat het je bevallt ik ben er ook erg tevreden mee. Maar ga het waarschijnlijk niet echt vaker doen, zo'n schrijfstijl is heel pittig en lastig, is niet voor iedereen weggelegd. Nom de Guerre; Nommie, thnx mon amice, thnx maat, bedankt! 2 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Duitsland is een zware competitie heb je altijd wel een mindere maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november (bewerkt) XXI Seizoen voorbij! Hoe is het Frankfurt vergaan in April en Mei, na teleurstellende maand Maart? Uitgelichte wedstrijd Frankfurt-Bayern Munchen 4-1; Door een fout van Tim Oermann wisten we helaas de 0 niet te houden en scoorde Davies. Maar voor ons scoorde Lorenzo Lucca twee keer, Can Uzun een keertje en Roony Bardghji maakte ook een goal. Het was een dik verdiende zege met xG 3.04 over 0.82 en 6 schoten op doel tov 4. Nou dan kan ik gelijk weer met de open deur in huis vallen Die zijn en waren erg goed! Er werden 6 duels gewonnen, 1 verloren, en 1 verloren in de beker halve finale. In de 6 gewonnen duels kregen we maar 1x een goal om de oren, en dat was dan in een 4-1 klinkende zege op Bayern Munchen haha. Uit bij Schalk 04 werd bv 0-1 gewonnen en de 0 gehouden, Schalke heeft een goed seizoen gedraaid, en tegen laagvliegers als Augusburg, 1Fc Koln en bv Freiburg wonnen we ook overtuigend en hielden we de 0. De 1-0 nederlaag uit bij Leipzig was in feite al min of meer ''dead rubber'' zoals Bayern thuis 4-1 dat ook was min of meer. Hier de standen , eindstand, uitstand etc; We zijn op een uitstekende 2e plek geeindigd op 10 punten achterstand, van kampioen Dortmund @Michaelinho* Met een club record van 71 punten, 22 zeges en een schitterende GD van +44. Roony Bardghji is met een 7.40 eerste geworden in Average Rating Klassement, gevolgd door Moussa Diaby op twee met 7.28 en op drie teamgenoot en collega, Jan Niklas Beste met een 7.21. Dennis Seimen, heeft in zijn eerste seizoen bij de club, erg indruk gemaakt en is met 15 cleansheets 3e geworden achter nummer 2 Niklas Hedi met 16 van Leipzig, en Gregor Kobel van Dortmund de nummer 1, met 18 cleansheets. We kregen dit nieuws bericht te verwerken, en dat is alleen maar leuk. Record aantal punten voor Frankfurt is/was 68 en is nu verbeterd naar 71 punten. Hier de standen op basis uitstand in de Bundesliga en Second half of the season; We waren het beste uit team van de competitie met 10 winst 2 gelijk 5 verlies 28 goals mee en maar 10 tegen. Dit is en was de stand op basis van de 2e seizoenshelft; Daar is ruimte voor verbetering en hebben met 34 punten, helaas drie puntjes minder gepakt dan de 37, die we tijdens de eerste seizoenshelft, wisten te bemachtigen. Defensieve gedeelte waar de club zeer sterk in is, uitgelicht; Ik wil en ga even stilstaan bij het feit, we als club Frankfurt, defensief, erg uitstekend seizoen hebben gedraaid en gespeeld. Tot en met met speeldag 32 hadden we maar 19 goals tegen wat neer kwam op maar 0.56 goal tegen per duel. Seimen zijn 15 cleansheets zijn erg mooi, voor zijn debuut seizoen maar Dennis doet het natuurlijk niet alleen. Defensieve en stabiele krachten als Pascal Struijk, Gabriel Moscardo, Hendry Blank en bv Tim Oermann zijn ook erg belangrijk geweest voor de club dit seizoen, zowel nationaal als continentaal. Hierboven is een data hub screen te zien van ''General Performance''En dan zien we al gauw dat Expected Goals Against per Game op 0.97 werd geschat/berekend, en dat de daadwerkelijke Conceded per Game maar 0.62 is, dat is een stijging tov 0.59 immers we kregen 1 goal tegen thuis tegen Bayern, en eentje bij Leipzig in een 1-0 nederlaag. Daar staat bv ook tegenover we tackles won ratio van 75.43% hebben, Pass Completioon Ratio van 90% en bv Goals per Game 1.91. Ik ben/was hier de defensie uit te lichten en de kracht daarvan. Dat is dus oa terug te zien in de maar 21 goals tegen na 34 duels en dus 0.62 per game, en de 15 cleansheets oa van Seimen.Screen van de data hub ''Team Attacking'' En daar staat in de tekst oa dat wij performing well above average in attacking statistics , which is great to see. En oa Is fouleld with average frequency per 90 minutes. Shots on Target Ratio van 38.67% , cross completion van 21.18% en Dribbles Per Game 16.18 bijvoorbeeld. Ik kan een eenmaal toegevoegde screen, helaas niet meer verwijderen. Dus vandaar dubbel, sorry. De gebruikte taktieken en formaties; Dan zien we gelijk 30% van de tijd was het EPBall en 52% en 16% van de tijd, mijn zelfgemaakte Kyrill Ball taktieken. We hebben dit seizoen minder EPBall gespeeld dan vorgaande seizoenen maar nog steeds wel af en toe. Zelf heb ik veelal een 4141 gespeeld met een dm, een cm en een cam/10 en tegen het einde een 433 gegenpress gemaakt en in gang gezet/gebruikt. Daarbij heb ik ook elke positie in de basis /speler persoonlijke instructies gegeven sommige bv meer crossen en andere als de CV's bv minder risico nemen en minder dribbelen. Ik wil dit doorzetten door komende zomer te focussen op max 1-2 aanvallende versterkingen maar liefst 2-3 defensieve versterkingen iig. Alleen het kutte/klote is Benfica is bereid Antonio Silva te laten gaan(en we hebben het geld TB gekregen van 78 miljoen, omdat we geplaatst waren en zijn voor de CL) maar hij vindt ons als club ''niet genoeg'' statuur hebben. Echt wat een onzin! We hebben laatste 16 CL gehaald, en kwamen net te kort voor kwartfinale, en zijn gewoon 2e geworden in Duitsland, en vorig seizoen ook al 3e (als goed is, iig 4e). En er is ook een andere speler naam even vergeten, die wil ook niet komen omdat spelers niet goed genoeg zijn, belachelijk. Tot slot de selectie gesorteerd op assists; Rego is tot 13 assists gekomen , Bardghji tot 9 en bv Can Uzun tot 8 en Veloso en Bellanova tot ieder 6. En hier de 2e screen met mensen met amper tot geen assists haha; Hier zin we oa bv Lucca en Fofana met ieder 1 en heel veel spelers met 0 assists oa Moscardo, Jetten en Faticanti. @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam Djurovski; Thx man is helemaal waar! Gelukkig hebben we ons goed hersteld met 6 zeges en maar 2 nederlagen, met de beker halve finale erbij en 5x de 0 gehouden @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de likes, Gert, Boga, Nom en Glennix @Bolderbast@Mordurette; @glennix@Gert @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 3 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Komend seizoen ga je die titel pakken. Defensief staat het als een huis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november XXII Zomer transfer periode, in volle gang! Inkomende transfers; De 24 jarige Engelsman en spits Liam Delap, gaat niet mee degraderen, met zijn club Ipswich Town. Voor zijn release clausule bij degradatie, van 39 miljoen is hij overgekomen naar ons, naar Eintracht Frankfurt. Hij gaat bij ons mee strijden om de Bundesliga titel en CL voetbal spelen. Hij is de 1op1 vervanger van Lorenzo Lucca, die allanger aangaf, een vertrek wens te hebben. Daarover later meer, bij de Uitgaande transfers. Voor middenveld versterkingen heeft de club Reijenders voor 25.5 miljoen van Ac Milan gekocht hij is 28 en Luca Lipani voor 20 miljoen van Sassuolo, Luca is jaar of 20-24 ergens(weet even niet uit mijn hoofd). Pedro en Giovanne Zanchetta zijn weggekocht uit Brazilie voor hun foreign release clausules van 15.5 miljoen en 14.25 miljoen van GRE en CEC ik moet zo naar werk, screens van spelers volgen in spoiler, bij een andere update maar van deze twee kan je als je wil, ze al vinden in het go/no go topic. Verder zijn oa nog Ethan Butera voor 7.75 miljoen de 21 jarige CV van Ajax gekomen, Valentin Barco de Argentijn en LB van Brighton voor 44.5 miljoen en bv Nusa voor 8 miljoen van Leipzig. Verder niet op de screen we hebben Gavin Bazunu voor 2.3 miljoen gekocht en oa nog Martim Fernandes van Porto en Kaique voor 11.25 miljoen van AMG Uitgaande transfers; Can Uzun en Lorenzo Lucca hadden een vertrek wens omdat ze vonden dat ik hun de beloofde speeltijd niet gaf. Lorenzo Lucca zie de 2e en laatste screen, is voor 40.5 miljoen aan Leeds United verkocht (kwam ooit voor 9-12.25 miljoen max) , Can Uzun is voor 48 miljoen aan Real Madrid verkocht, Joao Veloso voor 56 miljoen aan Real Madrid(kwam minder dan 2 jaar geleden voor maar 12.5 miljoen), Joel Drommel is voor 2 miljoen aan Feyenoord verkocht en Salcedo helaas weer uitverleend nu aan Benfica(hij wees helaas contract bij PSV af, waar ie aan was uitgeleend, wat ons 14.25 miljoen zou hebben opgeleverd, op een aankoopprijs van 875.000, zucht..) en Knauf aan Strasbour en keeper Santos aan Manchester United uitgeleend. Overzicht; Viel nog onder vorig seizoen; @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam Djurovski; Thnx maat thnx idd met beide van je stellingen en opmerkingen helemaal mee eens. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de eventuele likes, @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Ik ben benieuwd naar de komende campagne. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Goed gehandeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Can Uzun mooie som geld voor gekregen. Zelf ook bij Viktoria Koln gehad en was een prachtspeler. Ga zo door Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november (bewerkt) XXIII Less is More Ik heb de titel gekozen uit ironie omdat ik helaas iets way too over boord ben gegaan, met de transfers deze zomer haha. Uiteindelijk maar liefst 14 aanwinsten gehaald en het meeste geld uitgegeven van alle teams, in Europa een miljoen of 297 Deze spelers hierboven zijn er nog bij gekomen. Alexandre Penetra voor 36.5 miljoen van Dortmund hij is 26 jaar, Portugees en speelt RB en CV , Santiago Gimenez van Bayern Munchen voor 31 miljoen hij is 26 jaar, Spits en Mexicaan. Ben vooral blij met hem en zijn aankoopprijs omdat Bayern hadden meer dan 50 miljoen voor hem betaald, dus dan heem ik hem graag uit hun handen voor deze prijs., Bence Dardai voor 23 miljoen van Wolfsburg hij is 21 jaar Hongaar/Duitser en speelt oa CM/CAM /AML en meer, en Robin Le Normand voor 33 miljoen van Atletico Madrid. Robin is Spanjaard, CV en 30 jaar. Deze spelers werden er nog verkocht of verhuurd; Tim Oermann heb ik maar 8 miljoen voor betaald, dus na eerst bod geweigerd te hebben op deadline day van Dortmund, zijn we erna wel akkoord gegaan met 37.5 miljoen voor de 23 jarige Duitse CV en RB. Robin Le Normand is 30, maar wel echt betere speler, en meer dan waardige vervanger. Verder spelers als Jetten, Nusa , Ekitike en Larsson wederom uitgeleend, waarbij ik hoop die laatste twee de twee Hugo's echt na dit seizoen eindelijk verkocht worden ik wil veel langer al van ze af, maar het lukt maar niet.Screens in spoilers van alle aanwinsten; Al met al ben ik tevreden met de transfer periode, heb eigenlijk wel echt schandalig veel gehandeld haha maar heb met Le Normand en Gimenez oa, ervaren krachten gehaald, en dat had ik ook voor ogen. En natuurlijk Reinders die is 29! Absoluut ervaren ook! Alexandre Penetra; Spoiler Robin Le Normand; Spoiler Bence Dardai; Spoiler Tijani Reinders; Spoiler Luca Lipani; Spoiler Giovani Zanchetta; Spoiler Pedro; Spoiler Kaique; Spoiler Antonio Nusa; Spoiler Ethan Butera; Spoiler Martim Fernandes;(die had nog geen duel gespeeld of hij raakte al 8-9 maanden geblesseerd) Spoiler Valentin Barco; Spoiler Gavin Bazunu; Spoiler Santiago Gimenez; Spoiler Zo zagen de resultaten en wedstrijdschema eruit in augustus en september; In augustus wonnen we oa 3-0 thuis van Bremen en 2-1 van Leverkusen, en verloren we 3-0 bij Leipzig. In September verloren we helaas ook 3-0 bij Augsburg, wonnen we 3-1 van Schalke 04 en speelde wij oa 1-1 bij Wolfsburg. In de CL wonnen we 3-0 van Bodo en verloren we 2-0 bij Fc Porto. Tot slot hier twee duels uitgelichtl Frankfurt-Leverkusen 2-1; Door een eigen goal van Hincapie en goal van Pascal Struik wonnen we zwaar onverdiend 2-1 van Leverkusen, voor hun maakte Boniface nog de 1-1. ZIj hadden 7 schoten op doel, wij 5, wij xG 1.05 zij 2.82. Augsburg-Frankfurt 3-0; Bazunu keepte bepaald niet goed met een 6.2 en met 4 schoten op doel tegen, moest hij maar liefst 3x vissen. Bazdar pingel, Vargas en Johnsen scoorde voor Augsburg.De zege is en was terecht maar wel iets wat geflatteerd. Dat brengt ons tot de volgende tussenstand; De club staat tot dusver op plek 5 met 3 winst 1 gelijk en 2 verlies. Opvallend of juist niet opvallend, is dat Stuggart het weer fenomenaal goed doet, net als begin vorig seizoen, en uberhaupt heel vorig seizoen. Kampioen Dortmund heeft net als ons al 8 verliespunten moeten slikken na 6 duels. @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam Nom de Guerre; Ben ik ook, benieuwd!! Gaat prima, kan slechter tot dusver, maar ook zkr beter. Djurovski; Thnx man vind ik ook, uiteindelijk ook teveel gehandeld haha. Gert; Thnx maat thnx. Ja Can Uzun Can touch this Wat een geweldige speler is dat ja, blij dat jij hem ook hebt gehad bij Viktoria Koln. Een regelrechte klasbak, was bij mij veelal vaak bij heel veel goals, assists en key passes betrokken. Alleen net als Lorenzo Lucca had hij een vertrek wens omdat ie te weinig speelde(heeft een punt) maar de laatste 2-3 seizoenen is ie echt veel meer gaan spelen, dan ie deed toen ik net bij de club kwam. En ja dan is 48 miljoen gewoon idd meer dan prima/genoeg geld. Zkr omdat we nog steeds niet verlegen zitten in de CAM's/10-en met oa Fabian Rieder, Roony Bardghji, Bence Dardai, Liel Abada en genoeg anderen. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de vele likes, @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 4 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Het zal even duren voor iedereen aan de tactiek gewent is maar dan zal het vast weer heerlijk lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Wat Djuro zegt. Jongens weer even laten wennen aan de tactiek en dan gaat het weer heerlijk lopen. Je hebt een mooi team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinreijnen Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Jammer dat de grote uitgaven zich nog niet uitbetalen in het veld. 3-0 tegen Augsburg en zó weinig creëren is natuurlijk een schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Wat een geweld op de transfermarkt Hopelijk komt alles ook tot wasdom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november (bewerkt) XXIV Flinke klappen gekregen! Hoe zou het ons vergaan zijn, in de maanden oktober en november? Dat gaan we nu zo direct zien; Oktober mijn ''verjaardags'''maandg (4 oktober) was bepaald geen feestje laat staan feest. We kregen meteen al zware dopper te verwerken, met een 4-0 pak rammel bij koploper Stuggart, en richting het einde van de maand volgede er een embarmelijke 7-0 nederlaag bij Fc Bayern Munchen. Dat zelfde Bayern waar we de laatste twee seizoenen zowel uit als thuis van hadden gewonnen, in de competitie oa 0-2 en 2-4 uit, verliezen we nu uit met 7-0 bij. En daarop besloot ik na afloop een water flesje te gooien, dat leverde een teamleaders meeting op, waarbij ik een keer niet back-down deed maar twee stoelen om schopte. Zo zag het het er in een wedstrijd screen uit; Ik raakte de Tel kwijt , hoe zoek we werden getikt door Matthys Tel, maar dat was flink en enorm. Hij scoorde maar liefst 5x. En toen hadde we omdat ik dus zoals reeds al zei, met flesje had gegooid deze boze gezichten na afloop; Sorry not sorry jongens maar 7-0 verliezen, bij een team waar je hiervoor 4x op rij hebt gewonnen, 100% onvoldoende en onacceptabel! Verder verloren in de beker na strafschoppen van Freiburg(terwijl we na 120 minuten veruit de betere waren) , dat was ook een domper/en bestuur is daar ook bepaald niet blij mee. En eerder dus al 4-0 bij nummer 1 Stuggart verloren en en 1-2 thuis in de CL van Inter. Maar toen ging ik eind oktobber/begin november gewoon terug naar de ''basics'' de tactiek /formatie die ik voor Clash of Tactics heb ingestuurd. En dat legde ons geen windeieren , er werd oa 4-2 van Dortmund gewonnen, 4-1 op Gladbach en bv 2-3 uit bij 1Fc Koln dat op dat moment iig een concurrent van ons was voor plek 4/5 en 6...Hier eerst nog twee competitie zeges uitgelicht; Franfurt-Dortmund 4-2; De man van maar 3.3 miljoen euro transfersom/aankoop Fabian Rieder, wist zich wederom positief en indrukwekkend, te onderscheiden van de rest van de spelers, zowel zijn tegenstanders als teamgenoten. Hij kwam tot een goal, 2 assist , 5 key passes en een gruwelijke 9.2 Giovane Zanchetta de Braziliaan kwam tot 2 goals en 2 key passes en een 8.5 biijvoorbeeld. Alleen hij is boos we hem niet voor de CL, hadden ingeschreven. Maar dat zijn er wel meer, Zanchetta kwam voor 15.5 miljoen en staat alweer op de transferlijst voor zijn release clausule van 32.5 miljoen. Er zijn huur boden al geweest maar heb ik afgewezen, daar heb ik helemaal geen zin meer in. Anyway we wonnnen met 4-2 door oa 2 goals van hem dus , goal van Wanner en van Rieder natuurlijk. Wij hadden 18 schoten, en 9 op doel, Dortmund 7 schotenen 5 op doel. Xg 1.84 om 1.80, voor hun scoorde Can en Adeyemi. Een verdiende zege alleen jammer dat we eerst 2-0 voor , nog weggaven tot 2-2. Dit was eerder al Frankfurt-Gladbach 4-1; En hier wonnnen we 4-1 door oa twee goals van Barco die speelde als LB. Ook Fofana en Abada scoorde. Ook deze zege was terecht oa 9 schoten op doel vs 3. En we wonnen bv ook 1-3 bij Heidenheim na 1-0 achter. Dus na in oktober flink aantal rake klappen, te hebben ingecasseerd ging het in november wel weer goed met 4 zeges en maar 1 nederlaag. Hieronder de CL duels; Barcelona-Frankfurt 3-0; Hier verloren we 3-0 maar zo slecht waren we helemaal niet, en zo bijzonder goed was Barcelona niet, Ter Stegen kwam tot een 8.2, dat zegt al heel wat over ons spel... Zij hadden 7 schoten 4 op doel en dan maar liefst 3 goals hattrick Omorodion(alweer), wij hadden 7 schoten en 2 op doel met xG van 1.16 zij xG van 1.74. Individuele klasse vand de spelers van Barcelona Samu Omordion dus vooral, maakte het verschil. Dit was de wedstrijd in de CL tegen Feyenoord; Frankfurt-Feyenoord 3-1; Door twee goals van ex-Feyenoorder Santiago Gimenez, goal van Joao Rego,en blunderende Van Persie(6.2) en niet heel goed spelende Bijlow(6.4) wonnen we met 3-1 van Feyenoord. Waardoor we rond plek 22 staan in CL, met 6 punten na 5 duels. Dit is de stand in de competitie op het moment; We staan 4e met duel en 2 punten meer dan nummer 5 Bayern, waar we dus 7-0 bij verloren. Het moet voor Nuri Sahin en Dortmund, ook vooral pijnlijk besef zijn, dat je kampioen bent gewordne, en seizoen erna na 13 duels maar 10e staat met 16 punten, en net zoveel punten als je hebt, al achter staat op koploper VfB Stuggart waar je thuis ook 0-2 van verloor. Dat zegt veel over de kracht, van de Bundesliga teams. En dat wij na flinke klappen Augsburg(nummer 6) 3-0 verlies uit, Bayern 7-0 en Stuggart 4-0 uit(nummer 1) na 13 duels ''gewoon'' voor nu op plek 4 staan en misschien terug naar plek 5 zakken. Dat spreekt boekdelen, over onze veelzijdigheid, weerbaarheid en natuurlijk determination, dat we blijven strijden, en de weg omhoog aan het inzetten zijn. Want als je de laatste 11 duels er 6 wint en 5 verlies in alle competitie's, waarvan 4 al in oktober, dan geef je zkr niet op! En dat is dan ook het credo/motto waarvan we blijven verder spelen en hopelijk zoveel mogelijk wedstrijden winnen. Tot slot de selectie gesorteerd op hoogste average rating(inclusief spelers die zijn uitgeleend) dan zien we wie presteren er onder druk, en wie juist niet? Dit is de 1/2 screens. En dan zien we dat vooral huurlingen Eikitike en Larsson het erg goed doen bij PSV met 7.32 en 7.28, Jetten 7.21(vergeten aan welk team uitgeleend) en bj ons de ontevreden/ongelukkig Zanchetta met een 7.26, Fofana een 7.15 , Bardghji 7.12, Rieder 7.12 en Barco 7.06 Hier gaan we niet kijken, waar de vorige screen verder gaat, maar waar de 2e en laatste screen stopt/eindigt. En dan is al snel te zien dat aanwinst Penetra laatste/een na laatste staat met een 6.67, en dat er voor de 32 jarige Skhiri met een 6.67 nog heel veel ruimte voor verbetering is, en dat zelfde ook geldt voor 25 jarige Nagalo 6.68, de 22 jarige Baum 6.72 en de 21 jarige Seimen met een 6.74, die echt zijn vorm van vorig seizoen, vrijwel niet meer ten toon stelt helaas. @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam @Kevinreijnen @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de likes, Djurovski: Thnx maat thnx, en dat is ook gebleken. Weer 4e/5e voor nu, maar waar we overheen/vandaan moesten komen 4-0 bij Stuggart , 7-0 verlies bij Bayern...oei oei oei. Gert: Thnx maat thnx, hebben we idd ja, een mooi team. Kevinreijnen: Welkom bij deze novelle , thnx voor je reactie man. Je hebt helemaal gelijk, maar dat was nog niks vergeleken met de 4-0 en 7-0 bij Stuggart en Bayern :'( Nom de Guerre; Thnx maat uiteindelijk wel maar we moesten er wel voor, door een hele gure unit in de maand oktober met 4 behoorlijke tot vreselijke nederlagen. @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX 5 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Wat wisselvalige resultaten maar wel Feyenoord even over de knie gelegd, dus ik vind het weer een geslaagde update. Mooie terechte zege tegen Dortmund ook nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Paar keer door het ijs gezakt maar gelukkig nog geen man overboord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Je staat boven Bayern. Die anderen krijgen allemaal nog een inzinking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinreijnen Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Prima uitgangspositie in de competitie om op voort te borduren, TEL daar een leuke woordspeling bij op en je hebt me te pakken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november XXV Goosseff en Reijnders flink aan de tand gevoeld! Hallo welkom allemaal! Bij deze belegde persconferentie, niet zoals in-game bij FM24, die alleen de speler zelf meemaakt. Nee deze is open en bloot, voor de novelle/lezers volgers, en ook degene die niet ingelogd zijn of geband, kunnen dit novelle board ''gewoon'' lezen. Ik de manager Kyrill Goosseff ben hier op deze persconferentie, met landgenoot Tijjani Reinders, en aantal journalisten. Kenneth Perez; Deze vraag is voor Reinders. Je verlaat een club als Ac Milan, een warm land met lekker eten om bij Eintracht Frankfurt, van alle clubs te gaan spelen, in welk opzicht is dat geen stap achteruit voor jou? Reinders;Kyrill zit hier naast mij, maar vanaf dag één zijn hij en ik al eerlijk naar elkaar geweest. Dus hij weet en snapt al dat ik ga zeggen, het inderdaad als een stap achteruit, gezien kan worden. Maar voor mij is dat niet 100% zo, wel een klein beetje. Kyrill zei me ook toen de club bezig was, mij binnen te halen, wij zijn geen Inter/Ac Milan of Bayern Munchen, maar we zijn hier met een project bezig. Met jonge, talentvolle spelers, met als doel, de beste ploeg van Duitsland te worden, kampioen te worden en ooit een keer de CL winnen. En Kyrill zei daarbij, we kunnen iemand als jou, met jouw leeftijd van 29 en ervaring, daar absoluut er bij gebruiken. En zo doende, al direct bij aankomst, op het vliegveld was er en warm onthaal van honderden Frankfurt fans. De mensen bij de club zijn heel warm, begripvol en grappig. Ze zorgen voor goede huisvestiging , en kijken ook hoe ze je familie kunnen helpen met aanraders voor scholen in de buurt, voor je kinderen. Dat alles vind ik heel fijn. En de club is ook echt gegroeid nu tov, voordat Goosseff hier manager was. We hebben talenten als Roony, Mascardo, Rego en vele anderen.Kenneth Perez; Oke oke duidelijk, klinkt als een goed verhaal, en zo komt Frankfurt ook op mij over , nu Goosseff er al 3 jaar manager is. Frescia Cousino Arias; Meneer Goosseff heeft u het vertrouwen van de spelers nog wel bij Frankfurt? Zeker omtrendt de CL inschrijvingen zijn er heel veel team-meetings geweest, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen, zijn er teleurgestelde spelers en spelers als Liam Delap, die aan uw stoelpoten lopen te zagen? Goosseff; Dankjewel Frescia voor de kritische en zeer terecht gestelde vraag. Ja wat kan/moet ik zeggen? Bij een aantal is het vertrouwen idd wel minder geworden ja, dat klopt helemaal. Neem Liam Delap nou, die blijft ''rebels'' doen. Maar hij mag ook wel eens in de spiegel kijken... Hij was op weg met Ipswich Town, om terug te gaan naar het Championship te gaan, en daar een seizoen in Engeland, zonder weinig allure te gaan spelen. Wij hebben 39 miljoen voor hem betaald, geven hem meer dan genoeg kansen, speelt CL voetbal met ons, en speelt in de competitie met ons om CL voetbal, dus in hoeverre is hij wat mij nu tegen mij doet als persoon, eerlijk en rechtvaardig? En daarnaast hebbben we ook een wereldspits als Santiago Gimenez, en nog steeds krijgt Liam genoeg speeltijd. En ja sommige spelers zijn ongelukkig, dat klopt. We zijn bij Frankfurt, beetje de dupe van onze eigen succes. We zijn 7e geworden, 4e geworden en 2e, en in de zomer hebbben we veel nieuwe aanwinsten gehaald, en de CL inschrijvingen, zijn altijd voor mij als manager, een persoonlijke hel en ramp, je gaat en moet helaas heel veel spelers teleurstellen. En in de winter-transfer periode hebben we ook oa vanwege financiele problemen van de club, geen spelers meer gekocht of gehuurd, en vooral spelers uit-geleend of verkocht. Is toch beetje apart we rouleren elk seizoen heel veel, en komen vaak 29-36 spelers aan spelen toe, en toch zijn er heel veel die blijven klagen over gebrek aan speeltijd? Met wat verkopen en geen aankopen, hopen we die problemen wat verder te verminderen. Frescia; Daar heeft u een goed punt,en valt zeker wat voor te zeggen en dan is het idd verstandig om in de winter maar geen aankopen te doen, om de problemen qua financieen en selectiebeleid, in ieder geval niet verder te verergeren! Goosseff; Precies dat, bedankt Frescia. Mario Been; Tijjani Reinders hoe is de omgang met je teamgenoten want de eerste selectie is een man of 35, doen jullie veel dingen samen? Reinders; De omgang is heel erg goed, ik trek veel op met jongen als Skhiri, Roony, Rieder en Pascal Struijk bijvoorbeeld. We doen zkr veel dingen samen, sommige van ons zijn ook vrienden geworrden in korte tijd al, en 1x per 3-4 maanden gaan we met zijn allen uit eten nadat we hele dag , iets voor een goed doel hebben gedaan. Leo Driessen; Deze vraag is voor Reijnders Frankfurt blijft het boven verwachting goed doen in de competite en redelijk in de CL, binnen hoeveel seizoenen of jaren, zie je de club een hoofdprijs als een kampioenschap pakken of een CL winst? Reinders; Dat vind ik een goede vraag, maar niet eentje waar heel makkelijk op kan antwoorden. Maar ik kan wel antwoord geven, en heb het hier ook al eens eerder met het bestuur, Kyrill en andere teamleaders over gehad, het bestuur heeft deze doelen niet voor ons gesteld maar dit is de club hun 4e seizoen, onder Kyrill, maar we verwachten binnen 2a3 jaar of allicht sneller, serieuze prijzen te pakken. Marciano Vink; Kyrill je bent Eintracht Frankfurt echt op de kaart aan het zetten in Duitsland en voor beginnetje in Europa, dat is knap zeker gezien je best wel mixed en niet geheel geslaagde periode bij Arsenal, voordat je bij Frankfurt kwam, stel er komt weer een grote club met een aanbieding voor jou, bijvoorbeeld Manchester City of Fc Barcelona zou je het dan doen? Goosseff; Dankjewel voor deze leuke vraag meneer Vink. Ja ik ben ook blij verrast, dat we het met Frankfurt zo ontzettend goed doen zkr tov mijn korte carriere, hiervoor bij Arsenal. Vooral 2e plek van vorig seizoen ben ik heel blij en tevreden mee, we hebben nog lange weg te gaan. We willen nog kampioen worden, en dat is dit seizoen nog moeilijker, dan vorig seizoen maar we doen ons best. We bouwen aan goede reeksen, met goede resultaten. En nee zolang ik nog niet kampioen ben geworden met Frankfurt en de CL heb gewonnen, zou ik niet naar een club als Fc Barcelona of Manchester City gaan. Ik zit hier al 3 jaar, heb het onwijs naar mijn zin, ook al kunnen de spelers en bestuur en fans, soms moeilijk doen maar ik wil van Frankfurt een hele grote club in Duitsland, en Europa maken, die ieder seizoen om de bovenste plaatsen meedoet, of meer. @Keeza @Bogatyr @Glenn08 @De Raam @Kevinreijnen @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho*@Bogatyr! @Glenn08.Thnx voor jullie tijd, lezen, aandacht, reacties en de likes Nom en Gert. Gert: Thnx maatje thnx, helemaal mee eens. Bedankt Djurovski: Thnx maat exact dat, nog geen man overboord nee, en idd paar keer door ijs gezakt, en hoe! Nom de Guerre: Thnx maat thx, hopelijk wel. Hoe en wat zie je bij de volgende update! Kevinreijen; Thnx maat thnx, blij dat je het leuk vond! @Total Football @timpy00 @Djurovski @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten