Rykjvk1 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Congrats @Titan, inderdaad een goed nummer wat mij betreft. Zelf op 1 puntje het podium gemist helaas... Thanks @Bogatyr voor de mooie verhalen en de strakke organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) Mooi op een 8e plek geëindigd. Alvast nadenken over een volgend nummer @Titangefeliciteerd. @Bogatyrdank je wel voor de organisatie, top gedaan 13 oktober bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Bijna de punten verdubbeld nog zelfs! Dan heb ik zeker niet de minste punten ooit lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Podium! Waar ik wel naar benieuwd ben, vooral de mensen die me hoge punten gegeven hebben, ga je de song ook toevoegen aan je playlist? Proficiat! @Titan Terechte winnaar. Bedankt voor de organisatie. @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Van harte aan de winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Dank voor de immer strakke organisatie @Bogatyr en uiteraard de zonnige felicidados aan @Titan! Had zelf absoluut geen topklassering verwacht, elk punt was meegenomen. Het was zoeken naar een kwalitatieve speld in de Jersyaanse hooiberg, dit was dus echt het beste dat dit land te bieden had. Maar goed, zowel Guernsey als Jersey laten debuteren, dat staat mooi op mijn palmares en da's ook wat waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Gefeliciteerd @Titan met deze raadselachtige overwinning. Dank aan @Bogatyr voor de vlotte organisatie! Voor mijn Zweden een ronduit teleurstellende exercitie. Net als in de vorige editie begonnen we volledig terecht aan kop, maar zakken we uiteindelijk weg naar het schandelijke rechterrijtje. Dat is gezien de geringe kwaliteit van het speelveld deze editie zeker niet terecht, maar ook geen verrassing gezien het cultuurbarbarisme wat bij een aanzienlijk deel van het deelnemersveld hoogtij viert. Je kunt beter een 13 in een dozijn monotoon Q-Music meets Spinnin' Records zomerhitje of weinig verheffend indierockplaatje insturen dan een melodieuze en opwekkende Zweedstalige combinatie van folk en indiepop. Als je maar iets Engelstaligs instuurt, want we moeten natuurlijk niet teveel aan de verbeelding over laten!! Goed, nu zal ik wel weer hautain zijn, maar dat verkies ik iedere dag boven het bezitten van de wansmaak van een enkeling hier. @Grote Ree is dit genoeg Socrates zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 minuut geleden zei Urbeto: Gefeliciteerd @Titan met deze raadselachtige overwinning. Dank aan @Bogatyr voor de vlotte organisatie! Voor mijn Zweden een ronduit teleurstellende exercitie. Net als in de vorige editie begonnen we volledig terecht aan kop, maar zakken we uiteindelijk weg naar het schandelijke rechterrijtje. Dat is gezien de geringe kwaliteit van het speelveld deze editie zeker niet terecht, maar ook geen verrassing gezien het cultuurbarbarisme wat bij een aanzienlijk deel van het deelnemersveld hoogtij viert. Je kunt beter een 13 in een dozijn monotoon Q-Music meets Spinnin' Records zomerhitje of weinig verheffend indierockplaatje insturen dan een melodieuze en opwekkende Zweedstalige combinatie van folk en indiepop. Als je maar iets Engelstaligs instuurt, want we moeten natuurlijk niet teveel aan de verbeelding over laten!! Goed, nu zal ik wel weer hautain zijn, maar dat verkies ik iedere dag boven het bezitten van de wansmaak van een enkeling hier. @Grote Ree is dit genoeg Socrates zo? Ik gaf een hartje maar wilde ook een lachje geven . Het is zeker Socrates genoeg, zeker als je op een matige plaats eindigt met een nummer waarvan maar een persoon verwachtte dat iedereen het een verheffende song zou vinden. Eens trouwens over niet-Engelstalig. Dat wordt het hier inderdaad verrekte lastig heb ik gemerkt. Volgens mij een keer tweede geworden met een IJslands nummer, op het nippertje verloren. Het kan wel, maar toch. Ben er vaker wel dan niet mee bij de laatste tien geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Gefeliciteerd @Titan en een goede organisatie @Urbeto, ondanks mijn meerdere blunders haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) @Bogatyr thanks voor het organiseren! Gaat veel werk in zitten denk ik. Ik doe de komende keren ook gewoon lekker mee, kan alleen maar beter gaan! Heb al wat ideeën voor de komende nummers. Maar geen compromissen! Ik zend gewoon goede muziek in en dan zien we wel hoe het ontvangen wordt @Urbeto mening geven staat altijd vrij natuurlijk. Maar ik weet niet of ik het volledig met je eens bent. Ja, er zaten wel wat saaie nummers tussen die erg hoog gescoord hebben, maar ik heb jouw nummer ook geen punten gegeven, ondanks dat ik mezelf een doorgewinterd muziekluisteraar (3000 albums geluisterd en gerate uit allerlei genres en windhoeken :D) vind. Kan soms ook zo zijn dat een nummer niet direct de juiste snaar raakt bij iemand. Ik vond bijvoorbeeld Zambia, Kenia, en vooral de Filippijnen heerlijk. En dat zijn zeker geen standaard nummers. Sowieso lastig is dat je op basis van een eerste of tweede impressie een mening moet vormen. Vind het wansmaak noemen iets te kort door de bocht. Wel jammer idd dat taal zo belangrijk is bij velen. Niet altijd even relevant als het erom gaat hoe goed een nummer is. Voor dit soort dingen juist leuk om andere talen te horen. 13 oktober bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 6 minuten geleden zei Titan: Ik gaf een hartje maar wilde ook een lachje geven . Het is zeker Socrates genoeg, zeker als je op een matige plaats eindigt met een nummer waarvan maar een persoon verwachtte dat iedereen het een verheffende song zou vinden. Eens trouwens over niet-Engelstalig. Dat wordt het hier inderdaad verrekte lastig heb ik gemerkt. Volgens mij een keer tweede geworden met een IJslands nummer, op het nippertje verloren. Het kan wel, maar toch. Ben er vaker wel dan niet mee bij de laatste tien geëindigd. Begrijp me niet verkeerd, ik had geen absolute topklassering verwacht. Daarvoor is het speelveld hier veel te conservatief op het gebied van niet-Engelstalige nummers. Tegelijkertijd vind ik echter ook dat mijn nummer absoluut niet in het rechterrijtje thuishoort. Het is immers echt geen slecht nummer. Hetzelfde zie je terug bij de Franse en Maleisische inzendingen. Geen slechte nummers en ook niet geheel doorsnee in hun soort, maar voor het gros hier is dat al te gewaagd. Veel mensen schieten hier direct in de 0-puntenmodus zodra ze een vreemde taal horen en dat wist ik van tevoren, al hoop ik stiekem dat m'n tirades over dit feit hier een keer zijn vruchten afwerpen Jij hebt het volgens mij met zo'n zoetsappig Deens nummer ook nog een keer tot het podium geschopt. Ik meen in één van de edities die ik organiseerde. 1 minuut geleden zei Platina32: Gefeliciteerd @Titan en een goede organisatie @Urbeto, ondanks mijn meerdere blunders haha Over blunders gesproken: Bogatyr organiseerde deze editie Ik wil de volgende editie best oppakken trouwens, mocht dat naar ieders goeddunken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Begrijp me niet verkeerd, ik had geen absolute topklassering verwacht. Daarvoor is het speelveld hier veel te conservatief op het gebied van niet-Engelstalige nummers. Tegelijkertijd vind ik echter ook dat mijn nummer absoluut niet in het rechterrijtje thuishoort. Het is immers echt geen slecht nummer. Hetzelfde zie je terug bij de Franse en Maleisische inzendingen. Geen slechte nummers en ook niet geheel doorsnee in hun soort, maar voor het gros hier is dat al te gewaagd. Veel mensen schieten hier direct in de 0-puntenmodus zodra ze een vreemde taal horen en dat wist ik van tevoren, al hoop ik stiekem dat m'n tirades over dit feit hier een keer zijn vruchten afwerpen Jij hebt het volgens mij met zo'n zoetsappig Deens nummer ook nog een keer tot het podium geschopt. Ik meen in één van de edities die ik organiseerde. Over blunders gesproken: Bogatyr organiseerde deze editie Ik wil de volgende editie best oppakken trouwens, mocht dat naar ieders goeddunken zijn. Ah, shitzooi, waarom sta je zoveel in dit topic, dan. Houd eens je mond dicht Bedankt voor de toporganisatie @Bogatyr!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Proficiat! Wat een spannende editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober 18 minuten geleden zei Urbeto: Ik wil de volgende editie best oppakken trouwens, mocht dat naar ieders goeddunken zijn. Absoluut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 10 punten, toch nog flink gestegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Linkerrijtje gehaald op het nippertje bedankt voor de organisatie @Bogatyr en gefeliciteerd met de overwinning @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Neeeeeee tot laatzts moment spannend. Met een 12 had ik gewonnen, maar helaas. Had het ook niet meer verwacht, maar had wel een mooie finale geweest voor mijn Canadese dames. 6e uiteindelijk ook redelijk okay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Waar moet je aan voldoen om een editie te organiseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober 14 minuten geleden zei Whitewolf345: Waar moet je aan voldoen om een editie te organiseren? Gewoon tijd hebben en goesting en drive om het spelletje ook af te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Zal ik de volgende editie oppakken dan? Dan open ik later vandaag even een topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 35 minuten geleden zei Bogatyr: Gewoon tijd hebben en goesting en drive om het spelletje ook af te maken. Wil het best een keer proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 10 minuten geleden zei Urbeto: Zal ik de volgende editie oppakken dan? Dan open ik later vandaag even een topic Graag een Mention dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober 13 minuten geleden zei Whitewolf345: Wil het best een keer proberen. Dan mag jij na Urbeto als je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 3 minuten geleden zei Bogatyr: Dan mag jij na Urbeto als je wil Is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 uur geleden zei Urbeto: Gefeliciteerd @Titan met deze raadselachtige overwinning. Dank aan @Bogatyr voor de vlotte organisatie! Voor mijn Zweden een ronduit teleurstellende exercitie. Net als in de vorige editie begonnen we volledig terecht aan kop, maar zakken we uiteindelijk weg naar het schandelijke rechterrijtje. Dat is gezien de geringe kwaliteit van het speelveld deze editie zeker niet terecht, maar ook geen verrassing gezien het cultuurbarbarisme wat bij een aanzienlijk deel van het deelnemersveld hoogtij viert. Je kunt beter een 13 in een dozijn monotoon Q-Music meets Spinnin' Records zomerhitje of weinig verheffend indierockplaatje insturen dan een melodieuze en opwekkende Zweedstalige combinatie van folk en indiepop. Als je maar iets Engelstaligs instuurt, want we moeten natuurlijk niet teveel aan de verbeelding over laten!! Goed, nu zal ik wel weer hautain zijn, maar dat verkies ik iedere dag boven het bezitten van de wansmaak van een enkeling hier. @Grote Ree is dit genoeg Socrates zo? Zet die ploat af! Mooie top-10 plaats. Eeuwige dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten