Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Met wie start jij je eerste save in FM25?

Fantasy

Aanbevolen berichten

De beta normaliter een bekende club. RSC Anderlecht, FC Kopenhagen, PSV, Club Brugge. Om het spelletje onder de knie te krijgen. Mijn officiële save ziet het er naar uit dat het Vikgingur uit de Faröer zal worden in combinatie met een challenge of een Big Brother Challenge met Obolon Kiev. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij staat momenteel Hapoel Be'er Sheva bovenaan de lijst. Daar zou ik dan een Building a nation spelen, met een hevige focus op de jeugdopleiding. 

Een club als Farul Constanta of Banik Ostrava trekt mij ook wel. Danubio in Uruguay wil ik ook nog eens doen, maar denk dat ik wel even klaar ben in Zuid-Amerika na FM24.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger speelde ik altijd mijn eerste save met Feyenoord. Dat werd met de jaren wat repetitief en dus stopte ik er mee, maar het vertrek van Slot lijkt me een mooi instapmoment om het weer eens te proberen. Respect voor het verleden, vizier op de toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste save is altijd een beetje bekijken hoe en wat het spelletje werkt. Geen idee nog met welke club dat gaat zijn. Misschien met een  Zit nu met het idee in mijn hoofd om werkloos in Scandinavië te gaan beginnen en proberen om elke prijs die daar beschikbaar is te gaan winnen.

In de FMOC online save neig ik op dit moment nog het meest naar Saint-Etienne. Hen weer de recordkampioen maken, speelt al wel een tijdje in mijn achterhoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin de bèta ongetwijfeld met ergens een grote club, het spel een beetje leren kennen, talenten ontdekken en gewoon even wennen. Daarna vanaf de release ga ik aan de slag in IJsland, met weer als doel om maar één save te hebben de gehele FM25-periode. Dat lukte me vorig jaar of het jaar daarvoor ook, dus dat gaan we pogen te herhalen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Fantasy:

Ik begin de bèta ongetwijfeld met ergens een grote club, het spel een beetje leren kennen, talenten ontdekken en gewoon even wennen. Daarna vanaf de release ga ik aan de slag in IJsland, met weer als doel om maar één save te hebben de gehele FM25-periode. Dat lukte me vorig jaar of het jaar daarvoor ook, dus dat gaan we pogen te herhalen :D 

Dit lukte mij ook bijna haha

Tot ik er achter kwam dat ik aan het vechten was tegen de bierkraai was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daar nog even tijd om over na te denken. Maar een docu-club via de Spor (Sporting Hasselt), Wrexham naar Sunderland lijkt mij wel wat.

Verder als het vrouwenvoetbal intrede doet. Starten bij een vrouwenteam dan eindigen bij het eerste mannenteam. Cirkel is rond.

Of een KKD-team maar dat is afhankelijk van de ranglijst op dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wel al enkele clubs op het lijstje voor FM25:

• Wisla Krakow (Europees voetbal in de Poolse 2e divisie)
  • Olympique Marseille (hebben leuke transfers gedaan)
  • Ajax (de weg terug inzetten)
  • Anderlecht (de weg terug voortzetten)
  • Hajduk Split (nog meer legendes teruggekeerd)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spel meenemen kan helaas niet altijd merkte ik toen ik mijn game met een gedownloade database van 23 naar 24 wilde meenemen. 

Meestal start ik de beta met een "grote' club om het spel te leren kennen.

Het liefst met Ajax maar aangezien daar de staf ontbreekt is dat geen optie. 

Zijn er nog plannen bij jullie om met  een vrouwenteam te spelen? 

Ik weet uit betrouwbare bron dat DF11 volop bezig is de dames van een foto te voorzien. 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat weer PSV of Tottenham worden. Vaak kies ik het team waar ik het minst tevreden mee ben. Dat was vorig jaar bij de beta-release een ontzettend lsatige keuze omdat beide teams heerlijk begonnen dus ik hoop dat het dit jaar net zo moeilijk wordt om te kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal pak ik bij de Beta een "bekende ploeg" zoals NAC (favoriete club) of een club als Ajax, PSV, of een buitenlandse grootmacht om zo het spel te ontdekken. 

Voor de echte release wil ik dan voor een uitdaging gaan zoals een Youth Only of een Build a Nation 

Link naar opmerking
Deel via andere websites