Fantasy Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Het duurt nog even, maar de tijd gaat sneller dan je denkt. Weet jij al met wie je als eerst gaat spelen zodra de bèta of volledige versie van FM25 beschikbaar komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Geen, ik start een save in FM 24 en zet die over naar FM 25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ons aller Ajax.. ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus De beta normaliter een bekende club. RSC Anderlecht, FC Kopenhagen, PSV, Club Brugge. Om het spelletje onder de knie te krijgen. Mijn officiële save ziet het er naar uit dat het Vikgingur uit de Faröer zal worden in combinatie met een challenge of een Big Brother Challenge met Obolon Kiev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Bij mij staat momenteel Hapoel Be'er Sheva bovenaan de lijst. Daar zou ik dan een Building a nation spelen, met een hevige focus op de jeugdopleiding. Een club als Farul Constanta of Banik Ostrava trekt mij ook wel. Danubio in Uruguay wil ik ook nog eens doen, maar denk dat ik wel even klaar ben in Zuid-Amerika na FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ik focus me voorlopig nog op FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 9 minuten geleden zei Steels: Ik focus me voorlopig nog op FM24 Nog altijd je eerste save aan het zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Vroeger speelde ik altijd mijn eerste save met Feyenoord. Dat werd met de jaren wat repetitief en dus stopte ik er mee, maar het vertrek van Slot lijkt me een mooi instapmoment om het weer eens te proberen. Respect voor het verleden, vizier op de toekomst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Is het weer mogelijk om door te spelen met 24 save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Zojuist zei Djurovski: Is het weer mogelijk om door te spelen met 24 save? Dat is wel de bedoeling, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus De eerste save is altijd een beetje bekijken hoe en wat het spelletje werkt. Geen idee nog met welke club dat gaat zijn. Misschien met een Zit nu met het idee in mijn hoofd om werkloos in Scandinavië te gaan beginnen en proberen om elke prijs die daar beschikbaar is te gaan winnen. In de FMOC online save neig ik op dit moment nog het meest naar Saint-Etienne. Hen weer de recordkampioen maken, speelt al wel een tijdje in mijn achterhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus Ik begin de bèta ongetwijfeld met ergens een grote club, het spel een beetje leren kennen, talenten ontdekken en gewoon even wennen. Daarna vanaf de release ga ik aan de slag in IJsland, met weer als doel om maar één save te hebben de gehele FM25-periode. Dat lukte me vorig jaar of het jaar daarvoor ook, dus dat gaan we pogen te herhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus FM25 met FC Eindhoven Vanuit FM24 naar FM25 met Dinamo Tbilisi in de Soviet Unie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ik twijfel om m'n save mee te nemen naar FM25 die ik gestart ben met MSK Zilina. Anderzijds lijkt een LLM in combinatie met een Kleine Landen Challenge ook wel leuk, dan denk ik aan IF Foroyar en de Faeröer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 19 minuten geleden zei Fantasy: Ik begin de bèta ongetwijfeld met ergens een grote club, het spel een beetje leren kennen, talenten ontdekken en gewoon even wennen. Daarna vanaf de release ga ik aan de slag in IJsland, met weer als doel om maar één save te hebben de gehele FM25-periode. Dat lukte me vorig jaar of het jaar daarvoor ook, dus dat gaan we pogen te herhalen Dit lukte mij ook bijna haha Tot ik er achter kwam dat ik aan het vechten was tegen de bierkraai was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn1978 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Ik heb daar nog even tijd om over na te denken. Maar een docu-club via de Spor (Sporting Hasselt), Wrexham naar Sunderland lijkt mij wel wat. Verder als het vrouwenvoetbal intrede doet. Starten bij een vrouwenteam dan eindigen bij het eerste mannenteam. Cirkel is rond. Of een KKD-team maar dat is afhankelijk van de ranglijst op dat moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Er zijn wel al enkele clubs op het lijstje voor FM25: Wisla Krakow (Europees voetbal in de Poolse 2e divisie) Olympique Marseille (hebben leuke transfers gedaan) Ajax (de weg terug inzetten) Anderlecht (de weg terug voortzetten) Hajduk Split (nog meer legendes teruggekeerd) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus (bewerkt) Spel meenemen kan helaas niet altijd merkte ik toen ik mijn game met een gedownloade database van 23 naar 24 wilde meenemen. Meestal start ik de beta met een "grote' club om het spel te leren kennen. Het liefst met Ajax maar aangezien daar de staf ontbreekt is dat geen optie. Zijn er nog plannen bij jullie om met een vrouwenteam te spelen? Ik weet uit betrouwbare bron dat DF11 volop bezig is de dames van een foto te voorzien. 10 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus De beta met een grote club genre Real, PSG, Man City. Of een subtopper genre BVB, Man United. De full release was het plan om met RAEC Mons te spelen. Maar die plannen kunnen nog wijzigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Vitesse in de KKD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Dat gaat weer PSV of Tottenham worden. Vaak kies ik het team waar ik het minst tevreden mee ben. Dat was vorig jaar bij de beta-release een ontzettend lsatige keuze omdat beide teams heerlijk begonnen dus ik hoop dat het dit jaar net zo moeilijk wordt om te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijske007 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus kvc Westerlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Meestal pak ik bij de Beta een "bekende ploeg" zoals NAC (favoriete club) of een club als Ajax, PSV, of een buitenlandse grootmacht om zo het spel te ontdekken. Voor de echte release wil ik dan voor een uitdaging gaan zoals een Youth Only of een Build a Nation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Napoli & Juventus zijn ook weer gestegen op mijn lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Na enkele jaren niet met Feyenoord gespeeld te hebben ga ik dat nu wel weer eens doen. Hoop een mooie combinatie van eigen jeugd en buitenlands talent neer te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten