chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 3 minuten geleden zei Whitewolf345: @chrisje1993 graag screen van jong az en az -019 Jong AZ: AZ -19: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga Youri Baas en Remco Pasveer te koop? @chrisje1993 kan je bij de selecties de forum namen van de managers zetten? @Fantasy wat heb je over voor Tel en van Berkel Bij Willem II mag iedereen weg bij een goed bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 6 minuten geleden zei Copywriter: @La Pulga Youri Baas en Remco Pasveer te koop? @chrisje1993 kan je bij de selecties de forum namen van de managers zetten? @Fantasy wat heb je over voor Tel en van Berkel Bij Willem II mag iedereen weg bij een goed bod. Gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 3 uur geleden zei Fantasy: @Kelvin is Issam El Maach over te nemen? 200k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Kelvin: 200k Deal. Zal ik ‘m doorgeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Fantasy: Deal. Zal ik ‘m doorgeven? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) Ik heb in de aanbieding: Vlap (koop) van Hoorenbeeck (koop) M. Rots (huur) G. Besselink (huur) Verder is iedereen (m.u.v. Bruns, Besselink, M. Rots) met 2 sterren of minder in mijn selectie voor een leuke prijs over te nemen. @La Pulga Wat vraag je voor het duo Gaaei en van Axel Dongen 6 augustus bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 32 minuten geleden zei Copywriter: Bij Willem II mag iedereen weg bij een goed bod. Max de Waal en Ringo Meerveld, wat moeten die kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 21 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb in de aanbieding: Vlap (koop) van Hoorenbeeck (koop) M. Rots (huur) G. Besselink (huur) Verder is iedereen (m.u.v. Bruns, Besselink, M. Rots) met 2 sterren of minder in mijn selectie voor een leuke prijs over te nemen. @La Pulga Wat vraag je voor het duo Gaaei en van Axel Dongen Wat moet Vlap kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus @Fantasy Wat moeten Anselmo Garcia McNulty, Eliano Reijnders en Davy van den Berg kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 25 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb in de aanbieding: Vlap (koop) van Hoorenbeeck (koop) M. Rots (huur) G. Besselink (huur) Verder is iedereen (m.u.v. Bruns, Besselink, M. Rots) met 2 sterren of minder in mijn selectie voor een leuke prijs over te nemen. @La Pulga Wat vraag je voor het duo Gaaei en van Axel Dongen Hoeveel kost Vlap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Graag screens van jong Utrecht en U18 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) 4 minuten geleden zei Djurovski: Graag screens van jong Utrecht en U18 @chrisje1993 Alleen als Veenbrink en Den Boggende naar sittard mogen komen . Jong FC Utrecht: FC Utrecht -19: 6 augustus bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @aron24 hoeveel voor die duitse keeper? @Djurovski hoeveel voor horemans? @Copywriter hoeveel voor behounek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @chrisje1993 zet die twee maar over naar eerste selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) @La Pulga ook interesse in van axel dongen. Bod van €7.500.000 ? 6 augustus bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) 2 minuten geleden zei Djurovski: @chrisje1993 zet die twee maar over naar eerste selectie Zijn ze ook te koop? Voor Fortuna ben ik voornamelijk op zoek naar verdedigers en middenvelders! 6 augustus bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 4 uur geleden zei chrisje1993: @La Pulga Wat vraag je voor Jay Gorter, Jakov Medic, Ahmetcan Kaplan, Owen Wijndal, Kristian Hlynsson, Amouricho van Axel Dongen, Julian Rijkhoff? @Whitewolf345 Wat vraag je voor Peer Koopmeiners, Myron van Brederode en Mexx Meerdink? @DemoN Wat vraag je voor Thomas Beelen, Neraysho Kasanwirjo, Ezequiel Bullaude, Gjivai Zechiël, Antoni Milambo, Leo Sauer en Patrik Walemark? @neva Wat vraag je voor Armando Obispo, Joël Drommel, Couhaib Driouech, Ricardo Pepi en Jason van Duiven? Koopmeiners mag weg voor 3 mil Andere 2 niet te koop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 15 minuten geleden zei Mansveld: @aron24 hoeveel voor die duitse keeper? @Djurovski hoeveel voor horemans? @Copywriter hoeveel voor behounek? 650k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 uur geleden zei Whitewolf345: @Djurovski hoeveel wil je voor den boggende? Not for sale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 10 minuten geleden zei Whitewolf345: Koopmeiners mag weg voor 3 mil Andere 2 niet te koop Ik bied 2,5M voor Koopmeiners. Wat mag er eventueel nog meer weg bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 16 minuten geleden zei Whitewolf345: Koopmeiners mag weg voor 3 mil Andere 2 niet te koop Ik wil wel 3 miljoen bieden voor Koopmeiners eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga 3,5 voor Kaplan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @nasje92 1'25 mil voor Rente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus @DemoN Ik heb interesse in: Thomas Beelen Neraysho Kasanwirjo Ezequiel Bullaude Patrik Walemark Antef Tsoungui Givairo Read Gjivai Zechiël Antoni Milambo Shiloh 't Zand Leo Sauer Ilias Sebaoui Shaqueel van Persie Thijs Kraaijeveld Wat is er mogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten