La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei nasje92: 3 miljoen gorter en 3 miljoen medic Medic? Wil je degraderen ofzo? Ik ga er over nadenken en kom bij je terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Rijkhof is niet te koop De rest mag je allemaal wel een bod op doen. Gorter: 3,5M Kaplan: 2,5M Wijndal: 7M Hlynsson: 5M Van Axel Dongen: 1M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Dan heb ik wel bijna genoeg voor Messi, dus ik denk dat ik akkoord ga. Eerst ga ik even overleggen met mijn assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @chrisje1993 Geef mij NAC Breda dan maar. Naam manager: Pierre van Hooijdonk Naam forum: 007mark Geboortedatum: 29/11/1969 Nationaliteit: Nederlands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 12 minuten geleden zei nasje92: Valente 5 miljoen, blokzijl 7,5 Ik bied 6 voor blokzijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 22 minuten geleden zei chrisje1993: @La Pulga Wat vraag je voor Jay Gorter, Jakov Medic, Ahmetcan Kaplan, Owen Wijndal, Kristian Hlynsson, Amouricho van Axel Dongen, Julian Rijkhoff? @Whitewolf345 Wat vraag je voor Peer Koopmeiners, Myron van Brederode en Mexx Meerdink? @DemoN Wat vraag je voor Thomas Beelen, Neraysho Kasanwirjo, Ezequiel Bullaude, Gjivai Zechiël, Antoni Milambo, Leo Sauer en Patrik Walemark? @neva Wat vraag je voor Armando Obispo, Joël Drommel, Couhaib Driouech, Ricardo Pepi en Jason van Duiven? Ik kan even denken. Maar wordt vanavond nu nog aan het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 3 minuten geleden zei 007mark: @chrisje1993 Geef mij NAC Breda dan maar. Naam manager: Pierre van Hooijdonk Naam forum: 007mark Geboortedatum: 29/11/1969 Nationaliteit: Nederlands Top! 10 minuten geleden zei La Pulga: Dan heb ik wel bijna genoeg voor Messi, dus ik denk dat ik akkoord ga. Eerst ga ik even overleggen met mijn assistent. Hoe is het overleg gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 4 minuten geleden zei Genkie_06: Ik bied 6 voor blokzijl Als @chrisje1993hier niet overheen gaat is dit akkoord. Tot 1430 de tijd:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei nasje92: Als @chrisje1993hier niet overheen gaat is dit akkoord. Tot 1430 de tijd:) Nee laat maar naar @Genkie_06 gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga wat wil je voor Medic en/of Kaplan? Ook heb ik interesse in Wijndal of Baas. Wat moeten die kosten? @Kelvin is Issam El Maach over te nemen? @Oerlie wat zou Stijn Bultman moeten kosten? @Copywriter ik heb wel oren naar Sam Tel en Niels van Berkel. Valt daar over te praten? @chrisje1993 zou ik een overzicht van de spelers bij Jong PEC mogen ontvangen ook? 30 minuten geleden zei Oerlie: Bij Heracles mogen volgende spelers vertrekken: - Kelvin Leerdam - Sem Scheperman - Sylian Mokono - Thomas Bruns - Nikolai Laursen - Antonio Satriano @Fantasy Leerdam dus, al mag Mirani bij een redelijk bod ook vertrekken. Wat zouden Leerdam en/of Mirani moeten kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) @Fantasy Jong PEC Zwolle: PEC Zwolle -19: @Djurovski Wat vraag je voor Roan Veenbrink en Tijn den Boggende? 6 augustus bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @DemoN Kan ik Shaqueel van Persie 2 seizoenen huren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei chrisje1993: @Fantasy Jong PEC Zwolle: PEC Zwolle -19: Graag zou ik dan de volgende spelers overhevelen naar de A-kern - Mike Hauptmeijer - D. van der Haar - Victor Dedes - Nick Fichtinger - Jenno Campagne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 12 minuten geleden zei Fantasy: @La Pulga wat wil je voor Medic en/of Kaplan? Ook heb ik interesse in Wijndal of Baas. Wat moeten die kosten? @Kelvin is Issam El Maach over te nemen? @Oerlie wat zou Stijn Bultman moeten kosten? @Copywriter ik heb wel oren naar Sam Tel en Niels van Berkel. Valt daar over te praten? @chrisje1993 zou ik een overzicht van de spelers bij Jong PEC mogen ontvangen ook? Wat zouden Leerdam en/of Mirani moeten kosten? Bultman gaat niet weg onder de 10m Leerdam is te koop voor 500k. Mirani 750K, maar als je ze beide overneemt mag je ze voor 1m hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei Oerlie: Bultman gaat niet weg onder de 10m Leerdam is te koop voor 500k. Mirani 750K, maar als je ze beide overneemt mag je ze voor 1m hebben. Leerdam pas ik voor, bedankt voor het aanbod. Mirani heb ik €500.000,- voor over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga Is één van de volgende spelers beschikbaar voor NAC? Kaplan, Gaeei, Vos of Baas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Fantasy: Leerdam pas ik voor, bedankt voor het aanbod. Mirani heb ik €500.000,- voor over. Vooruit, 500k is een deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Oerlie: Vooruit, 500k is een deal. Prettig zaken doen. Ik ga het doorgeven aan Chris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigellll Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Geen idee of ik te laat ben Naam manager: Nigel Jordan Naam forum: Nigellll Geboortedatum: 07/03/1992 Nationaliteit: Arubaans Gekozen nummer: 17 Lijst clubs: 1. Nasje92 2. Fantasy 3. Kelvin 4. himan 5. Whitewolf345 6. Demon 7. Keano77 8. Oerlie 9. Aron24 10. neva 11. La Pulga 12. Chrisje1993 13. Genkie_06 14. Glenn08 15. Djurovski 16. Mansveld 17. Nigellll 18.Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Nigellll: Geen idee of ik te laat ben Naam manager: Nigel Jordan Naam forum: Nigellll Geboortedatum: 07/03/1992 Nationaliteit: Arubaans Gekozen nummer: 17 Lijst clubs: 1. Nasje92 2. Fantasy 3. Kelvin 4. himan 5. Whitewolf345 6. Demon 7. Keano77 8. Oerlie 9. Aron24 10. neva 11. La Pulga 12. Chrisje1993 13. Genkie_06 14. Glenn08 15. Djurovski 16. Mansveld 17. Nigellll 18.Copywriter Je bent inderdaad net te laat. Ik kan je wel op een reservelijst zetten. Dan neem je het stokje over van de 1ste die ontslagen word? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigellll Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Just now, chrisje1993 said: Je bent inderdaad net te laat. Ik kan je wel op een reservelijst zetten. Dan neem je het stokje over van de 1ste die ontslagen word? Helemaal prima dat is ook goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 14 minuten geleden zei aron24: @DemoN Kan ik Shaqueel van Persie 2 seizoenen huren? Ook doe ik graag een bod van 3 mil op Timon Wellenreuther en eveneens 3 op Bart Nieuwkoop @DemoN @La Pulga Ik bied 9 miljoen op Wijndal Over spelers bij Eagles valt te onderhandelen trouwens, een ruildeal is ook mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @Djurovski hoeveel wil je voor den boggende? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Iemand een linksback, centrale verdediger, linkshalf en een spits te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @chrisje1993 graag screen van jong az en az -019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten