Marius Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei De tijd vliegt voorbij, en dus is het moment alweer aangebroken om een nieuwe novelle een maand lang in de spotlights te plaatsen. Welk verhaal kon jou afgelopen weken het meest bekoren? En waarom? Laat het hieronder even weten. Stemmen kan tot zaterdagavond 21u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Ik wil hem wel weer een keer aftrappen en dat doe ik met de novelle van @delichris.. en dat heeft niet alleen met de clubkeuze te maken natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Ik nomineer @MNie met zijn novelle over Real Sociedad. Hij zet mooie resultaten neer met een niet een grote topclub in Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei @Rob1981. Fijn om te volgen, leuke club, focus op opleiden, goed verhaal so far met een paar lekkere ontknopingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei @MNie met Real Sociedad voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Bilbao van @Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 7 uur geleden zei Nom de Guerre: @Rob1981. Fijn om te volgen, leuke club, focus op opleiden, goed verhaal so far met een paar lekkere ontknopingen. Ik sluit me hier bij aan. Ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Ik ga absoluut weer voor @Nom de Guerre. Echt een leuk verhaal in een prachtige schrijfstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 juni Auteur Share Geplaatst 1 juni Gefeliciteerd @Rob1981! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Gefeliciteerd @Rob1981 met de winst in de strijd tussen twee Basken novelles!! Mooier wordt het toch niet denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Dankjewel @Marius, wat een eer! En dank voor jullie stemmen @Nom de Guerre, @Djurovski en @keano77. Hopelijk wordt het vervolg alleen maar beter! @MNie Thanks, ja wel bijzonder, de Baskische clubs zijn populair onder FM-spelers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Gefeliciteerd @Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten