Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] De ooievaar gaat Europa veroveren

delichris

Aanbevolen berichten

660a632e4659f-ado_den_haag_banner_fm24_d

Seizoen 2024 - 2025

We mogen eindelijk de wei in. We spelen eerst uiteraard een voorbereiding. We spelen eerst tegen wat amateurploegen in de regio. Westlandia, Deltasport en Rotterdam United waren hierin onze tegenstanders. Daarna wilde ik lekker in het ADO stadion ballen. Zo krijgen wij geld binnen en de fans kunnen lekker hun eigen team aanmoedigen. We gaan spelen tegen CS Onhaye, KWS Club Lauwe, R Entene Durbuy, Frechen en RE Virton. 

We mogen als bekerwinnaar ook spelen om de Johan Cruijff Schaal. Hierin treffen wij PSV. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles, Vitesse en FC Utrecht. Ik denk dat we ongeveer na deze maand weten hoe ons seizoen gaat lopen. Klinkt misschien voorbarig, maar dit zijn teams die wij wel kunnen hebben op PSV na dan. Maar verder denk ik echt dat wij meegaan doen in het linkerrijtje. Verklaar me voor gek, maar ik ben hier van overtuigd. 

Wist je dat bij helder weer je Rotterdam kan zien van The Penthouse

Voorbereiding

661ba601205e3-voorbereiding.png

Johan Cruijff Schaal

661ba61a2bc9b-jcs.png

ADO Den Haag - Go Ahead Eagles Eredivisie

661ba62d0b7b4-adoeagles.png

Augustus

661ba64007230-augustus.png

Stand Eredivisie

661ba6540fda9-stand.png

Overzicht manager

661ba666845d9-overzicht.png

Financien

661ba678634a9-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Dankje. Ik hoop succes te hebben met deze spelers.

@MNie John hoeft niet te rekenen op veel speeltijd. Puur gehaald als home grown. Misschien in een bekerwedstrijdje of zo, maar verder zal hij weinig spelen.

@Djurovski Ik had nog geen rapper in mijn selectie, dus een welkome toevoeging. Ik heb wel gezegd dat wij zijn muziek niet gaan draaien.

@Marius Ik moest het team wel van kwaliteit voorzien anders werd het echt een onmogelijke opgave.

@Lensherr Ik ben wel blij met Francesco. Hopelijk gaat hij succesvol worden. Ik denk dat er wel iets mogelijk is in de EL.

@Rossini' @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024 - 2025

We gaan debuteren in de Europa League. Dit gaan we doen met een thuiswedstrijd tegen Legia Warszawa. In de Eredvisie gaan we spelen tegen RKC, PEC, Excelsior, AZ en Almere City. Op papier zitten er teams bij die wij wel moeten verslaan. Hopelijk gaat het ook lukken, want de bal is tenslotte rond. 

Wist je dat Scheveningen een mooi golfslagbad had op de boulevard. Daar zit tegenwoordig Sealife in. En ik heb daar ooit gezwommen in het golfslagbad.

ADO Den Haag - Legia Warszawa Europa League

661d471a875a2-adolegia.png

ADO Den Haag - Excelsior Eredivisie

661d472a82cb9-adoexcelsior.png

September

661d473dee24d-september.png

Stand Eredivisie

661d475adc730-standere.png

Stand Europa League

661d476a623b6-standel.png

Overzicht manager

661d47796300a-overzicht.png

Financien

661d478a2a332-financien.png

@MNie Dat vond ik ook al. 

@Marius Ik zou daar meteen voor tekenen. Helaas duurt het seizoen nog lang.

@Kyrill @Djurovski @Lensherr @Rossini' @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024 - 2025

We blijven het goed doen in de Eredivisie en dat had ik nooit verwacht. Maar nu gaan toch de wat zwaardere wedstrijden komen. We gaan namelijk spelen tegen FC Twente, FC Groningen, Feyenoord en PSV. Ik ben bang dat wij hier maar drie punten gaan pakken. En in de Europa League spelen wij tegen Monaco en Sporting CP. Ik ben blij met de eerste drie punten van vorige maand. Ik hoop er nog zeven bij te winnen.

Wist je dat Scheveningen normaal gesproken in augustus een vuurwerkfestival had. Helaas al een paar jaar niet door gegaan. Hopelijk dit jaar wel.

Monaco - ADO Den Haag Europa League

661e62ebb6c15-monacoado.png

ADO Den Haag - Sporting CP

661e62f658ab0-adosporting1.png

661e63080eb8f-adosporting2.png

Feyenoord - ADO Den Haah Eredvisie

661e6319cb9eb-feyenoordado.png

ADO Den Haag - PSV Eredivisie

661e63332ef97-adopsv.png

Oktober

661e63472df6c-oktober.png

Stand Eredivisie

661e635c48aba-standere.png

Stand Europa League

661e636ad9d7a-standEL.png

Overzicht manager

661e63ff3d58a-overzicht.png

Financien

661e642125b3f-financien.png

@MNie Het was een mooie maand in september. 

@Marius Ik verwacht gewoon linkerrijtje te halen en overwinteren in EL.

@Kyrill Deden ze dit maar in het echt.

@Rossini' Dit had ik zelf ook niet verwacht hoor.

@Lensherr Het was een mooie periode en iedereen is tevreden.

@Djurovski @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een moeilijke periode met zo veel lastige tegenstanders, maar de overwinning tegen Feyenoord is wel een opsteker natuurlijk. In de meeste andere matchen was het niet aan jou om de punten te pakken, dus ook nog geen man over boord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Seizoen 2024 - 2025

Wat een slechte maand hadden wij. Oke er zaten zware wedstrijden bij, maar zoveel nederlagen had ik niet verwacht achteraf gezien. Vooral die wedstrijd tegen Sporting was een domper. Ik rekende ons al die drie punten, maar helaas werd het nul punten. Komende maand moeten wij ons maar revancheren tegen Club Brugge en SK Sturm. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Fortuna Sittard en Ajax. 

Wist je dat Ado vroeger op het Malieveld speelde. Ze hadden toen nog geen stadion

Club Brugge- ADO Den Haag Europa League

661fe733573ec-clubbruggeado.png

SK Sturm - ADO Den Haag Europa League

661fe74546de7-sturmado.png

November

661fe772d085f-november.png

Stand Eredivisie

661fe7952be9d-standere.png

Stand Europa League

661fe7aabb61f-standel.png

Loting KNVB Beker

661fe7bd0f70c-lotingbeker.png

Overzicht manager

661fe7ce526f1-overzicht.png

Financien

661fe7e0825a4-financien.png

@Kyrill Het was niet de periode die ik hoopte.

@MNie Klopt. Europees wordt het nu een moeilijk verhaal vermoed ik zo.

@Marius Die overwinning op Feyenoord had ik niet verwacht. Helaas waren andere wedstrijden echt heel zuur voor ons.

@Djurovski Ik hoopte op iets meer punten achter gezien. Maar Europees gaat het nu moeilijk worden.

@Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Seizoen 2024 - 2025

Europees voetbal kan wel eens heel moeilijk verhaal gaan worden. Maar de Eredivisie daarentegen is zeker een optie om weer Europees voetbal te spelen. We zijn goed bezig en stiekem droom ik weer van Europees voetbal. In de Europa League gaan we spelen tegen Athletic. In de beker is MVV onze tegenstander en in de Eredivisie gaan we spelen tegen Cambuur, SC Heerenveen, Sparta en Vitesse.

Wist je dat er meer dan 180 verschillende nationaliteiten in Den Haag wonen

Cambuur - ADO Den Haag Eredivisie

6621463261506-cambuurado.png

ADO Den Haag - Athletic Europa League

662146516b007-adobilbao1.png

6621467bd78fb-adobilbao2.png

ADO Den Haag - MVV KNVB Beker

662146b760389-adomvvbkeer.png

December

66214710a85da-december.png

Stand Eredivisie

6621473620de5-standere.png

Stand Europa League

6621475f0ce6d-standel.png

Loting KNVB Beker

662147743f535-lotingbeker.png

Overzicht manager

66214799d4379-overzicht.png

Financien

662147b05dbcc-financien.png

@Djurovski Ik had verwacht ook van Sturm te winnen, maar nu wordt alles anders. In de Eredivisie doen we het gewoon goed.

@Marius Europees gaat nu lastig worden voor ons. In de Eredivisie gaat het goed voor ons.

@Kyrill Dankje.

@MNie In de Eredivisie wel. Europees gaat het minder.

@Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites