Lensherr Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Francescoooo, mooie transfers gedaan en nog een best wel pittig schema hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 april Auteur Share Geplaatst 14 april Seizoen 2024 - 2025 We mogen eindelijk de wei in. We spelen eerst uiteraard een voorbereiding. We spelen eerst tegen wat amateurploegen in de regio. Westlandia, Deltasport en Rotterdam United waren hierin onze tegenstanders. Daarna wilde ik lekker in het ADO stadion ballen. Zo krijgen wij geld binnen en de fans kunnen lekker hun eigen team aanmoedigen. We gaan spelen tegen CS Onhaye, KWS Club Lauwe, R Entene Durbuy, Frechen en RE Virton. We mogen als bekerwinnaar ook spelen om de Johan Cruijff Schaal. Hierin treffen wij PSV. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles, Vitesse en FC Utrecht. Ik denk dat we ongeveer na deze maand weten hoe ons seizoen gaat lopen. Klinkt misschien voorbarig, maar dit zijn teams die wij wel kunnen hebben op PSV na dan. Maar verder denk ik echt dat wij meegaan doen in het linkerrijtje. Verklaar me voor gek, maar ik ben hier van overtuigd. Wist je dat bij helder weer je Rotterdam kan zien van The Penthouse Voorbereiding Johan Cruijff Schaal ADO Den Haag - Go Ahead Eagles Eredivisie Augustus Stand Eredivisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje. Ik hoop succes te hebben met deze spelers. @MNie John hoeft niet te rekenen op veel speeltijd. Puur gehaald als home grown. Misschien in een bekerwedstrijdje of zo, maar verder zal hij weinig spelen. @Djurovski Ik had nog geen rapper in mijn selectie, dus een welkome toevoeging. Ik heb wel gezegd dat wij zijn muziek niet gaan draaien. @Marius Ik moest het team wel van kwaliteit voorzien anders werd het echt een onmogelijke opgave. @Lensherr Ik ben wel blij met Francesco. Hopelijk gaat hij succesvol worden. Ik denk dat er wel iets mogelijk is in de EL. @Rossini' @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Toch wel sterk gestart hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Puike start toch wel hoor! Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen zou je wel eens een mooi seizoen kunnen gaan draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april Seizoen 2024 - 2025 We gaan debuteren in de Europa League. Dit gaan we doen met een thuiswedstrijd tegen Legia Warszawa. In de Eredvisie gaan we spelen tegen RKC, PEC, Excelsior, AZ en Almere City. Op papier zitten er teams bij die wij wel moeten verslaan. Hopelijk gaat het ook lukken, want de bal is tenslotte rond. Wist je dat Scheveningen een mooi golfslagbad had op de boulevard. Daar zit tegenwoordig Sealife in. En ik heb daar ooit gezwommen in het golfslagbad. ADO Den Haag - Legia Warszawa Europa League ADO Den Haag - Excelsior Eredivisie September Stand Eredivisie Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dat vond ik ook al. @Marius Ik zou daar meteen voor tekenen. Helaas duurt het seizoen nog lang. @Kyrill @Djurovski @Lensherr @Rossini' @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Je pakt de punten waar je ze moet pakken! Europees natuurlijk ook goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Prima periode. Je draait lekker mee in de subtop en zelfs de koppositie is in zicht. Ook Europees meteen een lekker resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Heel sterke prestaties, boven verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Blijft erg goed gaan zeg. 17 punten na pas 8 duels, is erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Uitstekende resultaten! Dat 10tje is dan ook meer dan terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april Seizoen 2024 - 2025 We blijven het goed doen in de Eredivisie en dat had ik nooit verwacht. Maar nu gaan toch de wat zwaardere wedstrijden komen. We gaan namelijk spelen tegen FC Twente, FC Groningen, Feyenoord en PSV. Ik ben bang dat wij hier maar drie punten gaan pakken. En in de Europa League spelen wij tegen Monaco en Sporting CP. Ik ben blij met de eerste drie punten van vorige maand. Ik hoop er nog zeven bij te winnen. Wist je dat Scheveningen normaal gesproken in augustus een vuurwerkfestival had. Helaas al een paar jaar niet door gegaan. Hopelijk dit jaar wel. Monaco - ADO Den Haag Europa League ADO Den Haag - Sporting CP Feyenoord - ADO Den Haah Eredvisie ADO Den Haag - PSV Eredivisie Oktober Stand Eredivisie Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Het was een mooie maand in september. @Marius Ik verwacht gewoon linkerrijtje te halen en overwinteren in EL. @Kyrill Deden ze dit maar in het echt. @Rossini' Dit had ik zelf ook niet verwacht hoor. @Lensherr Het was een mooie periode en iedereen is tevreden. @Djurovski @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Mindere periode maar das begrijpelijk en logisch met tegenstander als Sporting, Monaco, Feyenoord en PSV lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Denk niet dat je de punten pakt waar je ze gedacht had te pakken maar mooie overwinning in de Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Een moeilijke periode met zo veel lastige tegenstanders, maar de overwinning tegen Feyenoord is wel een opsteker natuurlijk. In de meeste andere matchen was het niet aan jou om de punten te pakken, dus ook nog geen man over boord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Een zeer sterke start zeg, Afgelopen maand was er 1 met veel verliespartijen maar gezien de tegenstanders geen paard over boord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april Auteur Share Geplaatst 17 april (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 Wat een slechte maand hadden wij. Oke er zaten zware wedstrijden bij, maar zoveel nederlagen had ik niet verwacht achteraf gezien. Vooral die wedstrijd tegen Sporting was een domper. Ik rekende ons al die drie punten, maar helaas werd het nul punten. Komende maand moeten wij ons maar revancheren tegen Club Brugge en SK Sturm. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Fortuna Sittard en Ajax. Wist je dat Ado vroeger op het Malieveld speelde. Ze hadden toen nog geen stadion Club Brugge- ADO Den Haag Europa League SK Sturm - ADO Den Haag Europa League November Stand Eredivisie Stand Europa League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Het was niet de periode die ik hoopte. @MNie Klopt. Europees wordt het nu een moeilijk verhaal vermoed ik zo. @Marius Die overwinning op Feyenoord had ik niet verwacht. Helaas waren andere wedstrijden echt heel zuur voor ons. @Djurovski Ik hoopte op iets meer punten achter gezien. Maar Europees gaat het nu moeilijk worden. @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 17 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wil je me uit de mention halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Mooie overwinning in Brugge dan is een nederlaag in graz wel tegenvallend maar voor een promovendi doe je het gewoon goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april De gouden drie punten uit Brugge verlies je jammer genoeg weer in Graz. Maar de algemene tendens afgelopen periode was natuurlijk prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Gaat prima/oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Indrukwekkend hoe je het doet hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 Europees voetbal kan wel eens heel moeilijk verhaal gaan worden. Maar de Eredivisie daarentegen is zeker een optie om weer Europees voetbal te spelen. We zijn goed bezig en stiekem droom ik weer van Europees voetbal. In de Europa League gaan we spelen tegen Athletic. In de beker is MVV onze tegenstander en in de Eredivisie gaan we spelen tegen Cambuur, SC Heerenveen, Sparta en Vitesse. Wist je dat er meer dan 180 verschillende nationaliteiten in Den Haag wonen Cambuur - ADO Den Haag Eredivisie ADO Den Haag - Athletic Europa League ADO Den Haag - MVV KNVB Beker December Stand Eredivisie Stand Europa League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik had verwacht ook van Sturm te winnen, maar nu wordt alles anders. In de Eredivisie doen we het gewoon goed. @Marius Europees gaat nu lastig worden voor ons. In de Eredivisie gaat het goed voor ons. @Kyrill Dankje. @MNie In de Eredivisie wel. Europees gaat het minder. @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 18 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Je komt uit de KKD dan is t niet gek dat je Europees niet mee doet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Een flink pak slaag in Europa nationaal doe je het gewoon geweldig al had ne wel moeite met de angelside boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Die nederlaag in Europa was wel een forse zeg. Maar de resultaten in eigen land maken die uitschuiver helemaal goed natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten