Djurovski Gepost April 8 Share Gepost April 8 Gefeliciteerd met de bekerwinst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 8 Share Gepost April 8 Geweldig om de beker te pakken zeg! De kans zat er natuurlijk al in met deze tegenstander, maar je moet het toch nog altijd maar doen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 9 Share Gepost April 9 Wat een baas dat je de KNVB beker weet te winnen zeg en dat al zo snel.. Hoppa Europa in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 9 Author Share Gepost April 9 Seizoen 2023 - 2024 Wat een feest werd er gevierd in Den Haag. ADO wint sinds 1975 weer eens de beker. En we gaan Europa in. Maar voor dat de finale gespeeld werd moest er uiteraard ook nog gespeeld worden in de competitie. Hierin spelen wij tegen FC Eindhoven, SC Cambuur, Helmond Sport en Jong Utrecht. Ook krijgen wij een jeugdlichting en daar zitten wel een paar talenten bij. Wist je dat de snoepketting die je ongetwijdeld wel eens gegeten hebt in Den Haag werd gemaakt? Jeugdlichting Jong Utrecht - ADO Den Haag Eerste Divisie April Stand Eerste Divisie Antwoorden op posts van users @Rossini' Ik ben heel blij met deze bekerwinst. En we gaan Europa in. @Djurovski Dankje. Ik had het niet verwacht zo snel al succes te hebben. @Marius Met zo'n parcours waren we favoriet en we moesten het waarmaken. Ik ben heel blij met deze prijs. @MNie Als je Ajax en PSV uitschakelt dan weet je dat de kans aanwezig is. En ik ben heel blij met deze prijs. @Lensherr @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 9 Share Gepost April 9 Je hebt 2x dezelfde screenshot hoppa titel binnen ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost April 9 Share Gepost April 9 Titel mag je niet meer ontlopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 9 Share Gepost April 9 Ook in het competitieslot loopt het vlot! De titel kan je eigenlijk niet meer ontlopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 9 Share Gepost April 9 Na de beker komt ook de titel naar den haag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 10 Author Share Gepost April 10 Seizoen 2023 - 2024 Het rest ons nog twee wedstrijden in de competitie. De titel zal dus beslist gaan worden in deze twee wedstrijden. We spelen nog tegen NAC en Jong PSV. Het gaan dus nog twee spannende wedstrijden worden. Want iedereen in Den Haag en omstreken willen graag nog een feestje vieren en daarom zal ik er alles aan doen om de spelers zo fit mogelijk aan de start van de wedstrijden te krijgen. Wist je dat de snoepketting die je ongetwijdeld wel eens gegeten hebt in Den Haag werd gemaakt? NAC - ADO Den Haag Eerste Divisie ADO Den Haag - Jong PSV Eerste Divisie Mei Stand Eerste Divisie Financien Antwoorden op posts van users @MNie En die van de jeugdlichting is al weg. De titel was nog niet binnen. @Rossini' Het is helaas nog niet beslist. @Marius We zitten op pole position. @Djurovski Dat zou wel heel mooi zijn als dit gaat lukken. @Lensherr @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 10 Share Gepost April 10 Wat een geweldig seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost April 10 Share Gepost April 10 Lekker joh, wat een seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 10 Share Gepost April 10 Samen met Groningen naar de eredivisie nice. Die snoepketting had je al eerder benoemd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 10 Share Gepost April 10 En de verwachte titel is binnen! Geweldig seizoen op die manier natuurlijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 11 Share Gepost April 11 Geweldig seizoen, gefeliciteerd met de dubbel!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost April 11 Share Gepost April 11 Even de dubbel pakken doen er niet veel je na. Volgend jaar Europa in en Eredivisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 11 Author Share Gepost April 11 Seizoen 2023 - 2024 Wat een seizoen hebben wij gespeeld. Heel verrassend de beker en ook eigenlijk wel verrassend kampioen geworden en daardoor promotie naar de Eredivisie gepakt. Het is dus sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar dat maakt het er niet mooier om. Voor volgend seizoen zullen wij dus goed moeten versterken om geen modderfiguur te slaan. Maar dat is pas aan de orde in de volgende update. Die trouwens pas zaterdag gaat komen aangezien deze jongen morgen een teamuitje heeft van het werk. Deze update bevat alleen maar feiten en statistieken. Wist je dat je in 20 minuten vanuit het centrum op het strand van Scheveningen staat Samenwerkingsverband Excelsior Maassluis Nieuwe directeur voetbalzaken Terugblik Commercieel overzicht Statistieken ADO Den Haag Individuele prijzen Antwoorden op posts van users @MNie Dit was een heel mooi seizoen. @Rossini' Het was genieten. @Djurovski Het is mooi dat Groningen mee gaat. Ik was vergeten een nieuwe te doen. @Marius Het was genieten dit seizoen. Nu even bijkomen en dan op naar het nieuwe seizoen. @Kyrill Dankje. Het was een mooi seizoen voor ons. @Lensherr Deze dubbel pakken is wel heel erg lekker. @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 11 Share Gepost April 11 Mooi overzicht, leuke samenwerking en over Mark zeg ik niks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 11 Share Gepost April 11 Veerman was nog van goudwaarde afgelopen jaar. Benieuwd of hij volgend seizoen nog iets kan betekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 12 Share Gepost April 12 Mooi overzicht en post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 12 Share Gepost April 12 Niet overtuigd dat je veel aan die samenwerking gaat hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 13 Author Share Gepost April 13 Seizoen 2024 - 2025 ADO Den Haag is terug in de Eredivisie. En ik ga zeker voor het linkerrijtje en wie weet wat er nog meer kan gebeuren. Ik vind ons te goed voor alleen maar handhaving. En dat baseer ik op de tranfers die ik gedaan heb. Als jullie de transfers zien dan snappen jullie ook wel dat ik voor het linkerrijtje ga. Maar daar later iets meer over. Ik mocht ook een nieuw contract tekenen. Ik had nog een contract tot 2025 en deze is opgebroken en ik heb getekend tot 2027. En dan de transfers. Ik begin eerst met deze uitgaande transfers. Calvin Gustina komt niet in mijn plannen voor en vertrekt naar FC Utrecht voor 235k. Jerry van Wolfgang maakte geen indruk op mij en ik wens hem nog een leuke transfer. Hij vertrekt gratis naar Incheon United. Isaac Dijkhuizen mag zijn kunsten gaan vertonen bij Heracles Almelo. Wij krijgen 155k voor hem. Alex Schalk gaat naar NEC toe voor 750k. Lasse Vigin gaat naar een Belgische topclub. Hij vertrekt naar Anderlecht voor 1,6 miljoen. Deze transfer moet ik doen om aan de eisen te voldoen van de challenge. Amir Absalem is in mijn ogen niet goed genoeg voor het niveau wat ik wil en daarom gaat hij naar PEC Zwolle voor 825k. Kursad Surmeli vertrekt naar Sparta voor 1,8 miljoen. Jort van der Sande wilde ik nog wel houden, maar als AZ hem wilt hebben dan kan ik hem niet tegenhouden. Hij vertrekt voor 3,1 miljoen. Anwar Bensabouh maakt de klapper van de transfermarkt voor ons. Hij vertrekt voor 6,25 miljoen naar KRC Genk. Robyn Esajas moet minuten maken en daarom verhuur ik hem aan Roda JC. Gylermo Siereveld hetzelfde verhaal, maar hij wordt verhuurd aan FC Eindhoven. En dan nu op naar inkomende transfers. Hier komen wat verrassingen. De eerste speler die komt is centrale verdediger Jens Jenniskens. Hij komt gratis over van VVV. Ik haal aanvaller Luc Castaignos gratis op bij Magdeburg. John Verhoek is een ervaren spits die thuis komt. Zal vermoedelijk niet veel spelen, maar als home grown handig om te hebben. Hij komt gratis van Osnabruck. Zakaria Labyad is een aanvallende middenvelder die gratis komt van FC Utrecht. Luc Mares is een centrale verdediger die voor 250k van Start. Mohammed Ihattaren is ook mislukt bij Slavia Praag. Ik ga het met hem proberen. Hij komt over voor 56k. Dani de Wit was transfervrij en deze middenvelder wilde ik maar al te graag hebben. Francesco Antonucci is een aanvallende middenvelder die ook transfervrij naar ons komt. Mohamed Rayhi is een aanvallende middenvelder die op alle plekken op het aanvallende middenveld kan spelen en komt ook transfervrij naar ons toe. Calvin Verdonk is een linksback die ook centraal kan spelen en hij komt voor 1,5 miljoen over van NEC. Ramon Hendriks hetzelfde als met Calvin, maar hij komt over van Feyenoord voor 1,5 miljoen. De laatste speler die komt is Sontje Hansen. Hij komt in aanmerking als rechter winger. Hij komt over van NEC en kost ons 2,4 miljoen. Nu zijn onze centjes ook wel op. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met onze versterkingen. Ik heb aan de eisen kunnen van voldoen van de challenge. Ze hebben allemaal een Nederlandse of Belgische nationaliteit anders mocht ik ze niet kopen. Ik denk zeker dat wij heel sterk zijn geworden en daarom ook de ambitie van linkerrijtje. Ook is er geloot voor de Europa League. Wij gaan spelen tegen Legia Warszawa, Monaco, Sporting CP, Club Brugge, SK Sturm, Athletic, Villarreal en Maccabi Tel-Aviv. Ik hoop tien punten te behalen, want dan ben je vaak wel door. Wist je dat de videoclip Viva La Vida van Coldplay opgenomen is in Den Haag en dat Anton Corbijn de video geregisseerd heeft. Anton heeft ook in Den Haag gewoond. Nieuw contract Transfers uit Transfers in Spoiler Doelstellingen Selectie ADO Den Haag Loting Europa League Antwoorden op posts van users @MNie Mark kan ons alleen maar verder omhoog helpen. @Marius Veerman was heel belangrijk voor ons. Helaas was hij te duur voor ons. En huren was geen optie. @Kyrill Dankje. @Djurovski Denk ik ook niet, maar wie weet kan ik nog spelers aan hun verhuren die nog geen KKD niveau hebben. @Rossini' @Lensherr @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 13 Share Gepost April 13 Mooie transfers gedaan en leuke en toffe update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 13 Share Gepost April 13 Voor ADO Den Haag heb je echt goede zaken gedaan en hoe leuk is het om John Verhoek weer terug te zien in het geel en groen. Ik ben trots op hoe je de selectie hebt samengesteld met toch wel beperkte middelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 13 Share Gepost April 13 Leuke transfers hoor. De rapper uit Charleroi ook gehaald zie ik. Staat een prima selectie en denk dat het linkerrijtje zeker tot de mogelijkheden behoort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost April 13 Share Gepost April 13 Veel nieuwe namen, met toch ook een paar verrassende die in het verleden al het één en ander bewezen hebben. Hopelijk kunnen ze dat nog een keer overdoen voor ADO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts