delichris Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april Seizoen 2024 - 2025 We maken nog minimale kans op overwintering in de Europa League. Maar dan moet voor ons alles dan ook meezitten. Want we spelen nog tegen Villarreal en Maccabi Tel-Aviv. Wie weet pakken wij daar nog vier punten dan zijn we door in Europa. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles en FC Utrecht. In de KNVB Beker gaan we spelen tegen Willem II. Op papier moeten wij deze wedstrijd winnen. Maar ja het is de beker he. Ook is er weer een transferperiode aangebroken. Ik ga afscheid nemen van een aantal spelers. Ik vind ze gewoon niet goed genoeg wat ADO in de toekomst moet nastreven. Sky Heesen vertrekt naar RKC voor 210k, Timothy Derijck vertrekt weer bij ons en hij gaat naar Fortuna Sittard voor 200k. John Verhoek vertrekt ook weer. Hij gaat naar Ingolstadt voor 41k. Ilias Ben Achou gaat naar VVV voor 23,5k. Emmanuel Matuta wilde meer speeltijd, maar dat zit er nu niet in. Hij wordt verhuurd aan TP Mazembe. Feliciano de Ruijter wordt verhuurd aan Almere City. Ersi Bode vertrekt naar NEC voor 135k. Al deze spelers kwamen gewoon niet meer in mijn plannen voor. Ook komen er twee spelers. Ik wilde eigenlijk niets halen, maar er kwamen twee buitenkansjes voorbij. De eerste is Timo Letschert. Hij komt transfervrij naar ons toe. Hij is een goede versterking voor de centrale verdediging. En de tweede speler die komt is Bart Nieuwkoop. Hij is gehaald voor de rechtsback positie. Hij komt over van Feyenoord en kost ons 625k. Wist je dat Den Haag een hele groene stad is en meer bomen dan inwoners heeft Transfers uit Transfers in Spoiler ADO Den Haag - Willem II KNVB Beker Villarreal - ADO Den Haag Europa League ADO Den Haag - Maccabi Tel Aviv Europa League Januari Stand Eredivisie Stand Europa League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dat klopt, maar met deze selectie zouden wij gewoon wel punten moeten pakken vergeleken met wat onder ons stond. @Djurovski Ik moest gewoon soms kiezen wat ik prioriteit vond. En dat was wel de EL. @Marius Ik had niet verwacht zo te verliezen in de EL. Ik achtte ons sterker. In de Eredivisie doen we het heel goed. @Kyrill @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Europees zuur net mis gegrepen maar toch eigenlijk prima gezien de clubstatus. In de winter goede zaken gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Nieuwkoop vind ik wel een leuke aankoop! Sportief weer een prima maand achter de rug, maar zuur om er op doelsaldo uit te vliegen in Europa natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Seizoen 2024 - 2025 Wel zuur om uit Europa te gaan op doelsaldo. Blijkbaar was die nederlaag tegen Sturm de druppel. Als ik daar een punt had gepakt waren we door geweest. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. En nu kan het vizier op de beker en de competitie. Helaas krijgen wij ook nog een domper te verwerken door een blessure van Sontje Hansen. In de beker spelen wij tegen FC Volendam. In de Eredivisie mogen we aantreden tegen RKC, PEC en Excelsior. Dit moeten toch gewoon negen punten worden? Wist je dat Paleis ten Bosch vroeger een bordeel en gevangenis was? Blessure Sontje Hansen ADO Den Haag - FC Volendam KNVB Beker Loting KNVB Beker ADO Den Haag - NAC Breda KNVB Beker Februari Stand Eredivisie Affiche finale KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie We waren zo dichtbij overwintering en dat is gewoon zuur. Ik ben tevreden over de transfers die ik gedaan heb. @Marius Nieuwkoop is nu met afstand mijn beste rechtsback. En dat wij uit Europa vliegen door doelsaldo is gewoon heel erg zuur. @Djurovski @Kyrill @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 2x op rij de beker het zal toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Alleen maar overwinningen afgelopen maand. En ondertussen bijna geruisloop opnieuw in de bekerfinale geraakt zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 ADO Den Haag is een heuse cupfighter geworden. Wederom staat de club in de finale en dat had iedereen niet verwacht. Ik zelf ook niet moet ik zeggen. Maar nu wil ik deze finale ook zien te winnen. Maar dat is voor latere zorg. We hebben nu de maand maart. Daarin kunnen wij ook weer lekker punten gaan pakken. En dat moet gebeuren tegen AZ, Almere City, FC Twente en FC Groningen. Wist je dat Haags Historisch museum verschillende theorieen heeft waarom Den Haag als groen-geel heeft. ADO Den Haag - AZ Eredivisie Maart Stand Eredivisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Het zou een wonder zijn als het gaat lukken. @Marius Het waren heerlijke wedstrijden en het bekeravontuur is nog niet voorbij voor ons. @Djurovski @Kyrill @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 22 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Wauw wauw wauw. Ongekend hoe je presteert. Volgend seizoen kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Je hebt een topvorm te pakken zeg! Alweer een vlekkeloze maand met indrukwekkende resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Letschert misbaksel bah. Wel heerlijke prestaties de laatste maanden. Knap om weer in de finale te staan. Zonder van Europa maar zie het als een goede leerschool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Seizoen 2024 - 2025 We staan weer in de Kuip en nu voor de tweede keer achter elkaar in de KNVB Beker finale. We spelen in de finale tegen Ajax en ik zie ons wel als underdog in deze finale. Ajax is gewoon weg torenhoog favoriet. Ik zal wel even iets verklappen. We beginnen in onze eigen taktiek en dat is 4-3-2-1. In de verlenging ga ik naar vier verdedigers, daarvoor een verdedigende middenvelder en daar weer voor drie centrale middenvelders. En dan een centrale aanvallende middenvelder en we eindigen voorin met een spits. Wist je dat ik nu even er geen wist je dat plaats. Aankondiging KNVB Beker finale Road to the final ADO Den Haag Road to the final Ajax Opstellingen ADO Den Haag - Ajax Finale KNVB Beker Antwoorden op posts van users @MNie Ik sta er ook van te kijken hoe het gaat. @Marius Het was echt een hele mooie maand voor ons. @Djurovski Timo is voor geen misbaksel. Het gaat erg goed met de club en dat wij weer in de finale staan verbaasd mij ook hoor. Vooral de loting. @Kyrill @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Wat een eindbaas zeg!!! Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Voor de tweede keer op een rij de beker! Het kan niet op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Bijgelezen, erg leuk. Graag een tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Mag ik uit de mentions aub? Veel plezier en succes verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april Seizoen 2024 - 2025 We gaan nu echt starten met de maand april. De KNVB Beker finale is al behandeld en ik moet zeggen dat ik Ajax tactisch overklast heb. En daar ben ik nog wel het meest trots op. We krijgen deze maand een nieuwe lichting talenten en weer zitten er leuke talenten bij die in de toekomst het eerste moeten gaan halen. Deze maand wordt een pittige maand voor ons, want we spelen tegen Feyenoord, PSV, Fortuna Sittard en Ajax. Wist je dat vroeger ADO Den Haag in het Zuiderpark speelde wat nu grotendeels gesloopt is. Echter trainen er nog verschillende ADO Den Haag teams nog steeds op de velden van het Zuiderpark. Jeugdlichting ADO Den Haag - Feyenoord Eredivisie PSV - ADO Den Haag Eredivisie Ajax - ADO Den Haag Eredivisie April Stand Eredvisie Antwoorden op posts van users @MNie Ik had nooit verwacht van Ajax te winnen. Deze beker is echt een verrassing voor mij. @Marius Het is lekker om nu al een prijs te hebben en winnen van Ajax is altijd heerlijk. @MarcFM1 Dankje. Je zal in het vervolg een tag krijgen. @Djurovski @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Geen beste maand maar als ik naar de jeugdinstroom kijk denk ik dat je tevreden mag zijn!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Gefeliciteerd met de beker en dat is plus de jeugdinstroom ook het enige positieve deze maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Lastige maand tegen de top-drie maar op zich is dat niet erg, zeker niet na de afgelopen tijd. De vierde plaats zou sowieso wel binnen handbereik moeten blijven liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 De laatste maand van het seizoen gaat nu beginnen. Voor ons nog drie wedstrijden. Door de bekerwinst waren we al zeker van Europees voetbal en dat is altijd fijn. We gaan nog spelen tegen SC Cambuur, SC Heerenveen en Sparta. Hopelijk pakken wij nog negen punten. Wist je dat er veel lokale Haagse bierbrouwers zijn ADO Den Haag - SC Cambuur Eredivisie ADO Den Haag - Sparta Eredivisie Mei Stand Eredvisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik had geen beste maand verwacht met de traditionele nummer drie. Alle focus ging ook naar de bekerfinale. @Djurovski De bekerwinst was voor mij het belangrijkste en de jeugdinstroom is er één om van te genieten. @Marius Het was jammer in de competitie, maar de beker was misschien wel het belangrijkste deze maand. @MarcFM1 @Rossini' @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 26 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Wat een baas! Toch even flink uitgehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Knappe 4de stek zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Vierde als promovendus is uiteindelijk een sterk eindrapport! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 4e is knap verliezen bij heerenveen een schande had daar wel een 0-8 verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april Auteur Share Geplaatst 27 april (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 Het seizoen zit er op. We hebben een heel mooi seizoen gehad. We speelden Europees voetbal en daar veel geleerd. De beker is weer gewonnen en we haalden de vierde plaats binnen. Ik ben tevreden over mijn aanval. Middenveld kan beter voor volgend seizoen en ook mijn verdediging moet beter worden. Daar zal dus de focus op liggen en uiteraard buitenkansjes. Maar dat zal voor in de zomer belangrijk worden. Nu eerst maar de laatste update van dit seizoen. Wist je dat De inwoners overal grappige bijnamen voor verzinnen: zo wordt het Atrium ‘het ijspaleis’ genoemd, heet de Haagse Toren het ‘strijkijzer’ en Castalia, waar twee ministeries in zitten, zijn de ‘Haagse tieten’. Ranglijst competitie en clubs Trainingscomplex Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts van users @MNie We pakken nog even mooie uitslagen mee en een hele mooie vierde plek. @Rossini' Dit had ik nooit verwacht aan het begin van het seizoen. @Marius Het voelt als een kampioenschap. Vooral omdat de beker ook binnen is. @Djurovski We zijn geen PSV hoor. Ik hoopt ook op een overwinning op Heerenveen, maar helaas was het niet zo. @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 27 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten