Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Succes! Laat ze maar eens zien wat je allemaal in je mars hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Kom op daar in Kerkrade! Nu even d ebasis leggen voor volgend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart Gevochten als leeuwen om PO IV te pakken! Helaas Groningen was net iets te sterk. Toch kunnen zeer trots zijn, prachtige comeback zege gepakt, op Cambuur thuis, dat bij winst op ons, 1e had komen te staan! Met dank aan @Nom de Guerre voor alweer, een prachtige banner! Je kan weer weinig tekst van mij verwachten. Ik ben niet zo goed met cliff-hangers opbouwen, en dat vind ik ook prima. Zo is het gegaan en ik zou wat langer stiltaan, bij de schitterende 3-2 zege op Cambuur, na 0-2 achter bij rust! Dit was de stand van PO IV, met nog 1 duel te gaan. Groningen thuis tegen Roda. Dat ging helaas zo! Deze zege op Cambuur was fenomenaal; 0-2 achter bij rust door goals van Gooijer en Wagner. Na rust Dzepar met de 2-2 en ervoor Schmid de 1 FC Koln huurling met de 1-2, en hij scoorde in de 84e minuut ook de winnende 3-2. Van verslagen achter bij rust 0-2, tegen potentieele titelkandidaat na uiteindelijk na 90 minuten, 3-2 gewonnen te hebben. Deze zege gaan ze nooit meer vergeten in zowel Cambuur, als Kerkrade. De rest zoals je van mij gewend bent, in spoilers; Spoiler Zeer knap zijn we nog maar liesfst 15e geworden, heel tevreden mee. Spoiler Met 6 zeges 2 gelijkspelen en 3 nederlagen, is mijn eerste 3 maandjes bij Roda, erg goed verlopen. In PO IV, zijn we zelfs geeendigd met 6 winst 2 gelijk en 2 verlies. Groningen was nog graadje beter met 8 winst en 2 verlies. Zij wonnen zelfs uit bij kampioen Willem II... Spoiler Spoiler Spoiler Hierboven eindstand van 4e periode. Als we bij Groningen hadden gewonnen, hadden wij hem gewonnen! Kunnen trots zijn, kunnen ons gaan voorbereiden op seizoen 2, in de KKD! ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21 @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en eventuele likes. Glenn08: Hahahha nee, doel was degradatie voorkomen hahaha, en dat is ruim gelukt hihi Nom de Guerre: Thnx ouwuh reus voor de prachtige banner. Maar dat van dat lopen was maar grapje/banter hoor hahah Djurovski: Thnx maat thnx, het ging erg goed. ALleen jouw clubbie Groningen, was nog beter helaas Bogatyr: Thnx maat thnx, en we hebben veel in onze mars! 6 zeges 2 gelijk en 3 nederlagen in net schrale 3 maandjes tijd, terwijl mijn voorganger van augustus tot en met februari maar 6 zeges in totaal had gepakt gehehe Jonstaerke: Thnx maat, op het veld is dat iig meer dan gelukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Prima start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Goed uit de startblokken, aansluiting met de top weten houden nu! En dan eventueel nog een versnellingkje hoger schakelen indien mogelijk om toch nog wat te proberen klimmen in het klassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Groningen is a different cookie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 3 uur geleden zei Jónstærke: Goed uit de startblokken, aansluiting met de top weten houden nu! En dan eventueel nog een versnellingkje hoger schakelen indien mogelijk om toch nog wat te proberen klimmen in het klassement Het seizoen is afgelopen. @Kyrill Je kan niet degraderen uit de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 2 minuten geleden zei Aaron21: Het seizoen is afgelopen. @Kyrill Je kan niet degraderen uit de KKD. Nu pas door dat het om het klassement in de vierde periode ging, overheen gelezen, scusa @Kyrill In dat geval kan je aan de bak op de transfermarkt, benieuwd wat je met de budgetten die voorhanden zijn uit je mouw kan schudden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Auteur Share Geplaatst 26 maart Een kritisch maar eerlijk en allicht hard interview, met de Roda JC manager! J(een Journalist maakt niet uit wie of wat); U heeft het niet kunnen bolwerken bij Udinese... U had 7 punten nodig uit 5 duels, waarvan er al 6 waren gehaald na 2 duels, en dan erna zelfs thuis van Empoli verliezen, dat is toch gewoon eigenlijk best wel slecht? K(Kyrill de manager): Daar kan ik niet anders dan alleen maar mijn hand, in eigen boezem steken. Ik baal daar bij tijd en wijlen, nog steeds flink van. Empoli was helemaal geen hoogvlieger/goed team. Ze stonden ook maar 15e en wij 17e. We hebben totaal niet geleerd, van onze eerdere nederlaag tegen hun. J: Bedankt voor dit eerlijke antwoord, en het boetekleed opnemen. Het verleden is het verleden. In 3 maanden tijd, heeft u nu laten zien, wat u in uw mars heeft, bij Roda JC. En wonder boven wonder, zelfs maar net te kort gekomen(2 goals) voor de titel van Periode 4, bent u daar tevreden over? K: Ja daar ben ik echt tevreden over. Wat wij de staff(managers, assistenten en mensen bij bestuur/club) en natuurlijk de spelers, de fans en rest van het personeel bij de club hebben bereikt. We kwamen van plek 17 of 18, weet even niet meer welke. Zijn gewoon knap 15e geworden, en waren tot en met de laatste speeldag in de race, samen met Fc Groningen om de titel van periode 4. Wij waren goed met 6 winst 2 gelijk en 2 verlies, Groningen deed er schepje boven op met 8 winst en 2 verlies. Paar speeldagen eerder, tot mijn groot ongenoegen , won Groningen zelfs met 1-3 bij koploper en inmiddels ook kampioen Willem II uit, daar hadden we niet op gerekend. Maar de zege 2-0 op De Graafschap was al mooi, maar thuis van potentiële koploper Cambuur 3-2 winnen, na 0-2 achter bij rust, dat was ronduit fantastisch en geniaal. J: Hoe was de ontlading na die zege op Cambuur, op het veld en later in de kleedkamer? K: Ik wil niet zeggen dat we vierde alsof we promotie hebben behaald, maar er werd zeker wel de polonaise gelopen, en wat gedanst. J: Hahaha ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen bij u, u bent altijd zo ad-rem, vrolijk en vol energie. Wat zijn de plannen voor het volgend seizoen, durft u al hardop soort van doelstellingen uit te spreken? K: Ik heb er over nagedacht, en besloten er een MU KKD challenge van te maken. Alleen maar Belgische of Nederlandse spelers aantrekken en of huren. Gelukkig mag je de spelers die je al in je selectie hebt, met andere nationaliteiten wel behouden en of hun contracten verlengen. We hebben nu een budget van 66.000 euro, veel zou er niet mogelijk zijn. Betreft komend seizoen? We hebben nu net zoveel zeges gehaald in 3 maanden, dan mijn voorganger in meer dan een halfjaar tijd. We willen blijven winnen zoveel en zovaak mogelijk en het liefst periode 1, maar anders iig de titel van periode 2 al halen, en zsm het liefst verzekerd zijn van een playoff ticket. Natuurlijk zijn er heel veel goede teams, maar we hebben laten zien, wat we in onze mars hebben, en hopen en willen dat voortzetten. ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21 @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en eventuele likes. Oerlie: Thnx maat, en was voor ons ook gelijk het einde van het seizoen Jonstaerke: Thnx maat thnx, Maakt ook niet uit hoor, geen zorgen. Zoals Aaron21 al zei, het seizoen is voorbij idd. Djurovski: Idd thnx maat, eens. Ze wonnen ook gewoon bij koploper en kampioen Willem II, met 1-3. Aaron21: Thnx maat dat weet ik, maar dat stond wel serieus bij de doelstellin van het bestuur niet degraderen hahahah. Misschien een soort FM Bug ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) Fijn interview tussen J en K 😛 Duidelijk welke kant je op gaat met Roda! 26 maart bewerkt door Jónstærke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Leuk interview! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Leuk interview en leuk dat je er een kkd challenge van maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart (bewerkt) De window is officieel pas net open, al druk aan het handelen geweest! Aan de verkopende kant ging Sami Quaissa voor 675K en 40% van de volgende verkoop naar Az. Dat overtrof het bod van Fc Utrecht van 450K, dus trokken we daar de stekker uit. En helemaal fijn we mogen Sami nog een jaar/seizoen on loan hebben hier, bij ons aller Roda JC. En we hebben voor ons doen intussen mega-budget opgebouwd om spelers mee te houden, van de 675K kregen we 200K te besteden! Sayouba Mande drukte zwaar op de begroting met 8K per week tov meeste spelers met 2k per week, hij is voor 59K verkocht aan AGF in Denemarken. Juan Familia -Castillo is voor 230K aan Roterham verkocht. Verder vertrokken er spelers gratis als Marvin Pourie, Leroy Been en Enrique Pena Zauner. Oh ja vergeet ik ibjna nog Rossler wou kost wat kost niet meer blijven hij is /was al 32 of 33 jaar oud. We boden hem voor 100K aan, daar ging het bestuur niet mee akkoord wel met 155K en dat is gelukt, Grenoble nam hem van ons over. En we krijgen steeds melding positief TB hebben, dus het bestuur relinquish control over transfers, en gaat niet meer in grijpen bij verkoop of aankoop van transfers en niet meer dwarsliggen, zoals ze in eerste instantie wel bij Rossler deden. Aan de inkomende kant, konden we Wali Oud-Chikh wiens 1e nationaliteit Nederlands is en 2e nationaliteit Marokaans van Fc Volendam definitief overnemen voor 450K. Klejj Peersman is pas 20 jaar jong en is voor 275K van PSV gekomen, en is en wordt onze nieuwe 1e doelman voor slechts 675 euro per week. David Min is een spits en kwam gratis van RKC, omdat daar zijn contract af liep. En op linskback positie was de spoeling erg dun en is voor 425K max Kjeld van den Hoek onze nieuwe 1e keus op LB. En tot slot Olivier Aertsen is gehuurd van Ajax en wordt onze 1e keus op CV, achterin in de defensie, ook erg blij mee. Hier onder attributen screens in spoilers; Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21 @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes! Jonstaerke: Hahhahaha thnx maat thnx idd ja Chrisje1993: Thnx maatt hnx Djurovski: Thnx maat thnx, vind ik ook 27 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Goede transfers gedaan al. Die linksback van Sparta lijkt me wel wat aan de zwakkere kant, zeker voor 4 ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Prima gehandeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Kampioensteampje, dat zie je aan alles! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) Ik ben zelf niet onwijs tevreden, staan 5e voor als nog en doen mee om de titel... 5 winst en 3 verlies. Vooral de twee uitoverwinningen in Eindhoven heel blij , ook al was het xG wise niet per se terecht. Maar baal van de nederlagen tegen Helmond en Oss. 5e met een negatief doelsaldo, doen mee om de titel, want de achterstand op nummer 1 RKC is slechts 3 punten, toch vind ik het zelf nog wat te wisselvallig gaan. We zijn ook verder de transfermarkt gegaan en werd ook voor aardig wat geld nog verkocht, aan spelers. Spoiler In; kwamen Francesco Antonucci de Belg, en ex Feyenoorder oa, gratis. Marcus Steffen een CV van Vitesse kwam voor 400K maar gelukkig voor ons, met een amateurcontract en salaris van 0 euro. Antonucci is 25 en Steffen is 21. Uit; Sam Krawcyzsk ging weg naar Ruch voor 88k en Arjan van der Heide ging voor maar liefst 900K en 40% van de volgende verkoop naar Sunderland. Een bedrag waar wij alleen maar ja op kunnen en tegen zeggen. Attributen/profiel Antonucci; Spoiler Attributen Marcus Steffen; Spoiler Vanaf hieronder en verder wedstrijd screens/uitslagen en statistieken; Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21 @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes! Aaron21: Thnx maat ik snap waar je vandaan komt. Tot dusver doet ie het best aardig soms best slecht en soms ook meer dan eens gelukkig best goed. Laat ik iig zeggen Koglin ook meer dan eens op LB staat idd ja. Djurovski: Thnx maat. Titan: Thnx maat, ben ik het mee eens. Alleen voor als nog doen we daar zkr nog om mee met plek 5, maar ik ben nog niet tevreden gezien, de wisselvalligheid en ons negatief doelsaldo tot dusver. 28 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Qua punten een sterk begin, maar dit had ook anders kunnen lopen. Hopelijk kan je wel verder bouwen op het opgebouwde vertrouwen. Antonucci is een mooie transfer. Die verdediger van Vitesse is niet veel soeps. Begrijp ik goed dat je een amateurcontract hebt gegeven aan een spelers waarvoor je een transfersom hebt betaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart 54 minuten geleden zei Aaron21: Qua punten een sterk begin, maar dit had ook anders kunnen lopen. Hopelijk kan je wel verder bouwen op het opgebouwde vertrouwen. Antonucci is een mooie transfer. Die verdediger van Vitesse is niet veel soeps. Begrijp ik goed dat je een amateurcontract hebt gegeven aan een spelers waarvoor je een transfersom hebt betaald? Voor dit niveau vind ik hem prima hoor. Dat amateur contract waren zijn eigen "eisen" /"voorstel" dus dan zeg ik geen nee hoor haahaha. Ik heb ook nog spelers die spelen, zonde überhaupt contract. Ik besef me nu nadeel is andere clubs hem dan zkr kunnen wegplukken, als jij al zegt niet veel soeps is, zal dat vast goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Het amateurcontract betekent in principe wel dat hij op elk moment voor niks de deur uit kan lopen. Hopelijk blijft een dergelijk scenario je bespaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) Samen met Groningen naar de CL uh eredivisie haha 28 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Het amateurcontract betekent in principe wel dat hij op elk moment voor niks de deur uit kan lopen. Hopelijk blijft een dergelijk scenario je bespaard. Dat was mijn punt, inderdaad; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Auteur Share Geplaatst 31 maart (bewerkt) Job status bij het bestuur en fans A+ of A- we doen aan en uit, mee om de titel maar doel van bestuur is mid-table finish. Toch zijn resultaten iets wat wisselvalliger, maar fans en bestuur dus tevreden! We verloren thuis van Groningen en thuis van VVV. Daar stond tegen over 5-1 winst op PEC en 4-0 winst op MVV dat beide tot dusver laagvliegers zijn dit seizoen. Uit bij ADO waren we de betere wonnen we niet, maar speelde wel knap gelijk bij de koploper van dat moment, niemand gaf ons een kans, uit in Den Haag. Tegen VVV waren wij beter maar verloren we 3-4. Uit bij Jong Utrecht gaven we 0-2 voorsprong weg in de 90+1 en 90+6e minuut, terwijl 4 minuten extra was gegeven maar. Toch was het puntje voor Utrecht verdiend, ze waren super sterk in de slotfase. Dat geeft de volgende stand; De stand zit heel dichtbij elkar voor nu 6e, maar hebben ook iig virtueel 3e of 4e gestaan al.Hier dingen in spoilers zonder tekst en uitleg, want het legt zichzelf uit; Spoiler Nieuw contract getekend bij de club tot eind juni 2026. Spoiler Spoiler A+ zowel bij het bestuur als de fans. Zelf zie ik het niet als een moeten door dit nieuws van midtable finish om te gaan promoveren. Ik wil gewoon zo door blijven gaan, nog meer duels winnen, minder puntverlies en nederlagen, en wie weet playoffs halen, zo ver is het nog lang niet, zitten pas midden november 2025. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler lMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21@MNie @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes! Aaron21& Nom de Guerre; Bedankt inmiddels heeft ie al tijdje geen amateur contract meer en normaal contract voor 300 euro in de week, heel fijn, waardeer het. Djurovski: Hahhaa ja dat zou wat zijn weer verloren ook van Groningen thuis haha, ze hebben nu 2 duels minder gespeeld dan ons haha. Fijn pasen iedereen! Ik moet vandaag werken vanaf 16:00 en ga morgen vieren met broers en hun vriendinnen in Amsterdam <3 31 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Het staat nog allemaal dicht op elkaar. Hopelijk kan je hiervan profiteren in het vervolg van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Terecht hoor dat ze Karelball willen houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten