Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april En het is iig een competitie met pareltjes als namen. Veel succes en benieuwd waar je kunt eindingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april XLV Wat me elke keer weer heeft aangetrokken in bizarre challenges die me over de FM-wereld leidden, was dat ik me virtueel in een ander land waande. Op Google ga ik op zoek naar informatie over het land en voor je het weet ga je steeds dieper in het Wikipediakonijnenhol. Het creëert een narratief, als ware je daadwerkelijk op de plaats aanwezig bent. Iets staat me bij dat ik ooit in Nieuw-Zeeland was in mijn ‘Van Mongolië naar Macaugame’, maar waar precies, durf ik niet meer te zeggen. Volgens mij was het bij Western Suburbs uit Porirua. Dat ligt trouwens net als Te Awamutu op het noordelijke eiland. Te Awamutu Een typisch stadje dat ooit een eigen treinstation had, maar uiteindelijk commercieel niet aantrekkelijk genoeg was om nog langer een snelle verbinding in stand te laten houden. De veertienduizend inwoners zullen het niet direct missen, want na een bus- of autorit van een kleine dertig kilometer zijn ze al in Hamilton, veruit de grootste stad in de omgeving. Dat Te Awamutu de vijfde stad van de regio Waikato is, toont direct aan hoe dunbevolkt de eilanden in feite zijn. De regio, het land overigens ook, kent natuurlijk een roerige geschiedenis waarin de oorspronkelijke bewoners en de later arriverende missionarissen een grote rol speelden. Het waren de missionarissen die in 1853 een kerk uit de grond stampten. De St. John’s Church is naar verluid het oudste gebouw van de regio, waarmee Te Awamutu zowaar een toeristisch trekpleistertje heeft, naast het Te Awamutu Museum. AFC Te Awamutu AFC, de club waar ik waarschijnlijk langer dan een decennium aan het roer zal blijven staan, werd reeds in 1913 opgericht en heeft er al meer dan honderd bestaansjaren opzitten. In mijn game zitten we dichtbij de 135e verjaardag van de vereniging die plaats biedt aan zowel mannen- als vrouwenvoetbal. Opvallend genoeg heeft TE AFC zelfs een eigen fanshop; niet gek voor een amateurvereniging die acteert op de lagere niveaus van het land. Wat ik zelf mooi vind aan AFC, is dat het zich profileert als een echte community club. Even handig als noodzakelijk in een kleine stad met omliggende dorpen waar mensen snel op elkaar aangewezen zijn. Wisselvalligheid Terug naar FM. Er zit een half seizoen op in de NRFL Division Two. We slaan geen modderfiguur, tot opluchting van velen. Na zestien speelrondes staan we er iets beter voor dan waar ik eind vorig seizoen op hoopte. Een plek net veilig boven de degradatielijn, dat was waar ik voor ging. Met dertien punten voorsprong op Papakura City lijken we ons vooralsnog geen zorgen te hoeven maken om degradatie. Tegen de topploegen hebben we het daarentegen moeilijk gehad; we scoren vaak genoeg, maar krijgen er ook genoeg om de oren tegen de toppers. Het is een prachtige leerschool voor mijn jonge selectie; ik merk dat ze als team steeds beter gaan functioneren. Ik maak me dus geen zorgen over de tweede competitiehelft. Bovendien heb ik geluk dat de kwantiteit-kwaliteitverhouding evenredig is in mijn selectie: iedereen is even slecht. Wanneer er een speler wegvalt door schorsingen of blessures, heeft dat amper invloed op het spel. Dat gaat nog leuk worden, nu alle teams met veel schorsingen te maken krijgen. Immers, na twee gele kaarten mag je hier al een wedstrijdje brommen. Volgers @Badmuts, @Vreven, @Glenn08, @Arezo, @keano77, @Nom de Guerre, @Fantasy, @Willem, @Tim', @neva, @Djurovski, @MNie, @Richarð., @Whitewolf345, @De Raam, @ElMarcos, @Vlonkie, @KayDeManaager, @jeffrey koole, @Kyrill, @Keeza, @Marius, @Boyzone. @Jónstærke, @Lensherr, @Rob1981. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Keurig, zo halverwege in je eerste seizoen een reeksje hoger! De papa's doen het goed, op kura na dan.. Promoveert enkel de kampioen of hoe zit het daar met stijgers en dalers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Dat loopt helemaal in de lijn der verwachtingen. Aangezien je aangeeft dat het alleen maar crescendo gaat, zit er misschien zelfs nog wel een puike eindklassering in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Twee mooie en schitterende update's weer, je doet het erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Als promovendus met alleen eigen jeugd doe je het meer dan verdienstelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten