Marius Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Een tweede plek is in ieder geval al een knappe prestatie in het eerste seizoen! De eindspurt ging wat op en af maar uiteindelijk is het eindresultaat het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zeer knap 2e geworden. Alvast veel succes met CL voorbereidingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zeer knap hoor die 2e plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Uitstekende tweede plaats behaald, had ik toch niet verwacht in je eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart Nadat het seizoen was afgelopen kwam er nog wat goed nieuws vanuit het bestuur (na een verzoek van mij) want er wordt gewerkt aan het jeugdcomplex om zo betere talenten te kunnen ontwikkelen. Inmiddels hebben we ook de voorbereiding en eerste serieuze wedstrijden erop zitten van het tweede seizoen. Ondanks dat het nog niet super veel wedstrijden geweest zijn denk ik wel dat ik een van mijn bizarste wedstrijden heb gehad in de tijd dat ik FM speel. Gelukkig kunnen jullie in onderstaand resultatenoverzicht zien dat het niet te veel consequenties heeft gehad (al ging het niet vanzelf over twee wedstrijden gezien. Overzicht en tussenstand: Spoiler Helaas dus niet de groepsfase van de Champions League weten te bereiken maar ik denk dat gezien mijn huidige selectie de Europa League ook beter past dan de Champions League (al was dat financieel wel leuker geweest) Hieronder het (toch vrij pittige) schema van deze groepsfase: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Geen schande verliezen van Ajax. Gaat lekker, EL is ook een mooi toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart De Champions League bereiken werd sowieso een moeilijke opgave, en met Ajax had je dan helemaal niet getroffen. In de EL zie ik wel een paar wedstrijden waarin mogelijkheden liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart mooi 1e seizoen gedraaid , idd Cl brengt geld op maar kan moraal zwaar zijn. Hopelijk dit seizoen even goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Misschien pas je ook wel beter in de Europa League. Moeizame start ook wel in de competitie maar dat zal ook te maken hebben met de vele wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Wat een bizarre wedstrijd tegen Red Star zeg. Leuke tegenstanders in de Europa League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten