Marius Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Het jaar is nog maar net begonnen maar het gonst hier wel van de activiteit in de Novellebundel. De keuze is dan ook groot en het lijkt allesbehalve een eenvoudige opdracht om er een favoriet uit te kiezen. En toch is dat wat jullie hieronder mogen doen! Laat weten welk verhaal je het meest kon bekoren afgelopen weken, en vertel er ook even bij waarom natuurlijk. Deadline om te stemmen is aanstaande zaterdagmiddag 12u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik ga voor de prachtige novelle, Drengen fra Húsavík - Aalborg BK, van @JoonsterkeBE! Mooi verhaal, en een originele clubkeuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik stem voor 90 Minutes van @Marius Voor mij mocht het lezen van zijn updates 90 minuten duren of langer. Geen enkele keer verveeld. Consistent in zijn updates. Langdurig actieve novelle en altijd onderbouwend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik volg meerdere novelles met enorm veel plezier, waardoor één keuze maken echt enorm moeilijk is. @Lensherr zien razen door de UCL met een heruitgevonden Gantoise.. Of @De Raam met zijn sterk onderbouwde updates en quasi gidsen voor beginnende FMers, steeds voorzien van veel grafisch schoon.. Ik hou ook echt van de schrijfstijl van @Fantasy, maar ik voel niet zo veel met het land waar de novelle zich afspeelt. En ook @Tim Windt’s successen met the Saints en de avonturen van @neva in Japan volg ik op de voet. Als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor De Witte Ster van @Willem . Qua schrijfstijl enorm toegankelijk en fijn om lezen. Ook structureel en grafisch sterk uitgewerkte posts. Qua in-game speelstijl en managementfilosofieën herken ik veel van mezelf in hoe hij Wisla Krakow onder handen neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Voor deze keer ga ik ook op @JoonsterkeBE. Heel leuk verhaal om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik ga ook voor @JoonsterkeBE. Als je als nieuwkomer op de site zo uitpakt met fijne teksten en mooie updates vind ik dat je wel in het zonnetje gezet mag worden. Doet niets af aan de andere novellen hier, heb het idee dat het niveau erg hoog ligt de laatste maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari @JoonsterkeBEdoet het erg goed, en is heel goed bezig. Deze novelle is pas een maand bezig, of minder. In ieder geval wel al een eervolle vermelding mij betreft, ik vind nu nog te vroeg om te winnen. @nevais ook erg goed bezig en heeft hele fijne novelle. Net als @Marius maar voor iemand met zijn capaciteiten, zei ik van te voren al Girona geen uitdaging is, en dat blijkt ook. En ik ben niet fan van al dat AI plaatjes en gebeuren. Ik ga voor @De Raam grafisch super goed. Zijn verhalen lezen lekker weg, en hij is heel uniek in zijn stijl, bespreekt spelers ontwikkelingen, trainingen, taktiek en natuurlijk wedstrijd resultaten. Daarnaast ook heel betrokken met zijn regeerders, is niet alleen maar algemene tags en dan een bedank regeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Mijn stem gaat naar @neva. Leest lekker weg, met hier een daar gelukkig een woordgrapje. Daarnaast ook een leuke realistische carriere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik stem op @Kyrill en zijn succesverhaal bij Arsenal. Dat je nog niet ontslagen bent, is natuurlijk super knap. Ik reageer niet zo vaak meer op je novelle, maar uit het oog is zeker niet uit het hart. Over harten gesproken: hopelijk steekt deze stem je een hart onder de riem naar aanleiding van je berichtje in de "Algemene verhalen topic". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik ga deze maand voor 90 minutes van @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik ga voor @Tim Windt.. puur en alleen omdat hij dan Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik ga voor @Tim Windt. Hele knappe prestaties neergezet met Southampton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Ik ga voor @Lensherr , ondanks dat zijn verhaal met Gent is. Prima presentatie en heel knappe prestaties. Daarnaast zijn er goede en soms ook originele transfers gedaan en is het leuk geschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari oei de maand is nog niet voorbij en ik ben al te laat om te stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari @JoonsterkeBE gaat er als nieuwkomer meteen met de hoofdprijs vandoor! En dat is niet onverdiend als je 't mij vraagt! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Proficiat @JoonsterkeBE! Weet nog niet of het terecht is () want moet nog een hoop bijlezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Proficiat @JoonsterkeBE Zeer terecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Dikke merci mannen! @Marius @De Raam @Bogatyr @Kyrill @Willem @Glenn08 Fijn om tot deze community te horen en dan meer specifiek de mensen die actief zijn in dit deel van het forum. Ik hoop dat het niveau in de novellebundel nog lang zo hoog mag blijven! Blijf allemaal vooral schrijven, doe het niet in hoofdzaak om erkenning, doe het voor jouw en andermans plezier, om anderen inspiratie te geven, om je save een extra dimensie te geven en levendiger te doen aanvoelen, zoveel redenen om te blijven doorgaan. En ik heb gisteren ook de opmerkingen van @De Raam en @Kyrill gelezen in de algemene thread van de novellebundel in verband met de afname aan reacties etc... Tot voor kort was ik niet echt actief aan't posten op dit forum en vroeger had ik zelfs geen account, maar ik wist dat het forum bestond en toen was ik al grote fan van de novelles. Ik volgde het verhaal 'Magnus Dream' van @Fantasy (FM22 geloof ik?) zonder account en zat soms gewoon een 45min te lezen, echt een geweldige novelle vond ik het. En oké, die reacties dat geeft natuurlijk erkenning en een extra motivatie om ermee door te gaan, maar 'reageren om te reageren' hoeft ook niet voor mij. Iedereen heeft wel al eens een reactie geplaatst onder andermans post zonder die post echt letter voor letter gelezen te hebben. En voor die ene persoon die dan zo'n reactie heeft geplaatst zijn er misschien 3 personen die zonder account of zonder reactie meer inspiratie en plezier halen uit het lezen van je post. Je verhaal wordt door meer personen gevolgd dan je denkt. Blijf vooral doorgaan boys (sorry voor de bijbeltekst, maar wou het er even uit hebben en dit was een mooie gelegenheid) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten