Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik word miljonair [FM24]

Thomassje123

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Op zoek naar een woning

Tja, een camping... Dat is bedoeld als recreatie, niet als permanente woning. Bij aankomst kreeg ik dan ook slecht nieuws te horen. Ik moet helaas weg op de camping, ze hebben mij een jaartje extra gegeven wat eigenlijk al niet de bedoeling was en ditmaal hebben ze mij moeten zeggen dat ik weg moet. Heel eerlijk gezegd ben ik het daar wel mee eens. Ik heb hier heel lang gezeten en ook nog eens spotgoedkoop. Het was ook te mooi om waar te zijn maar laten we ook eerlijk zijn, je wilt toch niet je hele leven op een camping verblijven? We moeten dus op zoek naar een woning in Puchov

b1d07bf045309e9061c206cd5dd4cf85.png

Dit gaat hem worden, een appartementje met 1 slaapkamer maar meer heb ik natuurlijk niet nodig. Hier ga ik €500 per maand voor betalen. Dat is een flinke upgrade ten opzichte van de camping maar ik heb gewoon geen keus. Het was ook geen moeilijke keuze, dit was het enige wat ik kon vinden op deze site. Maar ik vind dit prima. Ik zoek niet verder en ik neem hem. Ik heb geluk, ik mag er in!

9b7de1af59911648306da2299059f574.jpg

Een echte appartement en misschien zelfs voor langere tijd. Ik ben in ieder geval erg blij met deze accommodatie voor nu, beter ga ik het denk ik niet krijgen.

Inboedel

Op de camping was alles er al, het is immers een recreatiewoning waarin alles gereed is en iedereen zo in kan stappen. Ik stap ineens in een leeg huis in. De keuken en slaapkamer waren er gelukkig al en ook wat eettafels en stoelen. Maar ik moet nog aan de slag voor de inboedel. Ik vraag mijn assistent van Puchov of hij mij wilt helpen en gelukkig wil hij dat wel. Het is toch fijn om een goede band te hebben met je assistent, ik werk graag met hem.

Ik heb wel wat geld te over dus ik besluit de meeste dingen nieuw te kopen. In totaal ben ik €950 kwijt aan de inboedel maar dan kan ik wel rustig op de bank zitten en lekker tv kijken. Gelukkig kon dit allemaal snel geregeld worden zo vlak voor het seizoen begint. De voorbereiding staat voor de deur.

Vergeet natuurlijk ook nog niet de kosten voor het vliegtuig. Ik bedank mijn vader voor een geweldige maand en ik hoop dat hij snel een leuk vrouwtje vindt. Voor mij is het weer tijd om aan het werk te gaan. Genoeg randzaken nu, tijd om mij weer op het voetbal te richten!

Vliegtuig van Amsterdam naar Bratislava

8ba6b37fa7f4f20d2019eecf0ec3d2be.png

Eerst met de trein naar Schiphol (€25,80) en dan met het vliegtuig naar Bratislava. Ik kan deze reis inmiddels wel dromen

Trein van Bratislava naar Puchov

b5f6e099acc6e65f986c3c22b32bfbbd.png

Tot slot nog met de trein terug naar Puchov voor €8 en dan kan mijn leven in Slowakije weer herstarten. Er is werk aan de winkel. Veel spelers gaan weg en er komt een flinke rebuild aan

Saldo start update: €5.966,80

Uitgaven: €1.070,69

Saldo einde update: €4.896,11

Saldo start juni: €4.896,11

Inkomsten: €1.200

Uitgaven: €690

Saldo eind juni: €5.406,11

*Vanaf nu zullen de uitgaven een stuk hoger zijn door het huren van mijn appartement. De uitgaven zijn vanaf nu €1.220. Nu ik een appartement heb zal ik ook moeten betalen aan belastingen en energie etc. Mijn salaris is ietsje omhoog gegaan, deze is nu €1.400

@MNie Zal voor iedereen verschillend zijn denk ik als ik naar bovenstaande reacties kijk

@iamforce1 Ik hoop het ook, kan wel eens een zwaar seizoen worden

@Jónstærke Precies, komt vast wel een andere trein voorbij

@delichris Gelukkig wel, ben in ieder geval niet werkloos

@Fantasy Vind ik ook, nu de focus maar weer op Puchov

@mattihamstra Had graag naar huis gegaan. Moet wel weer even schakelen maar we gaan natuurlijk ons beste beentje weer voor zetten bij Puchov

@Djurovski Had graag naar Nederland gegaan. Het belooft een zwaar seizoen te worden

@Kyrill Het is geen straf om te blijven maar qua salaris had ik flink omhoog kunnen gaan, daar gaat het natuurlijk uiteindelijk hier wel om

@keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij knijpen?

Voorbereiding

c4c409ff587f089127bbfa215be2373a.png

Ik begin eerst met het volgende. Ik heb een nieuw contract getekend bij Puchov, in ruil hiervoor wil ik graag een volgende trainerscursus doen. De voorzitter gaat akkoord. Daar ben ik heel blij mee maar er wacht ons een heel pittig seizoen

de491f5ee606f69b38c2b74f517e44e5.png

Volgens prognose moeten wij stijf onderaan eindigen

17f1c4917ce66b7194587d1095cc249e.png

72892de4ff5364c476a4e230e320f53e.png

Wat was dit een pittige transferperiode zeg. We moesten bijna vanuit het niets weer opbouwen want zo'n beetje alle huurspelers van afgelopen seizoen gingen weer weg. Het budget was relatief gezien nog steeds minimaal dus die was ook snel op. Uiteindelijk is bovenstaande het team geworden en ben ik binnen budget gebleven. Dat heb ik toch nog wel aardig gedaan al zeg ik het zelf. Dit is echt het maximale wat ik er uit heb kunnen halen. We gaan zien of het genoeg is

Augustus & september

63605662870c860d5b07801bd239246a.png

En of het genoeg was maar ik had hier echt helemaal geen rekening gehouden. Ik dacht dat het een kansloos seizoen zou gaan worden en dat ik voor de winter al op was gestapt maar niets is minder waar. Voor een club die stijf onderaan zou moeten eindigen is dit een uitstekende start. Het begon wel slecht met 2 nederlagen maar van Kosice werd gewonnen en Ruzomberok werd zelfs met 0-4 opzij gezet en daar was niks onverdiend aan. Het moraal was snel heel goed en dat helpt gewoon enorm.

Stand na 9 wedstrijden

f908e955eb87ab754f65ec9d57890642.png

We staan keurig in de middenmoot namelijk op de 6e plaats. We hebben al een enorm verschil met Kosice en Ruzomberok die beiden een dramatische seizoenstart kenden. Ze verloren ook beiden van ons. We staan er mooi voor en het verschil met de nummer 11 is al 8 punten. Maar het seizoen is natuurlijk nog wel lang

xG ranglijst

702264ff93c535eae53d3558a32241bb.png

Kijkend naar de xG ranglijst is de 6e plaats niet eens onterecht. In veel wedstrijden zijn we zelfs beter. De xG ranglijst laat dit ook zien. We zouden volgens de cijfers zelfs 3e staan. Alles klopt dus tot dusver

Saldo start juli: €5.406,11

Inkomsten: €1.400

Uitgaven: €1.220

Saldo eind juli: €5.586,11

Saldo start augustus: €5.586,11

Saldo eind augustus: €5.766,11

Saldo start september: €5.766,11

Saldo eind september: €5.946,11

Zo gaat het sportief even een partij lekker zeg. Nu gebeurt er op persoonlijk vlak eigenlijk helemaal niets, dat is misschien ook wel eventjes lekker. Het bevalt mij prima in mijn nieuwe appartement, het is toch een stuk beter dan zo op de camping. Het campingleven vind ik hartstikke leuk, begrijp me niet verkeerd maar het is toch niet iets voor de lange termijn. Ik ben dan op het moment ook erg gelukkig. Ik had flinke twijfels maar achteraf is de keuze voor Puchov een goede geweest. Wat ik dan wel weer minder vind is dat ik nu weinig over houd per maand. Zelfs minder dan vorig jaar voordat ik mijn loonsverhoging kreeg. Ik houd maar €180 over per maand, daarmee ga ik nooit rijk worden. 

Het belangrijkste voor mij echter is nu even mijn sportieve carrière en die gaat mij nu enorm voor de wind. Ik ben ook nog eens geslaagd voor de trainerscursus dus mijn cv wordt alleen maar beter en beter

7be5e1ead8d47799274e94b65ff591ba.png

@Djurovski Nee inderdaad ;c 

@delichris @Kyrill Inderdaad maar wel nodig

@Jónstærke Ik heb bijna €6.000 op de bank, kan prima hoor :D Alleen dan maak ik geen winst

@mattihamstra Wel alle onkosten er uit dus nu wel wat winst pakken per maand ook al is dat niet super veel

@keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oktober en november

Oktober

90072cdd469045212fdf58f3dbbe32c6.png

We zijn heel goed begonnen dus de dip zal zo wel komen toch? Niets was minder waar want in oktober werden 3 van de 4 wedstrijden gewonnen en ook niet tegen de minste tegenstanders. Zo werd bijvoorbeeld Slovan Bratislava verslagen met 1-0 en ook de nummer 1 Podbrezova ging onderuit tegen ons

November

c75c523f868d7cce0f1eb905dba7bf82.png

Het is echt ongelooflijk maar in dit tempo gaan we zelfs mee doen om Europees voetbal. Dat zou toch wat zijn? 2 en een half jaar geleden zat ik nog in de Welshe 2e divisie en ben ik zelfs daar gedegradeerd. Het is nog vroeg dag maar wat gaat mijn carrière zo in een stroomversnelling. De nederlaag tegen Kosice was echt zo onnodig. Een domme rode kaart na 75 minuten maakten dat we van een 1-2 voorsprong naar een 3-2 nederlaag gingen. Echt oliedom. Gelukkig wordt dat tegen Ruzomberok en Dukla Banska weer meer dan goed gemaakt

Saldo start oktober: €5.946,11

Saldo eind oktober: €6.126,11

Saldo start november: €6.126,11

Saldo eind november: €6.306,11

Trainerscursus

c51c7e3e757f64130291011bf89face3.png

Op naar de volgende cursus. De club is in rustig vaarwater en ik kan mij als manager mooi ontwikkelen zo. Dat ga ik ook zeker doen want we gaan nu voor de continentale B licentie!

@Djurovski Dat kan maar zo

@De Raam Wel nodig, ook meer kosten nu helaas. Seizoen gaat voortreffelijk vooralsnog

@mattihamstra De keuze was heel goed, het pakt allemaal mooi uit

@Kyrill Zeker

@iamforce1 Alles gaat mooi voor de wind

@delichris Dat is wel de bedoeling over een tijdje want ik verdien nu te weinig

Link naar opmerking
Deel via andere websites