Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik word miljonair [FM24]

Thomassje123

Aanbevolen berichten

Terug naar realiteit

Dat is wel even lekker hoor, gewoon even lekker een periode niets doen. Ik heb mijn familie en vrienden ook uitgenodigd om langs te komen. Ik heb echt een heel gezellige tijd gehad. Maar je weet wat ze zeggen he. Time flies when you are having fun. En dat was zeker waar. De 2 weken zijn voorbij gevlogen. Ik heb het er ook flink van genomen. Lekker elke dag uit eten, lekker zuipen als ik daar zin in had en ook nog eens een paar dagjes weg. Het geld vloog er ook door heen. Als ik vakantie heb let ik daar ook totaal niet op. Dat komt wel weer als we terug gaan naar de realiteit. Vandaag is die dag en ik kijk op mijn bankrekening. Au, die doet pijn. Schijnbaar heb ik in de 2 weken gewoon €900 euro uitgegeven. Ik moet eerlijk bekennen, bij vlagen kan ik wel eens een gat in mijn hand hebben. Gelukkig heb ik voor de maand januari ook loon gekregen dus dat balanceert het nog een beetje. Ook het geld van de camping in Slowakije gaat er af, dat gaat ook gewoon door. Nog eens €240 weg van mijn bankrekening.

Saldo start december: €1575,25

Inkomsten: €1.200

Uitgaven: €690

Saldo eind december: €2.085,25

Saldo start januari: €2.085,25

Uitgaven: €1.140

Saldo eind januari: €2.145,25

Gelukkig loopt mijn loon ook door. Stel je voor dat dat niet zo was geweest. Dan had ik €2.400 minder gehad, had ik zo weer in het rood gestaan. Dit moet ik echt niet doen als ik geen werk heb

Aan het werk!

Tijd om weer terug te gaan naar Slowakije. We pakken wederom het vliegtuig naar Bratislava om vanaf daar met de trein naar Puchov terug te gaan. Van de ene camping naar de andere. 

Vliegen van Amsterdam naar Bratislava

43d62a8504d9d93eb674883690c919a8.png

Eerst pak ik de trein naar Schiphol (€27,21) en dan vliegen we weer naar Bratislava. €84,63 deze keer, dat is prima te doen. Vervolgens met de trein van Bratislava naar Puchov en we zijn weer thuis.

Februari

In februari geen wedstrijden maar het is wel een hele drukke maand voor mij. De voorbereidingen op de tweede seizoenshelft zijn in volle gang en ik heb even gekeken naar wat er mogelijk was op de transfermarkt. Erg weinig kan ik je zeggen, er is gewoon geen salarisbudget. Het lukt mij om een paar spelers te verkopen voor €0 aan andere clubs en ik huur een paar spelers zonder hun salaris te betalen. Dat is het dan wel zo'n beetje. Daarnaast ben ik ook nog eens begonnen aan mijn cursus. Druk, druk druk. Zo zit je lekker te nietsen en zo ben je flink aan de bak. En aan de bak blijven we nog wel even. Er zijn namelijk 6 wedstrijden te spelen in maart. Tijd om weer te gaan werken voor mijn geld!

Saldo start februari: €2.145,25

Uitgaven: €808,84

Saldo eind februari: €2.536,41

Maart

5db864dd75d6b08eb81a0f98a95c66aa.png

Wat een drukke maand maar ook een hele leuke maand. Waarom? Nou, winnen is heel erg leuk. Ik heb het plezier in mijn werk wel weer enorm terug gevonden. Achterin gaat het ook een stuk beter nu hoewel we wel 2 wedstrijden hebben met 3 tegendoelpunten. Gelukkig scoren we ook vrij makkelijk. Vooral de 3-7 tegen Spisska Nova Ves zal erg leuk geweest zijn voor de neutrale toeschouwer. Nu hebben we ons zeker genesteld in de bovenste helft van de ranglijst

Stand na 23 wedstrijden

ad13e72666b088de7e9f2bcc93bebcce.png

We kennen geen centje pijn dit jaar. Dit echt een ideale plek om mij rustig te ontwikkelen en geld te verdienen. Ik heb het dan ook enorm naar mijn zin hier in in Slowakije. Heel misschien kunnen we zelfs nog verder omhoog kijken. Promoveren misschien? We lijken ver weg maar we zijn behoorlijk in vorm en het verschil is maar 6 punten. Als we zo kunnen blijven spelen is er misschien nog wel wat mogelijk

Saldo start maart: €2.536,41

Saldo eind maart: €3.046,41

@De Raam Fijn dat het bevalt. Dit is ook meer een novelle aan het worden met een echte verhaallijn in tegenstelling tot mijn San Marino novelle dat meer een presentatie is

@delichris Geen idee hoe het er in de winter is, ben er nooit geweest. Kan misschien juist gezellig zijn met kerst en zo. Zal ook wel aan het weer liggen waarschijnlijk

@mattihamstra @Kyrill @iamforce1 @Djurovski Zeker lekker en mooi dat het financieel kan. Nu weer volop aan de bak

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

April en mei (einde seizoen)

April

aa7665528fd032b1bdfb46dd6c3189aa.png

Helaas kwam onze sterke reeks ten einde. Uit bij Petrzalka werd verloren. Zij stonden ook 4e en dan kan dat gebeuren. Komarno zou volgens de preview 3e moeten worden dus dat was ook gewoon een lastige uitwedstrijd. Ik hoopte nog mee te kunnen doen om de promotieplekken maar dat werd door de nederlaag tegen Petrzalka wel heel lastig gemaakt. Niet onmogelijk maar we moeten vanaf nu wel alles winnen om dat enigszins mogelijk te maken

Mei

e27289133e4551f0882bbdacb021cdef.png

Dat doen we, we sluiten het seizoen in stijl af door de laatste 3 wedstrijden ook te winnen. Nu rest nog de vraag... Is dat genoeg om 2e te worden?

Eindstand

dd9b248c5d048756e2164c979edf6815.png

Nee, het is niet genoeg. Net niet helaas want we worden wel 3e. Dat is uiteindelijk een hele mooie prestatie waar ik vooraf voor getekend had. Het eerste seizoen hier in Slowakije is dus geslaagd

Nieuw contract

5043f200355891e590a037aabbc9e849.png

Ik zeg dus het eerste seizoen. Ik krijg de kans om er een tweede seizoen achteraan te plakken. Nu moet ik mij nog bedenken of ik dat wil

8bf9fb60c7189c4fa66b8593140a8522.png

0d997c7f9f725d6d381fc89a3511433d.png

De keuze was eigenlijk niet heel moeilijk. Ik wil er dolgraag een nog een seizoen achteraan plakken. Ik probeerde nog over mijn salaris te onderhandelen maar de voorzitter gaf geen krimp. Het salaris blijft daarmee €1.200 per maand. Nou vooruit dan maar. Ik ben al heel blij dat ik langer kan blijven. Dit is een mooie omgeving om mij als manager te ontwikkelen

Trainerscursus

72f7637c3793f4bf6106f0d316dba401.png

Ondertussen ben ik ook voor de cursus geslaagd!

381c25d82484b56e0389abc612351de4.png

In navolging van de contractverlenging ga ik ook meteen de volgende cursus doen. De club heeft mij hier groen licht voor gegeven. Het is echt een geweldig jaar geweest. 3e geworden, contract verlengd en een nieuwe cursus waardoor ik officieel aan de slag kan als een coach betaald voetbal. Het leven is goed op het moment

Saldo start april: €3.046,41

Saldo eind april: €3.556,41

Saldo start mei: €3.556,41

Saldo eind mei: €4.066,41

@De Raam Rode cijfers? Wat is dat? Ik moet het wel heel bont maken om nu nog in het rood te komen haha

@mattihamstra @JoonsterkeBE Het is de 3e plek geworden, hebben er niks mee maar kunnen wel zeer tevreden zijn

@Kyrill Zeker, 3e geworden uiteindelijk

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed seizoen gedraaid wel maar vind het toch altijd wel even zuur als je net ergens naast grijpt. Volgens mij zit je voor nu inderdaad nog op de juiste plek. Wellicht kun je het team wat versterken en volgend jaar toch promotie pakken, zou ook fijn zijn voor je reputatie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3e is uiteindelijk prima. De club heeft een klein stapje gemaakt ten opzichte van een seizoen eerder. Jij krijgt een welverdiend nieuw contract en mag daarbij de cursus gaan volgen die jou mogelijkheden uiteindelijk gaan verbreden. Al met al een prima periode 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met het goeie seizoen mooie stap gezet met de club en je nog persoonlijk kunnen verbeteren jammer dat er geen meer salaris in zit maar wel nog een seizoen er aan plakken je zit goed op je plek jammer dat je niet gepromoveerd bent maar alsnog n mooi seizoen hoop voor je dat het volgens seizoen wel lukt en een nieuwe cursus zit een steigendelijn lijn in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Levert derde plek zelfs niet een extraatje aan prijzengeld op? (al zal dat wss niet al te veel zijn)

'T is ergens natuurlijk jammer dat je niet meteen probeert, maar langs de andere kant stelt het je wel in staat om eerst nog wat verder te groeien in de stabiliteit en misschien komend jaar de stap richting promotie te zetten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomerstop

En dan is het zomerstop. Dat is normaal gesproken een rustige periode waar iedereen lekker kan chillen. Dat is voor mij wel anders want ik moet in de schoolbanken. Ik heb een trainerscursus die ik moet gaan doen. Ik besluit dan ook in Slowakije te blijven.

Ondanks dit besluit heb ik toch het gevoel dat ik even moet relaxen. Ik besluit om op een mini vakantie te gaan hier in Slowakije. Dan kijk ik naar wat er te doen is en dan kom ik eigenlijk hier dicht in de buurt uit.

https://www.sportaqua.sk/en/home-2/#

In Puchov zelf is er een heel mooi hotel met vele mooie accommodaties. Ik kan wel even een week van plezier gebruiken dus ik besluit daar naar toe te gaan.

9ca4cea1fde260f8d45bc7d7c4b618d7.jpg

Dit hotel heeft heerlijke zwembaden en ook een aantal sauna's. Het is echt een heerlijke plek om te ontspannen. Ik baal eigenlijk dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Wellicht is dit voor de toekomst eens leuk om heen te gaan als ik een gezinnetje heb later. Voorlopig is dat nog niet aan de orde. Ik ben echt single AF. Ik en dames, dat is niet echt een geweldige combi. Gelukkig kan ik mij in mijn eentje ook prima vermaken.

1e8d33bd2a4f1097fc77760753fd419e.png

Ik heb dan ook meteen een kamer geboekt voor 5 dagen. Even lekker ontspannen, dat kan ik wel goed gebruiken. Zo'n cursus dat is hard werken, daar kun je je lelijk in vergissen. Na 5 fantastische dagen is het dan ook weer tijd om het vizier op de club te gaan richten. We moeten ons gaan voorbereiden op een nieuw seizoen

Sfeerimpressie

3113a87c225b60f07e914e43442bbba0.jpg

1c7dafd5f9e94b16d2e8d49ca1d27b37.jpg

68962fb886a73c7e850c46d5a1e2fbc5.jpg

Saldo start juni: €4.066,41

Uitgaven: €1.159

Saldo eind juni: €4.107,41

Voorbereiding

Het was een erg drukke voorbereiding op de club en ik ben dan ook nog eens bezig met de laatste loodjes van de cursus. Gelukkig ben ik even een weekje er tussen uit gepiept anders was ik nu helemaal gesloopt. Het was druk op de transfermarkt. Weinig budget en veel spelers die nodig waren, heel veel spelers liepen namelijk uit contract en veel huurspelers keerden terug. We hebben geprobeerd om ze opnieuw te huren maar hun clubs gingen niet akkoord. Werk aan de winkel dus en ik heb er veel tijd in gestoken om tot een goede selectie te komen. Met weinig budget is dat lastig dus we hebben vooral spelers moeten huren. Daar kun je veel van vinden maar met zo weinig financiële middelen kan ik gewoon niet anders. Gelukkig hebben we veel spelers gevonden die we kunnen huren zonder dat we hun salaris te hoeven te betalen. In mijn periode hier heb ik al €6.000 per maand aan salarissen kunnen weg saneren. Helaas is er amper tot geen transferwaarde op het veld. Nu is het aan mij de taak om hier een team van te smeden

354c516c310e7e8947f651257fa822cf.png

Weinig budget, desondanks is het mij gelukt om hier onder te blijven

18479cbb366664217fb59174039ed4ca.png

Dit is ogenschijnlijk de beste 11. Veel huurspelers maar genoeg kwaliteit om dit seizoen sowieso niet in de problemen te komen. We willen proberen om afgelopen seizoen te evenaren

Saldo start juli: €4.107,41

Saldo eind juli: €4.617,41

@JoonsterkeBE Volgens mij zit er heel weinig geld in de competitie. Ik zit hier nu wel prima eigenlijk

@Vlonkie Het gaat heel goed nu ja

@iamforce1 Helaas niet meer salaris, misschien in de toekomst. Ik kan mij hier prima ontwikkelen en dus heb ik het hier enorm naar mijn zin

@mattihamstra Zeker een prima periode, ook lekker rust in mijn kop

@De Raam Misschien is de derde plek iets beter, geen zin om weer tegen degradatie te vechten haha. Dit jaar weer proberen en lekker geld verdienen in de tussentijd

@delichris Zeer tevreden over dit seizoen, hopelijk kunnen we dat dit jaar evenaren

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker kunne genieten die 5 dagen waren wel fijn natuurlijk even op kunnen laden om je weer voor te bereiden op de cursus en het nieuwe seizoen hoop dat het een mooi seizoen wordt en je kan mee streiden voor promotie succes mischien zit er een leuke speler bij inde jeugdselectie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start seizoen

Wedstrijden

7f38dd02a8ebc8a5c4f2f4a22dfcd5b1.png

We zijn niet gek begonnen. De nieuwe realiteit is echter wel dat we voor de top 3 willen gaan. Eigenlijk willen we 2e worden en zo play-offs spelen. Als ik kijk naar de season preview zouden we 2e moeten worden. We gaan dus proberen om een gooi te doen naar promotie. Dan moet het wel minder wisselvallig dan dat we nu spelen. De start is zeker niet slecht maar de uitwedstrijden tegen Pohronie en Komarno worden wel verloren. Vooral de wedstrijd tegen Pohronie hadden we moeten winnen als je kijkt naar het spelverloop. Gelukkig winnen we wel van Slovan Bratislava -21. Je weet met zulke jong teams nooit wat je krijgt. Als je die wint dan lucht dat toch altijd wel op

Stand na 7 wedstrijden

4138b74b984904c6e9b5cff0cc76ba69.png

Ondanks de wisselvalligheid staan we wel gewoon keurig 3e en we lijken mee te kunnen doen voor promotie. Eigenlijk hadden we best 1e kunnen staan maar vooralsnog moeten we het doen met de 3e plek. Het seizoen is natuurlijk nog wel jong dus de stand nu zegt nog vrij weinig. Wel moeten we verbeteren maar daar is nog ruim voldoende tijd voor

Saldo start augustus: €4.617,41

Saldo eind augustus: €5.127,41

Speelronde 8

284bf1f79891b0e7c2f9a6220a22b807.png

In speelronde 8 staat er een grote wedstrijd op het programma. We zijn nog net niet goed genoeg om te zeggen dat dit een topper is maar het is wel de nummer 3 tegen de nummer 1. Wij willen graag winnen en zo over Zilina heen. Misschien staan we dan 1e als dat lukt

@De Raam Volgens de season preview zouden we 2e worden dus we moeten zeker mee kunnen doen om promotie

@JoonsterkeBE Inderdaad. Bedankt, begin is aardig

@mattihamstra Ja, het ziet er wel heel mooi uit ja. Nu inmiddels al volop weer aan het werk

@iamforce1 We willen inderdaad mee doen om in ieder geval 2e te worden en play-offs te spelen

@delichris Heb ik ook hard voor moeten werken om deze selectie bij elkaar te krijgen. Gelukkig kon ik spelers huren zonder hun salaris te hoeven te betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites