delichris Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Wat een WK gespeeld en dat je dan uitgerekend tegen City moet in de finale is een tegenvaller. Maar het was voor je ploeg een heel mooi toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Zo, moest even wat bijlezen maar wat blijf je onverminderd hard gaan! Die 7-1 tegen Barca was wel even schrikken maar verder lijk je goed mee te kunnen met de Europese top. Mooi WK gespeeld ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari Slechts 6 dagen na de finale van de Club World Cup stond de volgende finale alweer op het programma. In de Superpuchar Polski wonnen we met 5-1 van Radomiak Radom. Weer een week later stonden we op het veld voor het eerste competitieduel. Geen zomerstop dus voor mij en onze spelers en geen enkel oefenduel om eventuele nuances aan te brengen. Het belooft een lang en vermoeiend seizoen te worden. Wat dan niet meehelpt is een drukke transferperiode maar helaas konden we er amper onderuit. We verkochten 3 absolute basisspelers en twee jongens die in het roulatiesysteem ook tot flink wat wedstrijden kwamen. Dit omdat de spelers ongelukkig waren, toe waren aan een nieuwe uitdaging of omdat het bod te goed was om af te wijzen. Dat laatste was vooral de reden om Fabão te verkopen. De Braziliaan is een echte topper en met zijn transfer naar La Liga mag hij dat daar ook laten zien. Ik verwacht dat hij na Villarreal zomaar nog een 100M+ transfer kan gaan maken. Ook Hecimovic was na zo ongeveer 1000 afgewezen boden in de afgelopen transferperiodes niet meer te houden. De linksbuiten mag zijn kunsten vertonen in de Serie A en bij een toekomstige transfer gaat 30% van de winst ook nog eens naar ons. Simon Peter was eigenlijk als rechtsback gekocht maar door de ontwikkeling van Pienczak en mogelijkheden op de transfermarkt mocht hij gaan. Arsenal sloeg toe en betaalde een mooi bedrag + 50% van de winst bij doorverkoop. Die clausule was voor ons ook de reden om mee te werken aan een transfer van Maas. De Nederlander kwam vorig seizoen, groeide uit tot basisspeler en vertrekt nu voor een relatief laag bedrag. Ik verwacht echter dat dit bedrag nog minstens gaat verdubbelen mocht hij een vervolgstap maken in zijn loopbaan. Kowalczyk is jarenlang een trouwe stand-in geweest voor de linksbackpositie, hij krijgt nu de kans om te zien hoe het buitenland bevalt. Is het tegenvallend? Dan halen we hem terug. Voor Stasiak en Kmiecik is er geen hoop op een terugkeer, de jeugdproducten missen kwaliteit. Er werden ook wat voor de toekomst belangrijke spelers verhuurd. Ringberg deed het al goed bij ons maar krijgt de kans bij Venezia om écht minuten te maken. Bij een terugkomst zou hij zomaar de opvolger van Van Persie of Ruzicka kunnen worden. Helcinho is een groot talent centraal op het middenveld maar kreeg bij ons nooit echt de kans om minuten te maken. Ook hij gaat naar de Serie A om zich door te ontwikkelen waarna hij komende zomer waarschijnlijk een belangrijkere rol krijgt bij ons. De overige verhuurde spelers maken wat minder kans om ooit nog uit te groeien tot basiskracht bij ons. Kovac heeft misschien de potentie maar moet concurreren met onder andere Penksa, Jasinski en Luna. Ogrodowski is een jeugdproduct dat ook centraal achterin uit de voeten kan, Cáceres is te licht bevonden en Jajko moet écht eens minuten maken wil hij zijn potentieel waarmaken. Ik hoop dat hij in Den Haag flink aan de bak komt zodat hij bij ons als stand-in van Dueñas of Fernández kan fungeren. Flink wat uitgaande transfers dus maar aan de inkomende kant houden we het iets rustiger. Bij het doorbreken van de nieuwe lichting uit de jeugd zagen we dat er bij Legia Warszawa een groot talent rondliep. De Franse Pool Christophe Thiebaud is een nummer 10 die mentaal al erg ver is, technisch zeer goed is en ook fysiek goed mee zal gaan kunnen op het hoogste niveau. Dat we hem zo konden wegkapen is niet zo leuk voor Legia maar des te fijner voor ons. Met Andrés Cuartas legden we nog een speler vast voor de toekomst. De Colombiaanse spits heeft veel attributen die je graag ziet bij een aanvaller. Goede techniek, goede dribbel, goed schot, slim zonder bal, rustig. We betalen Junior FC €3,9M en verhuren hem nog een half jaartje. Ik zie Cuartas zowel in de spits als eventueel op de flanken een meerwaarde hebben voor ons, vooral in de Ekstraklasa. Manuel Saccon is onze nieuwe vleugelflitser aan de rechterkant. De Italiaan is fysiek indrukwekkend goed en kan zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje bijdragen. Ik verwacht veel van dit wonderkind, die bij Lazio verrassend weinig kansen kreeg. Voor €10,75M denk ik dat we een mooie deal hebben weten te sluiten voor een speler die op de hele rechterflank uit de voeten kan. De laatste transfer is er eentje die een beetje a-typisch is voor mij. Normaal gesproken haal ik bijna alleen maar spelers die fysiek echt goed onderlegd zijn, iets wat we over Valiente niet per se kunnen zeggen. De Argentijn heeft dan wél weer wapens die sommigen anderen in onze selectie niet hebben. Met zijn techniek, inzicht en flair kan hij wedstrijden openbreken en onze sterke, snelle spelers aan het werk zetten. Dat hij zowel in de spits, als linksbuiten en als 10 uit de voeten kan spreekt in zijn voordeel, hierdoor kunnen wij hem overal voorin inpassen. Screens Thiebaud, Cuartas, Saccon en Valiente Spoiler Ik heb nog nooit een zomer meegemaakt met zo weinig rust voor de hele selectie. De 2,5 weken tussen onze laatste competitiewedstrijd en de eerste wedstrijd in de Club World Cup is de enige vrije periode geweest en hierin had een groot deel van de selectie interlandverplichtingen. Hopelijk zorgt dit niet voor een al te grote belasting op de spelers. @chrisje1993 @delichris @Lensherr @JoonsterkeBE @MNie @Djurovski @Bogatyr @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @De Raam @Marius @Kyrill @Cervantes@FlyD @Tim Windt @bigtukker@bas huijsmans @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Het is in ieder geval zelden rustig daar in Polen. Hopelijk breekt het gebrek aan rust je later dit seizoen niet op en kun je de selectie fit houden door veel te rouleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Heerlijk verkocht zeg met je transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Zo zonder zomerstop begrijp ik wel dat je je zorgen maakt. Genoeg roteren vanaf het allerbegin lijkt de boodschap. Verder ook weer een drukke transferperiode, maar dat zijn we ook wel gewend natuurlijk. Is de reputatie van de club nog niet stilaan genoeg gegroeid om de spelers wat langer tevreden te houden? Desalniettemin doe je weer goede zaken qua inkomsten en lijk je ook weer degelijke vervangers aan te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Wat een transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Het blijft wel een beetje een handelshuis inderdaad. Mijn spelers hadden door het WK ook weinig rust maar ik heb het geluk dat het toernooi tussen de twee competitiefases viel. Zou de spelers toch goed in de gaten houden de komende tijd en waar kan wat extra roteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Dat WK verkloot natuurlijk heel je voorbereiding. Maar je stond er toch maar, zal je allesinds vertrouwen geven voor de toekomst! Altijd natuurlijk jammer ook als je spelers MOET verkopen, je wil ze graag zo lang mogelijk houden, maar ik heb er vertrouwen in dat het team er niet slechter op gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Even de tijd genomen om het één en ander weer bij te lezen. Helaas wil het in de finales tegen de grootmachten nog niet lukken, maar dat gaat ongetwijfeld nog een keer goed komen. In Polen zit de uitdaging niet, maar het geeft wel de gelegenheid om de talenten volop te laten ontwikkelen. Succes in het nieuwe seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari Ik moest ineens aan een communicatiemodel denken toen ik deze update schreef. Je hebt de Circle of control, dat zijn de dingen waar je zelf direct invloed op hebt. Je gedachten, hoe je reageert op dingen of wat je toekomstdoelen zijn. Dan heb je nog de Circle of influence, dingen waar je wel invloed kan uitoefenen maar waar je geen volledige controle over hebt. Denk aan de relatie van jou met je ouders, met vrienden, het gedrag van mensen om je heen. Je hebt het niet in de hand maar je kan er wel invloed op hebben. Als laatste is er de Circle of concern, dat zijn dingen waar je totaal geen invloed op hebt. Het weer, oorlog en bijvoorbeeld politiek. In ons geval kan je het model toepassen op de fitheid van de spelers. De Circle of control is wat mij betreft de selectie. Hoeveel spelers kunnen op een bepaalde plek spelen en hoe goed zijn deze spelers. Bij circle of influence komt het neer op hoe vaak je de spelers rust geeft, hoe zwaar ze trainen. Bij de Circle of concern zijn het de dingen die we zelf niet in de hand hebben, zoals het drukke speelschema, het Club World Cup in de zomer en interlandperiodes waarin spelers worden opgeroepen voor hun land. Leuk en aardig allemaal, maar wat bedoel ik er nu mee? Nou, dat ik mezelf deels de schuld moet geven voor de vermoeidheid van de spelers. Ik heb een te smalle selectie samengesteld om de eerste seizoenshelft mee door te komen. Nu kunnen we wat spelers gebruiken uit het B-team en de jeugd en zal dat in de Ekstraklasa vaak nog prima zijn ook maar vooral in de achterhoede heb ik niet voldoende gereageerd op de uitgaande transfers. Op links vertrok back-up Kowalczyk en haalde ik geen vervanger. Mijn gedachte was dat Kiwior en Luna ook op links uit de voeten kunnen maar zij moeten eigenlijk alleen centraal achterin hun minuten maken. Centraal op het middenveld zitten we goed in de spelers en moeten we regelmatig internationals teleurstellen maar in de aanval was het ook niet altijd top. Gelukkig hebben we hier veel grote talenten uit eigen jeugd rondlopen. Zo kwam de nog maar net 17-jarige Budka al tot 6 duels en wist de 18-jarige Dabrowski in 7 duels tot 3 goals en 3 assists te komen. De laatste heeft intussen zelfs zijn debuut voor het Poolse nationale team gemaakt. Ook Valiente en González komen als back-up vaak aan het werk om ervoor te zorgen dat we ons door de vermoeidheid heen slaan. Ik laat het nu klinken alsof we echt ontzettend hebben moeten vechten om de eerste seizoenshelft te overleven maar dat valt uiteindelijk ook wel mee. In de Champions League begonnen we met een heerlijke zege tegen de regerend kampioen. Hun stadsgenoot hield ons op een gelijkspel waarna Crvena zvezda ook weer eenvoudig opzij werd gezet. Uit bij Atalanta was een gelijkspel ook weer het maximale maar hierna volgde de lekkerste wedstrijd van de campagne tot nu toe. Liverpool werd op Anfield weggevaagd. De nederlaag tegen Newcastle United zorgt ervoor dat we voor nu buiten de top 8 vallen maar met wedstrijden tegen (let op, nu komt ie) SC Heerenveen en Willem II verwacht ik dat we de top 8 wel weer gaan halen. In de competitie lieten we al een paar keer punten liggen maar de laatste wedstrijd voor de winterstop was belangrijk voor ons vertrouwen en de stand. Door dik te winnen tegen nummer 3 Legia Warszawa zorgden we ervoor dat we een marge van 4 verliespunten hebben op de hoofdstedelingen. Van Persie is de grote man met 17 treffers en een gemiddelde van boven de 8 maar ook Krawczyk doet het erg goed met 13 goals tot nu toe. Het is fijn dat de nationale competitie niet zo sterk is waardoor we ermee weg zijn gekomen om wat jongelingen op te stellen op momenten dat de selectiespelers te vermoeid waren. Een ander geluk is de winterstop van zeker een maand, dat moet ervoor zorgen dat iedereen weer fit de tweede seizoenshelft in kan. @chrisje1993 @delichris @Lensherr @JoonsterkeBE @MNie @Djurovski @Bogatyr @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @De Raam @Marius @Kyrill @Cervantes@FlyD @Tim Windt @bigtukker@bas huijsmans @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Gaat lekker. Toffe post en update weer met die cirkels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Genoeg rust inbouwen tussen de wedstrijden door, trainingen 'overslaan' door vrijaf te geven aan zo goed als de hele selectie en genoeg rouleren zal belangrijk blijven, zeker voor de tweede seizoenshelft. Tenzij je nu een blik verdedigers open trekt ergens vandaan natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Wat een mooie update. Je blijft ook goed presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Je blijft goed presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Dat het WK nog wat sporen ging nalaten was eigenlijk wel te verwachten. Je laat het inderdaad ook wel wat erger doorklinken dat in het in feite allemaal is, want na de eerste seizoenshelft is er eigenlijk nog weinig aan de hand. Al kan ik perfect begrijpen dat het je wel heeft bezig gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 18 februari Auteur Share Geplaatst 18 februari Het blijft toch altijd raar. Vanaf 1 januari hebben we een maand waarin we eigenlijk alleen maar spelers kunnen kwijtraken, daarna hebben we vanaf februari een maand waarin we onze selectie weer kunnen versterken. Niet altijd ideaal maar beter dan omgekeerd. We kunnen namelijk mooi inspelen op het vertrek van spelers en bij het sluiten van de internationale transfermarkt kijken waar we ons moeten versterken. Enig nadeel is dat alleen de transfers die op 1 februari beklonken worden meegenomen kunnen worden in de CL-selectie voor de rest van het seizoen, de rest kan niet ingeschreven worden. We wisten al dat er op linksback iets bij moest komen maar clubs weten goed hun weg naar ons te vinden. Veel spelers verloren we niet maar de spelers die gingen vertrokken wel voor gigantische bedragen. Voor middenvelder Vaclav Kvet kwam een bidding war tussen AC Milan, Manchester City en FC Barcelona. De Italianen lieten het diepst in hun portemonnee kijken en legden uiteindelijk liefst €92M neer voor de spelmaker. Een absoluut record voor ons en de Poolse competitie, maar we raken wel een belangrijke pion kwijt. Voor ons ook reden om een streep door een naderende transfer van Doué te zetten, de Fransman kon naar de zandbak maar blijft nu nog een half jaar in Polen. De tweede grote transfer was eigenlijk nog wel wat verrassender. Rechtsback Pienczak is ontzettend fijn om erbij te hebben en een goede back maar niet zo goed als het bod van Liverpool deed vermoeden. Hoewel we Poolse spelers graag langer bij ons houden kon ik geen nee zeggen tegen een bod van €47,5M. Dit kan uiteindelijk zelfs nog oplopen tot 65 miljoen. Stiekem hoop ik dat we hem over enkele jaren weer een stuk goedkoper op kunnen pikken bij Liverpool. Derde keeper Joaquim Oliveira gaat op huurbasis naar Legia Warszawa. De hoofdstedelingen hebben ook een optie tot koop waarmee ze uiteindelijk voor een prikje een topkeeper kunnen ophalen. Zie het als een liefdadigheidsactie van onze kant. Screens vertrekkende spelers Spoiler Het is nu dus duidelijk waar we ons moesten versterken. De linksbackpositie stond nog open, hier moeten we een back-up of concurrent voor Martín zien te vinden. Op rechtsback moet er iemand bij die de strijd aankan met zomeraanwinst Saccon en centraal op het middenveld is het verstandig om het vertrek van Kvet op te vangen. In principe hebben we genoeg spelers in deze linie maar ik reken ook op een zomers vertrek van Doué. Spelers die we nu halen kunnen al een half jaartje wennen aan Polen, de taal leren (good luck!) en ervaring opdoen met onze speelwijze. Als vervanger voor Kvet kwamen we eerst uit bij Moldovan, maar meer met het idee dat we door zijn komst met bijvoorbeeld Dueñas kunnen schuiven. Moldovan was vooral interessant vanwege zijn clausule van €4,2M en zijn vermogen om op meerdere posities te spelen. Een basisspeler zal hij niet snel worden. Wat dat betreft heeft Raymond Hammerhei meer kans. De 18-jarige Noor is fysiek indrukwekkend en is een jack-of-all-traits. Verdedigend redelijk goed, aanvallend redelijk goed en door zijn jonge leeftijd heeft hij nog alle tijd om door te groeien. Op rechts- en linksback is er weer wat meer keuze Op links wilden we eerst in zee met de Japanner Tamaka maar hij wilde ondanks zijn relatief beperkte kwaliteiten als bepalende speler worden gezien. De Braziliaan Fernando kost wat meer maar was blij met de status als selectiespeler. Wat nog meer in zijn voordeel spreekt is dat de linksback Braziliaans international is en daarmee een uitstekende back-up is voor Martín. Relatief prijzig maar geld is in principe geen probleem bij ons, zolang de speler maar past bij onze filosofie en spelwijze. Wat een prachtig bruggetje naar de laatste speler. We verbraken ons transferrecord door €53M neer te leggen voor Renato Gomes. Dat is liefst €11M meer dan dat we 5 jaar geleden neertelden voor Van Persie. Gomes is een verbetering ten opzichte van Kvet. De Portugees is technisch compleet, snel, relatief sterk, mentaal uitstekend en staat ook verdedigend zijn mannetje. De spelmaker was een bepalende speler bij Benfica en scoorde in de competitie gemiddeld een 8 dit jaar, zonder echt uit te blinken met goals of assists. Kortom een ideale spelmaker die alle andere aanvallende spelers beter zal maken. Enig nadeel? Hij kwam te laat om hem nog in te schrijven voor de Champions League. Screens Moldovan, Hammerhei, Fernando en Renato Gomes Spoiler Met nog twee duels te gaan in de competitiefase van de Champions League wist ik dat we de mogelijkheid hadden om de top 8 te bestormen. Vooral ook omdat we tegen twee verrassende Nederlandse tegenstanders moesten. SC Heerenveen, met Dries Mertens als manager, werd als eerste eenvoudig opzij gezet. Een week later was het de beurt aan Willem II, dat met René Hake al langere tijd tegen de top aanschuurt in de Eredivisie. Ook zij werden verslagen waardoor we uiteindelijk als 5e eindigen. In de achtste finales nemen we het op tegen Valencia, dat FC Porto versloeg in de tussenronde. Ik ben vaak gefrustreerd over de lage boden die we krijgen voor topspelers dus dit was een leuke transferperiode voor ons @chrisje1993 @delichris @Lensherr @JoonsterkeBE @MNie @Djurovski @Bogatyr @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @De Raam @Marius @Kyrill @Cervantes@FlyD @Tim Windt @bigtukker@bas huijsmans @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Heel goed verkocht en ook aardig aangekocht. Mooi dat je de tussenronde mag overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Erg goed verkocht en mooi ingekocht met bv Renato Gomes. Lekekr hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Dat zijn mooie bedragen om te ontvangen natuurlijk. In ruil spendeer je ook wel wat, maar je kan het jezelf inderdaad permitteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Heerlijke transfers weer hoor en door in de CL. Begint wel een epische save te worden dit, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari In de CL twee Nederlandse ploegen die er nooit presteren ghehe. Prima transfers gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 februari Auteur Share Geplaatst 20 februari In de achtste finale van de Champions League mochten we het opnemen tegen Valencia, de nummer 7 van La Liga en dus een haalbare kaart. Toch hadden we het uit lastig tegen de Spanjaarden. Foschi zette ons al snel op achterstand en pas ver in de tweede helft deed Doué iets terug. Thuis waren we wél heer en meester. Ruzicka zette ons in de eerste helft op voorsprong waarna Van Persie, wederom Ruzicka, Krawczyk en González ervoor zorgden dat Valencia kansloos was. Een goal van Guillamón veranderde daar weinig aan. In de kwartfinale troffen we Bayern München en iedereen die een beetje begrijpend kan lezen weet ook meteen dat dit ons eindstation werd. Thuis wisten we nog wel te doen wat nodig was, dankzij een knappe goal van wonderspits Krawczyk. In Duitsland stuitten we echter op een goede Hedl terwijl de Rekordmeister wel met scherp schoot. Mondino, Davies en Ouédraogo schoten onze hoop op een Champions League zege weer een jaartje in de koelkast. In eigen land waren we wel weer gewoon oppermachtig. In de beker kwamen we na een vroege voorsprong zowaar op achterstand maar bij rust was de stand alweer 2-4. Tegenstander Puszcza Niepolomice kwam die klap niet meer te boven. Ook vrij logisch voor een team dat op het tweede niveau speelt. In de competitie lieten we meer punten liggen dan de afgelopen 4 jaar maar dat betekent niet dat het ineens spannend werd. Het doelsaldo zegt wat dat betreft voldoende, het positieve doelsaldo van alle andere clubs bij elkaar opgeteld komt niet in de buurt bij dat van ons. Het lijkt erop dat Legia Warszawa de rol van Best of the Rest op zich neemt, net als vorig seizoen eindigen ze als tweede met een flink gat richting de nummer 3. Ik denk dat Dueñas fan is van de topscorerstitel want in de laatste 2 wedstrijden maakte hij 7 goals. Vorig seizoen flikte hij ongeveer hetzelfde met 7 goals in de laatste 5 duels. De beste speler was echter Van Persie, met 24 goals en 18 assists liet hij zien dat hij zowel op linksbuiten als in de spits sensationeel is. Jeugdproduct Krawczyk maakte de volgende mooie stap in zijn carrière, na 3, 11 en 15 goals in zijn vorige seizoenen kwam hij nu op 22 goals uit. Dat belooft wat voor volgend jaar! In de NxGn 50 was het wederom niet lang zoeken naar de eerste Wisla Krakow-speler. We zijn dit jaar zelfs met 3 man vertegenwoordigd in de top 10. Rechtsback Saccon is het op 4 na grootste talent, zijn back-up Hammerhei de nummer 7 en jeugdproduct Budka was met 7 goals en 5 assists in 20 duels ontzettend goed bezig, dit leverde hem de 8e plek op. Ringberg maakte na een moeilijk begin indruk in de Serie A, hij scoorde dit seizoen uiteindelijk 13 competitiedoelpunten. Al voordat de transferwindow open is zijn we bezig geweest aan zowel de inkomende als de uitgaande kant. In de winter hielden we een transfer van Doué nog tegen omdat hij nodig was in de Champions League. Nu mag hij wel weg en levert hij €13,25M op. Doué gaat cashen in Al-Hazem. Linksbuiten González vertrekt ook, de Chileen gaat voor €5,5M naar Inter Milan. Daarnaast gaat 50% van de winst bij een volgende transfer naar ons. De laatste speler van wie we nu alvast afscheid nemen is Cacéres, de centrale verdediger kwam gratis en vertrekt gratis, hij gaat naar Greuther Fürth. Désiré Doué vertrekt naar Al-Hazem Inkomend hebben we ook wat mooie zaken gedaan. In januari kwam het lijstje van spelers wiens contract deze zomer afloopt en daar stond ook Frans international Karim Herrmann bij. De 26-jarige middenvelder, die ook centraal achterin uit de voeten kan, speelde dit seizoen alles voor AS Monaco en kwam al tot 34 interlands. Een andere speler die transfervrij overkomt is het Tsjechische talent Zdenek Vecera. De middenvelder kwam al tot 2 interlands en zal waarschijnlijk eerst nog verhuurd worden. Naast deze twee spelers legden we nog twee talenten vast. Vanuit het Zuid-Koreaanse Jeonbuk Hyundai Motors nemen we Jung Min over. Min is een groot verdedigend talent die volgend jaar elders minuten gaat maken. Mentaal is de Koreaan erg sterk, technisch en fysiek kan het nog wat beter. De laatste transfer is die van Óscar Hermosilla. De 18-jarige Chileen is een groot aanvallend talent en maakt vooral indruk met zijn fysiek en techniek. Hermosilla kan in de spits uit de voeten en zal uiteindelijk ook op linksbuiten kunnen spelen, vanwaar hij naar binnen kan komen met zijn sterkere rechterbeen. Screens Herrmann, Vecera, Min en Hermosilla Spoiler En we gaan het volgend jaar opnieuw proberen... We zijn alvast bezig geweest met een beetje vernieuwing in de selectie, hopelijk blijft het daar ook bij dit jaar maar er zijn weer veel tekens bij onze toppers. @chrisje1993 @delichris @Lensherr @JoonsterkeBE @MNie @Djurovski @Bogatyr @KayDeManaager @Fantasy @keano77 @De Raam @Marius @Kyrill @Cervantes@FlyD @Tim Windt @bigtukker@bas huijsmans @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Nationaal staat er weer geen maat op, maar Europees gezien blijft de uitdaging meer dan aanwezig. Toffe update weer. KIU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Heerlijke update weer! Nationaal staat er geen maat op maar wel lekker dat je in Europa nog een uitdaging hebt. Die Chileen ziet er goed uit zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten