De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Je bent de boel aardig aan het omdraaien daar, het gaat goed sinds jouw aanstelling! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Dit begint al beter te lijken! Zeer sterk gedaan hoe het team zich verbeterd en tweede is geworden in de groep. 21 februari bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari 2027 - 2028 Ik blijf het zeggen dat ik totaal niet weet wat er gebeurd dit seizoen. Zoals deze maand spelen wij maar vier wedstrijden. We gaan spelen tegen Penarol, Defensor Sporting, Miramar Misiones en Plaza Colonia. Blijkbaar heb ik ook de loting van de Sudamericana gemist. Maar we gaan spelen tegen Talleres. Deze wedstrijden zullen in de maand juli worden gespeeld. Ik heb voor jullie ook een screen gemaakt van de reglementen van de competitie. Nacional - Plaza Colonia Campeonato Juni Stand Campeonato Overzicht manager Financien Reglementen seizoen Uruguay Antwoorden op posts van users @Kyrill Ik heb tot op heden niets te klagen. @Thomassje123 Blijkbaar is het seizoen nog erg lang. @Marius Dat dacht ik eerst ook. Maar blijkbaar waren ook wij door en moeten nu tegen Talleres. @De Raam Ik ben er ook tevreden over en wie weet wat er nog mogelijk is. @ElMarcos We zijn op de goede weg, maar het kan altijd nog beter. @Dansmeister @Djurovski @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Je hebt de boel al weer vlug op de rit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Beste start. Als je niet helemaal bekend bent met de regels in een competitie is er vaak maar 1 oplossing: Winnen, winnen en nog eens winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Vier overwinningen is altijd lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Gaat niet heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 februari Auteur Share Geplaatst 22 februari 2027 - 2028 De tijd vliegt voorbij. Zo zit je alweer in de maand juli. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het zo snel zou gaan. En deze maand is voor mij persoonlijk extra mooi, want ik ga als manager voor de 200ste keer op de bank plaats nemen. We zullen in de Campeonato gaan spelen tegen Deportivo Maldonado en Villa Espanola. In de Copa Sudamericana gaan we spelen tegen Talleres zowel de heen als terug wedstrijd is deze maand. 200 wedstrijden Talleres - Nacional Copa Sudamericana Nacional - Talleres Copa Sudamericana Juli Stand Campeonato Affiche Campeonato finale Antwoorden op posts van users @Djurovski Voor nu wel, maar ik weet nog niet hoe het tweede deel van het seizoen gaat worden. @Thomassje123 Dat klopt, maar het ziet er allemaal wel ingewikkeld uit. @ElMarcos Dat is het zeker en het mogen altijd meer gaan worden. @Dansmeister Ik heb nog weinig te klagen op dit moment. @Kyrill @Marius @De Raam @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Even een update gemist. Je was dan blijkbaar toch door in de Copa Sudamericana maar ligt er nu dan toch uit. Gelukkig loopt het nationaal wel vlotjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Balen van die offday in de Copa Sudamericana, in eigen land nog mooi alles gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Jammer dat Talleres maatje te groot was maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Nationaal geen vuiltje aan de lucht, maar in de Copa Sudamericana toch een kleine teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Jammer van de Copa maar ook geen gek resultaat. Binnen de landsgrenzen lijk je al oppermachtig te zijn. Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari 2027 - 2028 Dit gaat één van mijn kleinste updates ooit worden. We spelen tegen FC Liverpool uit Uruguay om de finale van de Campeonato. En ik wil deze heel graag winnen en niet om winst, maar alleen al om de naam van de tegenstander. Helaas krijg je als winnaar geen prijs. Dat is dan weer jammer. Maar goed de eer is ook mooi. Opstellingen FC Liverpool - Nacional Finale Campeonato Antwoorden op posts van users @Marius We waren inderdaad door en helaas zijn we in de volgende ronde eruit gevlogen. @Thomassje123 Ik vond het heel jammer dat wij uit de Sudamericana liggen, want het is toch een kans op een prijs. @Kyrill Helaas wel. Wie weet wat we volgend seizoen kunnen doen. @ElMarcos Ik dacht echt dat wij een kans zouden maken. Maar als je in de eerste wedstrijd meteen verliest dan is het zonde. @De Raam Ik dacht echt dat wij een kans hadden tegen Talleres. Helaas bleek het niet zo te zijn. Nu maar zien wat we nationaal nog kunnen doen. @Djurovski @Dansmeister @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Hoezo? Geen prijs? Winnaar van de Campeinato klinkt niet slecht anders? 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Haha een finale zonder prijs. Nou, gefeliciteerd met de eer dan maar he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 februari Auteur Share Geplaatst 24 februari 2027 - 2028 Het blijft vreemd voelen. Je speelt een finale en die win je en dan krijg je geen prijs. Maar goed we moeten het ermee doen. We gaan nu richting het tweede deel van het seizoen. Ik heb de jongens een paar dagen rust gegeven en daarna drie oefenwedstrijden ingepland zodat we fris en in vorm gaan beginnen aan het tweede deel. De drie oefenwedstrijden zijn tegen Canadian SC, Mar de Fondo en Alto Peru. Alledrie de clubs ken ik niet, maar goed dat maakt me niets uit. In de competitie gaan we spelen tegen Danubio, Rentistas, Defensor Sporting, Liverpool FC en Cerro Largo FC. In de beker gaan we spelen tegen Danubio. @De Raam je mag blij zijn dat je Danubio niet gekozen hebt. Ik maak gehakt van ze. Danubio - Nacional Laatste ronde 1e Division Danubio - Nacional Copa Uruguaya Augustus[/b Stand Laatste ronde 1e Division Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik kreeg gewoon geen prijs wel de eer. @Thomassje123 Dat is ook apart om een finale te winnen en geen prijs te krijgen. @Kyrill @ElMarcos @De Raam @Djurovski @Dansmeister @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Danubio heeft zeker op mijn lijstje gestaan, heb ik toch een goed besluit genomen Mooie serie wedstrijden neergezet weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Wat een start. Een prijs zal dit seizoen wel snel volgen op die manier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Pfoe wat een resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari 2027 - 2028 We zijn heel sterk gestart dit deel van het seizoen. Men moet echt rekening met dit team gaan houden, want de jongens willen niet verliezen. Dat brengt ook automatisch druk met zich mee. Maar daar kunnen wij wel tegen verwacht ik zo. In de beker spelen wij tegen Liverpool FC. Ik blijf het raar vinden dat een club zo heet, terwijl er in Engeland ook een club is met die naam. In de competitie moeten wij tegen Deportivo Maldonado, Villa Espanola, MC Torque, River Plate en Plaza Colonia. Er zitten pittige tegenstanders bij. Nacional - Villa Espanola Laatste ronde 1e Division Nacional - Liverpool FC Copa Uruguaya September Stand Laatste ronde 1e Division Loting Copa Uruguaya Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill We zijn heel goed gestart dit deel van het seizoen. @De Raam Je hebt de juiste keuze gemaakt. We zijn heel goed gestart dit deel van het seizoen. @Marius Ik hoop wel dat wij een prijs gaan pakken, want dit is een aparte competitie. Er komen ook nog eens play-offs aan. @MNie Ik had niet verwacht dat wij nu al zo goed zouden zijn. @Thomassje123 @ElMarcos @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Die jongens willen zeker niet verliezen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Wie houdt er nou niet van groene bolletjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten