Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65cf8acc05351-veroverdewereldfm24.png

2027 - 2028

Ik blijf het zeggen dat ik totaal niet weet wat er gebeurd dit seizoen. Zoals deze maand spelen wij maar vier wedstrijden. We gaan spelen tegen Penarol, Defensor Sporting, Miramar Misiones en Plaza Colonia. Blijkbaar heb ik ook de loting van de Sudamericana gemist. Maar we gaan spelen tegen Talleres. Deze wedstrijden zullen in de maand juli worden gespeeld.

Ik heb voor jullie ook een screen gemaakt van de reglementen van de competitie.

Nacional - Plaza Colonia Campeonato

65d61eac3ff9a-nacionalplazacolonia1.png

65d61eb95b926-nacionalplazacolonia2.png

Juni

65d61ecd6aa51-juni.png

Stand Campeonato

65d61ee221624-standcampeonato.png

65d61ef86ae1c-finalekampioenschap.png

Overzicht manager

65d61f0d9d154-overzicht.png

Financien

65d61f1f49535-financien.png

Reglementen seizoen Uruguay

65d61fed5ae0e-reglement.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Ik heb tot op heden niets te klagen.

@Thomassje123 Blijkbaar is het seizoen nog erg lang.

@Marius Dat dacht ik eerst ook. Maar blijkbaar waren ook wij door en moeten nu tegen Talleres.

@De Raam Ik ben er ook tevreden over en wie weet wat er nog mogelijk is.

@ElMarcos We zijn op de goede weg, maar het kan altijd nog beter.

@Dansmeister @Djurovski @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

De tijd vliegt voorbij. Zo zit je alweer in de maand juli. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat het zo snel zou gaan. En deze maand is voor mij persoonlijk extra mooi, want ik ga als manager voor de 200ste keer op de bank plaats nemen. We zullen in de Campeonato gaan spelen tegen Deportivo Maldonado en Villa Espanola. In de Copa Sudamericana gaan we spelen tegen Talleres zowel de heen als terug wedstrijd is deze maand.

200 wedstrijden

65d7705919933-200wedstrijden.png

Talleres - Nacional Copa Sudamericana

65d7701c7f68b-talleresnacional.png

Nacional - Talleres Copa Sudamericana

65d77065a5611-nacionaltalleres.png

Juli

65d77074bb2b2-juli.png

Stand Campeonato

65d77085d6fa4-stand.png

Affiche Campeonato finale

65d7709235de5-affichefinalekampioenschap

@Djurovski Voor nu wel, maar ik weet nog niet hoe het tweede deel van het seizoen gaat worden.

@Thomassje123 Dat klopt, maar het ziet er allemaal wel ingewikkeld uit.

@ElMarcos Dat is het zeker en het mogen altijd meer gaan worden.

@Dansmeister Ik heb nog weinig te klagen op dit moment.

@Kyrill @Marius @De Raam @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Dit gaat één van mijn kleinste updates ooit worden. We spelen tegen FC Liverpool uit Uruguay om de finale van de Campeonato. En ik wil deze heel graag winnen en niet om winst, maar alleen al om de naam van de tegenstander. Helaas krijg je als winnaar geen prijs. Dat is dan weer jammer. Maar goed de eer is ook mooi.

Opstellingen FC Liverpool - Nacional

65d8c37ae2966-opstellingliverpool.png

65d8c389b8cd9-opstellingnacional.png

Finale Campeonato

65d8c39b9365d-tussenkampioenschap.png

@Marius We waren inderdaad door en helaas zijn we in de volgende ronde eruit gevlogen.

@Thomassje123 Ik vond het heel jammer dat wij uit de Sudamericana liggen, want het is toch een kans op een prijs.

@Kyrill Helaas wel. Wie weet wat we volgend seizoen kunnen doen.

@ElMarcos Ik dacht echt dat wij een kans zouden maken. Maar als je in de eerste wedstrijd meteen verliest dan is het zonde.

@De Raam Ik dacht echt dat wij een kans hadden tegen Talleres. Helaas bleek het niet zo te zijn. Nu maar zien wat we nationaal nog kunnen doen.

@Djurovski @Dansmeister @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Het blijft vreemd voelen. Je speelt een finale en die win je en dan krijg je geen prijs. Maar goed we moeten het ermee doen. We gaan nu richting het tweede deel van het seizoen. Ik heb de jongens een paar dagen rust gegeven en daarna drie oefenwedstrijden ingepland zodat we fris en in vorm gaan beginnen aan het tweede deel.

De drie oefenwedstrijden zijn tegen Canadian SC, Mar de Fondo en Alto Peru. Alledrie de clubs ken ik niet, maar goed dat maakt me niets uit. In de competitie gaan we spelen tegen Danubio, Rentistas, Defensor Sporting, Liverpool FC en Cerro Largo FC. In de beker gaan we spelen tegen Danubio. @De Raam je mag blij zijn dat je Danubio niet gekozen hebt. Ik maak gehakt van ze.

Danubio - Nacional Laatste ronde 1e Division

65d9df5997d84-danubionacionalcomp1.png

65d9df63eb4e9-danubionacionalcomp2.png

Danubio - Nacional Copa Uruguaya

65d9df7b10dde-danubionacionalbeker.png

Augustus[/b

65d9df97c2806-juliaugustus.png

Stand Laatste ronde 1e Division

65d9dfa53cc05-stand.png

Overzicht manager

65d9e00f177f0-overzicht.png

Financien

65d9e01c779e8-financien.png

@Marius Ik kreeg gewoon geen prijs wel de eer.

@Thomassje123 Dat is ook apart om een finale te winnen en geen prijs te krijgen.

@Kyrill @ElMarcos @De Raam @Djurovski @Dansmeister @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

We zijn heel sterk gestart dit deel van het seizoen. Men moet echt rekening met dit team gaan houden, want de jongens willen niet verliezen. Dat brengt ook automatisch druk met zich mee. Maar daar kunnen wij wel tegen verwacht ik zo. In de beker spelen wij tegen Liverpool FC. Ik blijf het raar vinden dat een club zo heet, terwijl er in Engeland ook een club is met die naam. In de competitie moeten wij tegen Deportivo Maldonado, Villa Espanola, MC Torque, River Plate en Plaza Colonia. Er zitten pittige tegenstanders bij.

Nacional - Villa Espanola Laatste ronde 1e Division

65daf6482ef8d-nacionalvillaespanola.png

Nacional - Liverpool FC Copa Uruguaya

65daf656229e6-nacionalliverpoolbeker.png

September

65daf67ea43fb-september.png

Stand Laatste ronde 1e Division

65daf69324090-stand.png

Loting Copa Uruguaya

65daf6a6ce128-lotingbeker.png

Overzicht manager

65daf7d610451-overzicht.png

Financien

65daf7e5e0f26-financien.png

@Kyrill We zijn heel goed gestart dit deel van het seizoen.

@De Raam Je hebt de juiste keuze gemaakt. We zijn heel goed gestart dit deel van het seizoen.

@Marius Ik hoop wel dat wij een prijs gaan pakken, want dit is een aparte competitie. Er komen ook nog eens play-offs aan.

@MNie Ik had niet verwacht dat wij nu al zo goed zouden zijn.

@Thomassje123 @ElMarcos @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites