Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65cf8acc05351-veroverdewereldfm24.png

2027 - 2028

Het heeft even geduurd voor dat ik een nieuwe baan had. Meer dan een half jaar duurde het, want er kwam niets voorbij wat ik graag wilde. Wel had ik gesolliciteerd als bondscoach van Fiji. Ik kon zelfs de baan nemen, maar toch niet gedaan. Wel stiekem een prestatie gehaald in Steam :P . Totdat ik zag dat Uruguay een bondscoach zocht voor het team onder de 23. Dit ging om de kwalificatie van de Olympische Spelen. Ik was welkom bij het team en ik ga er met frisse moed er tegenaan. Ik besluit om mijn gebruikelijke taktiek te gebruiken. Helaas pakte dat niet goed uit in de eerste drie wedstrijd. Ik besloot toen om de wingers in te ruilen voor drie aanvallers. Zou dat ons toernooi redden?

Nieuwe baan

65d07bf2814c8-aanstelling.png

Selectie Uruguay onder 23

65d07bfd25777-selectieonder23.png

Kwalificatie Olympische Spelen 1

65d07c1543fee-uruchilkwalios1.png

Kwalificatie Olympische Spelen 2

65d07c26afa79-argurukwalios2.png

Kwalificatie Olympische Spelen 3

65d07c37e0a42-urucolkwalios3.png

65d07c5d85763-uitgeschakeldos.png

Kwalificatie Olympische Spelen 4

65d07c4d432ba-bolurukwali4os.png

Stand

65d07c6caa92e-stand.png

Ontslag

65d07c7fc907e-ontslag.png

Helaas ik heb gewoon besloten om meteen na het toernooi ontslag te nemen. Had ik eerder moeten overstappen naar drie aanvallers? Want ik merkte dat het ging lopen tegen Bolivia. Dat is achteraf, maar ik vraag het me echt af. Ik hoop op een leuke club en misschien in de toekomst weer een land te coachen. 

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Het was echt een geweldig seizoen. En nu op reis naar mijn volgende klus.

@MNie Dankje. Eerlijk gezegd geen idee. Deze update is mijn laatste en ik weet totaal niet waar mijn toekomst ligt. Er liggen lijntjes uit, maar of het wat wordt weet ik niet.

@Marius Het was een spannende finale en nu zien waar mijn toekomst ligt. Want waar die is weet ik echt niet. Ik ben nu weer werkloos. Er loopt wel iets, maar eerst zien of het wat wordt.

@ElMarcos @De Raam @Djurovski @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Na mijn ontslag bij de bond van Uruguay ben ik bij drie clubs op gesprek geweest. Ik vloog eerst naar Australië om daar met Newcastle United Jets. Na een gesprek met hun vloog ik even naar Saudi Arabië om daar te praten met Najran. En ik was klaar met hun gesprek. Een week later kon ik weer naar Uruguay vliegen. Ik kon daar op gesprek komen bij Nacional (URU). Kortom drie clubs waar ik uit kan kiezen. Twee keer Azië en één keer Zuid-Amerika. Het heen en weer vliegen was wel goed voor de air miles.

Newcastle United Jets

Zoals ik al zei kon ik bij Jets op gesprek komen. Na hun gesprek kan ik bij ze werken, maar ik vraag om een week bedenktijd. Na die week vroeg ik om nog een week bedenktijd, maar daar wilden de Jets niet aan meewerken. En zijn de onderhandelingen stuk gelopen.

65d1bdc3a39c2-sollicnewcastlejets.png

65d1bdd739430-bedenktijdjets.png

65d1bdfc956c3-onderhandelingenstukgelope

Najran

Ook bij Najran vroeg ik om een week bedenktijd, maar ik zag ondertussen dat er nog vijf wedstrijden gespeeld moest worden en als ik zou degraderen was mijn contract direct ontbonden. Hierop heb ik besloten om direct de onderhandeingen stop te zetten. Ik had hier geen zin in.

65d1be0d101df-sollinajran.png

65d1be9d6c817-bedenktijdnajran.png

Nacional

Bij Nacional heb ik een geweldig gesprek gehad en ik merkte ook dat ze intercontinentaal spelen. Ik heb de juiste dingen gezegd zoals het lijkt, want ze hebben mij een aanbod gedaan die ik niet kon weigeren. Ik ga nu voor een jaar werken bij één van de topclubs van Uruguay. 

65d1beb18da75-sollinacioanuru.png

65d1bf683abd8-favorietnacionaluru.png

65d1bf7d11fa7-aanbodnacionaluru.png

@MNie Helaas wel van korte duur geweest. 

@Kyrill Dat was het zeker, maar helaas was het kort.

@Marius Het was een leuk tussendoortje die toch goed uitpakte in mijn ogen.

@Dansmeister Leuk dat je reageert. Ik ben tevreden over hoe het gaat.

@ElMarcos @De Raam @Djurovski @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Ik heb heel veel zin om weer in Uruguay aan de slag te gaan. En nu niet bij het land, maar bij de club Nacional (URU). Het gaat mijn derde clubbaan worden en ik hoop hier ook succes te gaan behalen. Ik stap in halverwege het seizoen en ik zal zeker volgend seizoen meer weten omtrent de competitie en de randzaken. Nu maar eens zien hoe dit allemaal gaat dit lopende seizoen.

Aanstelling

65d21f5529a3e-aanstelling1.png

65d21f5e947ae-aanstelling2.png

Introductie

65d21f6f96c21-introductie.png

Doelstellingen

65d21f88756db-doelstellingen.png

Selectie Nacional

65d21fa579d8a-selectie.png

Stand bij aankomst

65d21fb30e528-standbijaankomst.png

Stand Sudamericana bij aankomst

65d21fbfd2dd8-standsudamericanabijaankom

@Kyrill De keuze was al bekend in de post.

@Marius Het waren mooie uitdagingen, maar ik heb zeker voor de mooiste gekozen.

@Dansmeister Ik ook niet.

@MNie @ElMarcos @De Raam @Djurovski @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Ik stap dus halverwege de maand april in en het seizoen is nog maar vier maanden bezig blijkbaar. We gaan door tot en met december. We spelen eerst een openingsronde en dan een soort Campenato. Waar je geen prijs mee wint. En dan gaan we verder met de sluitingsronde en volgens mij nog een kampioens play-off. Tenminste dat maak ik uit als ik het schema zie. Kortom nog geen idee hoe het seizoen eruit ziet. We spelen dus ook in de Sudamericana en nog in de beker van Uruguay. Ik kan dus nog prijzen winnen en dat is mijn specialiteit deze game :P . 

Zoals ik zei kom ik halverwege de maand april bij de club. Mijn debuut is tegen Cobresal in de Copa Sudamericana en ik kan zeggen dat wij ongelukkig verloren. Maar dat zien jullie zo wel. Ook spelen wij nog tegen Royal Pari in de Copa Sudamericana. In de competitie gaan we spelen tegen Miramar Misiones en tegen de koploper Penarol.

Cobresal - Nacional Copa Sudamericana

65d37e0a258de-cobresalnacional.png

Royal Pari - Nacional Copa Sudamericana

65d37e188090d-royalparinacional.png

Nacional - Penarol Openingsronde

65d37e3f07d66-nacionalpenarol.png

April

65d37e5207e3f-april.png

Stand Competitie

65d37e6284d7d-stand.png

Stand Copa Sudamericana

65d37e727a2a4-standsudamericana.png

@Kyrill Moest wel even wat vlieguren maken om de baan te krijgen, maar ik heb weer een leuke club.

@Marius Van naam ken ik de club wel, maar verder ken ik de club totaal niet. Ik laat me verrassen hoe het allemaal gaat.

@Thomassje123 Ik pak ze aardig ja. Maar ik vermoed dat ik nu er wat langer over ga doen om de Copa Libertadores te winnen. 

@De Raam Ik kan nog niet echt zeggen of het leuk is, maar ik heb wel een mooie uitdaging te pakken op dit moment.

@ElMarcos Het is zeker een leuke club en ik hoop dat ik iets langer kan blijven dan 2 jaar.

@Dansmeister @MNie @Djurovski @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2027 - 2028

Ik ben niet ontevreden over de start bij mijn nieuwe club. Ik zal vooral dit seizoen eens zien wat er mogelijk is. Want verder heb ik geen idee hoe het allemaal gaat. Misschien maar eens kijken of we ergens wat leuke spelers erbij kunnen halen. Qua transfers is er weinig mogelijk. Maar goed het is niet anders. 

Deze maand spelen wij voor de Copa Sudamericana tegen Royal Pari, Estudiantes en Cobresal. We moeten alles winnen willen wij nog eerste worden in de poule. In de competitie spelen wij tegen Boston River en Cerro Largo FC. 

Nacional - Royal Pari Copa Sudamericana

65d4d2dd1a450-nacionalroyalpari1.png

65d4d2e6e3f62-nacionalroyalpari2.png

Estudiantes Nacional Copa Sudamericana

65d4d2f6bb35a-estudiantesnacional1.png

65d4d30a95978-estudiantesnacional2.png

Nacional - Cobresal Copa Sudamericana

65d4d316adf3d-nacionalcobresal.png

Mei

65d4d32c65e38-mei.png

Stand Competitie

65d4d33d3be2e-stand.png

Stand Campeonato

65d4d35943191-standkampioenschap.png

Stand Copa Sudamericana

65d4d3678fdc6-standsudamericana.png

@Dansmeister En dan ben ik nog maar net begonnen.

@Marius Ik ben tevreden over hoe het gaat.

@ElMarcos Het kan alleen maar beter gaan denk ik.

@Kyrill Nu er een sterke machine van maken.

@Djurovski In Egypte was ik klaar en met het Olympisch elftal het niet kunnen waar maken. Nu met Nacional een leuke club gevonden.

@Thomassje123 @De Raam @MNie @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites