Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65915cee5b88f-veroverdewererld.png

Seizoen 2023 - 2024

Mijn novelle met Manchester United zal binnenkort afgelopen zijn en daarom komt er een nieuwe novelle. Ik wil iets gaan doen waar ik echt lang mee bezig ben. Ik ga proberen om alle Champions Leagues te winnen. En dan zal ik dus alle continenten gaan aandoen. Huh alle continenten? Ja alle continenten. Ik ga pas het continent verlaten als ik de Champions League heb gewonnen. Om het voor mezelf ook leuk te houden mag ik wel switchen van land en club als het ergens niet lukt. Zo blijf ik bijvoorbeeld geen 10 jaar in hetzelfde land en bij dezelfde club. En ik kan meer prijzen zien te winnen. De Hexagon Challenge gaat dus van start. 

Mijn keus is gevallen op FC Twenty 11. Ik start wel in de hoogtse divisie. Wij zitten in de Southern League en de eerste drie gaan naar de Champions play-offs. Dat is mijn doel in het eerste seizoen. Het niveau is niet bijster hoog zag ik. Veel amateurs en weinig profspelers. Oftewel creatief zijn met spelers. Ik zal 4-2-3-1 gaan spelen, want dat vind ik wel een heerlijke taktiek.

Ik had zelf maar vier spelers dus er moeten wat jongens bij komen. En zowaar vond ik ook een Nederlander. En voor de liefhebbers van de Poke challenge ofzoiets. Hier zitten veel spelers die jullie zouden kunnen afvinken.

Er zijn ook alweer spelers vertrokken omdat ik volgens hun de keeperspositie niet heb verbeterd. Terwijl er drie keepers zijn. Ik heb ook al een aantal volgers getagd. 

Nu wel weer genoeg tekst. Want straks denken jullie dat ik ziek ben.  

Aanstelling

6591644201b1b-aanstelling.png

Introductie

6591644eda8ad-introductie.png

Welkom

659164639854a-welkom.png

Supportersprofiel

65916475f2944-supportersprofiel.png

Transfers in

6591649000463-transfersin.png

659164a3a0628-transfersin2.png

Selectie FC Twenty 11

659164bcf403d-selectie.png

Taktiek

659164eaceeee-taktiek.png

Loting Chatham Cup

65916504785e6-lotingchathamcup.png

Antwoorden op posts van users

@Marius @Kyrill @MNie @19CH98 @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6592931557ed4-veroverdewererld.png

Seizoen 2023 - 2024

Ik ben nu even bezig met de club en we hebben een lading spelers gehaald en nu moet ik er een team van maken. Ik wil me nu nog niet volledig met de club bezig te houden. Eerst dit seizoen zien wat er gebeurd. En dan zal ik met de club bezig zijn. De voorbereiding was al klaar en ik wilde er niets aan veranderen. Maar tijdens de voorbereiding kwam er bericht dat er een overname zit aan te komen en daar zit ik niet op te wachten. We spelen deze maand maar twee wedstrijden. We spelen tegen Cashmere United en Nomads.

Overname geruchten

659296ff7a96a-overname1.png

659297154e370-overname2.png

Voorbereiding

6592935970154-voorbereiding.png

FC Twenty 11 - Cashmere United Southern League

6592972699241-debuut.png

6592973d1041f-twentycasmere.png

Maart

65929753ab64b-maart.png

Stand Southern League

6592976eacf36-stand.png

Financien

6592977e986d5-financien.png

@MNie Het gaat een pittige uitdaging worden.

@Kyrill Ik zit in Nieuw-Zeeland en het is niet een LLM game. 

@Marius Ik snap de verwarring. Het lijkt erg op FC Twente. Ik kom veel namen van clubs tegen waar ik nooit van heb gehoord. Dat maakt het nu ook erg leuk.

@Djurovski Dankje.

@Vlonkie Dankje.

@De Raam Dankje. 

@Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voorbereiding was vlekkeloos maar dan start je met een nederlaag op speeldag 1. Op zich niet abnormaal natuurlijk, ik kan me voorstellen dat het nog wat zoeken is bij zo'n nieuwe club en competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik dacht dat je weer in een of andere lage klasse van Nederland ging spelen met die club naam ;c Succes met deze mooie challenge!

PS: Geen vaste tag graag, ik ga em lezen, maar die mentions bekijk ik toch niet meer de laatste tijd ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Ik heb nog steeds niet echt een idee wat ons niveau is. Daar zal ik deze maand wel achter gaan komen, want we gaan nu iets meer wedstrijden spelen deze maand. In de Chatham Cup gaan we spelen tegen Havelock North. Ze spelen lager dan ons dus dan zal hun niveau ook minder zijn. Ik heb daarom ook besloten om wat reserves laten spelen. In de Southern League gaan we spelen tegen Selwyn United, Coastal Spirit, Dunedin City Royals, Nelson Suburbs en Green Island. Wie kent ze niet?

FC Twenty 11 - Dunedin City Royals Southern League

659439a08d7bf-twentydunedin.png

April

659439b4270ec-april.png

Stand Southern League

659439c743732-stand.png

Loting Chatham Cup

659439d7c3502-lotingchathamcup.png

Overzicht manager

659439ecde809-overzicht.png

Financien

659439febf3ff-financien.png

@Marius Ik heb totaal geen idee wat het niveau is dus het is even zoeken.

@Kyrill ja het is even niet anders.

@Glenn08 Heerlijk zo verrassende naam.

@Djurovski Ze hebben hele rare namen. Er is zelfs een club die heet Stop out volgens mij.

@Vlonkie JA de Southern League loopt tot september en dan komt er een Champion Play-off.

@chrisje1993 Dankje.

@Tim Windt Het is zeker een mooie uitdaging.

@MNie @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Op dit moment loop ik gelijk met de game en zal na deze even niet updaten om zo wat meer tijd te hebben om wat updates te gaan maken.

We zijn lekker bezig en doen aardig mee voor de Champion play-offs. Dat is ook zeker mijn doel, want dan gaan intercontentinaal spelen. Deze maand gaan we spelen tegen Ferrymead Bays, Christchurch United, Nomads en Cashmere Tech. In de Chatham Cup gaan we spelen tegen Papatoetoe.

Christchurch United - FC Twenty 11 Southern League

6595874760af9-christchurchtwenty1.png

65958752ebaaf-christchurchtwenty2.png

Cashemere Tech - FC Twenty 11 Southern League

65958761dc127-cashmeretwenty.png

Mei

65958774d1fcc-mei.png

Stand Southern League

659587876ec38-stand.png

Loting Chatham Cup

6595879753ee1-lotingchadhamcup.png

Overzicht manager

659587abbe1c7-overzicht.png

Financien

659587bb6881d-financien.png

@chrisje1993 We zijn lekker bezig en ik ben tevreden.

@Marius Cashmere heeft die extra punten van ons nog, maar ik ben tevreden hoor.

@Djurovski Gelukkig niet. We hebben fijn gepresteerd.

@Vlonkie We scoren veel, maar krijgen ook vaak wat tegen .

@Tim Windt Dat gelijke spel was wel tegen de nummer één.

@Kyrill @MNie @Satioz @KayDeManaager @keano77

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites