delichris Gepost January 16 Author Share Gepost January 16 Seizoen 2024 - 2025 Helaas was Central Coast Mariners niets geworden. Ik heb ondertussen wel Angola, Algerije, Zuid-Afrika en Egypte ingeladen. Misschien dat daar een club voor me komt. Maar zover is het niet. We gaan eerst twee wedstrijden in de maand augustus afwerken. Cashmere Tech en Nomads zijn onze tegenstanders in de Southern League. Ook had ik nog wat transfers gedaan. Ik heb alleen maar versterkingen gehaald voor de basis. Er zal voor jullie vast één naam bekend zijn. Qua uitgaande transfers waren het er maar vier. Maar ik heb ze bijna allemaal kunnen vervangen. Transfers uit Transfers in FC Twenty 11 - Cashemere Tech Southern League Augustus Stand Southern League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik weet nog niet welk continent het gaat worden, maar ik zal zeker na dit seizoen vertrekken bij FC Twenty 11. @Kyrill Klopt. @MNie Daar is het zeker wachten op. @Marius Er zal vast een gekke voorzitter zijn die me wilt hebben. @Tim Windt Dat zou wel mooi zijn als dit gaat lukken. @Vlonkie @Djurovski @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 16 Share Gepost January 16 Lekekr hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 16 Share Gepost January 16 je blijft sterk presteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 16 Share Gepost January 16 Blijven winnen doe je in ieder geval. Dat kan je alleen maar interessant maken voor andere clubs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 16 Share Gepost January 16 Het draait als een tierelier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost January 17 Share Gepost January 17 Zolang je dit op de mat blijft zetten is er toch vast een club die met je in zee wilt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 17 Share Gepost January 17 Je haalt een lading bekende namen zeg.. uhhh oh nee die ken ik allemaal niet. Als je op deze manier door gaat kan het niet anders dan dat een club bij jou uit komt. Overwinning, overwinning, overwinning na overwinning, net Julius Ceaser. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 17 Author Share Gepost January 17 Seizoen 2024 - 2025 We gaan beginnen aan de play-offs. Het is ook meteen een drukke maand waar ik totaal niets van snap. Ze proppen gewoon zes wedstrijden heel dicht achter elkaar in de maand september. Om vervolgens maar twee wedstrijden in oktober te doen en de Chatham Cup finale is altijd eind november. Wat dat betreft moeten ze in Nieuw Zeeland maar een betere planner zoeken. We gaan dus de play-off wedstrijden behandelen. We spelen tegen Eastern Suburbs, Auckland City, Cashmere Tech, Wellington Olympic, Phoenix Reserves en Napier City Rovers. In de Chatham Cup spelen wij tegen Miramar Rangers. Eén ding zeg ik alvast. We moeten achtervolgen. Auckland City - FC Twenty 11 Champ play off Regional Premier FC Twenty 11 - Wellington Phoenix Reserves Champ play off Regional Premier September Stand Champ play off Regional Premier Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje. @Vlonkie Het gaat lekker inderdaad. @Marius Ik hoop het, want ik zoek wel aandachtig naar een nieuwe club. @Djurovski Ja het gaat heerlijk en nu moeten wij ons gaan bekronen. @Tim Windt Dat zou je haast wel zeggen. @MNie Alleen Lars Hutten was bekend denk ik. Wie weet dat ik naar Rome vertrek. @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Ongelukkig dat schema. Dan weet je dat het bijna onmogelijk is om alle punten te pakken. Gelukkig blijft de schade beperkt. Edited January 17 by Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 17 Share Gepost January 17 Gaat lekker, keertje verliezen is niks mis mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 17 Share Gepost January 17 Denk niet dat Cleopatra het leuk vind als je maar Rome trekt... of daarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost January 18 Share Gepost January 18 Een keer verliezen is geen schande, je blijft de punten aaneenrijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 18 Author Share Gepost January 18 Seizoen 2024 - 2025 We liggen op pole position voor een nieuwe landstitel, maar gaan we hem pakken? We spelen tegen Nelson Suburbs en Auckland United. En juist tegen Auckland United kunnen wij de titel eventueel gaan pakken. Ook spelen wij de halve finale van de Chatham Cup tegen Western Suburbs. Hopelijk wordt het een mooie maand voor ons. Nelson Suburbs - FC Twenty 11 Champ play off Regional Premier FC Twenty 11 - Auckland United Champ play off Regional Premier Oktober Stand Champ play off Regional Premier Affiche Chatham Cup finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ja we moeten wel vol aan de bak om de titel veilig te stellen. Dan weet je al dat we aardige tegenstand hadden. @Kyrill We moeten er wel vol voor gaan om de titel veilig te stellen. @MNie Als ik eerst naar Julius ga en dan naar Cleo wie weet . @Tim Windt Wel als het mij de titel kan kosten. @Vlonkie @Djurovski @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 18 Share Gepost January 18 Gaat erg goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 18 Share Gepost January 18 Overtuigend de titel over de streep getrokken! Nu nog een nieuwe dubbel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 18 Share Gepost January 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 19 Author Share Gepost January 19 Seizoen 2024 - 2025 Nog één wedstrijd en dan ga ik de deur dicht doen bij FC Twenty 11 en dan zie ik wel waar ik terecht ga komen. Maar eerst gaan we de finale van de Chatham Cup spelen tegen Auckland United. Je weet nog wel dat is die club waar wij de titel tegen wonnen. En het zou dus mooi zijn als wij ook nog eens de beker tegen ze gaan pakken. Aankondiging Chatham Cup finale Road to the final FC Twenty 11 Road to the final Auckland United Opstellingen FC Twenty 11 - Auckland United Chatham Cup finale Antwoorden op posts van users @Kyrill Klopt de tweede titel is binnen. @Marius Gelukkig de titel weten te winnen en nu hopen op de beker. @Vlonkie Dankje. @MNie @Tim Windt @Djurovski @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19 Share Gepost January 19 Gaat lekker, gefeliciteerd met de beker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost January 19 Share Gepost January 19 Heerlijk opnieuw de dubbel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 19 Share Gepost January 19 Afscheid door de grote poort met een beker! Benieuwd naar de volgende bestemming. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 19 Author Share Gepost January 19 Seizoen 2024 - 2025 Het waren twee mooie seizoenen en ik heb even vijf prijzen gepakt. Die vijf prijzen leveren mij 126 punten op. Maar daar gaat het mij niet om. Ik wil gewoon zes verschillende Champions League bekers winnen en alle andere prijzen zijn mooi meegenomen. Nu de laatste update met FC Twenty 11 over de feiten en statistieken. Morgen zal mijn nieuwe club bekend worden gemaakt. Terugblik Statistieken Individuele prijzen Financien Ontslag Antwoorden op posts van users @Kyrill Dit was mijn laatste prijs die ik gepakt heb in Nieuw Zeeland. @Tim Windt Het is zelfs de treble geworden. @Marius Dat zeker, maar welke club zal het gaan worden is nu nog een verrassing. @Vlonkie @MNie @Djurovski @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19 Share Gepost January 19 Ok, gaat lekker , gefeliciteerd met de treble Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 19 Share Gepost January 19 Mooi om zo veel spelers met zo'n groene gemiddelde beoordeling te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 19 Share Gepost January 19 Mooi afgesloten bij Twente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 2024 - 2025 De deur is dicht bij FC Twenty 11, maar waar gaat mijn toekomst liggen. Ik kreeg een aanbieding van Auckland United, maar dat zag ik niet zitten. Ik heb geen zin om nog een seizoen in Nieuw Zeeland te blijven. Anders had ik wel FC Twenty 11 onder mijn hoede gehad. MacArthur FC had hun manager ook ontslagen en ik mocht op gesprek komen. En ik maakte een reis naar Egypte. Ceramica Cleopatra had hun manager ook ontslagen en ook daar mocht ik op gesprek komen. Zowaar dus twee gesprekken en wat een kilometers gevlogen en dus aardig wat airmiles kunnen sparen. Nu is het dus de vraag welke club gaat het worden. Ach ik zeg het hier ook maar. MacArthur FC koos niet voor mij, maar voor een Australiër. Voor hun een gemiste kans, maar Cermica Cleopatra wilde mij dus wel hebben en ik heb getekend tot 2026. En ik stap dus ergens halverwege het seizoen in. De club ligt uit de Tiger Cup en ze staan gewoon zestiende. Ik moet ze behoeden aan degradatie. Dat gaat dus een aardige uitdaging worden. Transfers kan ik niet doen. Ik ga spelen net als bij FC Twenty 11. De 4-2-2-1. Ik vind het fijn om met deze taktiek te gaan spelen en ik kan in dit halve seizoen zien hoe het gaat in Egypte. Nieuwe baan? Aanstelling Cermica Cleopatra Introductie Welkom Doelstelling Selectie Cermica Cleopatra Stand WE Egyptian Premier League Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje. Het waren twee mooie jaren. @Marius Zo kan je wel zien dat wij de competitie ontgroeid zijn. Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen zonder mij. @Djurovski Twenty bedoel je . Dat is het zeker. @MNie @Tim Windt @Vlonkie @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts