Titan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Daarop aansluitend. De Beneluxchallenge is voltooid (zie novelle voor uitgebreide toelichting). +50, @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Heeft er iemand de savegame voor de laatste challenge? Is nog steeds onbeschikbaar om te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Op 22-3-2024 om 11:57 zei Lensherr: Heeft er iemand de savegame voor de laatste challenge? Is nog steeds onbeschikbaar om te downloaden. https://we.tl/t-xIJtfipOj8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 minuut geleden zei joostmakaay: https://we.tl/t-xIJtfipOj8 Dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 22 minuten geleden zei joostmakaay: https://we.tl/t-xIJtfipOj8 Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Hier ook begonnen met Heracles. Aanvallende tactiek met mentaliteit kamikaze en gewoon rammen met Instant Result. In het begin leuke uitslagen, maar in de competitie kakte het dus in. Via de Play-offs erin gebleven. Leuke wedstrijden voor de neutrale toeschouwer, maar een enorme toename van hartpatiënten in de regio Almelo. Dat zijn dan 25 punten @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers De Club of Pioneers is een wereldwijd netwerk van voetbalclubs die steeds de oudste (nog bestaande) voetbalclub van hun land zijn. Dit zijn doorgaans clubs met wisselend succes, enkele zijn afgezakt naar de amateurdivisies, anderen spelen nog wel op hoog niveau. Aan jullie om deze teams sportief succes te brengen. Het netwerk van de Club of Pioneers werd in 2013 opgericht door Sheffield FC, de oudste voetbalclub ter wereld. De voetbalclubs kunnen lid worden, ongeacht hun status (prof of amateurclub, het niveau waarop ze spelen), maar dienen de oudste voetbalclub van hun land te zijn. Het doel van de oprichting van de Club of Pioneers is het in kaart brengen van het pionierschap binnen het voetbal en de erfenis van ’the beautiful game’ te bewaren voor de toekomst. Het doel voor deze uitdaging is eenvoudig: win de nationale landstitel met een Club of Pioneers-lid. Beschikbare teams: Sheffield FC (Engeland), Wrexham AFC (Wales, actief in Engeland), Queen’s Park FC (Schotland), KB (Denemarken), FC St. Gallen (Zwitserland), Koninklijke HFC (Nederland), Cliftonville FC (Noord-Ierland), Royal Antwerp FC (België), Academica Coimbra (Portugal), North Shore United (Nieuw-Zeeland), BFC Germania (Duitsland), Mohun Bagan (India), Recreativo Huelva (Spanje), St. Georges (Malta), Albion (Uruguay), Tvøroyrar Bóltfelag (Farøer), Santiago Wanderers (Chili), Genoa (Italië), Odds BK (Noorwegen), Vienna FC (Oostenrijk), Fola Esch (Luxemburg), Ljuboten (Noord-Macedonië), Sveikata (Litouwen), Voorwaarts (Suriname), Libertas (San Marino). Let op dat voor een flink aantal ploegen additionele downloads uit de Steam-workshop benodigd zijn. Puntentelling: 10 punten – win de titel met een club dat nu op het hoogste niveau actief is 20 punten – win de titel met een club dat nu op het tweede niveau actief is 30 punten – win de titel met een club dat nu op het derde niveau actief is 40 punten – win de titel met een club dat nu op het vierde niveau (of lager) actief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Op 6-11-2023 om 07:19 zei neva: Het is vandaag 6 november, een bijzondere dag voor fans van Manchester United. In 1986 nam Sir Alex Ferguson op die dag namelijk het roer over bij the Red Devils. zij stonden op dat moment voorlaatste op het hoogste Engelse voetbalniveau. Toen de topcoach een kleine 27 jaar later afscheid nam was de prijzenkast een stuk voller dan bij zijn aankomst met onder meer meerdere Champions League titels. Eenzelfde karwei staat jou te wachten in deze uitdaging. De uitdaging De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de volgende prijzen minstens moet pakken: – 13x Premier League – 10x Community Shield – 5x FA Cup – 4x League Cup – 2x UEFA Champions League – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Daarnaast zijn er nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je eerste successen moeten komen. Dit zijn er vier en ook deze zijn geïnspireerd op de Schot. Deze zijn hieronder in een overzichtelijke opsomming weergeven. – Behaal in maximaal vier seizoenen je eerste beker, Sir Alex won in 1989/90 zijn eerste FA Cup – Behaal in maximaal zeven seizoenen je eerste landstitel, Sir Alex won in 1992/93 zijn eerste landstitel – Behaal in maximaal acht seizoenen je eerste Premier League dubbel/FA Cup, Sir Alex deed dit in 1993/94 – Behaal in maximaal dertien seizoenen je eerste triple van Premier League/FA Cup/Champions League. In het legendarische seizoen 1998/99 lukt dit Sir Alex ook. Puntentelling Elke uitdaging die wij posten in het uitdagingen en prestaties forumgedeelte levert punten op voor de Hall of Fame. Wanneer je een uitdaging afrondt kan je je punten verzilveren door screenshots te laten zien in het desbetreffende topic en @19CH98 te taggen. Voor deze uitdaging kan je maximaal 120 punten verdienen. Dit doe je door in 27 seizoenen Sir Alex Ferguson te evenaren met de door jouw gemanagede club én alle checkpoints onderweg te behalen. Voor elk checkpoint onderweg dat je niet weet te behalen gaan er 25 punten van je score af. Extra uitdaging Mocht deze uitdaging nog uitdagender voor jezelf willen maken kan je jezelf ook nog de volgende restricties opleggen om helemaal in de huid van de legendarische Schot te treden: – Maak zoveel mogelijk gebruik van je eigen jeugdopleiding, Sir Alex Ferguson had onder meer de legendarische Class of 92 tot zijn beschikking met onder meer Beckham, Giggs, Scholes en Neville. – Doe geen zaken met je rivalen. Mocht je Manchester United zijn dan vallen daar ploegen als Liverpool en Manchester City onder. – Trek maximaal 8 spelers aan per seizoen. Ferguson heeft nooit meer dan 8 spelers in een seizoen gehaald naar de club. Mocht je deze uitdaging (of een andere) willen aangaan vergeet dan zeker niet je voortgang te delen op ons forum. Veel plezier en succes! Ik dacht hier al eens een post gemaakt te hebben, maar ben deze challenge een aantal maanden geleden begonnen. Bottom at Christmas challenge 2023/2024 - seizoen 1 Ietwat geholpen door de gecalculeerde puntenaftrek, stond gevallen subtopper Everton op 6 november 2023 op de voorlaatste plaats, waar ik op dat moment niet geheel rouwig om was. Direct hoopvol nieuws na mijn aanstelling, want: Ging helaas niet door, dus blijgemaakt met een dood vogeltje. Wat gelukkig nog altijd beter is dan doodgemaakt met een blij vogeltje. Na een goed seizoenseinde weten we op een 10e plaats te finishen, met de in de winterstop aangetrokken Martin Baturina als absolute katalysator. Bottom at Christmas challenge 2024/2025 - seizoen 2 Een seizoen wat we bovenin meedraaien zonder al te veel noemenswaardige uitschieters, maar in ieder geval op de plekken waar Everton naar mijn mening hoort mee te draaien. Van Goodison Park wordt aan het einde van het seizoen afscheid genomen. Doordat de resultaten van andere Engelse teams in de Champions League dusdanig succesvol zijn, kwalificeren we ons met een 6e plaats voor de Champions League. Zo speelt bijna de helft van de teams in Engeland in Europa. Money rules the world... In de eerste twee seizoenen nog geen prijzen kunnen afvinken, maar de selectie is inmiddels behoorlijk versterkt. Volgend jaar maar eens zien hoe we in Europa mee kunnen draaien. 30 april bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Bottom at Christmas challenge 2025/2026 - seizoen 3 Eigenlijk begon het seizoen al wel voortvarend, vanaf het begin draaiden we mee in de top 5. Ik had het persoonlijk leuk gevonden als we een beker zouden winnen dit seizoen, verder nog niet echt verwachtingen voor pas mijn derde seizoen. Halverwege het seizoen staan we op een verrassende 3e plaats in de Premier League. We hebben dan al een aantal zware lotingen in de nationale cups overleefd (ik zal de screenshots een stukje verder invoegen) en ook in de Champions League League Phase staan we er goed tussen, op een plek die overwintering garandeert. Op dat moment raakt één van mijn sterkhouders, Nicolas Pepe (ex-Arsenal) ontevreden omdat ik een bod uit de zandbak afwijs. Ik besluit een tweede bod succesvol te onderhandelen en zodoende vertrekt hij. Pepe had een onwaarschijnlijk sterke eerste seizoenshelft en heeft mijn huid regelmatig gered met late doelpunten of een belangrijke rake penalty. Inmiddels verdient hij 800.000 € in de week en dat kon hij bij Everton niet verdienen. Ik weet een viertal spelers aan te trekken om mijn tweede seizoenshelft wat meer gestalte te geven en dat zorgt er voor dat we een boost krijgen in de vorm van frisse energie en frisse spelers. De selectie was wat krap (ook ingegeven door een gering aantal zelf-opgeleide spelers), met name in Champions League duels. Het maakt dat we een hele goede reeks neerzetten vanaf de jaarwisseling, waarin we Man City uitschakelen in de League Cup, Liverpool in de FA Cup en daarnaast nog een aantal eclatante overwinningen weten te noteren in de competitie. Zo gebeurt het dat we eind februari al voor onze eerste cup kunnen gaan: En met succes! Angstgegner Tottenham wordt met moeite verslagen. De eerste beker is binnen. In de Champions League weten we ook ver te komen - pas in de halve finale stuiten we op PSG waar we de heenwedstrijd verliezen door een o-lie-domme rode kaart van Amadou Onana in de eerste helft en bij een 0-0 stand, waar we er met 3-0 vanaf gaan. Dit blijkt niet te repareren in de terugwedstrijd en zo strandt ons Europese avontuur in de halve finale. Dan blijven slechts de competitie en de FA Cup over. Ik zal de spanning doorbreken - we winnen ze allebei. Nummer 2 Tottenham boekt in de competitie goede resultaten, maar met slechts een enkele overwinning in de laatste 6 wedstrijden maakten ze nooit een kans (het programma lootte ze met o.a. Arsenal, Chelsea, Liverpool en Man Utd in de laatste 6 wedstrijden). De FA Cup gaat gewonnen tegen Man Utd, wat onder leiding van Arne Slot een middelmatig seizoen draait en 6e wordt. En zo zijn de eerste prijzen binnen! De selectie kent wat bekende namen en opkomende talenten: Dat maakt samenvattend de resultaten van de eerste drie seizoenen onderstaand: – 13x Premier League - I – 10x Community Shield – 5x FA Cup - I – 4x League Cup - I – 2x UEFA Champions League – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Daarnaast zijn er nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je eerste successen moeten komen. Dit zijn er vier en ook deze zijn geïnspireerd op de Schot. Deze zijn hieronder in een overzichtelijke opsomming weergeven. – Behaal in maximaal vier seizoenen je eerste beker, Sir Alex won in 1989/90 zijn eerste FA Cup – Behaal in maximaal zeven seizoenen je eerste landstitel, Sir Alex won in 1992/93 zijn eerste landstitel – Behaal in maximaal acht seizoenen je eerste Premier League dubbel/FA Cup, Sir Alex deed dit in 1993/94 – Behaal in maximaal dertien seizoenen je eerste triple van Premier League/FA Cup/Champions League. In het legendarische seizoen 1998/99 lukt dit Sir Alex ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Uitdaging van de Maand: Het droom-EK Het einde van het clubseizoen nadert, wat dit jaar betekent dat het Europees Kampioenschap er aan zit te komen. Voor de fans weer een spannende tijd, waarin de Oranjevlaggen, de Brulshirts en de knaloranje Vuvuzela's weer boven komen drijven. Ook voor de voetballers een spannende tijd, want wie zit er bij en wie valt net buiten de boot? En zijn er zelfs spelers die hun debuut mogelijk kunnen maken op een groot toernooi? In deze uitdaging gaan we de Oranjedroom van een heel hoop spelers uit laten komen... Uitdaging De uitdaging is simpel uitgelegd, maar lastig uit te voeren. Het grote doel is namelijk dat je de controle neemt over het Nederlands elftal, je plaatst voor het EK voetbal (of je download onze save en begint direct aan het EK) en jouw ideale EK-selectie samenstelt. Dat klinkt nog niet heel uitdagend, maar we leggen uiteraard wel een restrictie op: je mag het EK namelijk alleen aanvangen met debutanten. Hoe kunnen de Oranjegroentjes zich houden tegenover de ervaring en kwaliteit van de grote landen? En wie worden jouw sleutelspelers? Regels Heel simpel: bij het indienen van jouw Oranje-selectie mogen er alleen spelers geselecteerd worden die nog geen A-interlands voor het Nederlands Elftal hebben gespeeld. Vervolgens dien je op het EK zo ver mogelijk te komen. Verder de standaardregeltjes: niet valsspelen. De challenge loopt tot direct na de EK-finale of direct na uitschakeling. Puntentelling Voor elke challenge zijn punten te verdienen, welke variëren aan de hand van de moeilijkheidsgraad van de uitdaging. Voor deze uitdaging zijn de punten als volgt: Haal de halve finale van het EK: 10 punten Haal de finale van het EK: 25 punten Win het EK: 50 punten Het Droom-EK.fm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Deze maar eens even snel gespeeld op een avondje. De selectie waarmee ik het ging doen waren de volgende mannen: Botman, Zirkzee, Frimpongen Summerville waren de namen waar ik eigenlijk het meeste van verwachtte. Matusiwa als sloper op het middenveld en Timber ernaast om het spel te verdelen. Van Hecke als compagnon van Botman en Hato als een behoudende linksback. Zirkzee zette ik op 10 omdat je hier niemand hebt en je aardig wat redelijke spitsen hebt voor deze challenge. Manhoef en Flemming wisselden af als hangende rechtsbuiten. Brobbey en Piroe hebben de helft van de wedstrijden gespeeld want Brobbey was geregeld moe. Dit gold overigens ook voor Timber en Hato. Hamer en Meijer hebben daar ook hun minuten gemaakt. Het speelschema was tot de kwartfinale prima te doen. Wij zaten in een poule met Servie, Schotland en Portugal. Zonder tegendoelpunten en met 8 doelpunten voor werden wij eerste met 9 punten in de groep. Denemarken wachtte in de tweede ronde. Wij kwamen vroeg op voorsprong maar door een rode kaart van invaller Piroe in de 63e minuut werd het toch nog nagelbijten. Maar wij gingen door. Spannend werd het ook in de kwartfinale. Deze moesten we overleven voor de eerste punten van de challenge. Het was ook echt overleven. Engeland was vele malen beter, maar toen er na 90 en 120 minuten te spelen nog steeds een 3-3 op het scorebord stond mochten we het vanaf 11 meter gaan beslissen. Mount en Botman mistten bij de eerste 5. De enige persoon die hierna nog mistte was een 10e penaltynemer. Dit was Benjamin White. Matusiwa, de enige veldspeler die dus nog geen penalty had genomen, deed dat niet en zo stonden wij in de halve finale van het EK. Dit zijn de eerste 10 punten @neva. Om het puntentotaal naar 25 te brengen moesten we afrekenen met Italie. Dit ging eigenlijk makkelijker dan verwacht. In de 31e minuut opende Brobbey de score. Tot hier was er eigenlijk vrij weinig gebeurd. Ook na rust ging het zo door. Vanaf minuut 60 brak de wedstrijd eigenlijk pas open. Wij een paar kansjes, de Italianen een paar kansjes. De Italianen waren ietsjes gevaarlijker maar tot levensgrote kansen kwamen zij niet. Wij wel. In de 96e minuut werd de bal namelijk op de stip gelegd en kregen wij een penalty. Emanuel Emegha, die mocht invallen omdat ik vergeten was om Piroe weer bij de selectie te halen, faalde niet en zo wonnen wij 2-0 van Italie en staan wij in de finale. Dat zijn al 25 punten @neva. Dan de finale. Een derby in de finale. Gelukkig was het niet tegen Dutisland maar mochten wij het opnemen tegen Belgie. Toch een vrij verrassende finale als je het mij vraagt. Natuurlijk heeft Belgie wereldtoppers, maar achterin is zeker wat te halen. In de eerste helft zijn wij overduidelijk de betere partij. Wij hebben een levensgrote kans met Summerville en in de 36e minuut lijken wij weer een kans te krijgen. Dit wordt voorkomen met een overtreding en omdat dit in de 16 is mag Piroe aanleggen vanaf 11 meter. Hij faalt niet en zo komen wij op een 0-1 voorsprong! Wij lijken de rust ook te gaan halen met deze voorsprong want Belgie heeft eigenlijk nog geen kans gehad. Veel kansen hebben zij niet nodig blijkt, want Openda schiet vlak voor rust de gelijkmaker binnen met hun eerste kans. Zo zijn wij weer terug bij af. In de tweede helft krijgen wij direct weer wat kansjes maar die weten wij niet te benutten. De rest van de wedstrijd is het vrij saai. Op wat kleine kansjes en schoten na gebeurt er niets en moeten wij dus weer verlengen. Ook in de verlenging gaat het zoals de tweede helft. Er gebeurt gewoon bijna niets en dan weet je hoe het gaat eindigen. Wij moeten het weer vanaf 11 meter gaan bepalen. Lukaku begint en schiet over. Wat een begin voor ons. Kerk legt aan en ook hij mist. Wat een deceptie. Hierna weet Carrasco te scoren en is het de beurt aan Flemming. Ook hij faalt en zo kijken wij tegen een achterstand aan. De Bruyne scoort, Borbby scoort, Doku scoort en dan ligt de druk bij Botman. Hij moet scoren om ons in de race te houden. Hij blijft kalm, kiest en hoek en scoort. Dan ligt de druk toch ineens bij Meunier. Scoort hij dan wint Belgie het EK. Mist hij en dan maken wij weer een kans. Meunier neemt de aanloop, schiet de bal in de linkerhoek. Maarten Paes gaat naar de linkerhoek, maar de bal is helaas zo goed ingeschoten dat hij onhoudbaar is. Wij verliezen nu wel met strafschoppen en stranden dus in de finale. Het blijft bij de 25 punten voor het bereiken van de finale @neva. Als dit in het echt gebeurt dan kan die forum denk ik opgedoekt worden. Gelukkig gaan Kerk en Flemming niet mee naar het EK in het echt. Totaal onverwacht eigenlijk dat ik de finale wist te halen. Tegen Engeland hadden wij er al lang uit moeten vliegen. Toch is het zuur dat je de finale dan verliest terwijl je eigenlijk de betere partij bent. Maar het is nou eenmaal zo. Ik heb me meer vermaakt met deze challenge dan ik had verwacht eigenlijk. De selectie samenstellen en de spelers zoeken die in aanmerking kunnen komen maakte het best interessant. Nooit verwacht dat ik een EK zou gaan spelen met Flemming, Obispo en Matusiwa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Super vet verslag Bas en een fraaie score uiteindelijk! Jammer dat het kwartje net verkeerd viel in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Uitdaging van de Maand: Het droom-EK Wat was het een genot om alle spelers uit te gaan zoeken voor deze challenge. Natuurlijk zijn er de logische namen met Jeremie Frimpong, Joshua Zirkzee, Sven Botman en Brian Brobbey, maar in mijn selectie zaten ook wel aparte namen denk ik met Glenn Bijl, Gijs Smal en Dirk Proper. We speelden met een 4-1-2-1-2, dus geen flankspelers, vandaar de hoeveelheid aan middenvelders die ik nodig had in mijn selectie. De eerste wedstrijd op het EK liep eigenlijk perfect. Na drie minuten kwamen we al op voorsprong door Brobbey. In de 30e minuut scoorde Joshua Zirkzee en in de 62e minuut maakte Gustavo Hamer er 0-3 van. Perfecte start. Daarna een bizarre wedstrijd tegen Schotland. In de 84e minuut stond het nog 1-1. In de 85e minuut maakte Brian Brobbey de 2-1, in de 86e minuut scoorde David Turnbull de 2-2. Drie minuten later schoot Isaac Babadi ons weer op voorsprong. En dan diep in de blessuretijd in de 96e minuut maakte Ryan Fraser er weer 3-3 van. Helaas. Tegen Portugal zaten we totaal anders in de wedstrijd. We wisten zesmaal te scoren, tweemaal Hamer, 1x Timber, 1x Babadi, 1x Frimpong, 1x Zirkzee. Hierdoor werden we eerste in onze poule. Onze volgende tegenstander was Denemarken. Ook tegen Denemarken kwamen we uiterst sterk uit de startblokken. Ook wel geholpen door het feit dat Braithwaite in de 3e minuut al een rode kaart kreeg. In de 8e minuut maakte Hamer er 1-0 van en in de 10e minuut verdubbelde Brobbey de voorsprong. Dan wist Flemming nog de 3-0 erin te schieten voor rust. De tweede helft was redelijk saai, maar helaas voor Paes wist Norgaard nog de 3-1 erin te prikken, maar goed we zijn door! En toen kwam er een sterke tegenstander uit de koker, Spanje. Ook in deze wedstrijd kwamen we op een 1-0 voorsprong door Sven Botman. Maar Morata wist in de 49e minuut de Spanjaarden weer op gelijke hoogte te zetten. Toen was er een kleine periode waarin we twee doelpunten wisten te maken. In de 66e minuut maakte Brobbey er 2-1 van en in de 70e minuut maakte Flemming er zelfs 3-1 van. Wederom was daar de dekselse Morata er om de 3-2 erin te schieten. Gelukkig voor ons wist Flemming zijn tweede van de wedstrijd te maken en ons op deze manier naar de halve finale te schieten. Dat is dus +10 voor de Hall of Fame. In de halve finale hadden we qua loting heel veel geluk, we moesten het op gaan nemen tegen Polen. Een tegenstander die toch wel te verslaan lijkt op het eerste oog. En gelukkig was dat ook zo. Na 15 minuten stond het 2-0 voor Nederland met goals van Flemming en Timber. In de tweede helft wisten Thijs Dallinga en Sven Botman hun namen ook nog op het scorebord te zetten en hierdoor wisten wij onszelf te plaatsen voor de finale. +25 punten voor de Hall of Fame. In de finale traden we aan tegen Frankrijk. Toch wel, samen met Engeland, zeker in FM, de beste ploegen in het spel. En dat bleek ook tijdens de wedstrijd. Onze spelers waren totaal niet opgewassen tegen wat Frankrijk te bieden had. Elk schot vloog tussen de palen. Na 16 minuten stond het al 3-0 voor de Fransen. En toen kreeg Antoine Griezmann het nog op zn heupen. Die scoorde in de 43e minuut en in de 45+2e minuut om er nog voor rust 5-0 van te maken. In de tweede helft hebben we nog wel wat geprobeerd, maar in de 73e minuut wist Griezmann zijn hattrick compleet te maken en zo de stand op 6-0 te zetten. Helaas. Toch een mooie run geweest met zo'n selectie en zeker de overwinningen op Spanje en Portugal kan ik koesteren. Conclusie: +25 punten voor de Hall of Fame @neva Topscorers voor Nederland tijdens het EK: Spoiler Gustavo Hamer - 4 Zian Flemming - 4 Joshua Zirkzee - 3 Brian Brobbey - 3 Jeremie Frimpong - 2 Isaac Babadi - 2 Quinten Timber - 2 Sven Botman - 2 Thijs Dallinga - 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Even deze challenge tussendoor meegepakt en wonder boven wonder nog kampioen geworden ook. Vooral de zege op Frankrijk was compleet gestolen in de slotfase, maar daar hoor je me verder niet over Verbruggen, Hartman, Van de Ven, Van Hecke, Botman, Frimpong, Hamer, Ekkelenkamp, Van Bommel, Summerville en Zirkzee hebben alle wedstrijden gespeeld. Ook Timber, Reijnders, Manhoef (6), Mauro Júnior, Piroe (4), Maatsen (3), St. Juste (2), Hato en Kerk (1) hebben hun inbreng gehad. Paes, Olij, Fitz-Jim, Babadi, Milambo en Brobbey hebben het avontuur meegemaakt maar wachten helaas voor hen nog steeds op hun debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 9 uur geleden zei Tim': Hartman, Wow hoe had Hartman nog geen interlands bij jou? Heb ik die helemaal over het hoofd gezien in de of heb je je eigen game geladen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Wow hoe had Hartman nog geen interlands bij jou? Heb ik die helemaal over het hoofd gezien in de of heb je je eigen game geladen? Ik heb een nieuwe game ingeladen, want ik was bang dat spelers als Verbruggen, Hartman, Van de Ven, Botman, Frimpong, Timber en Reijnders anders al interlands gespeeld hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni https://manutd.nl/uitdaging-van-de-maand-de-pentagon-hexagon-challenge-voor-landenteams/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 1 uur geleden zei neva: https://manutd.nl/uitdaging-van-de-maand-de-pentagon-hexagon-challenge-voor-landenteams/ Een challenge die ik graag wil doen! Hoe zit het met personen die bijvoorbeeld, al verder in een save zitten en willen starten? Ik heb met mijn Hexagon voor clubs even wat gehopt tussen jeugdelftallen en kleine landen, maar daarna vanaf Syrië gehouden aan de regels (niet wisselen van continent). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zojuist zei FMNOOB: Een challenge die ik graag wil doen! Hoe zit het met personen die bijvoorbeeld, al verder in een save zitten en willen starten? Ik heb met mijn Hexagon voor clubs even wat gehopt tussen jeugdelftallen en kleine landen, maar daarna vanaf Syrië gehouden aan de regels (niet wisselen van continent). Dat is natuurlijk geen enkel probleem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) Gehaald voor 75 punten Wil je de screenshots zien? WK + Azië Cup met Indonesië WK + Afrika Cup met Egypte EK met Italië Gold Cup met Martinique Copa America met Argentinië OFC kan nog, dus als dat lukt, kom ik er op terug. @Titan 10 juni bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Debutantenbal Philip Brittijn als basisspeler in de EK-finale, wie had dat ooit gedacht +50. What's next? WK met louter KKD-spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Tussenstand voor de nieuwe maand-challenge Azië Cup met Saudi Arabië Spoiler Copa America + WK met Argentinië Spoiler Ondertussen coach van Frankrijk om het EK te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Nummer drie is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Op 13-5-2024 om 00:42 zei neva: Uitdaging van de Maand: Het droom-EK Het einde van het clubseizoen nadert, wat dit jaar betekent dat het Europees Kampioenschap er aan zit te komen. Voor de fans weer een spannende tijd, waarin de Oranjevlaggen, de Brulshirts en de knaloranje Vuvuzela's weer boven komen drijven. Ook voor de voetballers een spannende tijd, want wie zit er bij en wie valt net buiten de boot? En zijn er zelfs spelers die hun debuut mogelijk kunnen maken op een groot toernooi? In deze uitdaging gaan we de Oranjedroom van een heel hoop spelers uit laten komen... Uitdaging De uitdaging is simpel uitgelegd, maar lastig uit te voeren. Het grote doel is namelijk dat je de controle neemt over het Nederlands elftal, je plaatst voor het EK voetbal (of je download onze save en begint direct aan het EK) en jouw ideale EK-selectie samenstelt. Dat klinkt nog niet heel uitdagend, maar we leggen uiteraard wel een restrictie op: je mag het EK namelijk alleen aanvangen met debutanten. Hoe kunnen de Oranjegroentjes zich houden tegenover de ervaring en kwaliteit van de grote landen? En wie worden jouw sleutelspelers? Regels Heel simpel: bij het indienen van jouw Oranje-selectie mogen er alleen spelers geselecteerd worden die nog geen A-interlands voor het Nederlands Elftal hebben gespeeld. Vervolgens dien je op het EK zo ver mogelijk te komen. Verder de standaardregeltjes: niet valsspelen. De challenge loopt tot direct na de EK-finale of direct na uitschakeling. Puntentelling Voor elke challenge zijn punten te verdienen, welke variëren aan de hand van de moeilijkheidsgraad van de uitdaging. Voor deze uitdaging zijn de punten als volgt: Haal de halve finale van het EK: 10 punten Haal de finale van het EK: 25 punten Win het EK: 50 punten Het Droom-EK.fm 37.75 MB · 9 downloads Deze ook maar even afgerond! In totaal drie keer verloren van Frankrijk, waaronder ook in de groepsfase (waardoor we ons als nummer drie ternauwernood wisten te kwalificeren in een groep waar Oostenrijk de nummer twee was). Uiteindelijk verslaan ze ons in de finale, wat 25 punten betekent. @neva Onderstaand de selectie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Nummer 4 voor de Hexagon voor landen is binnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten