FMNOOB Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli De droom - Het EK Mijn droomselectie: Zoals je ziet heb ik wat spelers met andere nationaliteiten overgehaald om voor ons te spelen. Ik zag toen een Spanjaard met de naam Gerrit. Met z'n naam moet je gewoon voor Nederland uitkomen. Spoiler Het resultaat. In het begin niet tevreden en toen maar mentaliteit kamikaze gedaan. . Was bang dat Italië het einde zou zijn, maar deze ploeg werd steeds beter. Dat zijn dan 50 punten @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Spoiler Pentagon is binnen. Nu nog Nieuw-Zeeland voor de Hexagon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus @neva Bottom at Christmas en Bottom at Easter zijn niet meer beschikbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: @neva Bottom at Christmas en Bottom at Easter zijn niet meer beschikbaar? De uitdagingen wel, je kan ook zelf simmen natuurlijk. Ik zal later vandaag of morgen kijken of ik de games weer kan uploaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 minuut geleden zei neva: De uitdagingen wel, je kan ook zelf simmen natuurlijk. Ik zal later vandaag of morgen kijken of ik de games weer kan uploaden. Cheerio, maar ik verveel me en ik wilde wat korte dingetjes tussendoor gaan doen dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: Cheerio, maar ik verveel me en ik wilde wat korte dingetjes tussendoor gaan doen dit weekend. Ik kijk zo wel even als ik thuis ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 32 minuten geleden zei Nom de Guerre: Cheerio, maar ik verveel me en ik wilde wat korte dingetjes tussendoor gaan doen dit weekend. https://we.tl/t-HHlmQiOYoV Easter. Christmas heb ik niet meer, daar zal ik t.z.t een nieuwe voor maken eventueel. Maar niet meer vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 56 minuten geleden zei neva: https://we.tl/t-HHlmQiOYoV Easter. Christmas heb ik niet meer, daar zal ik t.z.t een nieuwe voor maken eventueel. Maar niet meer vandaag Hartelijk dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Dat droom-EK dus. De voorselectie, waarvan uiteindelijk alleen Piroe is afgevallen. In de oefenwedstrijden finetunen en tweaken, daarna vlammen. +50 @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Wat voor a- 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Dat droom-EK dus. De voorselectie, waarvan uiteindelijk alleen Piroe is afgevallen. In de oefenwedstrijden finetunen en tweaken, daarna vlammen. +50 @Titan symmetrisch knutselwerk had je hier voor in elkaar geknutseld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 6 uur geleden zei SpartaPiet: Wat voor a- symmetrisch knutselwerk had je hier voor in elkaar geknutseld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september In 2052 is het zover. De Hexagon voor landenteams is ook binnen! @Titan en @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september (bewerkt) Uitdaging van de maand: de laatste periode Uitdaging van de maand: de laatste periode - Managers United (manutd.nl) De Laatste Periode.fm 9 september bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 4 uur geleden zei Titan: Uitdaging van de maand: de laatste periode Uitdaging van de maand: de laatste periode - Managers United (manutd.nl) De Laatste Periode.fm 43.2 MB · 2 downloads Tien puntjes hier. In de laatste wedstrijd breekt mijn keeper in minuut 90+4 zijn pols bij een 3-2 voorsprong bij ADO, dat moest winnen om te promoveren. Veldspeler op doel en met tien man verder. Een hoekschop in 90+5 (volgend op de redding die een gebroken pols opleverde) en een vrije trap in 90+8 later staat het 4-3. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Lullig zeg, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Kut Haags kwartiertje ook. Tot welke datum moest je ongeveer op vakantie gaan? Leuke korte challenge die ik wellicht deze week ook wel even ga proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 14 minuten geleden zei Gert: Kut Haags kwartiertje ook. Tot welke datum moest je ongeveer op vakantie gaan? Leuke korte challenge die ik wellicht deze week ook wel even ga proberen. Periode 4 start op 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Zelfde save als Titan, maar het resultaat in de laatste wedstrijd is anders. Na drie wedstrijden en 5 punten gaf ik het op, maar daarna kwam een bijna perfectie reeks. ADO op een gelijkspel gehouden en daardoor die periodetitel binnen. In de play-offs waren we thuis ijzersterk en daardoor konden we met een goedgevoel naar de tegenstander toe. Nou, zelfs in de finale flikten we het tegen RKC. We mogen de eredivisie in!!!!! Vooral Baeten mogen we bedanken. Die scoorde 15 doelpunten in 13 wedstrijden! Dat zijn dan 50 punten @Titan Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Ik zie nu pas die FC Eindhoven savegame staan die je kunt downloaden. Ga die maar kiezen ook. Weinig verwachtingen hier, maar leuke korte uitdaging om even me in te storten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Succes, Gert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Helaas niet gelukt. Maar wel geprobeerd wat gelukkig ook wat puntjes waard is. ( @Titan ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Update: Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Mag je ook nog die van vorige maanden spelen of tellen die niet meer mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Je mag ze allemaal gewoon spelen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Top Kan wel wat uitdagingen gebruiken om deze laatste FM24 maanden te volbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten