Vreven Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari @Satyr Bedankt! Onverwacht maar zeker niet ongewenst, deze mooie score. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Einde van een slechte editie. Wel probs voor winnaar en organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Mijn voorspelling dat Satyr en Fabian geen punten aan mij zouden geven is toch uitgekomen, daarom dacht ik dat het nog enorm spannend ging worden Geweldige editie voor mij persoonlijk dus bedankt aan iedereen voor de stemmen en ook een leuke strijd met @Chiemel. Ik had je het zeker gegund Chiem. Verder ook een vlekkeloze organisatie van onze host @Urbeto. Elke update een leuke tekst met hier en daar een grapje. Leuk! Hopelijk is @Titan klaar voor de nieuwe editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Uiteraard. Van harte voor @Bogatyr en goed georganiseerd door @Urbeto. Laat die nieuwe editie maar komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Voorlaatste, I like it! Proficiat aan de winnaar. Was niet mijn winnaar, maar het volk heeft nou eenmaal gesproken. Top organisatie ook weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Die sla ik over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Dank voor de organisatie! Zelf al blij zat dat ik niet laatste ben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Thnx voor organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Tweede plek! Dikke prima na een langere reeksnmet matige resultaten. Gefeliciteerd @Bogatyr en bedankt @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Een geslaagde editie voor mijn Deense tweetal! Ik zal een dezer dagen het nieuwe topic openen Dank voor de organisatie, @Urbeto, welke vlekkeloos was. Uiteraard proficiat aan @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 7e plek ben ik tevreden mee, na trage start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Felicitaties @Bogatyr en dank voor de vlotte organisatie @Urbeto Op naar de volgende. Me eens goed bezinnen over wat ik inzend want de ganse tijd onderaan is ook maar triest 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Gefeliciteerd met de zege @Bogatyr en natuurlijk bedankt voor de organisatie @Urbeto Ik zal het er voor mijn eigen inzending maar op houden dat mensen Rusland geen eerlijke kans geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Bedankt voor de organisatie @Urbeto en @Bogatyr duidelijk de terechte winnaar. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari @Satyr Dank voor de punten waarmee we toch nog het linkerrijtje in worden geschote! En bedankt @Urbeto weer voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Dank voor de organisatie! En gefeliciteerd met de overwinning. 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Nog bedankt voor de organisatie @Urbeto en nog proficiat met je overwinning @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Nog bedankt voor de 12 punten @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten