Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Heerlijk Karel, wat een team! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Lekker begonnen aan het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 heerlijk team en ook gewoon sterk begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) Als enige nog ongeslagen in de PL, en strikerless thuis van PSG gewonnen! Verder maar 0.4 goal tegen per duel, na 10 PL duels! Het gaat erg lekker PL: Wolves-Arsenal 0-2: Door goals van Turner en Wiggett wonnen we met 0-2 bij Wolves. Spoiler Leeds- Arsenal 1-2: Uit bij Leeds is 1/3 gespeelde duels tot dusver die we strikerless speelde. Dit was de 2e, de 1e werd met 0-1 bij Paok gewonnen in de CL. 3e was PSG thuis 2-1. Hier wonnen we na 1-0 achter door Luvumbo door goals van Bellingham 1-1 en Alvarez 1-2 in 91e minuut. Spoiler Schema: De enige ''nederlaag'' is ook de nederlaag waar ik op hoopte. Toen ik op vakantie was verloren we in de Carabao Cup met 2-0 bijj Newcastle!! Yesss, die hebben we namelijk vorig seizoen al gewonnen. En ik vind dat overbodig veel wedstrijden en vermoeidheid voor onze spelers en selectie. Daarnaast hebben we afgelopen zomer ook al WK clubs gespeeld, Community Shield, Europese Supercup en dan nu in lopend seizoen PL, CL en Fa Cup, kunnen we de rust momenten goed gebruiken. Spoiler Stand: 2e en als we thuis van Everton winnen naderen we koploper Liverpool op 1 punt. Dat was vrij recent nog 6 punten. Spoiler CL: Sporting Portugal- Arsenal 1-2: Sporting werd geSportingd door Arsenal. Ze kwamen door Goyerkes op 1-1 maar via Belliingham 1-1 en Sesko in 90+8e minuut uit een kopgoal, via een corner wonnen we hier met 1-2 hihi. Hele late maar terechte zege. Spoiler Arsenal-PSG 2-1: Speelde heellang defensief maar leverde 0-1 op via Vinicius JR vanaf AMR ipv AML bij PSG. Toen we over gingen op Balanced in wat de standaard instelling, van deze strikerless taktiek is kwamen we via Yamal op 1-1 en via Roony op winnende 2-1. Wat een heerlijke zege. Hiermee hebben we nu 2x gewonnen van PSG en 5 verloren head to head. Spoiler Stand CL: In de CL staan we 4e met 12 punten na 5 duels. Spoiler Selectie/nieuws etc: De top 50 beste spelers in de wereld: Daarvan is de nummer 1 Oshimen van Arsenal en nummer 2 Jude Bellingham ook. Zie screen daaronder weer, nummer 25 is Caicedo en nummer 44 Davies en nummer 45 is Upamecano Spoiler screen 2 hierover: Spoiler Speler uitgelicht Lamine Yamal: Niet alleen maakte Yamal vanaf de CAM/10 een goal tegen PSG! In de PL 6 duels en CL 3 duels basis en 1x invaller heeft Yamal al 3 assists in de CL en 4 in de PL. En gesorteerd op average rating laatste 5 duels, van 7.56 Spoiler Data hub statistieken: We scoren 2.0 doelpunten per duel en krijgen er maar 0.40 per duel tegen. Verder is oa onze tackle won ratio 80.29% en shots on target 48.74% Spoiler Screen 2 datahub: We krijgen 12.90 fouls tegen per duel, maken 22.40 dribble's per duel en hebben cross completion van 21.78% Spoiler Screen 3 en laatste screen datahub: We hebben 6 shutouts tot dusver finial fird passes attempt per game 51.50 En onze expected goals against is 0.78 Spoiler Selectie gesorteerd op average rating laatste 5 duels: Spoiler Selectie gesoteerd op doelpunten: Rijkhoff bovenaan met 8 goals, die is uitgeleend aan OGC Nice. Verder Oshimen 8, Sesko 6 en Alvarez 5 oa. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Keeza: Thnx maat thnx!! Vind ik ook delichris: Thnx maat thnx, vind ik ook. En het gaat alleen maar nog beter ELMarcos: Thnx maat thnx!! Spoiler Spoiler 18 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Goed bezig hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Strikerless kan heel leuk zijn! Ik hoop dat je er veel succes mee zal hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Dit gaat lekker tot op heden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Je bent lekker onderweg hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Auteur Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Inmiddels niet meer ongeslagen. December was erg goede maand met oa verlies bij Spurs en winst thuis op Liverpool en Manchester United. In ieder geval 4 top duels gespeeld, en doen nog volop mee om de titel! Nieuwe zelf van Google Afbeeldingen geplukte banner: PL: Wedstrijden: Uit bij Chelsea verloor Arsenal als laatste PL team, voor het eerst hun eerste competitieduel van dit seizoen. Nkunku scoorde 1-0 voor Chelsea, Angelo maakte de 2-0 en Roony Bardghji maakte na 80 minuten de 2-1, maar meer goals voor Arsenal volgde er helaas niet. Wij waren niet goed genoeg, maar dat was Chelsea in feite ook niet bepaald. Spoiler Arsenal-Liverpool 2-1: Via Darwin Nunez kwam Liverpool 0-1 voor, Sesko rond minuut 70/80 maakte de 1-1, Jude Bellingham maakte na 82 na een schitterende teamgoal de winnende 2-1 voor Arsenal. Het is een terechte zege voor ons/Arsenal. Hieronder de prachtige aanval/opzet/goal die leidde tot de 2-1 van Jude Bellingham leidde. Football Manager 2024 2023-12-19 14-40-14.mp4 Spoiler Spurs-Arsenal 2-1: Dat we net als Chelsea,ook bij Spurs verloren was helemaal al zuur. xG 2.02 over xG 0.46 Sesko maakte voor de rust de 0-1 voor ons, na rust scoorde Romero en Betancur voor Spurs. Teleurstellende wedstrijd en uitslag. Spoiler Arsenal-Manchester United 3-1: Hier waren wij dan weer erg fortuinlijk om met 3-1 van Manchester United te winnen. Vooral omdat Meslier penalty van Rashford tegenhield, zij een eigen goal scoorde, en wij met 2 schoten op doel, dus toch 3x wisten te scoren, waren wij heel erg efficient en effectief. DIogo Costa heeft bewezen dit duel waarom ik er goed aan gedaan heb, hem voor heel veel geld aan The Reds te verkopen. Hij kwam tot een 6.0 en in feite onze 2e keeper Meslier kwam tot een 7.7 Verder scoorde voo rons nog Wiggett en Sesko(alweer) en scoorde voor United Hojlund. Spoiler Schema: November leverde al 4 duels en 4 zeges op. December in alle competie's zorgde voor 6 groene bolletjes, 1 geel bolletje en 2 rode bolletjes maar. We zijn deze maand wel eens flink pijnlijker en gehavender uitgekomen. Spoiler Stand: Liverpool 1e met 19 duels en 46 punten, Arsenal ruimschoots 2e met 42 punten na 18 duels. Onze eerst volgende wedstrijd is 1 januari , Newcastle United uit. Een MUST-WIN in de titelstrijd. Spoiler CL: Dortmund-Arsenal 3-3: Sesko met een hattrick oa met goal in de 69e minuut hihihi en voor Dortmund scoorde Malen 2x en Daranville 1x. Wij waren xG wise lichtelijk beter maar al met al, terechte puntendeling. Spoiler Geen screen van de stand maar staan 9e met 13 punten na 6 duels, en hebben alleen nog Qarabag en Celtic thuis. Celtic moeten niet te makkelijk over denken staan gelijk achter ons 10e, met 12 punten. Toch ga ik wel vanuit we ze kunnen en moeten verslaan. Statistieken: Selectie gesorteerd op average rating: En ook dan is het een goed nieuws show met maar liefst 22 spelers Spoiler Even geen screen, toen we nog ongeslagen waren heb ik om nieuw contract gevraagd, gekregen en getekend. Mijn contract bij Arsenal loopt nu tot en met 30 juni 2034! Januari 2030 staat voor de deur mijn plan/missie/visie voor de club: *Niemand kopen *Spelers ongeacht de leeftijd die nu al regelmatig spelen of daar voor in aanmerking kopen, boden afwijzen ongeacht hoe hoog, desnoods riskeer maar dat ze ongelukkig zijn *Ook geen fringe/impact/emergency backups verkopen hooguit uitlenen of uitlenen met optionele optie tot koop *Het nog 100 miljoen TB+ aanpassen voor nieuwe contracten, voor spelers waarvan mijn staf en ik vinden dat ze het verdienen *Er zijn nu al veel spelers met wanted icoontje zoals oa 1e keeper Restes, Yamal, Borgia, Harwood, Skelly en meer maar plan is en blijft alles naar prullenbak te verwijzen qua boden. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. glennix: Thnx maatje thnx vind ik ook Rrrood: Thnx maatje, ja tot dusver wel 3/4 duels gewonnen delichris: Thnx maat idd ja, zeg dat ElMarcos: Thnx maat Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 20 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Lekker bezig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nog altijd zeer goed bezig zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2023 Auteur Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Inmiddels 1e met 4 punten boven Liverpool. Liverpool vroege CL uitschakeling al te pakken, twijfel of ik daar blij mee moet zijn of teleurgesteld in? Verder niemand gekocht en verkocht in januari, werkelijk behoorlijk wat boden afgewezen, en Oshimen bijna voor 74 miljoen verkocht aan Real, toch op tijd stekker eruitgetrokken!! PL: Wedstrijden: Manchester City- Arsenal 3-0: We schoten geen 1x op doel helaas, toch hadden we hogere xG en verloren we 3-0 bij City door oa goal van Ibanez en eigengoal van Diomande. Niet getreurerd het was onze enige nederlaag van de laatste 2 maanden. Spoiler Southampton-Arsenal 0-5: Twee goals Sesko oa en Wiggett tegen zijn oude werkgever, zorgde voor klinkende 0-5 zege van Arsenal uit bij The Saints. Spoiler Aston Villa-Arsenal 0-2: We waren niet heel veel beter dan laagvlieger Villa(plek 14) maar wonnen door goals van Alvarez en Oshimen Spoiler Schema: Met 12 zeges en 1 nederlaag, zijn de maanden Januari en Februari gewoon weg perfect en fantastisch gegaan voor Arsenal. Het gaat erg voortvarend. Spoiler Stand: 1e in de stand met 4 punten voor op nummer 2 Liverpool. En Sesko al 4x man of the match, hoogste average rating 7.47 en met 17 PL goals, 2e in het klassement achter Haaland met 20 goals. Ik wil niet jinxen./reverse jinxen maar ben erg blij we dit seizoen iig in de PL, thuis voor als nog ongeslagen zijn. Spoiler CL: Arsenal-Celtic 3-0: Spoiler Arsenal-Qarabag 4-2(geen screen) Liverpool in de CL: De reden dat ik dit bespreek is als volgt... Aan de ene kant is er met Liverpool een darkhorse uit de CL geknikkerd door Bergamo... En dan hoeven we niet meer eventueel tegen ze te spelen in de CL. Aan de andere kant betekent ze hun spelers vaker kunnen rusten, in de PL titelstrijd die tussen ons en Liverpool aan de gang is. En voor de Engelse coefficentie is het nadeliger maar die staat Engeland toch 1e, ik wil vooral Arsenal wij zelf de CL winnen of iig zover mogelijk komen, wat de rest doet maakt me niet zoveel uit. Hieronder je kan zien dat Liverpool in beide duels tegen Atalanta vroeg rood kreeg en zo 3-2 en 1-3 verloor. Atalanta -Liverpool 3-2: Spoiler Liverpool-Atalanta 1-3: Spoiler Speler uitgelicht: Alesandro Borgia: Kwam vorig seizoen voor 66 miljoen van As Roma. Speelde dat seizoen 15 duels, en heeft dit seizoen al 20 duels gespeeld. Hij is uitgelicht omdat hij beste vorm van de laatste 5 duels heeft van een 7.48 Spoiler Spoiler Hier zijn vorm overzicht: Zijn beste duel was 2 februari tegen Westham 2 assists en een 8.7 Spoiler Transfers: Er zijn veel boden afgewezen en oa Lewis is boos hij niet naar Bayern mocht, en Skelly is boos dat hij niet naar Real Madrid mocht. Enige transfer wel gedaan is, is van 20 jarige Portugeze cv die komende zomer gratis overkomt van Familicao Hij luistert naar de naam Luis Navio. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Dankjewel!! ELMarcos: Thnx en is alleen maar nog beter op geworden!! 21 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Lekker bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Kijk! Dit is nog eens goed gaan! Gewoon eerste . Europees ga je lekker. Wat wil je nog meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2023 Auteur Share Geplaatst 22 december 2023 Kampioen en de trebble gewonnen!! Helaas nog steeds niet de CL gewonnen! Kratje bier en bloemen naar Everton & Wayne Rooney, hun manager! CL: Geen screens. Maar bij de laatste 16 kregen we Dortmund uit 1-1 en thuis 1-0 winst. Kwartfinale Everton, thuis 5-0 winst en uit maar 2-1 verlies, en dus ruimschoots door met 2-6 winst over twee duels. In de halve finale eerst Fc Barcelona thuis 2-2, uit kreeg Andy Harwood in 1e helft al rood, dat was het begin van het einde, er werd met 6-0 verloren van Frenkie de Jong & Co PL: Deze wedstrijd Liverpool-Everton 1-2 Ik was aanwezig bij dit duel om hardop te juichen, roepen en joelen voor Everton, en Liverpool zenuwachtig te maken. En dat lukte Everton won met 1-2 door goals van Jankovic en Jackson. Spoiler Heeft er voor gezorgd niet Liverpool maar Arsenal als koploper aan speeldag 38 begon!! Speeldag 38: Arsenal-Newcastle United 2-0: Skelly met de 1-0 al na 7 minuten en wie anders dit seizoen dan Sesko met de 2-0 na 49 minuten. Omdat Everton won bij Liverpool, was voor onszelf winnen genoeg om kampioen te worden, en maakte het niet uit dat Liverpool bij Forest won. Daarmee zijn we kampioen!! En hebben we na 7 seizoenen iig 3 PL titels, EL titel en dit seizoen al Community Shield en Europese Supercup gewonnen, waardoor we trebble winnaars zijn! De Carabao Cup is tot dusver ook 2x gewonnenen de Community Shield al keer eerder. Wat resteert is de CL, Fa Cup en WK voor Clubs. Spoiler De feestvierende spelers en managers: Spoiler Eindstand: Spoiler xG table: Daar is Liverpool wel 1e geworden en wij 2e, gelukkig is deze niet bepalend en beslissend haha. Spoiler Stand met details als goals tegen(slechts 27 voor ons) Spoiler Schema: Mei was wel pijnlijke maand met nederlagen tegen Liverpool uit 1-0, Barcelona uit 6-0 en uit bij United 2-0. Maart was geweldig en ongeslagen. Door thuis winsten op Spurs en Newcastle, en met hulp van Everton, zijn we toch kampioen geworden!! Spoiler Selectie gesorteerd op goals: Met 34 goals en 4 assists(waarvan 26 goals in de PL) heeft Benjamin Sesko het voortouw genomen, in onze PL winst/strijd, na het vertrek van Ferguson. Oshimen die bijna verkocht was voor 77 miljoen hebben we gelukkig gehouden en kwam tot 23 goals en 4 assists. Maar ik moet wel gaan beseffen we deze komende zomer misschien paar jasjes figuurlijk moeten gaan uitdoen. Wordt erg getrokken aan jongens als Yamal en Skelly en meer spelers is enorme interesse voor. Spoiler Selectie gesorteerd op assists: Hier staat Lamine Yamal bovenaan met 15 assists. Gevolgd door Davies 11 en Gavi 10. Spoiler De PL stand op basis thuisduels: Dit seizoen waren we thuis geniaal met 18 zeges en 1 gelijkspel dat heeft er voor gezorgd we kampioen zijn geworden. Liverpool was thuis kwetsbaarder met begin van seizoen al 1-2 verlies tegen Aston Villa en het al eerder genoemde, thuisverlies tegen Everton op speeldag 37. Spoiler De uitstand: Hier staat Liverpool bovenaan, boeiend wij zijn kampioen hahaah en zij niet. Spoiler Dit was het dan weer, komende update een intermezzo met een interview, voor nu nog geen idee hoe en wat. Morgen werken van 18:00-00:00 en zondag kerst, ik weet nog niet wanneer nieuwe update komt, sowieso zit ik op max 1-2 updates per dag, zo niet minder. Hele fijn feestdagen, kerst en weekend iedereen!! @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx maat vind ik ook Djurovski: Thnx maatje vind ik ook ElMarcos: Thnx maatje thnx. Nog meer wil is een keer de CL winnen maar blijven proberen!! Heel blij met de titel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Gefeliciteerd. Knap seizoen hoor mooie ontknoping ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Gefeliciteerd. Het was een mooi seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Wederom een zeer mooi en succesvol seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Auteur Share Geplaatst 25 december 2023 Intermezzo + wel ook hoe het in de PL en CL gaat: Een Interviewer van NU.nl , interviewt Kyrill Goosseff de manager van Arsenal Henk(de Interviewer):Kyrill je bent nu al bijna halverwege seizoen 8 met Arsenal, maar nog steeds geen CL gewonnen waar gaat het toch steeds mis, in jouw ogen? Kyrill(de manager): Hoi Henk, bedankt voor deze in mijn ogen erg goede en terechte vraag. We hebben achtereenvolgens halve finale CL gehaald, finale ,kwartfinale,laatste 16, finale, EL winst en halve finale . Het is en blijft een knockout systeem natuurlijk. Maar toch baal ik er zelf ook goed van , hoor Henk 100% zelf, misschien nog wel meer dan de spelers. Ik zit hier al bijna 9 jaar, en de selectie is heel anders dan in seizoen 1 tot en met 3. Maar we kunnen ook niet zeggen we helemaal niks gepresteerd hebben in de CL, verre van met 2 verloren finale's en 2x halve finale. Henk: Ja dat is allemaal waar natuurlijk. Maar je hebt wel voor 3.2 miljard aan spelers gekocht in bijna 9 jaar, en voor 3.15 miljard ter waarde aan spelers verkocht. En is niet alsof jullie geen prijzen winnen 3x de PL gewonnen 2x de Carabao Cup en 3x Community Shield oa. Wat zouden jullie als team, manager, spelers en bestuur nog beter kunnen doen? Kyrill: Er vol voor gaan.Vorig seizoen hadden we gruwelijke pech en was ook gewoon stom dat Andy Harwood rood pakte uit bij Barcelona, dat leverde ons een 6-0 pak rammel op, helaas. Nu gaan we voortaan maar vanaf de afvalronde's/KO systeem vaker belangrijke spelers rusten zoals bv Sesko, Bellingham, Gavi en Vlahovic het PL duel,vlak voordat we een heel belangrijk CL duel gaan spelen. Henk: Kyrill wil je nog wat toevoegen/zeggen aan al die miljoenen fans van Arsenal in Engeland, Europa en wereldwijd? Kyril: Blijf geduldig we doen echt onze best, dat zie je iedere wedstrijd terug. Ik ben van plan hier 12-15 jaar te blijven of langer. Ik wil de CL minstens 2x winnen voor ik ooit ga nadenken over weggaan/stoppen. Zolang bestuur mij in functie houdt, ga ik helemaal nergens heen. En onwijs bedankt voor jullie support en het vertrouwen, de club is nergens zonders jullie, en de spelers en ik zijn jullie ook enorm dankbaar. PL: Wedstrijden: Arsenal-Norwich City 6-0: Dit was niet eens tegen degradatie kandidaat maar thuis tegen de nummer 11, iig op dat moment in de stand. Oa door 2 goals en 2 assists van Gavi, goals van Sesko en Hato wonnen we met maar liefst 6-0 van Norwich City. Spoiler Arsenal-Chelsea 3-3: 3-3 is een terechte uitslag tussen Arsenal en Chelsea. xG 1.09 om 1.14 en 5 schoten en 4 op doel en 11 schoten en 7 op doel voor Chelsea. Voor hun scoorde Jones, Angelo en Mills, voor ons scoorde Bardghji, Elliot en Diomande. Spoiler Crystal Palace-Arsenal 2-5: Uit bij Crystal Palace mistte Sesko een penalty maar wonnen we toch met 2-5 oa door ook een goal van Sesko, goals van Bardghj, Vlahovic en Dembele. We waren vele malen beter dan onze stadsgenoot en wonnen verdiend. Spoiler Nieuws bericht over dat we 8 duels op rij ongeslagen waren: 8 duels op rij ongeslagen is altijd mooi/fijn/goed nieuws. Spoiler Schema: Oktober was de perfecte maand met 3 duels en 3 zeges. September bracht nederlagen in de Carabao Cup en CL (5-3 uit bij PSG kan gebeuren natuurlijk) verder ongeslagen in de PL. November veel gelijk gespeeld en uiteindelijk een nederlaag in de PL 2-0 uit bij Evertoon door oa eigengoal van Upamecano. Spoiler Stand: Stand staan we helaas 5e maar het verschil met Fulham en Everton is 3 punten, en nummer 2 United ook slechts 4 punten. Met maar 2 nederlagen na 13 duels, verliezen we weinig , alleen 5 gelijke spelen tov 6 zeges maar, is tevaak gelijk gespeeld in mijn ogen, we moeten gewoon vaker winnen en desnoods vaker verliezen. Het doel bij het bestuur is plaatsen voor de CL en kwartfinale CL halen, dus we liggen nog steeds natuurlijk op koers, en we staan pas aan de vooravond van de december maand. Maar overpresteren en dan vooral in de CL hopelijk die winnnen, is altijd mooi en welkom, uiteraard. Spoiler Stand PL en CL samen: Na de 0-1 zege bij Leverkusen dat hun 1e nederlaag en puntverlie was, zijn we naar plek 10 gestegen met 10 punten na 5 duels. Spoiler CL: Geen screen maar werd eerder al 0-0 bij Celtic gespeeld en 5-3 verlies uit bij PSG. Ook was er in de CL 2-0 winst op Liverpool en 4-1 winst op Inter thuis. Bayer Leverkusen- Arsenal 0-1: Vlahovic met de enige en dus winnende treffer na 6 minuten. Spoiler Transfers: In:(geen screens van spelers profielen sorry) Vlahovic kwam voor max 132 miljoen van Jvuentus Seimen kwam voor 88 miljoen van Stuggart Valverde kwam voor 56 miljoen van Real Madrid Verder kwam al de volegnde spelers gratis: Joey Veerman, Wade Muscat, MIka Marmol Junio Kroupi, Lutsharel Geertruida, Noni Madueke, Luis Navio, Ousmane Dembele. Van dit rijtje is Veerman niet ingeschrreven, Muscat ook niet, is Marmol uitgelelend aan PSG. En in willekeurige volgorde spelen Dembele, Geertruida Madueke, Kroupi en Navio meer dan eens nu al tijdje lang , duels voor het eerste van Arsenal en zijn ze zeker en meerwaarde in ieder geval Dembele, Geertruida en Madueke. Grappig om nogmaals aan te geven. Jarengeleden waren we ook al voor Geertruida in de race toen vroeg hij 88 miljoen salaris, zijn vorige zandbak club gaf hem 55 miljoen per jaar, bij ons doet ie het voor ''slechts'' 18 miljoen euro per jaar en daar ben ik zeer blij mee, en tevreden over. Tot slot Nypan werd geleend met optionele tot koop van 77 miljoen en die is tijdje geleden ook al gelicht, hij komt per janauri defenintief over van Liverpool. Overzicht: Spoiler Uit: Restes hadden we 2 jaar geleden gratis aangetrokken van Toulouse nu is hij voor 88-122 miljoen doorverkocht aan Fc Barcelona. Katjing, zijn vervanger is Dennis Seimen geworden met als backup/2e keeper Meslier die we al hadden. Oshimen is voor 67-91 miljoen ook verkocht aan Barcelona. Hij was al bijna 32 en ook hij kwam ooit gratis naar Arsenal. Rico Lewis is voor max 62 miljoen aan Bayern Munchen verkocht, en is met winst verkocht omdat hij ons oooit rond de 50 miljoen kostte van City. Callum Ramage kwam voor 14 miljoen en is voor 32 miljoen aan Juventus verkocht. Op de screen van vorig seizoen is te zien , dat Lamine Yamal voor 184 miljoen maximaal aan rivaal Manchester United is verkocht. Dat is een flinke winst op 99 mijoen aankooppprijs. NIET met winst verkocht: Caicedo kwam voor 105 miljoen en is voor 89 miljoen aan Napoli verkocht. We hebben hem geprobeerd hem voor 107 miljoen of meer te verkopen helaas neit gelukt. Joe Gomez was al iets van 33 en kwam voor 45 miljoen en is voor 25.5 miljoen en dus met verleis aan Al-NAssr verkocht Screen overzicht vorig seizoen nog: Spoiler Selectie gesorteerd op meest gespeelde duels: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Thnx voor de likes Mark Hughes, Rrrood en Glennix!! Djurovski: Thnx maat thnx! Vind ik ook! delichris: Thnx maat thnx helemaal mee eens. ELMarcos: Thnx maat thnx zeg dat ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Gaat niet verkeerd maatje; hopelijk kan je knallen in de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Een leuke update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Leuk gedaan met Henkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Auteur Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) 9 0 2 In alle competitie's hebben we de laatste 11 duels, 9x gewonnen en 2x verloren. PL: Wedstrijden: Arsenal-Westham 5-0: Door twee goals van Sesko en twee van invaller Schjelderup wonnen we met 5-0 van Westham thuis. Spoiler Arsenal-Spurs 5-1: Dit was voor het duel begon de nummer 4 tegen de nubmmer 12. En dat verschil was te zien ook op het veld! Gavi, Vlahovic, Bellinngham twee maal, en Davies scoorde voor ons. Diaz scoorde voor Spurs uit een penalty voor SPurs, heerlijke zege zeg. Spoiler Liverpool-Arsenal 4-1: We gingen hier nog zo mooi met 0-0 de rust in, in de 2e helft werden we gesloopt helaas. Twee goals van Van Persie en goals van Roque en Szobszlai won Liverpool met 4-1, voor ons deed Gavi wat terug met de 3-1. Spoiler Southampton-Arsenal 0-2: Door goals van Valverde en Vlahovic wonnen we met 0-2 bij Southampton aka The Saints. Spoiler Schema: 2-0 verlies bij Everton maar dat wisten jullie al, verder dus 4-1 bij Liverpool, dat was het qua nederlagen. 5-0 winst op Westham, 3-0 uit bij Blackburn, 1-0 uit bij Newcastle en meer. We hebben dit seizoen tot dusver in alle competities , maar liefst 6 duels gespeeld waarbij we 4,5 of 6 goals hebben gescoord!! Spoiler Stand: Spoiler WEER kampioen gaat heel pittig worden maar staan nu wel stevig, in onze zetel op plek 3. En Sesko , Gavi en Valverde zijn vertegenwoordigd bij beste spelers van de PL met oa meeste goals, hoogste ratng en meeste assists. CL Atalanta Bergamo- Arsenal 0-6: Atalanta staat rond plek 30/31 dat neemt niet weg , dat het CL is en blijft. En dan is een 0-6 overwinning gewoon meer dan keurig/goed. En het feit dat Vlahovic maar liefst 5x scoorde deze wedstrijd, is al helemal indrukwekkend. Gaat het Dusan nog lukken later dit seizoen, om misschien 6x of 7x in een CL of PL duel te scoren? Spoiler Speler uitgelicht: Dusan Vlahovic!! Zijn profiel/attributen: Spoiler Zijn recent form: Spoiler Ik heb Dusan Vlahovic uitgelicht om meerdere redenen; oa vanwege het feit hij in de CL in 2 duels basis en 1x invaller al 6 doelpunten heeft gemaakt, in de PL al 5 goals en 4 asssists, in 12 duels basis en 1x als invaller. Ook omdat hij vorm heeft van 8.10 over de laatste 5 duels, en average rating van 7.24 over dit hele seizoen. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood welkom bij deze novelle, en veel plezier met alles tot dusver en eventueel bijlezen @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Rrrood: Thnx maat en dat hebben we tot nu toe gedaan hehe, oa 0-6 winst bij Atalanta! delichris: Thnx maat Djurovski: Thnx maat vind ik ook. 27 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Gaat lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten