Tim Windt Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Opnieuw een sterke maand ook al is die zeperd tegen Norwich wat onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 GTST Evan Ferguson style! Spelers verkocht, niemand aangekocht , huurspelers terug gehaald en meer! Welkom bij weer een nieuwe update! Dit weekend moet ik beide dagen werken, en heb ik morgenavond ook een puq quiz oa, grote kans dit mijn laatste update is tot maandag. Veel plezier en alvast bedankt voor jullie tijd, het lezen, reacties en de eventuele likes. PL: Schema: Vooral heel veel groene bolletjes. 1/2 gele bolletjes Coventry thuis was door mijn assistent Albert gedaan. Spoiler Paar wedstrijden uitgelicht/besproken: Manchester City- Arsenal 2-2: Oshimen scoorde 2x voor ons maar pakte ook rood, na keiharde tackle op ex-teamgenoot Kvicha Kvartskhelia. Maar niet met 2 goals en rode kaart Oshimen, was de man of the match/ held maar Diogo Costa onze keeper. HIj pakte een 8,7 omdat hij een penalty van de eerder genoemde Kvicha. Arsenal wist ondanks met 10 man te spelen, en pingel tegen de houden, knap 2-2 te spelen bij City, en daar mogen we gelukkig mee zijn, City was het betere team ook al met 11vs11. Spoiler De North Londen-Derby gaan we natuurlijk uitlichten! Arsenal-Spurs 3-1: Popestclu was voor de wedstrijd niet heel aardig over mij en Arsenal. Ik was voor het duel begon wel redelijk mild voor hem en Spurs. Na de winst was ik dan weer hard voor hem, en hij mild voor mij, en gaf hij toe hij een ei op zijn gezicht had, en ik mentaal sterker ben als coach dan hij dacht. De wedstrijd dan, we kwamen achter door een penalty van Maddison, na hands van Davies. 2 goals van Roony Bardghji waarvan vooral de 2e heel mooi was, zorgde er voor dat we met 2-1 voorsprong de rust in gingen. Na rust scoorde invaller Evan Ferguson nog de 3-1. En daarmee kwam nummer 5 Spurs alweer tot hun 10e PL nederlaag in 25 duels, blijven wij op 4 nederlagen steken, en behaalde we alweer onze 17e PL zege van dit seizoen na 24 duels. Spoiler Everton-Arsenal 0-3: Wayne Rooney en zijn spelers wonnen de 1e slag in Londen verdiend met 1-2. Nu wonnen wij terecht maar iets wat geflatteerd met 0-3 door goals van Caicedo, Gavi en Roony. Daarmee pakte we plek 1 weer terug, met een duel minder gespeeld. Spoiler Stand: We staan 4 punten voor op nummers 2 en 3 United en Everton, met een due minder gespeeld. Dat is een logisch gevolg van de laatste 8 PL wedstrijden , 7x winnen en 1x gelijk te spelen. Concurrenten die ik net noemde, hadden in januari ieder 2 PL nederlagen moeten incasseren. Spoiler CL: Arsenal-BMG 7-0: De goals gingen er glad in tegen Gladbach en Arsenal won met maar liefst 7-0. Gladbach kreeg in de 60e minuut rood via Ko Itakura maar toen stond het al 3-0 voor ons, en erna volgde duds nog 4 goals. Met een 9.7 , 1 assist en 6 key passes was Alphonso Davies de man of the match. Ferguson scoorde 2x en bv verdedigers Bastoni en Diomande ieder ook 1x. Spoiler Ook werd er 2-0 van Galatasaray gewonnen. We werden uiteindelijk 10e en gaan tussenronde spelen daarin moeten we eerst uit bij PSV en later thuis. Transfers: In: Niemand We draaien dit seizoen verlies van 200 miljoen en het bestuur heeft ons TB en SB van bv 80 miljoen naar 0 teruggedraaid. Mijn doel van niemand kopen deze winter is gelukt. Wel hebben we spelers verkocht zie hieronder, maar dat verdiende TB is aangepast voor meer SB , zo heeft oa Diogo Costa nieuw contract getekend voor 4 of 5 jaar, voor 12 miljoen per jaar. Maar dat is heel fijn en schappelijk want dat had hij min of meer al Wel vond ik dat Miles Lewis-Skelly te weinig speelde bij Mallorca. Hij is teruggeroepen van loan deal van Mallorca, naar Londen. Ook is Ethan Nwaneri teruggehaald van loan deal(even geen idee welke club) Zij zullen net als Brooke-Norton Cuffy zo nu en dan basis gaan staan/spelen en invalbeurten maken voor het 1e. Uit: Jadon Sancho had maar lage squad status fringe player of emergency backup , toch bleef hij regel matig klagen om speeltijd, en zo weinig speelde hij niet eens. We betalen helft van zijn salaris door maar hij is voor 42.5 miljoen aan Atletico Madrid verkocht, mooie winstje voor Arsenal, op zijn 34 miljoen aankoopprijs. Bayern Munchen wou ook Evan Ferguson kopen, dat hebben we resoluut afgewezen. Evan heeft een unhappy icoontje omdat ie boos is, hij niet naar Bayern mocht gaan. Het goede nieuws is wel, dat Evan Ferguson heeft geaccepteerd na wat overtuiging, dat vraagprijs van 274 miljoen euro voor hem schappelijk/aanvaardbaar is. En waar ik al heel vaak bijna 80-90% selectie unhappy icoontje heeft omdat we iemand verkocht hebben, hebben ze nu bijna allemaal een AIMG icoontje, dat ze blij zijn dat Evan Ferguson niet verkocht is Dit was een bruggetje, want we hebben wel iemand anders aan Bayern verkocht. Jurrien Timber kwam dreigen met considering options aka transfer vrij weggaan; nou dan ga je in mijn boek gelijk zsm verkocht worden. En dat is gelukt Bayern Munchen heeft 60 miljoen voor Timber, Jurrien betaald aan ons Arsenal. Overzicht: Ik ga /doe voortaan minder overzicht, met ''real world'' is transfer history overzicht niet goed genoeg en niet toerijkend. Interview& speler uitgelicht gecombineerd: Diogo Costa: Attributen/profiel: Diogo Costa is uitgelicht om de volgende redenen; Hij is inmiddels 4.5 ster CA en PA, hield een pingel uit bij City en heeft in de PL en CL samen al 11 cleansheets. KG(de manager Kyrill Goosseff): Diogo, dankjewel dat je even de tijd wou nemen voor dit interview/gesprekje, voor al die aardige en toffe mensen van Managers United. DC(Diogo Costa de eerste keeper van Arsenal): Ja natuurlijk gaffer, graag gedaan KG: Diogo om te beginnen, jij bent mijn 1e FM keeper die gewoon erg goed doet als Sweeper Keeper, heb ik tot dusver slechte sweeper keeper's gehad of ben jij gewoon zo goed? DC: Hahahahha ik denk beetje van beide, nee serieus. Het gaat goed, ik kijk ook altijd naar wat er beter kan. Maar ik ben niet iemand die tegen zichzelf en andere zegt ik goed doe, dat houd ik voor mezelf, tenzij andere erover beginnen/ernaar vragen zoals in dit geval. En ja ik ben blij dat het nu goed gaat als Sweeper Keeper Support. Dat is/was wel eens anders geweest, u heeft me niet voor niks meer dan eens ook als Goalkeeper(defend opgesteld). Ik kan natuurlijk niet spreken voor je andere keepers zoals bv Henderson of hiervoor Ramsdale KG: Dat is helemaal waar Diogo. Je penalty tegen van Kvicha van City, hoe je die pakte, kan je daar wat meer over vertellen, want die ging echt onwijs de linker hoek in voor hem , en rechts voor jou. DC: Ja klopt, ik was klein beetje nerveus, ook omdat we al met 10 man speelde. Ik heb wel eens Kvicha zijn penalty's zien nemen op Youtube, ik gokte ver in de hoek, dus ik ging snel erheen en zodoende pakte ik hem. KG: Ja echt uitstekend gedaan met 8.7 en man of the match als gevolg. Wat vind je van het feit we ook Rafael Luis in de selectie hebben landgenoot van je, en dat Fabio Vieira teruggeroepen is van leen bij Barcelona? DC: Ik ben iemand die zich sowieso altijd overal wel aanpast. We hebben bij dit Arsenal veel grote spelers en talenten, maar een paar landgenoten hebben is altijd leuk en fijn. En Portugal brengt wel eens mooie en goede voetballers voor. KG: Hahaha ja dat is waar, dankejwel Diogo ik zie je op de training en binnenkort voor het duel in de beker bij Roterham uit, of je daar ook gaat starten, weet ik nog niet. DC: Thanks coach, nee dat snap ik volledig. Spoiler History: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx maat, inmiddels zelfs 4 punten voor met duel minder gespeeld Keeza: Thnx, gelijk ook gedaan , en hij heeft al zowel PL als CL al gespeeld in de basis! ELMarcos: Thnx ouwuh reus, we staan zelfs bovenaan Tim Windt: Thnx helemaal mee eens, januari leverde iig geen zeperds op hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Wat ga je lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Zeer sterke resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Nou nou, is de Premier League nu al te makkelijk voor je geworden? Hehe Uitstekende resultaten, je stevent af op het kampioenschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 goed bezig maat ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Auteur Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) Hoge bonussen CL? Totale geldverspilling blijkbaar... Verder laatste 2 maanden in alle competitie's 13 duels gespeeld, 9 winst 4 verlies, helaas wat meer zand in de motor..... PL: Paar potjes uitgelicht: Leeds- Arsenal 1-3: Voor ons scoorde Oshimen, Veiga en Yamal. Voor Leeds scoorde Barnes, een verdiende zege voor Arsenal. Spoiler Liverpool-Arsenal 4-3: xG van Liverpool was hoer dan die van ons 2.49 om 2.09. Daar staat tegenover wij maar liefst 5 clear cut change's hadden en zij maar 1, dat maakt voor mij persoonlij erg zuur, we hier niet 4-4 spelen maar 4-3 verliezen. Voor ons scoorde Gavi en Oshimen 2x en voor Liverpool Salah, Szobszlai, Roque en Diaz. Een tegenvaller dit na ook al vrij recent van Liverpool te hebben verloren, in de Carabao Cup finale. Spoiler Arsenal-Norwich 4-3: Een duel om nooit meer te vergeten!! Het leek weer een zeperd te gaan worden tegen Norwich!! We begonnen in 415 maar werden geslacht, Sargent met goals in minuut 8 en minuut 10, Pasalic met de 0-3 al na 34 minuten... Ik besloot eind 1e helft al over te gaan op 433dm wide en Ferguson tot magere 6.3 had tot dusver ging eruit voor Odegaard. Gavi scoorde vlak voor rust de 1-3, Odegaard na een terechte penalty in de 69e minuut de 2-3 en Sesko met de 3-3 in 73e minuut en 4-3 in de 97e minuut!! Wat een zege, deze ga ik nooit meer vergeten haha. Was nog verdiend ook, heel onverwacht na zo snel 0-3 achter... Schema: Spoiler Stand: Arsenal staat 3e met maar 3 punten achter koploper United, dat 2 duels meer heeft gespeeld, en nummer 2 Everton, heeft maar liefst 3 duels meer gespeeld dan ons. Spoiler CL: PSV-Arsenal 0-3: Door goals van Oshimen , Odegaard en Yamal won Arsenal met 0-3 bij PSV. Dat was een verdiende en terechte uitslag. Spoiler Arsenal-PSV 2-1: Spoiler Ook het terug duel won Arsenal van PSV door goals van Roony en Gabri, Chalov deed wat terug voor PSV. Laatste 16 werden we gekoppeld aan SLB Benfica die 1e werden in groepsphase... Arsenal- Benfica 2-1: Cunha maakte na 10 minuten de 0-1 voor Benfica, Sesko scoorde in de 71e minuut de 1-1 en Evan Ferguson, in de 86e minuut de 2-1 voor Arsenal. Was een verdiende zege maar we waren niet onwijs veel beter dan de Portugezen. Spoiler Benfica- Arsenal 2-1 (5-3 winst Benfica na penalty's) We liepen al snel achter de feiten aan, door de 1-0 van Kokcu na 27 minuten via een penalty. Barcola maakte na 29 minuten al de 2-0. In 2e helft besloot ik van formatie/taktiek te wisselen, en met succes. Invaller Mitoma maakte na 70 minuten de 2-1. We werden heel het duel weggespeeld, we werden zowat letterlijk als figuurlijk gebombardeerd, door Benfica. Bazunu hield ons op de been en pakte een 7,4, een paar andere spelers van ons kregen ook goede beoordelingen maar bij Benfica had 70% of meer een 7 of hoger en terecht. Zij kwamen tot 23 schoten en 10 op doel wij 11 en 7 oop doel, xG 2.85 over xG 1.59 voor Arsenal. Ik dacht een ''Van Gaal'' achtige meesterzet te doen, en in de extra tijd 118e minuut bracht ik Diogo Costa als invaller keeper erin voor Bazunu. Costa pakte eerder dit seizoen schitterend een penalty uit bij City.... Wat ik al 2-3 FM editie's of vaker doe, ik laat mijn keeper vaak als 1e nemen, helaas mistte Costa die, en mistte geen 1 Benfica speler een penalty, en gingen we dus met 5-3 na pingels onderuit. En strand het CL avontuur NU al bij laatste 16 pff ons slechtste resultaat in 4 seizoenen tijd. Ik baal vooral niet alleen omdat we verloren, om het feit we gewoon heel slecht waren, en van geluk mochten spreken we uberhaupt verlenging en penalty's hebben weten te halen. Na afloop van het duel werd ik gelijk door de spelers op het matje geroepen voor een team meeting. Ik zei dat we met z'n allen gezamenlijk winnen en verliezen. Toen kreeg ik weer tegenantwoord en zei ik maar versterkingen ga halen komend seizoen. Voor aantal spelers was dat genoeg , voor Oshimen helaas niet. Feit is wel de spoeling in onze verdediging dun is, nu ook Timber verkocht werd in januari door mij. En we spelen vaak al met Norton-Cuffy en ook vaker met Reull Walters, er moet zkr in ieder geval 1 of 2 CV's die liefst ook RB of LB spelen, bijkomen in de zomer. Qua middenvelders , spitsen, wingers en keepers hebben we gelukkig wel meer dan zat. Spoiler Bekers(Fa Cup en Carabao cup) Carabao Cup: Finale: Liverpool-Arsenal 1-0: Door een goal van Vitor Roque na 80 minuten won Liverpool de Carabao Cup finale met 1-0 van ons. Het zal wel, Arsenal wint deze beker in het echt ook vrij weinig, en in deze save won ik hem vorig seizoen nog. Zit vooral met de snelle CL uischakeling in mijn maag. Spoiler Fa Cup: Even geen screen maar we spoelde de ''Benfica'' kater weg met heerlijke 5-1 thuis zege op aartsrivaal Spurs, en we waren grandioos veel beter oa Yamal scoorde dacht ik 2x. In de halve finale nemen we het op tegen City. Selectie gesorteerd op average rating laatste 5 duels: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx!!! Djurovski: Thnx!! Thomassje123: Thnx alleen nu helaas wat zand in de motor! Mark Hughes: Thnx!! 27 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Toch een periode met wat pieken en dalen. Altijd balen wanneer zoiets gebeurt, maar ongetwijfeld ga je het tij wel weer keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Wisselende resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Jammer dat het wat wisselend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Nou nou, je moet de spelers wel even een schop onder de kont geven hoor, het zal toch niet zijn dat ze dat gaan verkloten? Uitschakeling in de CL kan een zegening zijn. Misschien dat je spelers dan toch een stuk fitter zijn voor de competitiewedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Auteur Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) 2-0 winst op Manchester United thuis, de titel gepakt in stijl met 0-7 winst uit bij Bristol City. Laagste punten ooit gehaald voor een titel(86) bij bestuur overheerst vooral nog steeds de teleurstelling, van de vroege CL uitschakeling! PL: Arsenal-Manchester United 2-0: Door goals van Davies en Oshimen won Arsenal met 2-0 van Manchester United, en zagen we de voorsprong vergroot worden naar 4 punten met nog 4 duels te gaan. Zege was verdiend, maar wij waren ook niet heel bijzonder goed ofzo. Spoiler Bristol City-Arsenal 0-7: Screen van de uitslag oa door twee goals van Sesko, twee van Yamal en eigen goal van Milan van Eeuwijk, won Arsenal op speeldag 36 met 0-7 bij Bristol City, en zijn we kampioen geworden voor het 2e seizoen op rij. Spoiler Screen van het feest vieren: Spoiler Schema: Spoiler Stand: Eindstand vanuit PL profiel Evan Ferguson gaat er met PL goudenschoen vandoor met 23 goals, eentje meer dan Josh Sargent van Norwich. Spoiler Eindstand vanuit stages: 107 goals mee en 44 tegen. Spoiler Fa Cup: We verloren in de halve finale met 4-5 van City Transfers nu al gedaan: Gaya & Vlasic zijn binnen gehaald gratis: Spoiler Attributen Gaya: Gaya zat in SA p 61 miljoen per jaar, hij levert ruim 66% salaris in, want bij ons gaat ie 18-19 miljoen per jaar maar verdienen. Wel is Gaya inmiddels ''al'' 31 maar nog altijd van wereldklasse. Spoiler Attributen Vlasic: Vlasic komt ook gratis de 29 jarige Kroaat. Met salaris van 9 miljoen per jaar en helaas als squad player, was dat of niks. Spoiler Verder hebben we na plaatsing voor de CL al van onze Chinese eigenaar TB van 165 mljoen meegekregen. Ik ben niet van plan te gaan kopen om het kopen. Ga eerst kijken wat er eventueel verkocht gaat worden. Wel was er al eerder de 19 jarige Calum Ramage verdediger en Schot voor 14.25 miljoen aangekocht van Hearts. Ik vind zijn attributen er goed uit zien en we zitten niet ruim in onze verdedigers, en het niveau van Cuffy en Walters laat soms nog te wensen over. Spoiler Selectie statistieken en meer, ga er niet echt op in , kijk vooral zelf naar waar je zin in hebt: Spoiler Spoiler Spoiler Bericht laatste aantal punten ooit is voor PL titel: Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Ik doe maar algemene reactie omdat jullie reactie's op zelfde neerkomen was in inderdaad erg teleurstellende periode. Ik baal voornamelijk van vroege CL uitschakeling zeker omdat ik er 55-60 miljoen bonussen had tegen aangegooid. Ik ben dan ook van plan komend seizoen tegen top teams als Real en PSG(in de groepsfase door ons van verloren werd) en vanaf eventueel tussenronde, laatste 16 en verder, de PL wedstrijd ervoor minstens 4-6 spelers rust te gunnen, die belangrijk voor ons in de PL zijn, vooral in de CL veel toevoegen of kunnen gaan toevoegen. Dat gezegd te hebben, de concurrentie was ook erg slap met City 6e en Liverpool 8e, toch blij met de titel. Zeker omdat we aan het einde van het seizoen wel erg goed hebben gespeeld met oa 7-1 winst op Blackburn, 1-6 bij Leicster, 0-7 bij Bristol en meer. 29 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Lekkere titel gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Goede aanwinsten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Kampioen = kampioen, gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Mooi dat je de titel gepakt hebt hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Auteur Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) Spelers met winst verkocht, die 0 duels voor Arsenal hebben gespeeld. Voor veel geld een landgenoot van Odegaard gekocht, en voor relatief weinig geld Engels talent van Liverpool gekocht, helaas wel als Star Player squad status. Transfers: In: Harvey Elliott moest eerder deze zomer meer dan 100 miljoen kosten. Nu hebben we hem voor schijntje daarvan gekocht, 34.5 miljoen om wel te verstaan. Daar staat alleen wel tegen over hij alleen genoegen nam, met de status van Star Player. De komst van Elliot betekent ook dat Fabio Vieira uitgeschreven moest worden, en opzoek kan gaan naar een nieuwe club. Spoiler Andreas Schjelderup hadden we eerder deze zomer uiteindelijk voor iets lager bedrag nog geannulleerd net als Ansu Fati. Toen ik zag dat ik met verkopen ons TB verhoogd had naar 200 miljoen+ hebben we Andreas als nog gekochth voor 126 miljoen euro dat maximaal 152 miljoen kan worden. Ik heb er vertrouwen in dat Andreas groot succes gaat zijn en worden voor/en bij Arsenal. Spoiler Goncalo Inacio is voor 39 miljoen overgekomen van Manchester United zij hadden 64 miljoen voor Gonaclo betaald. Arsenal bestuur, managers, fans en spelers zijn blij met de komst van de Portugees. Spoiler Uit: Met veel verlies is Enzo Fernandez voor 54 miljoen aan Napoli verkocht. Arsenal betaalde ooit 84 miljoen voor Enzo. Hij is bij Arsenal tot 55 duels en 8 goals gekomen. Rafael Luis is alleen maar uitgeleend geweest en is voor 26.5 miljoen aan Inter verkocht hij is tot 0 duels voor de hoofdmacht van Arsenal gekomen. Het is een mooie winst op 12.75 miljoen aankoopprijs. Liel Abada kwam 29.5 miljoen, we verdiende vorig seizoen 2.2 miljoen aan hem door loan deal met Atletico en is nu voor 38.5 miljoen aan City verkocht. Liel kwam uiteindelijk tot 14 goals en 2 duels voor Arsenal. Dat was het qua verkopen we zijn 41.5 miljoen misgelopen omdat Tel Aston Villa weigerde contract bij ze tekenen en Paul Wanner weigerde een loan deal van Brentford wat ons al met al 51-53 miljoen voor hem zou opleveren, beide erg zonde op aankoopprijs van maar 10.25 voor Wanner en 16.25 miljoen voor Tel. Verder waren er veel loan deals als Bazunu naar As Roma en Skelly naar Villareal Overzicht: Spoiler Schema: Ik speel oefenwedstrijden niet zelf: Spoiler Selectie nieuws: Volgende spelers hebben nieuwe contracten getekend: Lamine Yamal tot juni 2032 22,6 miljoen per jaar Evan Ferguson tot juni 2032 15,055 miljoen per jaar Benjamin Sesko ook 2032 13,67 miljoen per jaar Alphonso Davies je raadt al tot juni 2032 23,5 miljoen per jaar De selectie qua ingeschreven spelers zoals nu is(Elliott niet op screen kwam later, is wel ingeschreven): Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx!! Djurovski: Thnx!! Thomassje123: Thnx dat is waar idd! ElMarcos: Thnx vind ik ook erg mooi! 30 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Prima transfers hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Het blijft lekker gaan, goede transfers ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Goed bezig Karel, kampioenenmakerdat je bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 Het gaat zoals gepland; gaat geweldig in de CL, in de PL helaas matig tot dusver(maar is ook mijn doel nu keer VOL CL gaan) en meer PL: Paar potjes uitgelicht: Arsenal- Manchester United 5-0: Oa door hattrick van Evan Ferguson wonnen we met 5-0 van United, dat 0 schoten op doel had. Spoiler Arsenal- Crystal Palace 0-1: We raakte oa 3x paal/lat en waren veel beter, toch verloren we 0-1 van Palace door een goal van Olise. Spoiler Manchester City-Arsenal 2-1: Spoiler Schema: We wonnen de community shield(boeit me niet echt) 4-7 tegen City. Verder gaat in de CL tot dusver uitstekend(dat is ook mijn persoonlijk doel dit seizoen) de PL gaat kut, moet wel bijgezegd worden 2/3 nederlagen Spurs en City uit waren. En tegen City was het in de PL verband, pas onze 1e uitnederlaag in 3 jaar tijd. Spoiler Stand: 7e Spoiler CL: Fc Bayern Munchen-Arsenal 1-3: Door goals van Odegaard, Schjelderup en Ferguson wonnen we met 1-3 bij Bayern Munchen, voor hun deed Harry Kane nog wat terug. Heerlijke zege om CL campagne, mee te beginnen. Spoiler Arsenal- Borussia Dortmund 4-1: Door goals van Caicedo, Gaya, Roony en Osimen wonnen we verdiend maar lichtelijk geflatteerd met 4-1 van Dortmund. Spoiler CL Stand: 2e Spoiler Transfers: Mitoma werd nog voor 58 miljoen aan PSG verkocht dat is winst op zijn 37,5 miljoen aankoopprijs. Doku werd voor 69 miljoen maximaal verkocht aan Bayern Munchen ,dat is klein verlies op zijn 74 mijoen aankoopprijs, zo goed deed ie het niet bij ons. We zitten nu met TB van 200 miljoen euro, in toekomst gaat aangepast worden voor nieuwe contracten met name van goede/geweldige spelers. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. Ik heb weinig tijd, doe het even zo algemeen! Bedankt weer voor reacties, de PL start is matig maar in de CL gaat het erg voortvarend en daar ligt ook zoals beloofd/aangekondigd mijn prioriteit. Natuurlijk wil ik wel in de PL top 4 halen of beter, wat het doel van het bestuur ook is, maar ik ga niet per se heel diep voor 3e PL titel op rij, dan win ik veel liever eindelijk de CL een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 In de CL gaat het heerlijk maar Nationaal is het minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Goed bezig Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten