Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Manchester is red

delichris

Aanbevolen berichten

Je bent al volledig weggelopen en ik zie geen enkele mogelijkheid dat jij dit nog uit handen gaat geven, dus alvast gefeliciteerd met de titel. De vraag die dan over blijft is hoeveel andere prijzen er nog bij gaan komen. Gezien de huidige vorm zal het mij niet verbazen als je er nog meer gaat pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6561c84a44ede-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2024-2025

En zo zijn we alweer in januari beland. En dat betekent een transferwindow. Het zal bij Manchester United rustig blijven. Er komt maar één speler naar Old Trafford. Sverre Halseth Nypan komt over van Rosenborg. Hij kost ons 3,7 miljoen. Verder gaan er in de uitgaande transfers alleen maar verhuurde spelers uit het tweede en of het jeugdteam. Ook heb ik een paar spelers gratis laten vertrekken. Deze jongens zullen nooit het eerste halen.

We gaan uiteraard ook wedstrijden spelen. In de Premier League gaan we spelen tegen Aston Villa, West Ham United en Brighton. In de FA Cup is Brighton onze tegenstander. En we gaan nog twee wedstrijden spelen in de Champions League. Onze tegenstanders daarin zijn Getafe en Club Brugge. Deze wedstrijden zijn om van te smullen.

Transfers uit

656b0349df9cc-transfersuit.png

Transfers in

656b035287aa1-transfersin.png

Spoiler

656b03666f106-nypan.png

Manchester United - Getafe Champions League

656b037968ed0-unitedgetafe1.png

656b038b8d427-unitedgetafe2.png

Manchester United - Club Brugge Champions League

656b039b201a2-unitedclub1.png

656b03ad5afc9-unitedclub2.png

Januari

656b03ba77588-januari.png

Stand Premier League

656b03cb9ed7c-standpl.png

Stand Champions League

656b03d918882-standcl.png

Manager van de maand

656b03f0835fc-managervandemaand.png

Financien

656b0400ba22f-financien.png

Overzicht manager

656b040e80099-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@Marius We hebben hele goede zaken gedaan. We staan er in ieder geval goed voor.

@ElMarcos Geen grote punten verloren en dat doet me goed. We staan er in ieder geval goed voor.

@Kyrill Weinig te klagen op dit moment.

@MNie Ik zal nog geen polonaise lopen. Alles kan nog veranderen, maar we hebben een mooie voorsprong.

@Djurovski Het is nog niet zeker. Er kan nog van alles gebeuren.

@19CH98 Bedoel je de novelle of onze vorm? Ik hoop zeker op één prijs.

@Tim Windt Het gat is groot. Maar ik ben niet zeker van de titel.

@Thomassje123 @Thymen @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde hoe lang je deze vorm kan vasthouden. Het volhouden van novellen heb ik me bij jou nog nooit zorgen om gemaakt. Pas wanneer de uitdaging weg is stop je vaak.

Ondertussen trek je de goede lijn door in het nieuwe kalenderjaar. De uitschakeling in de FA Cup is het enige smetje maar dat maken de resultaten in de andere competities meer dan goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024-2025

Het is toch wel lekker hoor een maand geen Champions League wedstrijden. Even wat de spelers wat rust geven deze maand is ook een mooie bijkomstigheid. We gaan maar vier Premier League wedstrijden spelen. En het zijn niet de minste tegenstanders. We gaan spelen tegen Liverpool, Arsenal, Newcastle en Sheffield United. De wedstrijd tegen Newcastle is voor mij speciaal, want ik zit voor de 100ste keer op de bank.

Let vooral ook even op de Champions League loting. Daar zitten wat verrassingen bij.

100 wedstrijden

656c54d3f3833-100wedstrijden.png

Manchester United - Liverpool Premier League

656c54dfc507f-unitedliverpool.png

Arsenal - Manchester United Premier League

656c54f099b2f-arsenalunited1.png

656c54fe2476e-arsenalunited2.png

Februari

656c550adbc93-februari.png

Stand Premier League

656c552097859-stand.png

Loting Champions League

656c5547f3794-clloting.png

Manager van de maand

656c553ad7156-managervandemaand.png

Financien

656c5559b374a-financien.png

Overzicht manager

656c556d1c69f-overzicht.png

@MNie Daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven de komende jaren.

@Marius We schoten lekker raak in de CL. Ik baal van de FA Cup, want het is een mooie prijs om te winnen. Nynan had ik vorig seizoen al vastgelegd daarom was hij zo goedkoop. Hij is nu al tussen de 97 miljoen en de 117 miljoen waard.

@Kyrill Die 207 miljoen is het totale bedrag van de uitgaande transfers van het hele seizoen tot aan februari.

@Thymen Het waren heerlijke uitslagen inderdaad.

@19CH98 Ik ga zeker nog lang niet stoppen. De vorm zit er nog steeds in. In de FA Cup verliezen was gewoon heel jammer.

@ElMarcos @Djurovski @Tim Windt @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2024-2025

En door naar Maart roert zijn staart. Deze maand krijgen wij een nieuwe lichting talenten. Er zitten een paar leuke bij, maar zij moeten zich goed ontwikkelen. Het wordt geen drukke maand voor ons. We spelen namelijk drie Premier League wedstrijden tegen Leeds, Wolves en Everton. En we spelen de dubbele confrontatie tegen Napoli.

Nieuwe talenten

656dfd0f3c345-intake.png

Napoli - Manchester United Champions League

656dfd5d4642f-napoliunited.png

Manchester United - Napolo Champions League

656dfd95a2297-unitednapoli.png

Maart

656dfd76aef31-maart.png

Stand Premier League

656dfda6d8ca9-stand.png

Loting Champions League

656dfdb8ab1ab-lotingcl.png

Individuele prijzen

656dfdc94a5ba-talentvandemaand.png

656dfddd37b42-managervandemaand.png

Financien

656dfded94cb7-financien.png

Overzicht manager

656dfdfea0dd4-overzicht.png

@Kyrill Dankje.

@MNie Ik ben erg benieuwd wie ons kan stoppen op dit moment.

@Thymen Normaal gesproken niet nee.

@19CH98 Dat zou heel mooi zijn als dat mocht lukken.

@Marius De focus blijft op beide wel liggen.

@Tim Windt Ik verbaas me er ook over.

@ElMarcos @Djurovski @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites