MisterX Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) Er gaat een oud-speler van Real Madrid voor mijn St. Albans City spelen Mits de werkvergunning rond komt. Van de hoofdmacht van Real Madrid (Ervaring in LaLiga) naar de kelderklasse in Engeland Leuke nieuwe middenvelder er dus bij. 3 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Op 2-12-2023 om 14:28 zei Copywriter: In de nieuwe opzet 6 wedstrijden groepsfase (voorrondes niet meegerekend) Tussenronde Kwart finale Halve finale Finale Dan kom ik op 9 of 10 rondes en volgens mij 11 of 13 wedstrijden. Nee ik bedoel in die competitiefase heeft de Conference League maar 6 speeldagen terwijl de CL en EL er 8 hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Goede voorbereiding, de nieuwe tactiek lijkt nu echt aan te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Heeft iemand ervaring met coachen van B-teams? Hoe gaat dat in zijn werk? Als coach van het A-team kan je spelers matchritme laten opdoen in het B-team. In België heb je 4 ploegen in de tweede afdeling, dus kan je ze daar op een redelijk niveau laten spelen. Maar stel dat je coach bent van zo'n B-team, hoe gaat dat in zijn werk? Kan je zelf transfers doen? Hoeveel op voorhand weet je of er spelers van het A-team afzakken? Kan je zelf spelers doorschuiven uit je U18? Of ben je toch altijd ergens afhankelijk van de manager van de A-ploeg voor zaken te beslissen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Is Van Persie een beetje goed geworden? Twijfel tussen hem en die gekke Tijn den Boggende van Uuuu. Heb een spits nodig met Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Is Van Persie een beetje goed geworden? Twijfel tussen hem en die gekke Tijn den Boggende van Uuuu. Heb een spits nodig met Vitesse. Shaqueel FTW! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Poeh, 9 van mijn spelers zitten bij de beste 22 talenten van de wereld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Is Van Persie een beetje goed geworden? Twijfel tussen hem en die gekke Tijn den Boggende van Uuuu. Heb een spits nodig met Vitesse. Ja die kan wel voetballen hoor, voorlopig krijgt wel Rijkhof de voorkeur maar die zal komende zomer wel vertrekken naar een warmer land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 uur geleden zei EssDee: Kan je zelf transfers doen? Hoeveel op voorhand weet je of er spelers van het A-team afzakken? Kan je zelf spelers doorschuiven uit je U18? Of ben je toch altijd ergens afhankelijk van de manager van de A-ploeg voor zaken te beslissen? Een B Team coachen is heel beperkt, ik heb wel eens Jong Ajax gedaan. Je kunt geen transfers doen, eigenlijk alleen training en wedstrijden. Spelers uut de U18 kun je gebruiken, mits ze niet al geselecteerd zijn voor een eigen wedstrijd. Eerste elftal spelers krijg je voor de wedstrijd bericht van maar gebeurde bij mij bijna niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Mijn tactiek is na de update gelukkig niet geïmplodeerd 4 december 2023 bewerkt door Rrrood beter screenshot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 8 minuten geleden zei Rrrood: Mijn tactiek is na de update gelukkig niet geïmplodeerd Deel 'm is als je zou willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 4 minuten geleden zei Monty: Deel 'm is als je zou willen? Na de update iets aangepast. Het is in principe met 2x IF, maar Minteh en Dilrosun zijn beter als IW, dus die heb ik persoonlijk als IW ingesteld. Corners niet inbegrepen 4231DS.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 9 minuten geleden zei Rrrood: Na de update iets aangepast. Het is in principe met 2x IF, maar Minteh en Dilrosun zijn beter als IW, dus die heb ik persoonlijk als IW ingesteld. Corners niet inbegrepen 4231DS.fmf 42.28 kB · 0 downloads Thanks! Ik ga m is proberen, of het een goed idee is in mijn eerste seizoen in de Bundesliga moeten we nog maar even bekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Kwartfinale Champions League, Inter - KAA Gent, penalty shoot-out die bepaalt wie door mag naar de halve fine. Mijn keeper (Maarten Vandevoordt) pakt eerst zelf een penalty en schiet dan de winnende penalty zelf binnen 4 december 2023 bewerkt door Messidona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 8 minuten geleden zei Monty: Thanks! Ik ga m is proberen, of het een goed idee is in mijn eerste seizoen in de Bundesliga moeten we nog maar even bekijken Veel succes en plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Eerste seizoen Galatasaray. Kampioen met nog 6 wedstrijden te gaan. Geen één keer verloren. Halve finale CL en beker finale. Beide nog te spelen. Icardi op koers om 55 goals te scoren in een seizoen. Leuk, maar vooralsnog te makkelijk. Al moet ik zeggen dat ik de CL groepsfase heb overleefd op basis van onderling resultaat. Verdedigend is het nog wel magertjes, maar we scoren dus eigenlijk altijd eentje meer dan de tegenstander. @Thierryvane omdat iedereen hier elkaar tagt.. 4 december 2023 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 minuten geleden zei Acquafresca: Eerste seizoen Galatasaray. Kampioen met nog 6 wedstrijden te gaan. Geen één keer verloren. Halve finale CL en beker finale. Beide nog te spelen. Icardi op koers om 55 goals te scoren in een seizoen. Leuk, maar vooralsnog te makkelijk. Al moet ik zeggen dat ik de CL groepsfase heb overleefd op basis van onderling resultaat. Verdedigend is het nog wel magertjes, maar we scoren dus eigenlijk altijd eentje meer dan de tegenstander. @Thierryvane omdat iedereen hier elkaar tagt.. Zonder vette screentjes reageer ik niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Effe kleine carrière update, na 2 seizoenen bij Young Reds - U23 team van Antwerp (kampioen in 1e Nationale, dan derde geeindigd in Challenger pro league) noodgedwongen moeten veranderen van ploeg. Antwerp was failliet en moest bijna al zijn spelers verkopen waardoor de manager van Antwerp bijna al mijn spelers naar de hoofdploeg haalde en ik overbleef met een waardeloze ploeg. Nu bij Francs Borains die degradeerden uit de Challenger Pro League (geen enkel ander team was geintresseerd, had dan ook m'n game begonnen met minimale reputatie). Goed op weg om na m'n titel met Young Reds in het eerste seizoen nu opnieuw de titel binnen te halen in 1ste Nationale. Hopelijk zo snel mogelijk wat reputatie opbouwen om deftige eersteklasser te pakken te krijgen en dan europees wat door te groeien. (#ThinkBig :p) Mijn huidig team XI heeft teamscore van 54, met Young Reds vorig jaar zelfs 3de geeindigd in een divisie hoger met een team die maar 51 score had. Mijn Taktiek die ik gebruik sinds vorig seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 15 uur geleden zei MisterX: Er gaat een oud-speler van Real Madrid voor mijn St. Albans City spelen Mits de werkvergunning rond komt. Van de hoofdmacht van Real Madrid (Ervaring in LaLiga) naar de kelderklasse in Engeland Leuke nieuwe middenvelder er dus bij. En de werkvergunning is rond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Bij FM23 had ik ergens ingesteld dat met 2 wedstrijden in een week je voorkeursdagen kon instellen. Maar kan het niet in de instellingen vinden. Is dit niet meer of heeft iemand dat al wel ingesteld deze FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Korte vrije trappen variant in actie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten