Matthias. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ligt het aan mijn game of moeten er telkens 5 spelers in de ziekenboeg liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Is FM24 prijs schieten ofzo? Iedere bal die niet recht op de keeper gaat, lijkt wel een doelpunt te zijn Ik eindigde net een wedstrijd met 9 doelpunten in totaal, terwijl je er op basis van de xG maar 4 zou verwachten. En dat is een beetje de standaard lijkt het. Ik houd mijn hart vast bij ieder schot op doel van de tegenstander... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 24 minuten geleden zei MisterX: Is FM24 prijs schieten ofzo? Iedere bal die niet recht op de keeper gaat, lijkt wel een doelpunt te zijn Ik eindigde net een wedstrijd met 9 doelpunten in totaal, terwijl je er op basis van de xG maar 4 zou verwachten. En dat is een beetje de standaard lijkt het. Ik houd mijn hart vast bij ieder schot op doel van de tegenstander... Inderdaad, heb ik ook gemerkt in de laatste wedstrijden. Elke eerste poging van de tegenstander was goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 FM is soms zo nep he. Speler wil vertrekken, krijg een bod van 70 mil uit Saudi Arabie ( ), enige geïnteresseerde club, helemaal blij natuurlijk -> Wijst 'ie het aanbod af. Flikker toch op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Nou, met de home-grown spelers zit het wel in orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Hoeveel San Marinezen heb je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei neva: Hoeveel San Marinezen heb je? 7 spelers 6 San Marinees en 1 San Marinees die Italiaan is geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei Thomassje123: 7 spelers 6 San Marinees en 1 San Marinees die Italiaan is geworden Super netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 minuut geleden zei neva: Super netjes. Moet er 2 opstellen 2e keeper 3e VVR 3e VVL 1 VC 2 VMC's 1 HS Op de VMC en de VC na zullen de San Marinezen eigenlijk niet in de Champions League gaan spelen. Die lopen er puur bij voor de competitie. Tegen een La Fiorita dat laatste staat kan ik prima met beide 3e wingbacks spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Dit is wel de reden waarom ik nog even om 01:00 deze game opstart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Midden in het seizoen 29-30 ineens de Afrika Cup. Fucking hell, ik heb 6 Afrikanen in mijn selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 14 minuten geleden zei Arezo: Midden in het seizoen 29-30 ineens de Afrika Cup. Fucking hell, ik heb 6 Afrikanen in mijn selectie Daarom haal ik ook geen Afrikanen als het kan. Die Afrika Cup is heel irritant. Sowieso met een winterkalender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Als ik echt een ziek goede Afrikaanse newgen tegenkom koop ik 'm gewoon, ook al is hij af en toe weg vanwege die Africa Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Ja die vind ik nogal frequent deze versie. Dacht ook dat de Afrika Cup vanaf nu ook in de zomer was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Ik voel iets in de lucht hangen 😮 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 minuut geleden zei Stefan.: Ik voel iets in de lucht hangen 😮 Eerste patch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 11 minuten geleden zei De Raam: Eerste patch? En we hebben een winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Yeah. Patch. Hoop alleen niet dat het mijn huidige save vernaggeld. Sta dik eerste met AZ. We konden helaas niet overwinteren in de EL, dus play-offs CL dan maar. En de beker gaat ook netjes. @La Pulga 13 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Yeah. Patch. Hoop alleen niet dat het mijn huidige save vernaggeld. Sta dik eerste met AZ. We konden helaas niet overwinteren in de EL, dus play-offs CL dan maar. En de beker gaat ook netjes. Volgens mij is de ME hetzelfde gebleven. Rotatie en wissel problemen bij AI zit hier ook nog niet in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zojuist zei De Raam: Volgens mij is de ME hetzelfde gebleven. Rotatie en wissel problemen bij AI zit hier ook nog niet in.. Ik hoop het Wil de titel winnen... Sta 4 punten voor. Winterstop. Vorig jaar de beker gewonnen. Klaasen, Boomen, Dekker Vardy, Fulkburg, enz enz. Holyfuck. 1 Januari meteen kijken voor aflopende contracten. Wilde Sean Maguire halen maar die is al met 30 jaar met pensioen gegaan. Echt raar. Heb al een nieuwe verdediger gehaald die ik straks met miljoenen wil verkopen. Wil alleen twee of 1 oudere verdediger met veel ervaring. Reina wil eind zomer met pensioen, dus eens kieke of ik stiekem ook Gavin Bazunu kan halen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Goeie timing om vanmiddag of morgenmiddag mijn allereerste FM24-save te starten! Heb er na een lange FM-pauze wel enorm zin in!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Paris SG is goed, maar zooo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zuur om zo uitgeschakeld te worden, maar goed volgend jaar weer een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Moet je perse een nieuwe game starten om gebruik te maken van die nieuwe patch? Of hoe werkt dit precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zojuist zei Thierryvane: Moet je perse een nieuwe game starten om gebruik te maken van die nieuwe patch? Of hoe werkt dit precies? Nope dat hoeft niet Zie hier overigens de update notes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten