bas huijsmans Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 19 minuten geleden zei Steels: Goeie vraag/tip, maar het zou voor mij persoonlijk niet werken, nee. Alle andere manieren werken ten slotte wel prima bij jou. Uit je comfortzone stappen kan wonderen verrichten. Je kan toch ook een flink achtergrond verhaal bij dit scenario bedenken? Clublegende die als ad-interim het seizoen komt afmaken en het zo goed doet dat die een contract krijgt voor het komende seizoen. Dan geef je het een en ander uit handen aan je staf omdat je je volgens het bestuur nog langer moet bewijzen, dan raak je niet direct verzeild in het micro managen etc. etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 1 uur geleden zei bas huijsmans: Alle andere manieren werken ten slotte wel prima bij jou. Uit je comfortzone stappen kan wonderen verrichten. Je kan toch ook een flink achtergrond verhaal bij dit scenario bedenken? Clublegende die als ad-interim het seizoen komt afmaken en het zo goed doet dat die een contract krijgt voor het komende seizoen. Dan geef je het een en ander uit handen aan je staf omdat je je volgens het bestuur nog langer moet bewijzen, dan raak je niet direct verzeild in het micro managen etc. etc. etc. Ik apprecieer je bekommernis, maar ik speel FM graag op de manier die ik leuk vind, dus zoals ik reeds aangaf zou zoiets niet werken voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Best een aardige League Phase in de CL wel dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Ook weer slim van mij. Krijg ik een bod op een speler, een mooi bedrag, maar wil ik deze pas op het einde van het seizoen verkopen. Pikant detail: deze speler is einde contract. Kon nochtans het geld gebruiken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Finale gehaald in het 2de seizoen met Celtic. In BernaBeu was het puffen en steunen maar we zijn er! Nu naar München voor een finale tegen AC Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september (bewerkt) Het heeft wat geduurd, en het was een moeilijke bevalling, maar toch.. Edit: Dat ik gepromoveerd ben. 14 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Dus begonnen met KV mechelen. Supercup op penalties. Eerste twee matchen van het seizoen (brugge en gent) 7 goals, waarvan 5 op stilstaande fases Mourinho has nothing on me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Voor iemand die al ruim 20 jaar FM speelt ga ik nu waarschijnlijk een gigantische domme vraag stellen. Maar kan ik FM24 eigenlijk ergens makkelijk en snel zien wie er geschorst zijn voor een specifiek duel? Bij aanvang van een wedstrijd kan ik het uiteraard zien. Maar ik bedoel vooral of ik vooruit kan kijken. Dus stel ik speel op zaterdag in de Premier League, dan kan ik zien wie er geschorst zijn. De dinsdag daarop speel ik in de CL, kan ik dat voor die wedstrijd ook al zien? 13 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Voor iemand die al ruim 20 jaar FM speelt ga ik nu waarschijnlijk een gigantische domme vraag stellen. Maar kan ik FM24 eigenlijk ergens makkelijk en snel zien wie er geschorst zijn voor een specifiek duel? Bij aanvang van een wedstrijd kan ik het uiteraard zien. Maar ik bedoel vooral of ik vooruit kan kijken. Dus stel ik speel op zaterdag in de Premier League, dan kan ik zien wie er geschorst zijn. De dinsdag daarop speel ik in de CL, kan ik dat voor die wedstrijd ook al zien? In uw speelschema selecteer je de wedstrijd waar je de informatie voor wil weten en dan zie je rechts met de informatie normaal gezien de spelers die geschorst zijn of niet geregistreerd zijn. Als ik straks op FM zit kan ik je een screentje sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Edit: Iemand was mij net voor 13 september bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 18 minuten geleden zei Lensherr: In uw speelschema selecteer je de wedstrijd waar je de informatie voor wil weten en dan zie je rechts met de informatie normaal gezien de spelers die geschorst zijn of niet geregistreerd zijn. Als ik straks op FM zit kan ik je een screentje sturen. Echt nooit geweten . Heb het inderdaad gevonden. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) 48 jaar na de Lisbon Lions wint Celtic in het seizoen 2024/2025 de Champions League. In de finale pakte het gebruik van de vrije trap van @Titan geweldig uit. Rodriguez maakte uit de standaardsituatie de 1-2. Credits ook voor @Rob1981 die zijn 4-1-4-1 deelde en ik als basis heb gebruikt. 13 september bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Zijn nu een club met 3 sterren reputatie en dat gaan we zien aan de biedingen en clubs die bieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Eerste grote trannie in Portugal is een feit. Met dank aan Anderlecht en mijn CVM Mukendi. Vertrok op de laatste dag van de transferwindow voor 10,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Wat is dit dan voor slotfase Ik klaag niet, deze overwinning kan zomaar handhaving betekenen aan het einde van de rit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Na mijn save met Wrexham even te maken gehad met een kleine dip, maar het begon toch weer te kriebelen. Een nieuwe save begonnen en dit keer met Real Sociedad. Bedoeling is om (uiteraard) zoveel mogelijk met Basken te spelen, maar dat wordt nog een heel karwei, want goede Baskische spelers zijn lastig te vinden. Begin is in ieder geval veelbelovend: 13 september bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Ben net begonen met fm24 na het van epic te krijgen, en deze clu wordt geschat 9de te eindigen: dit is dus hoe imposter syndroom aanvoelt Al wou ik hoe ik wist hoe je hier deftig kan plaatjes psoten. volgens mij houdt dit forum niet van ultrawide :p 13 september bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) 7 uur geleden zei AntiChrist7: Ben net begonen met fm24 na het van epic te krijgen, en deze clu wordt geschat 9de te eindigen: dit is dus hoe imposter syndroom aanvoelt Al wou ik hoe ik wist hoe je hier deftig kan plaatjes psoten. volgens mij houdt dit forum niet van ultrawide :p Speel ook op een ultra-wide (als ik op m’n desktop speel). Speel zelf altijd in windowed mode en dan verklein ik het venster altijd een flink stuk. Zodat alle info nog steeds op het scherm staat, maar dan minder verspreid. Venster kan je dan naar gelang schalen/verkleinen. Daarna druk je gewoon weer op maximaliseren en je kan weer verder gaan op full screen. 14 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Ik heb tot het laatst gestreden, maar net geen promotieplay-offs kunnen afdwingen. Daarmee komt een einde aan een reeks promoveren. Ik denk dat het er 6 zijn. Ik heb wel dringend vers bloed nodig in de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Dit is wat je wilt zien in een youth only save En dit is een intake op Championship niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) 3 uur geleden zei Michaelinho*: Speel ook op een ultra-wide (als ik op m’n desktop speel). Speel zelf altijd in windowed mode en dan verklein ik het venster altijd een flink stuk. Zodat alle info nog steeds op het scherm staat, maar dan minder verspreid. Venster kan je dan naar gelang schalen/verkleinen. Daarna druk je gewoon weer op maximaliseren en je kan weer verder gaan op full screen. zoiets? speel ook windowed. dit is nu wel een snip pv echte screenshot 14 september bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 1 uur geleden zei xanderoo: Ik heb tot het laatst gestreden, maar net geen promotieplay-offs kunnen afdwingen. Daarmee komt een einde aan een reeks promoveren. Ik denk dat het er 6 zijn. Ik heb wel dringend vers bloed nodig in de goal. Even Sanquin bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 2 uur geleden zei Thomassje123: Dit is wat je wilt zien in een youth only save En dit is een intake op Championship niveau Stevig! Just give me the ball, Potter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 2 uur geleden zei Michaelinho*: Even Sanquin bellen Snap hem niet. :( Maar niet getreurd, alles is welkom! Zelfs Xavier Waterslaeghers mag komen stage doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten