Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Steels:

Goeie vraag/tip, maar het zou voor mij persoonlijk niet werken, nee.

Alle andere manieren werken ten slotte wel prima bij jou. Uit je comfortzone stappen kan wonderen verrichten.

Je kan toch ook een flink achtergrond verhaal bij dit scenario bedenken? Clublegende die als ad-interim het seizoen komt afmaken en het zo goed doet dat die een contract krijgt voor het komende seizoen. Dan geef je het een en ander uit handen aan je staf omdat je je volgens het bestuur nog langer moet bewijzen, dan raak je niet direct verzeild in het micro managen etc. etc. etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Alle andere manieren werken ten slotte wel prima bij jou. Uit je comfortzone stappen kan wonderen verrichten.

Je kan toch ook een flink achtergrond verhaal bij dit scenario bedenken? Clublegende die als ad-interim het seizoen komt afmaken en het zo goed doet dat die een contract krijgt voor het komende seizoen. Dan geef je het een en ander uit handen aan je staf omdat je je volgens het bestuur nog langer moet bewijzen, dan raak je niet direct verzeild in het micro managen etc. etc. etc.

Ik apprecieer je bekommernis, maar ik speel FM graag op de manier die ik leuk vind, dus zoals ik reeds aangaf zou zoiets niet werken voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die al ruim 20 jaar FM speelt ga ik nu waarschijnlijk een gigantische domme vraag stellen. Maar kan ik FM24 eigenlijk ergens makkelijk en snel zien wie er geschorst zijn voor een specifiek duel? Bij aanvang van een wedstrijd kan ik het uiteraard zien. Maar ik bedoel vooral of ik vooruit kan kijken. 

Dus stel ik speel op zaterdag in de Premier League, dan kan ik zien wie er geschorst zijn. De dinsdag daarop speel ik in de CL, kan ik dat voor die wedstrijd ook al zien? 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Voor iemand die al ruim 20 jaar FM speelt ga ik nu waarschijnlijk een gigantische domme vraag stellen. Maar kan ik FM24 eigenlijk ergens makkelijk en snel zien wie er geschorst zijn voor een specifiek duel? Bij aanvang van een wedstrijd kan ik het uiteraard zien. Maar ik bedoel vooral of ik vooruit kan kijken. 

Dus stel ik speel op zaterdag in de Premier League, dan kan ik zien wie er geschorst zijn. De dinsdag daarop speel ik in de CL, kan ik dat voor die wedstrijd ook al zien? 

In uw speelschema selecteer je de wedstrijd waar je de informatie voor wil weten en dan zie je rechts met de informatie normaal gezien de spelers die geschorst zijn of niet geregistreerd zijn. Als ik straks op FM zit kan ik je een screentje sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Lensherr:

In uw speelschema selecteer je de wedstrijd waar je de informatie voor wil weten en dan zie je rechts met de informatie normaal gezien de spelers die geschorst zijn of niet geregistreerd zijn. Als ik straks op FM zit kan ik je een screentje sturen.

Echt nooit geweten :-D. Heb het inderdaad gevonden. Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 jaar na de Lisbon Lions wint Celtic in het seizoen 2024/2025 de Champions League.  In de finale pakte het gebruik van de vrije trap van @Titan geweldig uit. Rodriguez maakte uit de standaardsituatie de 1-2. Credits ook voor @Rob1981 die zijn 4-1-4-1 deelde en ik als basis heb gebruikt. 

champions league winnaars seizoen 2.png

bewerkt door rich ruzzian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn save met Wrexham even te maken gehad met een kleine dip, maar het begon toch weer te kriebelen. Een nieuwe save begonnen en dit keer met Real Sociedad. 

Bedoeling is om (uiteraard) zoveel mogelijk met Basken te spelen, maar dat wordt nog een heel karwei, want goede Baskische spelers zijn lastig te vinden.

Begin is in ieder geval veelbelovend:

Schermafbeelding2024-09-13om22_48_48.thumb.png.113f6238c3d7f85c0a0fdc3c97b0c052.png

bewerkt door Maurice'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net begonen met fm24 na het van epic te krijgen, en deze clu wordt geschat 9de te eindigen:

image.thumb.png.b384a1fa51dc74247c4e3d1e83ddd98e.png

dit is dus hoe imposter syndroom aanvoelt

Al wou ik hoe ik wist hoe je hier deftig kan plaatjes psoten. volgens mij houdt dit forum niet van ultrawide :p

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei AntiChrist7:

Ben net begonen met fm24 na het van epic te krijgen, en deze clu wordt geschat 9de te eindigen:

image.thumb.png.b384a1fa51dc74247c4e3d1e83ddd98e.png

dit is dus hoe imposter syndroom aanvoelt

Al wou ik hoe ik wist hoe je hier deftig kan plaatjes psoten. volgens mij houdt dit forum niet van ultrawide :p

Speel ook op een ultra-wide (als ik op m’n desktop speel). Speel zelf altijd in windowed mode en dan verklein ik het venster altijd een flink stuk. Zodat alle info nog steeds op het scherm staat, maar dan minder verspreid. Venster kan je dan naar gelang schalen/verkleinen. Daarna druk je gewoon weer op maximaliseren en je kan weer verder gaan op full screen. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Speel ook op een ultra-wide (als ik op m’n desktop speel). Speel zelf altijd in windowed mode en dan verklein ik het venster altijd een flink stuk. Zodat alle info nog steeds op het scherm staat, maar dan minder verspreid. Venster kan je dan naar gelang schalen/verkleinen. Daarna druk je gewoon weer op maximaliseren en je kan weer verder gaan op full screen. 

image.thumb.png.825ac13b4eda73167d7d3ff2cec67384.png

zoiets? speel ook windowed. dit is nu wel een snip pv echte screenshot

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites