Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Fantasy:

Ja, zwengel nog een keer harder ook. Potjandrie. Ik bewaar deze voor FM25 wel. Mogen jullie in de tussentijd een alter ego bedenken voor de manager. Magnus Karlsson moet een mooie opvolger krijgen natuurlijk. 

Valgeir Diðriksson! 

Thuis wonnen we eerder dit seizoen met 9-0 van promovendus en tevens hekkensluiter Helsingborgs. Wij staan nog altijd met een mooie voorsprong bovenaan, dus wanneer de uitwedstrijd dan daar is verwacht je niets minder dan een ruime overwinning. Niets is minder waar. Winst is winst, maar wat moet je er nodeloos diep voor gaan.. Het is tekenend dat dit de eerste ploeg is die drie keer tegen ons weet te scoren ;c

cJh3Gsc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Urbeto:

Valgeir Diðriksson! 

Thuis wonnen we eerder dit seizoen met 9-0 van promovendus en tevens hekkensluiter Helsingborgs. Wij staan nog altijd met een mooie voorsprong bovenaan, dus wanneer de uitwedstrijd dan daar is verwacht je niets minder dan een ruime overwinning. Niets is minder waar. Winst is winst, maar wat moet je er nodeloos diep voor gaan.. Het is tekenend dat dit de eerste ploeg is die drie keer tegen ons weet te scoren 

cJh3Gsc.png

Valgeir, I like :) Daar gaan we op voortborduren. 

Spannend potje wel, niet goed voor je hart dat soort wedstrijden hehe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@bas huijsmans even klein testje gedaan met het later inladen van Brazilie en Argentinie. Eerste twee resultaten zijn meteen raak.

image.thumb.png.cc217115ec6389d30909fef585217fdc.png

image.thumb.png.92f8256b0414580774a5c7f775f07610.png

De tandjes. Vooral die Martins natuurlijk. Zijn waarde van 17 miljoen is een afkoopsom? Na het seizoen Brazilie en Argentinie weer verwijderen en Colombia en Chili aanzetten. Daarna eens even in Mexico kijken om vervolgens in Europa weer het een en ander aan te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bas huijsmans:

De tandjes. Vooral die Martins natuurlijk. Zijn waarde van 17 miljoen is een afkoopsom? Na het seizoen Brazilie en Argentinie weer verwijderen en Colombia en Chili aanzetten. Daarna eens even in Mexico kijken om vervolgens in Europa weer het een en ander aan te zetten?

Ik ga het allemaal proberen. Die 17 miljoen is idd een clausule. Stuurde net nog twee spitsen naar @Thierryvane maar dat is echt niet normaal hoor. Een reus van 2 meter die ook zoiets moet kosten. Maar gauw naar andere club als Brondby om ze ook daadwerkelijk te kunnen halen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ga het allemaal proberen. Die 17 miljoen is idd een clausule. Stuurde net nog twee spitsen naar @Thierryvane maar dat is echt niet normaal hoor. Een reus van 2 meter die ook zoiets moet kosten. Maar gauw naar andere club als Brondby om ze ook daadwerkelijk te kunnen halen :<

Hahah of juist Brondby zo op bouwen dat ze uiteindelijk naar Brondby willen komen. Elke Deense club verdient een Braziliaan van 2 meter in de spits!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Pfoe, dat is het jongere broertje van Sebastiano toch? Bij mij was het Sebastiano die de Serie A redelijk aan gort schoot, heb die Pio zelf nooit gehad.

Die is afgelopen zomer vertrokken voor 35 miljoen naar Real Sociedad. Deze Pio is gewoon een Lucca versie. Kan koppen, kan springen. Echt een toptalent. Ook pas 21/22 nu ingame. In seizoen 2 opgehaald voor 1 miljoen + 40% doorverkoop. Goed beleid. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.9ad99130e0001dc5a69312fcf8fb53e4.png

Kijk deze reus, deze kan jij ook wel waarderen @Dansmeister

Gian the Giant.

Ik dacht heel even dat links bovenin Ama stond in het groen van amateurcontract maar na wat beter analyseren zag ik dat het Ana was. Je moet even CL halen, dan is die wel te betalen. Dit gaat dat bedrag wel waard zijn. Heeft elke Braziliaan een afkoopsom van 17 miljoen ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bas huijsmans:

Gian the Giant.

Ik dacht heel even dat links bovenin Ama stond in het groen van amateurcontract maar na wat beter analyseren zag ik dat het Ana was. Je moet even CL halen, dan is die wel te betalen. Dit gaat dat bedrag wel waard zijn. Heeft elke Braziliaan een afkoopsom van 17 miljoen ofzo?

Hij is al te betalen hoor, want ik heb het geld en ik speel CL. Sta in de play-off ronde dus ook de groepsfase heb ik overleefd maar qua reputatie loopt Denemarken gewoon mijlenver achter op de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hij is al te betalen hoor, want ik heb het geld en ik speel CL. Sta in de play-off ronde dus ook de groepsfase heb ik overleefd maar qua reputatie loopt Denemarken gewoon mijlenver achter op de rest.

Pff dat die spelers niet onder de grote Rene Le Blanc willen werken. Waar halen ze het gore lef vandaag zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites