Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

SPO_.thumb.png.936d6e83d6fd119854558d564bfa9441.png

Regerend landskampioen São Paulo staat na 14 wedsstrijden verrassend op een degradatieplek. Mooie uitdaging om de club te redden en tegelijkertijd de kans om binnen een halfjaar mijn derde CL te winnen. Doei Japan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na Oezbekistan als nationale ploeg onder mijn hoede te hebben gehad, ben ik neergestreken in Kirgizië. Niveautje kut-met-peren, maar ik sprak de taal nog niet. Ik krijg nu echter de kans om naar Europa te gaan. IJsland is vrij en daar zitten echt mogelijkheden. Ik neig naar een overstappie, vooral omdat ik met Kirgizië nooit een prijs ga pakken. De Azië Cup is al bijna niet te doen, het WK onmogelijk, vooral omdat de nationale competitie niet speelbaar is en ik dus geen extra spelers kan ronselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry @Titan het duel hiervoor, verloren we thuis 1-2 van NAC, we hadden wat recht te zetten. En we maken nog kans op PO vier met nog  3 duels te gaan, we hebben helaas voor jou verdiend gewonnen van de Superboeren!;):cheer:

Roda-De Graafschap 2-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd.  Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei De Kat:

Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd.  Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast!

Er zijn er een aantal met een instant result knop. Dark Polish bijvoorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 
Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding.

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_56.thumb.png.126f4f2737795834e9fba5264cb3dd4f.png

Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. 

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_40.thumb.png.e2f30fac80837d744397960e6421309a.png

Wat is hier help aan?:cab::mrgy: Die eerste is bager en slecht, die 2e is fucking goed lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_56.thumb.png.126f4f2737795834e9fba5264cb3dd4f.png

Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. 

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-03-25om09_31_40.thumb.png.e2f30fac80837d744397960e6421309a.png

-3 op werken met jonge spelers, +3 op kwaliteiten beoordelen, +2 op potenieel beoordelen. Als de voorkeursformatie ook nog eens beter aansluit, dan is de keuze vrij eenvoudig, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei ElPrincipito:

Help! 

Inhoud verbergen

Inhoud verbergen

Ik zou zoeken naar een betere persoonlijkheid 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Kat:

Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result?

Link naar opmerking
Deel via andere websites