putdus Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Het is venlo geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart er lopen een "paar" contractjes af binnen 1 maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart We blijven waar we zitten. We gaan er alles aan doen om er de Palermo Football Group van te maken in plaats van de Manchester City Football Group. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Janken geblazen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Sorry @ReneLeBlanc, maar deze promotie is - na een lang en wisselvallig seizoen - een mooi begin van mijn tijd bij Levante! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 4 uur geleden zei Rrrood: Heerlijke affiliate met hele goede faciliteiten Mijn favo FM clubje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Regerend landskampioen São Paulo staat na 14 wedsstrijden verrassend op een degradatieplek. Mooie uitdaging om de club te redden en tegelijkertijd de kans om binnen een halfjaar mijn derde CL te winnen. Doei Japan!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Stuur maar een Tikkie @ReneLeBlanc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Waarom reageer je dan? SPELEN Bij deze is het seizoen 2085/2086 afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 2 minuten geleden zei Thierryvane: Stuur maar een Tikkie @ReneLeBlanc. IMG_3490.webp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Het gaat niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Na Oezbekistan als nationale ploeg onder mijn hoede te hebben gehad, ben ik neergestreken in Kirgizië. Niveautje kut-met-peren, maar ik sprak de taal nog niet. Ik krijg nu echter de kans om naar Europa te gaan. IJsland is vrij en daar zitten echt mogelijkheden. Ik neig naar een overstappie, vooral omdat ik met Kirgizië nooit een prijs ga pakken. De Azië Cup is al bijna niet te doen, het WK onmogelijk, vooral omdat de nationale competitie niet speelbaar is en ik dus geen extra spelers kan ronselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Sorry @Titan het duel hiervoor, verloren we thuis 1-2 van NAC, we hadden wat recht te zetten. En we maken nog kans op PO vier met nog 3 duels te gaan, we hebben helaas voor jou verdiend gewonnen van de Superboeren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kat Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd. Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Zojuist zei De Kat: Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd. Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast! Er zijn er een aantal met een instant result knop. Dark Polish bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Help! Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding. Spoiler Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Help! Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding. Inhoud verbergen Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. Inhoud verbergen Wat is hier help aan? Die eerste is bager en slecht, die 2e is fucking goed lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Je hebt gelijk, geaccepteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 10 minuten geleden zei ElPrincipito: Help! Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding. Inhoud verbergen Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. Inhoud verbergen -3 op werken met jonge spelers, +3 op kwaliteiten beoordelen, +2 op potenieel beoordelen. Als de voorkeursformatie ook nog eens beter aansluit, dan is de keuze vrij eenvoudig, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Another one bites the dust En dit Jong Ajax staat 8e, niet 15e ofzo als in het echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 42 minuten geleden zei ElPrincipito: Help! Dit is momenteel mijn hoofd jeugdopleiding. Inhoud verbergen Is het slim hem te vervangen voor deze gozer. Qua positie komt deze onderstaande ook beter uit de bus. Inhoud verbergen Ik zou zoeken naar een betere persoonlijkheid 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 1 uur geleden zei De Kat: Goedemorgen! Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Vorig jaar met FM 23 had ik een skin waarbij ik tijdens de wedstrijd ook kon simuleren ipv de hele wedstrijd. Weet iemand waar ik die kan vinden. Dankjewel alvast! Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result? Er waren instant result skins waarbij je ook tijdens de wedstrijd zelf nog op de knop kunt drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kat Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Bedoel je dan tijdens de wedstrijd zelf of gewoon voor de wedstrijd via de snelle uitslag/instant result? Tijdens de wedstrijd zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 17 minuten geleden zei De Kat: Tijdens de wedstrijd zelf Dark Polish heeft die knop ook. Sowieso een ontzettend fijne skin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten