Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

De game is niet gemaakt voor zulke lage divisie. Iedereen heeft dezelfde slechte kwaliteiten. Als je dan net een paar eigenschappen op de goede plek hebt, gecombineerd met een goede tactiek, dan kun je al heel snel hele wat divisies stijgen met hetzelfde team, waarbij een aanvaller natuurlijk ook qua doelpunten het lekker doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.5a20fadf75d6e8085a8fe1690795e489.png

Voor het eerst staan we er tussen (denk ik, want eerder heb ik dit bericht nooit gehad).

Ik ben misschien wel meer verbaasd over twee israëlische clubs?! En ik mis eigenlijk wel grote clubs uit bijvoorbeeld Spanje, Engeland en Frankrijk... Die staan gewoon helemaal nergens... 

Geen idee wat de game ziet als de topcompetities... 

Tussen de 62 spelers zitten misschien ook wel 33 spelers die in San Marino zelf spelen (ander bericht over San Marino)... 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie ook dat je na seizoen 3 elke keer in de verleiding komt om de spelers die je transfervrij uit saoedie arabie kunt halen te halen? Zoals Kessie, veiga, ruben neves, savic, mitrovic, laporte, Merih Demiral, Luiz Felipe enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei putdus:

Hebben jullie ook dat je na seizoen 3 elke keer in de verleiding komt om de spelers die je transfervrij uit saoedie arabie kunt halen te halen? Zoals Kessie, veiga, ruben neves, savic, mitrovic, laporte, Merih Demiral, Luiz Felipe enz.

Ik merk zelf wel dat er veel spelers transfervrij zijn nadat ze daar uit hun contract lopen. Als er iets interessants bij zit en ze willen komen dan hap ik gewoon toe hoor :-).

Vraag:

Ik heb het idee dat het in deze FM editie lastiger is dan voorheen om spelers te verkopen. Ik speel met Willem II. Nu net klaar met seizoen 3. 2 Seizoenen achter elkaar kampioen in de Eredivisie na promotie in het eerste seizoen en alleen voor mijn 2 absolute pelers (Meerveld en Razak) is interesse. De spelers die tussen bank en basis bungelen raak ik aan de straatstenen niet kwijt.

Iemand misschien tips of advies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei reibleetsak:

Ik heb het idee dat het in deze FM editie lastiger is dan voorheen om spelers te verkopen. Ik speel met Willem II. Nu net klaar met seizoen 3. 2 Seizoenen achter elkaar kampioen in de Eredivisie na promotie in het eerste seizoen en alleen voor mijn 2 absolute pelers (Meerveld en Razak) is interesse. De spelers die tussen bank en basis bungelen raak ik aan de straatstenen niet kwijt.

Ik heb eerder het tegenovergestelde probleem. Er wordt veel te veel geboden op mijn spelers. Ik wacht nu maar steeds totdat ik echt moet reageren en weiger dan. Maar daardoor heb ik de hele transferperiode wel zo'n 15-20 boden van andere clubs open staan, terwijl ik de spelers niet wil verkopen. Ik heb de vraagprijs al ingesteld op 20 miljoen ofzo, maar dan nog krijgen boden in de orde van tonnen of enkele miljoenen... Als ze nu 20 miljoen bieden ofzo, dan wil ik er misschien nog wel over nadenken... Maar anders? Nee, ze worden niet verkocht.

Maar omdat ik die boden weiger, dan worden de spelers weer boos en dienen ze soms zelfs een transferverzoek in. Rete irritant. Ik wou dat er eens wat minder geboden zou worden op deze spelers...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thomassje123:

1fd35b587e86b2c64e2fe4161ea72882.png

Hoe wordt hij zo hoog beoordeeld :cab: Jeetje wat een slechte speler (zelfs voor Wales 2e divisie begrippen) en speelt ook tering slecht. Mooi weg er mee

Misschien een idee om eens een functioneringsgesprek in te plannen met het staflid die deze beoordeling heeft opgesteld :classic_tongue:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei De Raam:

De 5 leagues met de hoogste reputatie

Ik kan me eerlijk gezegd niet helemaal voorstellen dat ik al meer dan 60 spelers heb opgeleid die nu in de top 5 leagues zouden spelen... En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat twee clubs uit Israël ook zo hoog op deze lijst staan als het om de 5 leagues gaat. 

Ik zou dan eerder verwachten dat het om alle hoogste divisies van landen in Europa gaat ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels basisspeler. 15 doelpuntjes in 21 wedstrijden en train ik nu om van diepe spits naar AMC. Heb immers nog een goede spits lopen die makkelijk het netje weet te vinden. 

Schermafbeelding2024-01-17om08_16_18.thumb.png.201345b85708b2be20f46f05fdde4cbe.png

Tevens kreeg ik dit bericht. Vraag: krijg ik dit bij elke 20 wedstrijden? Niet toch.. 

Schermafbeelding2024-01-17om08_50_46.thumb.png.3a13468f57a943135ac952c00a82410d.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei ElPrincipito:

Inmiddels basisspeler. 15 doelpuntjes in 21 wedstrijden en train ik nu om van diepe spits naar AMC. Heb immers nog een goede spits lopen die makkelijk het netje weet te vinden. 

Schermafbeelding2024-01-17om08_16_18.thumb.png.201345b85708b2be20f46f05fdde4cbe.png

Tevens kreeg ik dit bericht. Vraag: krijg ik dit bij elke 20 wedstrijden? Niet toch.. 

Schermafbeelding2024-01-17om08_50_46.thumb.png.3a13468f57a943135ac952c00a82410d.png

Dat hangt af van wat jij bij de verkoop met Newcastle hebt afgesproken ;)

Zeer wss niet nee.

The Jude _O_

Ars Wol 3-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei De Raam:

Welke competities heb je allemaal geladen en heb je extra spelers ingeladen?

Competities (Indien niet erachter gespecifieerd welke divisies dan alleen hoogste):

Engeland (Hoogste 2 divisies)

Duitsland (Hoogste 2 divisies)

Spanje (Hoogste 2 divisies)

Italië

Frankrijk

Nederland (Hoogste 2 divisies)

Portugal

Denemarken (Hoogste 2 divisies)

Schotland (Hoogste 2 divisies)

Verder via advanced voor Europa en Zuid Amerika alle spelers van clubs in de hoogste divisies aangevinkt. Kom dus op iets meer dan 100.000 spelers uit m'n hoofd.

Volgens mij kan het hier dus niet aan liggen.

Misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei reibleetsak:

Misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben.

Ik denk dat je inderdaad even moet wachten totdat de reputaties wat verder omhoog gaan. 100.000 spelers is overigens wel wat aan de hoge kant, clubs hebben dan vaak goedkopere of betere opties dan de spelers die jij hebt meegenomen uit de KKD. 

Ik speel zelf altijd met een kleine database en laadt geen extra spelers meer in, tenzij ik dat nodig heb voor de filosofie van de club die ik manage. Merk wel dat ik dan makkelijker van de spelers af kom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei De Raam:

Ik denk dat je inderdaad even moet wachten totdat de reputaties wat verder omhoog gaan. 100.000 spelers is overigens wel wat aan de hoge kant, clubs hebben dan vaak goedkopere of betere opties dan de spelers die jij hebt meegenomen uit de KKD. 

Ik speel zelf altijd met een kleine database en laadt geen extra spelers meer in, tenzij ik dat nodig heb voor de filosofie van de club die ik manage. Merk wel dat ik dan makkelijker van de spelers af kom. 

Dus dat! Ik speel met een kleine database en vaak maar met 3 competities waarbij Spanje en Engeland. Dat zorgt voor meer interesse en betere prijzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Dus dat! Ik speel met een kleine database en vaak maar met 3 competities waarbij Spanje en Engeland. Dat zorgt voor meer interesse en betere prijzen. 

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen wanneer ik een nieuwe save start. Ik zit steeds in de mindset meer is beter wat betreft aantal competities en aantal spelers, maar dat is misschien niet juist. 

In ieder geval erg bedankt voor de antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

De enige reden waarom ik ieder jaar weer de ingame-editor koop: die vreselijke stadionnamen...

Nou is de overgang van het Lokomotiv naar het Lokomotiv Sofia Stadion dan ook weer niet zo extreem ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites