ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ah bah, daar gaat de ultieme kans op onze eerste titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 20 competitiematchen, 22 doelpunten en 19 assists dit seizoen. Ga het maar weer opvangen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Wel flinke zak geld voor Chileense begrippen! Je tovert toch elke keer een glimlach op m'n gezicht als ik die kop van Roberto Carlos langs zie komen heerlijk plaatje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ah bah, daar gaat de ultieme kans op onze eerste titel Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 minuut geleden zei sennid: Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Jij moet verder in San Marino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 31 minuten geleden zei sennid: Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Geen tot en met 4e niveau is gewoon speelbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Het is ieder jaar hetzelfde liedje bij de gemeente... Stelletje idioten bij de gemeente... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Goed om te weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 8 uur geleden zei MisterX: Spelers die aan het einde van een contract vertrekken, staan niet in het overzicht. Net als spelers die je aantrekt vanuit je jeugdinstroom. Dat zorgt voor een vertekent beeld. Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 minuut geleden zei xanderoo: Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Heeft dat niet te maken met welke ''modus'' je speelt? Ik speel Real World, met mijn Arsenal. En eerste 3-4 seizoenen kwamen heel veel transfers, niet in mijn transfer history/overzicht te verschijnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 3 minuten geleden zei xanderoo: Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Nee, die stonden er nooit in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei sennid: Goed om te weten Wie weet gaat dit werken. Ik ben wel benieuwd hoeveel een stadion voor 350 man gaat kosten. Ze zullen er vast meerdere miljoenen voor vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 3 minuten geleden zei MisterX: Wie weet gaat dit werken. Ik ben wel benieuwd hoeveel een stadion voor 350 man gaat kosten. Ze zullen er vast meerdere miljoenen voor vragen Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Leuk window Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Eerste prijsje bij Santos is binnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 13 minuten geleden zei sennid: Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen! De deal is waarschijnlijk nog niet rond aan het einde van het seizoen, dus een volgende verbouwing van het stadion zou dan misschien nog ene jaar later plaats moeten gaan vinden... Of je zult zien dat de gemeente het stadion niet wilt verkopen ofzo Of wat kun je nog meer als reden bedenken om het niet door te laten gaan? 14 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 6 minuten geleden zei La Pulga: Eerste prijsje bij Santos is binnen hoor. Heb je nog tips voor Brazzie talentjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Heb je nog tips voor Brazzie talentjes? Spoiler Het is pas mijn eerste seizoen, maar dit waren mijn transfers. Ik weet wel dat Angelo van Chelsea een hele goede speler zal zijn, hopelijk kan ik die huren en uiteindelijk kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor En dan word ik raar aangekeken omdat ik een keeper op AMR deed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Hij is over de 200 miljoen heen voor het eerst Ik heb geen eens 200 miljoen meer in de bank, maar dat boeit even niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari @Dansmeister jij zat bij Colo Colo toch? is dit wat? Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Altijd lekker om zo'n bedrag te krijgen, al had ik stiekem op meer gehoopt. Een aantal jaar geleden, toen de speler nog echt een talent was, piekte de waarde boven de 100 miljoen. Dat wetende, dan valt dit bedrag toch een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 7 uur geleden zei La Pulga: @Dansmeister jij zat bij Colo Colo toch? is dit wat? Toon verborgen inhoud Nooo vriend. @ElPrincipito heeft een game gehad ermee. Thompson redelijk talent in mijn game geweest, maar niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten