Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.e3eca57a2dc529210d600775353e1daf.png

Ah bah, daar gaat de ultieme kans op onze eerste titel

Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MisterX:

Spelers die aan het einde van een contract vertrekken, staan niet in het overzicht. Net als spelers die je aantrekt vanuit je jeugdinstroom. Dat zorgt voor een vertekent beeld. 

Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei xanderoo:

Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel..

Heeft dat niet te maken met welke ''modus'' je speelt?

Ik speel Real World, met mijn Arsenal. En eerste 3-4 seizoenen kwamen heel veel transfers, niet in mijn transfer history/overzicht te verschijnen:classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MisterX:

image.png.de874e6bc9a8d433b22b9f343c4d7e16.png

Wie weet gaat dit werken. Ik ben wel benieuwd hoeveel een stadion voor 350 man gaat kosten. Ze zullen er vast meerdere miljoenen voor vragen 

Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei sennid:

Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen!

De deal is waarschijnlijk nog niet rond aan het einde van het seizoen, dus een volgende verbouwing van het stadion zou dan misschien nog ene jaar later plaats moeten gaan vinden... 

Of je zult zien dat de gemeente het stadion niet wilt verkopen ofzo ;e Of wat kun je nog meer als reden bedenken om het niet door te laten gaan?

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Heb je nog tips voor Brazzie talentjes?  

Spoiler

image.thumb.png.546cfeb2cb1ab8a529860a0c35b5c9f2.png

Het is pas mijn eerste seizoen, maar dit waren mijn transfers. Ik weet wel dat Angelo van Chelsea een hele goede speler zal zijn, hopelijk kan ik die huren en uiteindelijk kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... 

d4b6717b75c5d50ac2372d933693ec40.png

Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af :D 

1f82f5c19934e44476de6a2c096a8efb.png

Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... 

d4b6717b75c5d50ac2372d933693ec40.png

Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af  

1f82f5c19934e44476de6a2c096a8efb.png

Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor  

En dan word ik raar aangekeken omdat ik een keeper op AMR deed ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites