Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Steels:

Game nr.6 

image.thumb.png.28012df0bd3386c0b01014d233eb2388.png

Flinke uitdaging wel, staan allerlaatste in de Serie B momenteel..Doel van de save (buiten het eindelijk eens meer dan een seizoen volhouden) is om me op te werken in Italië tot bondscoach. 

200w.gif?cid=6c09b952ohyhoggnkij4h3p9m8o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Splinternieuwe laptop die echt niet normaal snel is helpt wel mee :D 

Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan.

Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan.

Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... 

Snap ik ook niet hoor..en ik heb ook echt een supersnele laptop, waardoor ik met gemak 90 competities uit 43 landen op hoog detaillevel draai. Maar ik hou nu eenmaal van micromanagement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei De Raam:

2030/31, acht seizoenen dus  Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! 

Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht ;)Mooi gelukt is bro. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kyrill:

Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht Mooi gelukt is bro. 

Dit was Champions League nummer zes ;c maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens!

11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Gewonnen met alleen maar jeugdproducten of is dat nog te vroeg?  

Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Dit was Champions League nummer zes  maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens!

Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! 

Oooh haahaha. Dat verklaart een hoop, held!! ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ook opvallend, als je het niet raar kan noemen. Mijn spits wil niet van me weten omdat de andere spits de pannen van het dak speelt (weeral), krijg zeer mooie aanbiedingen bij clubs die 3 divisies hoger spelen, en nog kiest hij voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon een doorverkoopclausule afkopen voor zo'n 18 mln. Dat heb ik niet gedaan. Toen zakte die iets. Maar nu gebeurt dit:

image.png.71b02306ef5ea484fe9a59499f6d5961.png

62 mln. is gelimiteerde afkoopsom, dus dit bod is per definitie geaccepteerd. Give me my 50% :t::t::t::t:

Edit: Letterlijk het volgende bericht: Speler is verkocht:

image.png.cf8196461cc54506cd931632ab000df1.png

I got my 50% en nog eens 300k :happy:

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. 

Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! 

image.thumb.png.0eab9b1c439060d5c5d996c7ef67a6d1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. 

Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! 

image.thumb.png.0eab9b1c439060d5c5d996c7ef67a6d1.png

Qua salaris moet hij precies wel wat inboeten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites