Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 19 uur geleden zei Steels: Game nr.6 Flinke uitdaging wel, staan allerlaatste in de Serie B momenteel..Doel van de save (buiten het eindelijk eens meer dan een seizoen volhouden) is om me op te werken in Italië tot bondscoach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Splinternieuwe laptop die echt niet normaal snel is helpt wel mee Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan. Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Meneer wilde 4 keer zoveel gaan verdienen, daar gaan we dus niet aan beginnen. De samenwerking blijft dus maar beperkt tot een seizoen. Deze centen gaan we is goed investeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari We zijn zoooo dichtbij!! City is wel een uitdaging, mocht dat de finale worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Opdracht voltooid: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 2 uur geleden zei MisterX: Zaken als het zoeken naar geschikte spelers, deals rond krijgen met andere clubs en al dat soort simpele zaken kosten gewoon best wat tijd bij mij. Zelfs met een quantum computer zou ik echt niet veel sneller er door heen gaan. Sommige hier lijken echt alleen maar op die spatiebalk te rammen bij alles in FM... Snap ik ook niet hoor..en ik heb ook echt een supersnele laptop, waardoor ik met gemak 90 competities uit 43 landen op hoog detaillevel draai. Maar ik hou nu eenmaal van micromanagement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 2 uur geleden zei De Raam: Opdracht voltooid: Gefeliciteerd. In je hoeveelste seizoen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 25 minuten geleden zei Kyrill: Gefeliciteerd. In je hoeveelste seizoen ? 2030/31, acht seizoenen dus Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zojuist zei De Raam: 2030/31, acht seizoenen dus Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht Mooi gelukt is bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 9 minuten geleden zei De Raam: 2030/31, acht seizoenen dus Hele zieke savegame, nog nooit zo snel gelukt maar de newgens in Portugal zijn écht niet normaal! Gewonnen met alleen maar jeugdproducten of is dat nog te vroeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 19 minuten geleden zei Kyrill: Grappig, ik won ook de CL met Arsenal in seizoen 8. Ik ben maar Karel, bij jou had ik het in seizoen 4-6 al verwacht Mooi gelukt is bro. Dit was Champions League nummer zes maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens! 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Gewonnen met alleen maar jeugdproducten of is dat nog te vroeg? Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 2 minuten geleden zei De Raam: Dit was Champions League nummer zes maar de eerste met alleen maar zelf opgeleide newgens! Alleen maar zelf opgeleide newgens, inderdaad! Dus zelfs spelers als Muniz, Moreira, Gabriel Silva, Rodrigo Ribeiro, etc. waren er niet meer bij! Oooh haahaha. Dat verklaart een hoop, held!! ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Toch ook opvallend, als je het niet raar kan noemen. Mijn spits wil niet van me weten omdat de andere spits de pannen van het dak speelt (weeral), krijg zeer mooie aanbiedingen bij clubs die 3 divisies hoger spelen, en nog kiest hij voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Ik kon een doorverkoopclausule afkopen voor zo'n 18 mln. Dat heb ik niet gedaan. Toen zakte die iets. Maar nu gebeurt dit: 62 mln. is gelimiteerde afkoopsom, dus dit bod is per definitie geaccepteerd. Give me my 50% Edit: Letterlijk het volgende bericht: Speler is verkocht: I got my 50% en nog eens 300k 12 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari In zijn laatste competitiewedstrijd van zijn carrière prikt de grootmeester er nog even twee in: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari wel, dat was niet echt Scherp van hem.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 28 minuten geleden zei AntiChrist7: wel, dat was niet echt Scherp van hem.... Je bedoelt dat je afbeelding niet scherp is? Onleesbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 2 minuten geleden zei MisterX: Je bedoelt dat je afbeelding niet scherp is? Onleesbaar mijn schuld niet dat dit forum nog op hardware van 2014 draait en niet overweg kan met widescreen/curved Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 4 minuten geleden zei AntiChrist7: mijn schuld niet dat dit forum nog op hardware van 2014 draait en niet overweg kan met widescreen/curved Ik heb dit probleem ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Hancko in winterstop seizoen 2 zo goed als zeker naar de zandbak. Iemand een leuke tip voor een linksbenige cv? Rechtspoten zijn zo gevonden, linksbenige schaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Na 1 seizoen droog te staan... Misschien nog een tweede prijs op 1 seizoen tijd. Ik ben ondertussen uitgegroeid door een clubicoon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 10 minuten geleden zei Kevinoz87: Ik kan niet anders zeggen dat het wel lekker draait bij Wrexham. Na de winst dit seizoen van de Supercup, de Europese Supercup, de competitie (19 punten los op nr 2 city) pakken we nog een trofee. Pep Guardiola wordt scout bij Wrexham! Qua salaris moet hij precies wel wat inboeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 24 minuten geleden zei xanderoo: Qua salaris moet hij precies wel wat inboeten. Ik zou er met mijn ogen dicht voor tekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Ik kan mijn keepers niet goed uit elkaar houden qua naam: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten