Kyrill Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 uur geleden zei TheRealOne: Dat is waar, een van de twee heeft een paar maanden later zelfs een nieuw contract getekend Ik stoor me er alleen vooral aan omdat deze spelers makkelijk voor minstens 25 miljoen ofzo kunnen gaan bij iedere andere CL club, maar dat ze gewoon niet meer bieden omdat het de Bulgaarse competitie is. En dat daar m'n speler dan boos om worden Je hebt helemaal gelijk. Dat je in Bulgarije speelt, betekent niet je sterspelers voor appel en pak melk maar naar PSG, City of Bayern moeten gaan, wat denken ze wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 10 minuten geleden zei Kyrill: Je hebt helemaal gelijk. Dat je in Bulgarije speelt, betekent niet je sterspelers voor appel en pak melk maar naar PSG, City of Bayern moeten gaan, wat denken ze wel niet Het ergste is nog dat ik m'n bestuur soms moet ompraten om m'n sterspeler niet voor 15 miljoen te laten gaan Gelukkig lukt dat 9 van de 10 keer nog wel En dan zijn ze weg, en hebben ze in de zandbak of bij PSG opeens een transferwaarde van 70 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 13 uur geleden zei Badmuts: Ik kan er misschien ooit eens naar kijken maar vooe nu heb ik andere prioriteiten... Hé Badmuts. Als het niet lukt, geen probleem Mocht het je leuk lijken, dan geef maar een gil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 uur geleden zei TheRealOne: Dat is waar, een van de twee heeft een paar maanden later zelfs een nieuw contract getekend Ik stoor me er alleen vooral aan omdat deze spelers makkelijk voor minstens 25 miljoen ofzo kunnen gaan bij iedere andere CL club, maar dat ze gewoon niet meer bieden omdat het de Bulgaarse competitie is. En dat daar m'n speler dan boos om worden En dan heb jij nog het geluk dat je in Bulgarije speelt. Ik heb in San Marino spelers die al boos werden omdat ik een bod van een paar ton weigerde, terwijl ik tientallen miljoenen op de bank had staan. Waarom zou ik dan mijn beste spelers voor 150k verkopen? Het is ook bizar hoeveel een speler soms meer waard is geworden nadat hij is verkocht. Dan komt er soms gewoon een nulletje achter zijn waarde te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 7 minuten geleden zei MisterX: En dan heb jij nog het geluk dat je in Bulgarije speelt. Ik heb in San Marino spelers die al boos werden omdat ik een bod van een paar ton weigerde, terwijl ik tientallen miljoenen op de bank had staan. Waarom zou ik dan mijn beste spelers voor 150k verkopen? Het is ook bizar hoeveel een speler soms meer waard is geworden nadat hij is verkocht. Dan komt er soms gewoon een nulletje achter zijn waarde te staan Eigenlijk zou je die aanbiedingen in de spam moeten kunnen zetten Altijd voor dezelfde spelers, van dezelfde club en voor dezelfde bedragen en dat dan om de paar dagen in dezelfde transferperiode. Ik heb me niet na een ingame-week opeens bedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Doei financiële problemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Doei financiële problemen Ik kwam helaas niet voorbij PSV Had ik goed aan zien komen dus ik moest mijn sterspeler verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Hehe, eindelijk beetje budget. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Vanavond, en de komende tijd, het tempo in mijn Sporting save maar eens verhogen. Wordt tijd dat we de doelen gaan halen zodat ik aan nieuwe uitdagingen kan beginnen. Het lijstje met saves die ik wil spelen wordt alsmaar langer Dan maar even op de @ReneLeBlanc-manier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari (bewerkt) Sterkte @ReneLeBlanc Oeps, dat was nog van de vorige pagina 10 januari bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 5 minuten geleden zei neva: Sterkte @ReneLeBlanc Oeps, dat was nog van de vorige pagina Ik ga hier op het forum net zo te werk als in game. Tempo tempo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeviT22 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Is FM24 een grote improvement vergeleken met FM22? Ik koop FM meestal om de 3 of 4 jaar maar de features vind ik nu goed lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 minuut geleden zei LeviT22: Is FM24 een grote improvement vergeleken met FM22? Ik koop FM meestal om de 3 of 4 jaar maar de features vind ik nu goed lijken. Als je het maar eens in de zoveel jaar koopt, dan zou ik wachten tot volgend jaar. Als ze de verwachtingen waar maken, dan is dat echt een grote verbetering. Zelf heb ik wel de sprong van 22 naar 24 gemaakt en ik vermaak me er wel mee. Al moet ik zeggen dat ik ook niet veel FM22 heb gespeeld, dus veel van die features waren ook nog best nieuw voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Spanning en sensatie op de slotdag van de Bwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Dat deze pot nog niet is gestaakt, dikke rookwolken in de tribunes van Santos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 35 minuten geleden zei La Pulga: Dat deze pot nog niet is gestaakt, dikke rookwolken in de tribunes van Santos. Daar zit gewoon een vurige Braziliaanse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Thuis tegen Rode Ster misten we kans op kans op kans. 20 schoten waarvan 12 op goal bezorgden ons geen goal waardoor we met 0-0 gelijkspeelde. Het begin van het schema was relatief eenvoudig dus hoopte ik op zoveel mogelijk punten. Gelukkig nemen we ze wel mee uit Belgie waardoor de eerste drie punten in de Champions League een feit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Na een eigenlijk wel geweldig eerste seizoen bij Arsenal (winst Community Shield, League Cup, Premier League én als toetje de CL) ben ik lekker talenten aan het harken maar kom er nu ineens achter dat je jaarlijks maar 6 niet Britse spelers onder de 21 jaar mag binnen halen. Dat wordt flink filteren dus. Ik was niet op de hoogte van deze regel. Btw, als je zo een succesvol eerste seizoen hebt, zouden jullie dan blijven of misschien al eens verder kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 23 minutes ago, Rob1981 said: Na een eigenlijk wel geweldig eerste seizoen bij Arsenal (winst Community Shield, League Cup, Premier League én als toetje de CL) ben ik lekker talenten aan het harken maar kom er nu ineens achter dat je jaarlijks maar 6 niet Britse spelers onder de 21 jaar mag binnen halen. Dat wordt flink filteren dus. Ik was niet op de hoogte van deze regel. Btw, als je zo een succesvol eerste seizoen hebt, zouden jullie dan blijven of misschien al eens verder kijken? Mijn eerste save (heb de game nog geen maand) was met Manutd, en na het eerste seizoen 3e te zijn geworden het seizoen daarop met overmacht kampioen en Champions League gewonnen te hebben heb k de save in 2 delen opgesplitst..., 1 save waar ik blijf omdat het er een nieuw stadion gebouwd zou worden als ik zou blijven. En dan nog een save waarbij ik vetrek en bij Ajax aan de gang ben gegaan. (waren nog niet zo erg als irl, maar scheelde niet veel)... Maar moet zeggen door t succes, zijn beide saves uit de gratie geraakt een beetje en dat vind ik wel jammer aangezien ik dat ook best wel snel heb met grote clubs. Nu een save met een eigen gemaakte team (in de editor, niet de game mode) in Engeland en een save voor een novelle in Italie onderste regionen. En haal daar stukken meer plezier uit tot nu toe (tot ik daar weer mee ga winnen :P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 1 uur geleden zei Rob1981: Na een eigenlijk wel geweldig eerste seizoen bij Arsenal (winst Community Shield, League Cup, Premier League én als toetje de CL) ben ik lekker talenten aan het harken maar kom er nu ineens achter dat je jaarlijks maar 6 niet Britse spelers onder de 21 jaar mag binnen halen. Dat wordt flink filteren dus. Ik was niet op de hoogte van deze regel. Btw, als je zo een succesvol eerste seizoen hebt, zouden jullie dan blijven of misschien al eens verder kijken? Ligt eraan wat je doelen zijn. Ik heb bij IDV in Ecuador in het eerste seizoen alles gewonnen wat ik kon winnen. Het is echter mijn doel om spelers op te leiden en richting Europa te laten gaan. Na enkele seizoenen wil ik dan het nationale team onder mijn hoede nemen en dan is het ultieme doel om een grote prijs te winnen met het nationale elftal, vol met spelers die ik opgeleid heb natuurlijk! In deze save maakt het me dus helemaal niets uit hoeveel ik win of hoe succesvol de club is, aangezien dat geen onderdeel van mijn doelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Thanks voor jullie input @De Raam en @DutchDoofus! Ik ga een nieuwe save starten met PSV met als doelstelling talenten als Van Duiven, Babadi en Land flink door te ontwikkelen en ervoor te zorgen dat PSV de CL wint met alleen eigen jeugd, dan daarnaast bondscoach te worden en dan zorgen dat ik met een groot aandeel van deze PSV-spelers ook het WK win. Dat lijkt me wel een behoorlijke uitdaging. Overigens is het ook een grote uitdaging om in een opvlieging niet te veel spelers te halen zodat het weer lastig wordt om je eigen jeugd in te passen. Ik verlies nog al eens vaak interesse omdat ik geen gevoel meer heb bij het team omdat de identiteit verloren gaat door alle aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Toch nog even een vraag voor de fanatiekelingen hier. Als ik een spel met PSV start met alleen Nederlandse competities aan loop ik er lekker vlot doorheen. Het doel is de focus op eigen jeugd en Nederlandse spelers, dus aan andere competities heb ik dan ook niet veel. Zouden jullie dat ook op deze manier doen of niet en zo nee, waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 10 minuten geleden zei Rob1981: Toch nog even een vraag voor de fanatiekelingen hier. Als ik een spel met PSV start met alleen Nederlandse competities aan loop ik er lekker vlot doorheen. Het doel is de focus op eigen jeugd en Nederlandse spelers, dus aan andere competities heb ik dan ook niet veel. Zouden jullie dat ook op deze manier doen of niet en zo nee, waarom niet? https://manutd.nl/mus-hulpgids-de-ideale-game-set-up/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Game nr.6 Flinke uitdaging wel, staan allerlaatste in de Serie B momenteel..Doel van de save (buiten het eindelijk eens meer dan een seizoen volhouden) is om me op te werken in Italië tot bondscoach. 11 januari bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten