ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 3 minuten geleden zei SantiagoMunez: Interesting! Dit is ongeveer wat ik voor ogen had, maar een stukje aanvallender (lees: geen DM’s en geen verdedigende rollen op je CM’s). Thanks! Aanval is de beste verdediging. Het enige waar ik soms wat mee schuif is de mentaliteit (voorzichtig in plaats van positief) de afgelopen drie seizoenen voornamelijk aanvallend gespeeld maar durfde dat niet aan als promovendus. Is ook de eerste tactiek waarin mijn spits er echt op los scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari (bewerkt) Ik zie dat ik dit heel veel krijg bij newgens. Ik kan hem wel benaderen maar hij wilt niet vanwege zijn leeftijd? Ik snap die niet echt. Of is er een regel in de Franse competitie qua overstappen en leeftijd? De persoon in kwestie is 16, net ingestroomd. 9 januari bewerkt door Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 3 minuten geleden zei Daz: Ik zie dat ik dit heel veel krijg bij newgens. Ik kan hem wel benaderen maar hij wilt niet vanwege zijn leeftijd? Ik snap die niet echt. Of is er een regel in de Franse competitie qua overstappen en leeftijd? De persoon in kwestie is 16, net ingestroomd. Spelers van buiten de EU mogen pas op hun 18de naar Europa komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Andersom ook geloof ik. Zijn nog maar weinig plekken waar je een 16- of 17-jarige speler uit het buitenland kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari heerlijke start met Wrexham! Helaas wel uitgeschakeld in de Carabao cup, na een 5-2 verlies tegen Aston Villa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Aanval is de beste verdediging. Het enige waar ik soms wat mee schuif is de mentaliteit (voorzichtig in plaats van positief) de afgelopen drie seizoenen voornamelijk aanvallend gespeeld maar durfde dat niet aan als promovendus. Is ook de eerste tactiek waarin mijn spits er echt op los scoort. Thanks for sharing! Ik probeer er ook nog eentje in elkaar te zetten met twee spitsen (of twee tienen). Lastig, man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Voor het eerst in 6 seizoenen niet gepromoveerd. Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Oh mijn god, stop met zeiken Nee, je mag niet naar de zandbak of naar PSG. Ik ben wel gek als ik m'n grootste talent of beste speler voor een paar miljoen verkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 14 minuten geleden zei TheRealOne: Oh mijn god, stop met zeiken Nee, je mag niet naar de zandbak of naar PSG. Ik ben wel gek als ik m'n grootste talent of beste speler voor een paar miljoen verkoop Gewoon tijd de wonden laten helen Binnen 1 seizoen of sneller, is het vanzelf weg die unhappiness! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari @MisterX Bolletje op AMC was rood toen hij door de intake kwam, één basisplaats en twee invalbeurten verder: Training staat één maand op AMC ingesteld. Om maar even aan te geven hoe snel het kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Oh, ik geloof best dat zoiets snel kan gaan. Het ging me er vooral om welke posities het waren. Ik denk niet dat jij zo'n speler die als spits doorkomt, snel om zal trainen tot bijvoorbeeld een rechtsback. Dat is toch een heel ander type speler. Waarom zou de AI zo'n speler dan wel omtrainen tot rechtsback? Dat slaat eigenlijk nergens op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 3 minuten geleden zei MisterX: Oh, ik geloof best dat zoiets snel kan gaan. Het ging me er vooral om welke posities het waren. Ik denk niet dat jij zo'n speler die als spits doorkomt, snel om zal trainen tot bijvoorbeeld een rechtsback. Dat is toch een heel ander type speler. Waarom zou de AI zo'n speler dan wel omtrainen tot rechtsback? Dat slaat eigenlijk nergens op... Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 24 minuten geleden zei MisterX: Oh, ik geloof best dat zoiets snel kan gaan. Het ging me er vooral om welke posities het waren. Ik denk niet dat jij zo'n speler die als spits doorkomt, snel om zal trainen tot bijvoorbeeld een rechtsback. Dat is toch een heel ander type speler. Waarom zou de AI zo'n speler dan wel omtrainen tot rechtsback? Dat slaat eigenlijk nergens op... Tuurlijk kan dat wel! De stap van spits naar rechtsbuiten is klein en van rechtsbuiten naar aanvallende back is ook niet gigantisch. Zelfde voor een box2box middenvelder die naar de (wing)back positie gaat. Ooit speelde ik met PSV met Bergwijn en Gravenberch als backs in een 5-3-2. Kwamen beiden in Oranje ook op die positie terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Sporting en Braga echt zieke off season, dit lost hopelijk wel het financiële probleem op bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Op 8-1-2024 om 21:11 zei Kevinoz87: Dan moeten we hopen dat zoals @TheRealOne aangeeft dat @Badmuts ons misschien kan helpen Ik kan er misschien ooit eens naar kijken maar vooe nu heb ik andere prioriteiten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari (bewerkt) @De Raam klopt het dat je geen tv-gelden en eindklassering moneys krijgt in Portugal? EDIT: nvm. 9 januari bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari (bewerkt) FC Utrecht bied een paar ton op een speler uit mijn jeugdteam die naar mijn idee best potentie heeft. Vervolgens geef ik aan dat ik 15 miljoen wil en nog eens 50% van de volgende transfersom met de gedachte dat dit natuurlijk nooit geaccepteerd zou gaan worden, want dat is een idioot prijsverschil, toch? FC Utrecht denkt daar alleen anders over... Die bieden een bod van 15 miljoen en nog eens 50% van de volgende transfersom én geven aan dat dit een onderhandelbaar bod is?! Oftewel ik kan nog eens de prijs verhogen en wie weet gaan ze met nog meer akkoord Enige is dat ik de speler eigenlijk helemaal niet kwijt wil, omdat ik er een toekomstig eerste elftal speler in zie. Als hij nu blijkbaar al 15 miljoen waard is voor FC Utrecht, dan vraag ik me af waar zijn piek zit. Blijkbaar moet hij zeker wat potentie hebben. Anders komt FC Utrecht natuurlijk niet langs met zo'n bod... Nog niets gedaan, spel afgesloten en een volgende keer gaan we wel verder met deze cliffhanger... 9 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zoiets? Die mag wel wat door Traynoren, op zijn rampzalige techniek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Ik heb FM 24 gehaald en ben even een sidegame aan het doen. Dat is even wennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 5 uur geleden zei Thomassje123: Ik heb FM 24 gehaald en ben even een sidegame aan het doen. Dat is even wennen Je stopt toch niet met je SM verslaving? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari I'm not crying, you're crying. Financiele situatie is ondanks de voorrondes van de Champions League echt dramatisch. Moest wat doen want ik stond zelfs weer in de min qua salarisbudget. Was maar een oplossing en dat was Aziz verkopen, onze topschutter. Afgelopen seizoen achter Scamacca geëindigd als beste schutter van de wereld met zijn 27 goals in de Portugese Bwin. Hij krijgt zelf ook 30% mee van deze transfersom. Lekker cashen voor m. Hebben nu eindelijk wat vet op de botten en kunnen nu hopelijk slim investeren zoals we in de winterstop ook al wisten te doen. Goodbye my lover, goodbye my friend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 49 minuten geleden zei MisterX: Je stopt toch niet met je SM verslaving? Zeker niet, die save begint nu juist leuk te worden Ik loop alleen al 2 seizoenen voor en de updates van die seizoenen zijn ook al gemaakt, die moet ik eerst plaatsen voordat ik verder ga. Daarnaast kan ik zo al een beetje wennen aan FM 24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 1 uur geleden zei MisterX: Je stopt toch niet met je SM verslaving? Dit klinkt wel heel verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 38 minuten geleden zei delichris: Dit klinkt wel heel verkeerd. Hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 14 uur geleden zei Kyrill: Gewoon tijd de wonden laten helen Binnen 1 seizoen of sneller, is het vanzelf weg die unhappiness! Dat is waar, een van de twee heeft een paar maanden later zelfs een nieuw contract getekend Ik stoor me er alleen vooral aan omdat deze spelers makkelijk voor minstens 25 miljoen ofzo kunnen gaan bij iedere andere CL club, maar dat ze gewoon niet meer bieden omdat het de Bulgaarse competitie is. En dat daar m'n speler dan boos om worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten