MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 3 minuten geleden zei Rrrood: Mja dat is een beetje een FM-meme Vroeger kreeg iedereen Messi in zijn scoutingsvoorstellen Zo was die bedoeld. Hier trouwens nog een FM-meme achtig iets: Oefenwedstrijden tegen clubs met een veel grotere reputatie be like: Hoe moet ik dan aan goede oefenpartners komen die leiden tot een beetje spannende wedstrijden... Note: Oefenwedstrijden zijn voor mijn puur om spelers fit te krijgen. Daarom leidt de ass-man de oefenwedstrijden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 10 minuten geleden zei MisterX: Heel leuk dit soort voorstellen vanuit de scouts. Weten ze ook dat mij salarisbudget in totaal 50k is. En dat deze speler dus meer eist dan mijn totale salarisbudget?! Dan discard je dat report, toch gewoon? En stop je met verder scouten van die speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 10 minuten geleden zei Kyrill: Dan discard je dat report, toch gewoon? En stop je met verder scouten van die speler? De scouts kwamen zelf met deze speler aanzetten, ik had niet de opdracht gegeven om deze speler te scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei MisterX: De scouts kwamen zelf met deze speler aanzetten, ik had niet de opdracht gegeven om deze speler te scouten. Dat weet ik, dat is ook niet wat ik zeg. Als je ''scouts ''' met verslag komen kan jij kiezen wat je doet dus, oa uiteraard dus discarden/weg doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Dat weet ik, dat is ook niet wat ik zeg. Als je ''scouts ''' met verslag komen kan jij kiezen wat je doet dus, oa uiteraard dus discarden/weg doen Kunnen ze niet gewoon zelf bedenken dat zo'n spelers echt niet in het financiële plaatje past? Waarom moet deze langs komen? Financieel ver buiten mijn bereik. Zinloos bericht van de scouts. Toch weer een nutteloze klik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 @neva Trots op jouw cluppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 3 minuten geleden zei MisterX: Kunnen ze niet gewoon zelf bedenken dat zo'n spelers echt niet in het financiële plaatje past? Waarom moet deze langs komen? Financieel ver buiten mijn bereik. Zinloos bericht van de scouts. Toch weer een nutteloze klik.. Meid iedereen heeft dat. Misschien verkoop jij wel spelers, of ga je meer SB krijgen uiteindelijk Als je echt aan irriteert moet je die scout die met dit verslag kwam, andere scouting focus/opdracht geven met veel lagere salarissen eisen voor spelers Zelf net dit: Perfecte zege/flaweless victory was weer tijdje geleden, zege als dit had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Geweld tegen scheidsrechters ben ik tegen, maar geweld tegen kalendermakers is gerechtvaardigt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Kyrill: Meid iedereen heeft dat. Misschien verkoop jij wel spelers, of ga je meer SB krijgen uiteindelijk Ik heb nog een transferbudget van 18 mln. beschikbaar ofzo. Maar mijn salarisbudget is maar iets van 50k per maand... Ik had veel liever een veel lager transferbudget en veel meer salarisbudget, want ik word enorm beperkt door dat lage SB op dit moment. De helft van mijn selectie ofzo heeft nog een amateurcontract.... Zo krap zit ik in mijn SB. Ik mag alleen niets schuiven van mijn bestuur. Of nou ja, ik heb een paar ton TB al ingeruild voor SB. Want ik begon met 25k SB per maand... Ik had hem veel verder willen inruilen, maar dat mag niet. 13 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Ik heb nog een transferbudget van 18 mln. beschikbaar ofzo. Maar mijn salarisbudget is maar iets van 50k per maand... Ik had veel liever een veel lager transferbudget en veel meer salarisbudget, want ik word enorm beperkt door dat lage SB op dit moment. De helft van mijn selectie ofzo heeft nog een amateurcontract.... Zo krap zit ik in mijn SB. Ik mag alleen niets schuiven van mijn bestuur. Of nou ja, ik heb een paar ton TB al ingeruild voor SB. Want ik begon met 25k SB per maand... Ik had hem veel verder willen inruilen, maar dat mag niet. Duidelijk verhaal, dankjewel voor deze uitleg. Dat is wel frustrerend waarom mag je er niet verder in schuiven? Ik heb wel eens niet kunnen doen, wanneer er spelers bij gingen komen, en of contracten voor nieuwe spelers gemaakt werden? Wat zou bij jou de reden zijn denk je, niet verder aangepast kan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Duidelijk verhaal, dankjewel voor deze uitleg. Dat is wel frustrerend waarom mag je er niet verder in schuiven? Ik heb wel eens niet kunnen doen, wanneer er spelers bij gingen komen, en of contracten voor nieuwe spelers gemaakt werden? Wat zou bij jou de reden zijn denk je, niet verder aangepast kan worden? Aan het begin van het seizoen stond het balkje helemaal aan de andere kant met een SB van 25k, en een paar ton meer transferbudget. Ik heb er dus al 25k bij weten te snoepen en dat heb ik meteen opgevuld door amateurcontracten te vervangen door voltijd contracten. Maar ja, dan verbruik je alles. Het bestuur weigert ook steeds verzoeken voor een hoger SB... Hopelijk gooien ze er volgend jaar wel weer wat boven op, zodat ik dan eindelijk weer wat ruimte heb om te investeren. Ik heb nu het idee dat mijn selectie een beetje hetzelfde niveau heeft als het eerste seizoen, terwijl ik al halverwege seizoen 3 ben. Ik denk dat ik op dit moment zelfs slechter ben dan in seizoen 2. Toen had ik een breder eerst team door vele amateurcontracten. Die spelers zijn ondertussen weggeplukt, en omdat ik nu een profclub ben, mag ik geen amateurcontracten meer geven. Een paar wisselspelers van vorig jaar zijn nu basisspeler geworden. En dat komt niet omdat ze talenten zijn die zich ontwikkeld hebben. Puur en alleen omdat ik niet veel beter meer heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik ga nu ongetwijfel en vrijwel zeker mensen te kort doen(is niet persoonlijk als ik je vergeet)....... Wat geniet ik van FM avonturen van oa @Monty @SLeePo @Rrrood @Thierryvane @TheRealOne en @Lensherr oa in dit board. Vroeger zou ik allicht wat ''jaloers'' zijn maar ik had met Arsenal na 4 seizoenen ook al twee landstitels te pakken, is voor mij nu zaak door te stoten en blijven proberen de CL te winnen. Ga zo door mannen, is echt likkebaarden. Nu lekker mediteren en slapenn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik ga nu ongetwijfel en vrijwel zeker mensen te kort doen(is niet persoonlijk als ik je vergeet)....... En wat als ik het wel persoonlijk op vat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 En dan loot je dus Marsaille. Terwijl je ook gewoon gekoppeld kon worden aan Molde, Viking, FC Midtjylland, Slavia Praag, Austria Wien, HJK, FC Kobenhavn, ... Zo'n beetje de zwaarst mogelijke loting... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) 7 uur geleden zei MisterX: En dan loot je dus Marsaille. Terwijl je ook gewoon gekoppeld kon worden aan Molde, Viking, FC Midtjylland, Slavia Praag, Austria Wien, HJK, FC Kobenhavn, ... Zo'n beetje de zwaarst mogelijke loting... Dat is opnieuw 13-0 geworden? 9 uur geleden zei Arezo: Nee Nee, @Titan speelt in Japen en @neva is vorige week gaan samenwonen met zijn vriendin Klopt, ze riep gisteravond weer om Peter. Maar ja, die zat in Japan. 14 december 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Was ze weer in Japaniek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Viel mee, ze riep iets van Fuck, fuck. Zal wel gerefereerd hebben aan Fukushima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Goed dat ze geen fan is van Veertien Mie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Koek Koek zou Sierd de Vos zeggen, wiens zoon ook Kyrill heet Football Manager 2024 2023-12-14 12-03-24.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik ben bezig met een save met PSV (zoals eigenlijk heel vaak bij FM) en zit in seizoen 3. Seizoen 2 nog de CL gewonnen en nu doorgepakt met het halen van goede spelers. Echter merk ik dat ik door het halen van vele goede spelers op een bepaald moment de touch mis met mijn selectie en daar wat spelplezier door verlies. Herkennen jullie dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Rob1981: Ik ben bezig met een save met PSV (zoals eigenlijk heel vaak bij FM) en zit in seizoen 3. Seizoen 2 nog de CL gewonnen en nu doorgepakt met het halen van goede spelers. Echter merk ik dat ik door het halen van vele goede spelers op een bepaald moment de touch mis met mijn selectie en daar wat spelplezier door verlies. Herkennen jullie dat? Nee ik herken het niet, maar wat wel kan helpen misschien is, om de koopdrift te beperken tot vooral 18 en jonger. Zodat je ze ziet "opgroeien" zeg maar en ook graag ziet dat ze hun PA bereiken? Dat houdt mij altijd wel toegewijd aan mijn saves. edit: Schiet me daarna nog te binnen: als PSV jouw favoriete club is, is het misschien ook goed om te proberen jouw favoriete PSV spelers te behouden om de touch met de selectie te bewaren. Dit betekent op tijd contracten verlengen en daar bedoel ik mee: wanneer de transferwindow aanbreekt, hebben ze geen interesse in een transfer, omdat ze "recent hun contract verlengd hebben." Hoe ruim die ideale contract datum is, dat durf ik in FM24 nog niet te zeggen. Maar denk 3 maanden voor de transferwindow zit je zeker goed en ruimer heel misschien ook nog wel. Als ze gewild zijn door andere clubs, dan kan dat lastig zijn. Rustig wachten en vaak is er een periode van een week ofzo dat het even verdwijnt en de interesse weer terug komt en die week is dan perfect om een contract aan te bieden. Als er dan interesse terugkomt en wellicht zelfs een bod, dan zijn ze 1 stap minder enthousiast om te vertrekken en kan je makkelijker biedingen weigeren zonder gezeik te krijgen. 14 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 5 uur geleden zei Titan: Dat is opnieuw 13-0 geworden? Misschien wordt het wel dat over 2 wedstrijden in hun voordeel... Wedstrijden moeten nog gespeeld worden, dus geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Mijn Benjamin Sesko en Victor Oshimen zijn on fire, echt heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 21 minuten geleden zei Kyrill: Mijn Benjamin Sesko en Victor Oshimen zijn on fire, echt heerlijk Bij RB Salzburg / FC Liefering lopen heerlijke talenten. Helaas voor mij,een Bundesliga club in Oostenrijk, kan ik alleen de spelers halen die het niet redden en uit hun contract lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zojuist zei Copywriter: Bij RB Salzburg / FC Liefering lopen heerlijke talenten. Helaas voor mij,een Bundesliga club in Oostenrijk, kan ik alleen de spelers halen die het niet redden en uit hun contract lopen. Wat jammer maatje. Hopelijk gaat daar, nog verandering inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten